Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні |
Сыныбы |
Пән |
|
|
|
|
10- сынып |
Әдебиет |
|
Сабақ тақырыбы |
Шоқан Уәлиханов «Ыстықкөл күнделігі» |
||
|
Жалпы мақсаты |
Оқушының топта жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру;өзара бірлесіп жұмыс істеуге дағдыландыру. |
||
|
Міндеттер: |
|
||
|
Оқушылар үшін оқу нәтижелері |
Тақырып бойынша өз ойларын ортаға салады; Топпен жұмыс істеу дағдылары , сын тұрғысынан ойлаулары жетіледі; Адами құндылықтарды бойларына жинайды; Постер әдісі арқылы жұмыс істеу дағдылары қалыптасады |
||
|
Оқыту әдіс-тәсілдер: |
АКТ; СТО, Дарынды, талантты оқушыларды оқыту; Диалогтік оқыту; Ынтымақтастық және бірлескен жұмыс. Жас ерекшеліктеріне сай оқыту. Топтық , жұптық жұмыс; |
||
|
Сабақ жоспары |
Шоқан Уәлиханов «Ыстықкөл күнделігі» 19 мамыр. Бірінші Мерке өзені. |
||
|
Атқарылатын жұмыстар, тапсырмалар: |
2 күн. Тұлпарашты ауылы Бұғы руындағы Боранбай
Бекмұратов манаптың Тұлпарташтағы ауылына келдік. Бізге арналған үй
биік жерге тігілген екен, ертеңгісін сол биіктен қарап тұрып,
айналаны шола бастадық. Төмендегі сайда қырғыз ауылдары бар екен.
Қырғыз ауылдарындағыдай, әдеттегі айқай- шу, иттердің үрісі,
жұрттың әрлі- берлі жүрісі жоқ, бәрі де байсалды, жым- жырт.
Ауылдың ішінде биелер сауылып жатыр. Бірнеше әйелдер үйлерінің
жанында құрт қайнатып отыр. Мен манаптың өз үйін көргім келді.
Боранбай әуелі үйім тар, бар мүлкімді тонап кетті деді. Үй тапсырмасы: Сыныптан тыс оқу Жаңа тақырып: 1 Шоқан Уәлиханов «Ыстықкөл күнделігі» 2. Постер қорғау І.Топ. 19 мамыр. Бірінші Мерке өзені. ІІ.Топ. 2 күн. Тұлпарашты ауылы.
1. І топ. “Шоқан саяхаттары,ғылыми еңбектері, тұрған жерлері” туралы кесте сызба толтыру. Саяхаты Ғылыми еңбектері Тұрған жерлері ІІ топ.Өмірбаяны туралы кестені толтыру 4. Сергіту кезеңі«Кім жылдам?» Берілген мақал-мәтелдердің ішінен антонимдерді тез табу
ІV. Бағалау 1.Өзіндік, топтық бағалау 2. Рефлексия. "Екі жұлдыз, бір тілек" V. Үйге тапсырма: 1. Ш.Уалиханов -мазмұндау |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қысқа мерзімді сабақ жоспары Шоқан Уәлиханов «Ыстықкөл күнделігі» 10 сынып
Қысқа мерзімді сабақ жоспары Шоқан Уәлиханов «Ыстықкөл күнделігі» 10 сынып
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні |
Сыныбы |
Пән |
|
|
|
|
10- сынып |
Әдебиет |
|
Сабақ тақырыбы |
Шоқан Уәлиханов «Ыстықкөл күнделігі» |
||
|
Жалпы мақсаты |
Оқушының топта жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру;өзара бірлесіп жұмыс істеуге дағдыландыру. |
||
|
Міндеттер: |
|
||
|
Оқушылар үшін оқу нәтижелері |
Тақырып бойынша өз ойларын ортаға салады; Топпен жұмыс істеу дағдылары , сын тұрғысынан ойлаулары жетіледі; Адами құндылықтарды бойларына жинайды; Постер әдісі арқылы жұмыс істеу дағдылары қалыптасады |
||
|
Оқыту әдіс-тәсілдер: |
АКТ; СТО, Дарынды, талантты оқушыларды оқыту; Диалогтік оқыту; Ынтымақтастық және бірлескен жұмыс. Жас ерекшеліктеріне сай оқыту. Топтық , жұптық жұмыс; |
||
|
Сабақ жоспары |
Шоқан Уәлиханов «Ыстықкөл күнделігі» 19 мамыр. Бірінші Мерке өзені. |
||
|
Атқарылатын жұмыстар, тапсырмалар: |
2 күн. Тұлпарашты ауылы Бұғы руындағы Боранбай
Бекмұратов манаптың Тұлпарташтағы ауылына келдік. Бізге арналған үй
биік жерге тігілген екен, ертеңгісін сол биіктен қарап тұрып,
айналаны шола бастадық. Төмендегі сайда қырғыз ауылдары бар екен.
Қырғыз ауылдарындағыдай, әдеттегі айқай- шу, иттердің үрісі,
жұрттың әрлі- берлі жүрісі жоқ, бәрі де байсалды, жым- жырт.
Ауылдың ішінде биелер сауылып жатыр. Бірнеше әйелдер үйлерінің
жанында құрт қайнатып отыр. Мен манаптың өз үйін көргім келді.
Боранбай әуелі үйім тар, бар мүлкімді тонап кетті деді. Үй тапсырмасы: Сыныптан тыс оқу Жаңа тақырып: 1 Шоқан Уәлиханов «Ыстықкөл күнделігі» 2. Постер қорғау І.Топ. 19 мамыр. Бірінші Мерке өзені. ІІ.Топ. 2 күн. Тұлпарашты ауылы.
1. І топ. “Шоқан саяхаттары,ғылыми еңбектері, тұрған жерлері” туралы кесте сызба толтыру. Саяхаты Ғылыми еңбектері Тұрған жерлері ІІ топ.Өмірбаяны туралы кестені толтыру 4. Сергіту кезеңі«Кім жылдам?» Берілген мақал-мәтелдердің ішінен антонимдерді тез табу
ІV. Бағалау 1.Өзіндік, топтық бағалау 2. Рефлексия. "Екі жұлдыз, бір тілек" V. Үйге тапсырма: 1. Ш.Уалиханов -мазмұндау |
||
шағым қалдыра аласыз













