САБАҚ: Қысқа қашықтықта жүгіру, 60м
| Мектеп: №16 ЖББМ |
Күні: 13.09.2018
| Мұғалімнің аты-жөні: Алдакеев С.Б |
Сынып: 5 «б»
| Қатысқандар:18 оқушы | Қатыспағандар: |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | 5.3.4.4Денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік техникасынан хабардар болу. |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады:Оқушыларды қысқа қашықтыққа жүгіруге үйренеді. Қысқа қашықтыққа жүгіру арқылы оқушылардың шапшаңдық, ептілік, төзімділік, батылдық қасиеттерін жетілдіру. |
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады:60м жүгіру ережесімен танысады және жүгіреді. |
| Кейбір оқушылар орындай алады: 60м жүгіру тәсілін жақсы меңгерген оқушы, біреуге түсіндіре алады.
|
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады: Төменгі сөреден шығу,жүгіру, мәреден өту.
|
| Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:Жылдам жүгіру,мәреге жету.
|
| Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: |
| Талқылауға арналған сұрақтар:-Жылдам жүгіруге не кедергі болды?-Жылдам жүгіру үшін не қажет? |
| Не себепті...деп ойлайсыз?1 Не себепті қысқа қашықтық керек деп ойлайсыз?
|
Жоспар |
|
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері |
Басы:10минут | Оқушыларды сапқа тұрғызу.Кезекшінің мәліметі, сәлемдесу.Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіруЖалпы дене жаттығулары. Саппен жүру қолды жоғары үстап, аяқтың ұшымен жүру; Қолды жанға ұстап, өкшемен жүру; Қолды алға ұстап, тізеден бүгіліп жүру; Жүрелеп отырып жүру.Арнайы жүгіру жаттығулары. Тізені көтеріп жүгіру; Қол белде, аяқты алға тастай жүгіру; Қолды артқа қойып, аяқты тигізіп жүгіру; Қол белде аяқты екі жаққа тастай жүгіру; Қолды желкеге қойып, аяқы артқа тастап жүгіру Шапшаң жүгіру;Арнайы секіру жаттығулары. Оң және сол жақпен секіре жүгіру; Әр адымға секіріп қолды алға (артқа) айналдыру; Адымдап жүру демалуды бір қалыпт-дыру;Арнайы бір орында жасалатын жаттығулар.Іс-тәжірибе жүзінде көрсету, түсіндіруҚауіпсіздік ережесіне ескеруҚысқа қашықтыққа жүгірудыің техникасын үйрету
|
Ортасы:20минут | Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасы: «Сөреге!», «Дайындалыңдар!», «Жүгір!» командаларын түсіндіру және орындау;- Кеудені дұрыс ұстап, қолдың дұрыс сілтеу және дұрыс тыныс алу жаттығуларын жасау;- Қол мен аяқты айқастыра кең адымдап және қысқа адымдап жүгірту;Жеңіл атлетика 60 м қашықтыққа жүгіруді үйрету. Қысқа қашықтыққа жүгіру тәсілін үйрену. 20 м қашықтықты 3-4 рет екпіндей жүгіріп өтуден басталады. Әрбір екпіндей жүгіру аралығында 3-5 минут үзіліс жасалады. Осыдан кейін осы қашықтықты демалу уақытын 2 минутқа дейін азайтып, жүгіріп өту санын 5-7 ретке дейін жеткізу қажет.60 м қашықтыққа төменгі сөреден жүгіреді. Қысқа қашықтыққа жүгіру қозғалыстың шапшаңдығын арттырады.Қысқа қашықтыққа жүгірудің ерекшелігі – жүгіруші жүгірер алдында түрегеліп тұрмай, бір тізесін жерге тигізіп отыру қалпында болады. 60 м қашықтыққа жүгірер алдында жерге бір тізерлеп, екі қолын сөре сызығына тіреп отырады.Төменгі сөреден шығу техниксын үйрету. «Сөреге» деген бұйрық берілгенде сөресызығына келіп біржарым табансанапалып, қолдысөре сызығынының үстіне қойып, итерілетін аяқты алдыға қойып, екіншіаяқтың тізесі итеретін аяқтың табанының орта тұсында тұрады, салмақ қолғатүсіп тұрады. «Дайындал» деген бұйрықта аяқтар жартылай жазылып, денені алғақарай ұмтылдырамыз. «Жүгір» деген бұйрықта бар екпіні мен аяқты жылдам қолды алға артқа сермеп 15 метрге максимальді қарқын алғаншажиі-жиі басыпжүгіреді. 30 м жүгірудің соңында шапшаңдықты төмендетпестен мәреден өту керек. Бұл сәтте жылдамдықты бәсеңдету үлкен қателік болып табылады. Қашықтықтың ең соңғы адымдарында мәре кермесіне барыншақатты ұмтылып жеткен дұрыс. Жүгіруді тек мәреден өткеннен кейін ғана баяулатукерек.Жүгірудің жеңіл, дұры сорындалуы: аяқты жерге жұмса қтіреу, жүгірген кезде денен і шылқайтпай ұстау тез жүгіру мен төзімділіктің кепілі. |
Соңы:15минут | Оқушылар бүгінгі өткен тақырыпқа түсінгендерін бағдаршам түстері арқылы көрсетеді.Қызыл – түсінген жоқпын.Сары – жартылай түсіндім.Жасыл – түсіндім.
Түсінбеген оқушылармен қосымша жұмыс.
|
|
|