Оқушылар үшін оқу
нәтижелері
|
Тақырып бойынша өз
ойларын ортаға салады;
Топпен жұмыс істеу
дағдылары , сын тұрғысынан ойлаулары
жетіледі;
Адами құндылықтарды
бойларына жинайды;
Постер әдісі арқылы
жұмыс істеу дағдылары қалыптасады
|
Сабақ
жоспары
|
-
Ұйымдастыру. (топқа
бөлу);
-
Үй тапсырмасын сұрау,
бекіту;
-
Сергіту
сәті;
-
Жаңа тақырып (оқушы
білімдері бойынша ортаға салу);
-
Мұғалімнің қосымша
түсініктері;
-
Жаңа тақырып бойынша
тапсырмалармен жұмыс ;
-
Бағалау;
-
Үйге
тапсырма;
Шоқан Уәлиханов
«Ыстықкөл күнделігі»
19 мамыр. Бірінші Мерке өзені.
Біз Алатауды Қуулық жотасымен көтерілген кезде, алдымыздан биік
жартасты сай шыға келді. Сайдың түбінде ағыны едәуір қатты Мерке жылғасы жатыр екен.
Жоғарыдан қарағанда,
өзеннің ағыны тамаша.
Көк майса,
оның жағалауларын екі жақтан жиектеп тал өскен…
Түп Ыстықкөлге құяды.
Түпті бойлай шырша орманы қаптаған Таспа деп аталатын аласа таулар кетеді.
Таспаның арғы жағында Жырғалаң дейтін жылға ағады,
ол да Ыстықкөлге құяды.Санташ-
«сансыз
тас»
деген сөз.
Бұл асудың аты бір қорғанға үйілген толып жатқан тастан шыққан.
Тау қырғыздары Санташты жоңғар-қалмақтарды жеңу үшін қазақтың ханы Есім хан үйдірген дейді.
Есім ханның бұл жерде болғаны да рас,
қоңтайшыны жеңгені де рас.Орайы келгенде айта кетелік,
Қарқара жылғасының аты жайында мынандай бір аңыз бар: «
Қалмақтарға шабуыл жасаған кездерінің бірінде қазақтар осы өзеннің бойында Зайсанның екі қызын тартып алады.
Қалмақтардың ауылы жаңа ғана көшіп кеткен екен.
Қыздар жұртта жуынып –
таранып,
көш қонатын жерге сән –
салтанатпен бармақшы болып аялдап қалған.
Олардың сәукелесіне қадаған үкілері,
қауырсындары бар екен.
Қазақтар сол қауырсынды қарқара деген»
Жылғаның Қарқара аталуы жайындағы аңыздың шығу тарихы осындай..
|
Атқарылатын
жұмыстар,
тапсырмалар:
|
2 күн. Тұлпарашты
ауылы
Бұғы руындағы Боранбай
Бекмұратов манаптың Тұлпарташтағы ауылына келдік. Бізге арналған үй
биік жерге тігілген екен, ертеңгісін сол биіктен қарап тұрып,
айналаны шола бастадық. Төмендегі сайда қырғыз ауылдары бар екен.
Қырғыз ауылдарындағыдай, әдеттегі айқай- шу, иттердің үрісі,
жұрттың әрлі- берлі жүрісі жоқ, бәрі де байсалды, жым- жырт.
Ауылдың ішінде биелер сауылып жатыр. Бірнеше әйелдер үйлерінің
жанында құрт қайнатып отыр. Мен манаптың өз үйін көргім келді.
Боранбай әуелі үйім тар, бар мүлкімді тонап кетті деді.
Қайта-қайта айтып қоймаған соң, ол райынан қайтты. Ақырында ол
бізді үйіне шақырды. Мен зор сақтықпен тау етегіне түсіп,
Боранбайдың ордасына аман- есен жеттім. Мен үйдің төріне барып
отырдым. Үйде біздің қазақтарда болатын кереует те, сандық та,
кілем де жоқ, бір сөзбен айтқанда, толып жатқан киізден басқа түкте
жоқ. Менің астыма бір ғана тәуір кілем төселіпті. Үйдің ішіне от
жағылады екен. Сол екі арада әйел аяқ қаптан кесе алып, қымыз
құйды. Менің тау қырғыздарын көрсем деген тілегім орындалды…
Июльдің … күні. Ыстықкөлден кетуге бел байладым. Көріп, білмек
болған нәрселерімнің бәрі бітті.
Алдымда Чат асуы тұрды. Турист есебінде, мен ғажайып оқиғалар
іздедім.
Үй
тапсырмасы: Сыныптан тыс
оқу
Жаңа тақырып:
1 Шоқан Уәлиханов «Ыстықкөл
күнделігі»
2. Постер
қорғау
І.Топ. 19 мамыр. Бірінші Мерке
өзені.
ІІ.Топ. 2 күн. Тұлпарашты
ауылы.
-
Тапсырмалармен
жұмыс: Ұжымдық
1. І топ. “Шоқан
саяхаттары,ғылыми еңбектері, тұрған жерлері” туралы кесте сызба
толтыру.
Саяхаты
Ғылыми
еңбектері
Тұрған
жерлері
ІІ топ.Өмірбаяны туралы
кестені толтыру
4. Сергіту
кезеңі«Кім
жылдам?» Берілген
мақал-мәтелдердің ішінен антонимдерді тез
табу
-
Қорқақты көп
қусаң,батыр болады.
-
Кіші
үлкенмен керіспес
-
Әке тұрып
ұл сөйлегеннен
без,шеше тұрып
қыз сөйлегеннен
без.
-
Жаздың қамын
қыс ойла
-
Көп сөз -
көмір,аз сөз-алтын
ІV. Бағалау
1.Өзіндік, топтық
бағалау
2. Рефлексия. "Екі
жұлдыз, бір тілек"
V. Үйге
тапсырма: 1. Ш.Уалиханов
-мазмұндау
|