Қолданылатын
материалдар:
|
А4 парақтары, стикерлер, интерактивті тақта, маркер,
қалам.
Power Point бағдарламасында
дайындалған презентация
|
Эпиграф
|
Өмірдегі көп
мамандықтардың ішінде жан-жақты білімділікті, икемділікті,
шеберлікті, ерекше шәкіртжандылықты, мейірімділікті қажет ететін
мамандық та – ұстаздық мамандық. Олай дейтінім, мұғалім еңбегі
біріншіден, адамзат қоғамы тарихында жинақталған ғылым негіздерінен
білім беруге тиіс болса, екіншіден, үнемі шәкірттерімен
қарым-қатынаста болып, білсем, үйренсем деген бала арманы мен оның
сырлы тағдырына басшылық етуді мойнына алған маман. Ұстаз
атана білу, оны қадір тұту, қастерлеу, арындай таза ұстау - әр
мұғалімнің борышы. Ол - өз кәсібін, өз пәнін, барлық шәкіртін,
мектебін шексіз сүйетін адам. Ұлы ағылшын ағартушысы Уильям
Уорд: Жай мұғалім хабарлайды, Жақсы мұғалім
түсіндіреді, Керемет мұғалім көрсетеді, Ұлы мұғалім
шабыттандырады,- дейді.
|
Ынтымақтастық
атмосферасын құру
|
|
Екі топқа
бөлінеді Тыңдаушыларға енді
кофелерін өз туыстарымен бірге ішу ұсынылады. Бұл топтау мұғалімдер
арасында жылы қарым-қатынас қалыптастыруға
тиімді.
Қатысушылар бір-біріне мақтау сөздер
айтады.
Қатысушылар топ ережесін ұсынады:
Уақытты тиімді пайдалану,
тыныштық сақтау, сөзді бөлмеу, кезектесіп сөйлеу, әр топ өзінің топ
басшысын сайлау.
|
«Миға
шабуыл»
Практикалық білім
қалыптастыру
Сергіту
сәті
Кері
байланыс
Бағалау
Рефлексия
|
Топтық жұмыс № 1
-Қалай ойлайсыздар,
сабақтағы кері байланыс деген
не?
-Кері байланыстың
мақсаты не?
-Кері байланыстың
қандай түрлерін білесіздер?
-Қандай әдіс —
тәсілдері бар?
Топтық жұмыс № 2
Екі топқа дайын сабақ
жоспарларын беремін.
- Бұл сабақта кері
байланыстың қандай түрін қолданған тиімді? деген сұраққа жауап
аламын
«Көңілді күн»
биімен
Топтық жұмыс № 3
«Т» кестесі
Интербелсенді
әдістер
|
Қалай
қолданады?
|
Стикердегі
диалог
«Ыстық
орындық»
«Аквариум»
әдісі
|
Тақтадағы қойған сұраққа
оқушы-ар стикермен жауап беріп
отырады.
«Ыстық орындыққа» отырған
оқу-шы қойылған сұраққа жауап
береді.
Ортаға шыққан бала тақырып бойынша өз
білгенін қалдырады.
|
Рефлексия мен кері байланыстың
айырмашылықтары туралы айтып
өтемін.
«Бәрі менің
қолымда»
Әр саусақтың – өзінің орны
/позициясы/ бар, солар бойынша өз ойларыңызды
айтасыздар.
Бас бармақ – мен үшін маңызды және
қызық
Сұқ саусақ – маған қиын болды
Ортаншы саусақ – маған жеткілікті
болмады
Төртінші саусақ – менің көңіл күйім
Бесінші саусақ – менің ұсынысым
Топ жұмыстарын формативті
бағалау
«Тазалық» ойыны түрінде
бүгінгі жұмыс туралы ойларын білемін
.
|
Қатысушы екі топ кластер
жасайды, диалогқа түседі,
талқылайды.
Зерттеу жұмысында кері байланыстың оқу үлгерімін
арттыру үшін қалай әрекет етуіміз қажеттілігі туралы пікір
айтылады.
Тыңдаушылар бұл жұмыс түрлерін көріп, өз ойларын ортаға
салады, пікірлеседі. Олар топ ішінде ақылдаса келе, кері байланыс түрлерін
анықтайды, оны практикада қалай қолданатындарын
көрсетеді.
Қатысушылар сергіп бой жазады
Берілген кестеге кері байланыс
түрлерін және оның қолдану әдістерін
талқылайды
Қағаз бетіне өз қолының
суретін салып, алған әсерлерімен бөліседі.
Қатысушылар бүгінгі жұмыстан алған әсерлерін, сезімдерін,
көңіл-күйлерін бейнелейді,
суреттейді.
Қатысушы екі топ бір-бірін
бағалайды
Чемодан - қоқыс жәшігі - еттартқыш
Құрметті әріптестер, «Бүгінгі
тақырыптан мағлұмат алдым, оны сабағымда қолданамын» десеңізер,
чемоданға салыңыз-дар , «Бұл жұмыс түрі маған ұнамады керек емес,
артық дүние» болса қоқыс жәшігіне салыңыздар. Ал «Кері байланыс
туралы ішінде әлі оқуым керек, ізденемін» десеңіздер еттартқышқа
салыңыздар.
|