|
Пәні: Қазақ әдебиеті |
Мұғалімі: Сәкенқызы Динара |
9а – сыныбы |
||
|
Сабақ тақырыбы |
Қыз Жібек образы |
|||
|
|
|
|||
|
Жалпы мақсаттар |
Тақырыпты тереңдей ашып, шапшаң ойлауға, ұтымды жауап беруге, салыстыра білуге, өзгенің жауабын бағалай білуге дағдыландыру. |
|||
|
Оқыту нәтижесі |
Сөздік қорын молайту, дүниетанымын кеңейту, сыни ойлай білуге дағдылануы. |
|||
|
Негізгі идеялар
|
Жібек Төлегенге ғана адал емес, оның еліне, руына адал |
|||
|
Дереккөздер және жабдықтар |
Слайдтар, әндер, суреттер т.б |
|||
|
Тапсырмалар |
|
|||
|
Жүргізілетін жұмыс
|
||||
|
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
||
|
5 минут |
Сынып оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. Шаттық шеңберін құрып 1,2.3 санау арқылы топқа бөлу |
Мұғаліммен сәлемдеседі |
||
|
Үй тапсырмасын тексеру «Бала білімді махаббатпен көксерлік болса, сонда ғана оның аты адам болғаны», деп Абай атамыз айтқандай, сіздерге білімге деген шынайы махаббат тілеймін.
|
||||
|
5 минут |
«Кім жылдам» Зымыран
сұрақтар. |
Оқушылар сұраққа жауап береді |
||
|
Жаңа сабақ 5 минут
|
Білектей арқасына өрген бұрым... Білектей арқасында өрген бұрым, Шолпысы сылдыр қағып жүрсе ақырын. Кәмшат бөрік, ақ тамақ, қара қасты, Сұлу қыздың көріп пе ең мұндай түрін? Аласы аз қара көзі айнадайын, Жүрекке ыстық тиіп салған сайын, Үлбіреген ақ етті, ашық жүзді, Тісі әдемі көріп пе ең қыздың жайын? Бұраң бел, бойы сұлу, кішкене аяқ, Болады осындай қыз некен-саяқ. Піскен алма секілді тәтті қызды Боламын да тұрамын көргендей-ақ. Абай Құнанбаев Бүгінгі тақырып Қыз Жібек образы
|
Оқушылар бейнекөріністі тамашалайды. |
||
|
7 минут
Сергіту сәті 3 минут
10 минут
|
Мағынаны тану "Ойлан - топтас - талқыла" 1 топ Қыз Жібек бейнесі. 2 топ Төлеген мен Бекежанды салыстыру. 3 топ Төлеген бейнесі.
Халық әні «Әгугай»
Әке батасын аттап кеткен Төлегеннің өлімі мен Жібектің қайғылы тағдыры талай жанарларға жас үйіртпей қоймайды. Махаббатсыз дүние бос , Хайуанға оны теңеңдер 1 – топ 1.Базарбай неше жасында Төлеген дүниеге келеді? 2.Төлегенге сұлу қыздары бар жерді айтқан кім? 3.Төлеген Шекті елінекеліп әр қызды көрсеткен адамға не беремін дейді? 4.Алты Шекті елінің ханы кім? 5.Қыз Жібек сол уақытта неше жаста еді? Падишадан кем емес Ер Төлеген келбеті.... 2 - топ 1.Төлеген қай жүзден шыққан? 2.Төлегенннің інісі кім? 3.Төлеген қыз іздеуге қайда аттанбақ болды? 4.Төлеген қыз Жібектің елінді қалыңдық ойнап неше ай жүреді? 5.Төлеген өлерінде кімдермен қоштасты? Ақмарал атым Жібек.... Екі бекзат қосылып, Күндей балқып толады. Екеуінің нұрына Көрген жанның бәрі де Тамаша қайран қалады. Екеуінің суреті Ләйлі – Мәжнүндей болады. 3 – топ
|
Топта бір-бірімен пікір алмасып қз ойларын ашық айтуға дағдыланады.
Әр топ өздеріне берген тапсырманы топпен орындайды
|
||
|
Ой толғау 6 минут |
|
Әр оқушы өз ойын жеткізеді |
||
|
3 минут |
Бағалау. Рефлексия.
|
Сабақтан алған әсерлерін жазады және сабақты ағалайды. |
||
|
1 минут |
Үйге тапсырма беру:«Мен қазақтың қыздарына қайран қаламын» Эссе жазу.. |
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қыз Жібек образы
Қыз Жібек образы
|
Пәні: Қазақ әдебиеті |
Мұғалімі: Сәкенқызы Динара |
9а – сыныбы |
||
|
Сабақ тақырыбы |
Қыз Жібек образы |
|||
|
|
|
|||
|
Жалпы мақсаттар |
Тақырыпты тереңдей ашып, шапшаң ойлауға, ұтымды жауап беруге, салыстыра білуге, өзгенің жауабын бағалай білуге дағдыландыру. |
|||
|
Оқыту нәтижесі |
Сөздік қорын молайту, дүниетанымын кеңейту, сыни ойлай білуге дағдылануы. |
|||
|
Негізгі идеялар
|
Жібек Төлегенге ғана адал емес, оның еліне, руына адал |
|||
|
Дереккөздер және жабдықтар |
Слайдтар, әндер, суреттер т.б |
|||
|
Тапсырмалар |
|
|||
|
Жүргізілетін жұмыс
|
||||
|
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
||
|
5 минут |
Сынып оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. Шаттық шеңберін құрып 1,2.3 санау арқылы топқа бөлу |
Мұғаліммен сәлемдеседі |
||
|
Үй тапсырмасын тексеру «Бала білімді махаббатпен көксерлік болса, сонда ғана оның аты адам болғаны», деп Абай атамыз айтқандай, сіздерге білімге деген шынайы махаббат тілеймін.
|
||||
|
5 минут |
«Кім жылдам» Зымыран
сұрақтар. |
Оқушылар сұраққа жауап береді |
||
|
Жаңа сабақ 5 минут
|
Білектей арқасына өрген бұрым... Білектей арқасында өрген бұрым, Шолпысы сылдыр қағып жүрсе ақырын. Кәмшат бөрік, ақ тамақ, қара қасты, Сұлу қыздың көріп пе ең мұндай түрін? Аласы аз қара көзі айнадайын, Жүрекке ыстық тиіп салған сайын, Үлбіреген ақ етті, ашық жүзді, Тісі әдемі көріп пе ең қыздың жайын? Бұраң бел, бойы сұлу, кішкене аяқ, Болады осындай қыз некен-саяқ. Піскен алма секілді тәтті қызды Боламын да тұрамын көргендей-ақ. Абай Құнанбаев Бүгінгі тақырып Қыз Жібек образы
|
Оқушылар бейнекөріністі тамашалайды. |
||
|
7 минут
Сергіту сәті 3 минут
10 минут
|
Мағынаны тану "Ойлан - топтас - талқыла" 1 топ Қыз Жібек бейнесі. 2 топ Төлеген мен Бекежанды салыстыру. 3 топ Төлеген бейнесі.
Халық әні «Әгугай»
Әке батасын аттап кеткен Төлегеннің өлімі мен Жібектің қайғылы тағдыры талай жанарларға жас үйіртпей қоймайды. Махаббатсыз дүние бос , Хайуанға оны теңеңдер 1 – топ 1.Базарбай неше жасында Төлеген дүниеге келеді? 2.Төлегенге сұлу қыздары бар жерді айтқан кім? 3.Төлеген Шекті елінекеліп әр қызды көрсеткен адамға не беремін дейді? 4.Алты Шекті елінің ханы кім? 5.Қыз Жібек сол уақытта неше жаста еді? Падишадан кем емес Ер Төлеген келбеті.... 2 - топ 1.Төлеген қай жүзден шыққан? 2.Төлегенннің інісі кім? 3.Төлеген қыз іздеуге қайда аттанбақ болды? 4.Төлеген қыз Жібектің елінді қалыңдық ойнап неше ай жүреді? 5.Төлеген өлерінде кімдермен қоштасты? Ақмарал атым Жібек.... Екі бекзат қосылып, Күндей балқып толады. Екеуінің нұрына Көрген жанның бәрі де Тамаша қайран қалады. Екеуінің суреті Ләйлі – Мәжнүндей болады. 3 – топ
|
Топта бір-бірімен пікір алмасып қз ойларын ашық айтуға дағдыланады.
Әр топ өздеріне берген тапсырманы топпен орындайды
|
||
|
Ой толғау 6 минут |
|
Әр оқушы өз ойын жеткізеді |
||
|
3 минут |
Бағалау. Рефлексия.
|
Сабақтан алған әсерлерін жазады және сабақты ағалайды. |
||
|
1 минут |
Үйге тапсырма беру:«Мен қазақтың қыздарына қайран қаламын» Эссе жазу.. |
|
||
шағым қалдыра аласыз













