Материалдар / Қысқа мерзімді сабақ жоспары Шоқан Уәлиханов «Ыстықкөл күнделігі» 10 сынып

Қысқа мерзімді сабақ жоспары Шоқан Уәлиханов «Ыстықкөл күнделігі» 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушының топта жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру;өзара бірлесіп жұмыс істеуге дағдыландыру. 1. Оқушылардың қызығушылығын ояту; 2. Жаңа тақырыпты оқушылардың білімі арқылы бастау, өз ойларын ортаға салуға дағдыландыру; 3. Оқушылардың өздерін-өздері оқыту арқылы білім беруге ықпал жасау, сыни тұрғыдан ойлауын дамыту арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Шілде 2018
1721
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні Нурмаганова Г.Ш.Сыныбы Пән






10- сыныпӘдебиет
Сабақ тақырыбыШоқан Уәлиханов «Ыстықкөл күнделігі»
Жалпы мақсатыОқушының топта жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру;өзара бірлесіп жұмыс істеуге дағдыландыру.
Міндеттер:
  • Оқушылардың қызығушылығын ояту;
  • Жаңа тақырыпты оқушылардың білімі арқылы бастау, өз ойларын ортаға салуға дағдыландыру;
  • Оқушылардың өздерін-өздері оқыту арқылы білім беруге ықпал жасау, сыни тұрғыдан ойлауын дамыту арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау;
  • Оқушылар үшін оқу нәтижелеріТақырып бойынша өз ойларын ортаға салады;Топпен жұмыс істеу дағдылары , сын тұрғысынан ойлаулары жетіледі;Адами құндылықтарды бойларына жинайды;Постер әдісі арқылы жұмыс істеу дағдылары қалыптасады
    Оқыту әдіс-тәсілдер:АКТ; СТО, Дарынды, талантты оқушыларды оқыту; Диалогтік оқыту; Ынтымақтастық және бірлескен жұмыс. Жас ерекшеліктеріне сай оқыту. Топтық , жұптық жұмыс;
    Сабақ жоспары

  • Ұйымдастыру. (топқа бөлу);
  • Үй тапсырмасын сұрау, бекіту;
  • Сергіту сәті;
  • Жаңа тақырып (оқушы білімдері бойынша ортаға салу);
  • Мұғалімнің қосымша түсініктері;
  • Жаңа тақырып бойынша тапсырмалармен жұмыс ;
  • Бағалау;
  • Үйге тапсырма;


  • Шоқан Уәлиханов «Ыстықкөл күнделігі»19 мамыр. Бірінші Мерке өзені.Біз Алатауды Қуулық жотасымен көтерілген кезде, алдымыздан биік жартасты сай шыға келді. Сайдың түбінде ағыны едәуір қатты Мерке жылғасы жатыр екен. Жоғарыдан қарағанда, өзеннің ағыны тамаша. Көк майса, оның жағалауларын екі жақтан жиектеп тал өскенТүп Ыстықкөлге құяды. Түпті бойлай шырша орманы қаптаған Таспа деп аталатын аласа таулар кетеді.Таспаның арғы жағында Жырғалаң дейтін жылға ағады, ол да Ыстықкөлге құяды.Санташ- «сансыз тас» деген сөз. Бұл асудың аты бір қорғанға үйілген толып жатқан тастан шыққан.Тау қырғыздары Санташты жоңғар-қалмақтарды жеңу үшін қазақтың ханы Есім хан үйдірген дейді. Есім ханның бұл жерде болғаны да рас, қоңтайшыны жеңгені де рас.Орайы келгенде айта кетелік, Қарқара жылғасының аты жайында мынандай бір аңыз бар: « Қалмақтарға шабуыл жасаған кездерінің бірінде қазақтар осы өзеннің бойында Зайсанның екі қызын тартып алады. Қалмақтардың ауылы жаңа ғана көшіп кеткен екен. Қыздар жұртта жуыныптаранып, көш қонатын жерге сәнсалтанатпен бармақшы болып аялдап қалған. Олардың сәукелесіне қадаған үкілері, қауырсындары бар екен. Қазақтар сол қауырсынды қарқара деген» Жылғаның Қарқара аталуы жайындағы аңыздың шығу тарихы осындай..
    Атқарылатын жұмыстар,тапсырмалар:2 күн. Тұлпарашты ауылыБұғы руындағы Боранбай Бекмұратов манаптың Тұлпарташтағы ауылына келдік. Бізге арналған үй биік жерге тігілген екен, ертеңгісін сол биіктен қарап тұрып, айналаны шола бастадық. Төмендегі сайда қырғыз ауылдары бар екен. Қырғыз ауылдарындағыдай, әдеттегі айқай- шу, иттердің үрісі, жұрттың әрлі- берлі жүрісі жоқ, бәрі де байсалды, жым- жырт. Ауылдың ішінде биелер сауылып жатыр. Бірнеше әйелдер үйлерінің жанында құрт қайнатып отыр. Мен манаптың өз үйін көргім келді. Боранбай әуелі үйім тар, бар мүлкімді тонап кетті деді. Қайта-қайта айтып қоймаған соң, ол райынан қайтты. Ақырында ол бізді үйіне шақырды. Мен зор сақтықпен тау етегіне түсіп, Боранбайдың ордасына аман- есен жеттім. Мен үйдің төріне барып отырдым. Үйде біздің қазақтарда болатын кереует те, сандық та, кілем де жоқ, бір сөзбен айтқанда, толып жатқан киізден басқа түкте жоқ. Менің астыма бір ғана тәуір кілем төселіпті. Үйдің ішіне от жағылады екен. Сол екі арада әйел аяқ қаптан кесе алып, қымыз құйды. Менің тау қырғыздарын көрсем деген тілегім орындалды…Июльдің … күні. Ыстықкөлден кетуге бел байладым. Көріп, білмек болған нәрселерімнің бәрі бітті.Алдымда Чат асуы тұрды. Турист есебінде, мен ғажайып оқиғалар іздедім. Үй тапсырмасы: Сыныптан тыс оқуЖаңа тақырып: 1 Шоқан Уәлиханов «Ыстықкөл күнделігі»

    2. Постер қорғауІ.Топ. 19 мамыр. Бірінші Мерке өзені.ІІ.Топ. 2 күн. Тұлпарашты ауылы.



  • Тапсырмалармен жұмыс: Ұжымдық
  • 1. І топ. “Шоқан саяхаттары,ғылыми еңбектері, тұрған жерлері” туралы кесте сызба толтыру.Саяхаты Ғылыми еңбектері Тұрған жерлері

    ІІ топ.Өмірбаяны туралы кестені толтыру

    4. Сергіту кезеңі«Кім жылдам?» Берілген мақал-мәтелдердің ішінен антонимдерді тез табу
  • Қорқақты көп қусаң,батыр болады.
  • Кіші үлкенмен керіспес
  • Әке тұрып ұл сөйлегеннен без,шеше тұрып қыз сөйлегеннен без.
  • Жаздың қамын қыс ойла
  • Көп сөз - көмір,аз сөз-алтын


  • ІV. Бағалау

    1.Өзіндік, топтық бағалау 2. Рефлексия. "Екі жұлдыз, бір тілек"

    V. Үйге тапсырма: 1. Ш.Уалиханов -мазмұндау



















    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ