Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Робототехника даму тарихы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
А.Жанпейісов атындағы №105 мектеп-лицейі
Тақырыбы: Білім беру робототехникасы
6 сынып оқушысы:
Серік Зере
2018-2019 оқу жылы
Жоспары :
Білім беру робототехникасы
І. Кіріспе
Қазіргі таңда бүкіл дүние жүзінде робототехника ғылымы кең қолданыс тауып отыр. Қазақстан дамыған елдер қатарына қосылу мақсатында ғылыми-техникалық прогресстің осы бір маңызды бағытынан құр қалмауда. Робототехника автоматтандырылған техникалық жүйелерді құрумен айналысатын қолданбалы ғылым болып табылады. Робототехника бағдарламалау және механика сияқты пәндерге сүйенеді. Робототехника механика және жаңа технологиялар проблемасын жасанды интеллект проблемаларымен ұштастырады.
ІІ. Негізгі бөлім
Робототехника курстары – бірқатар қиын техникалық пәндерді оқушыларға үйретуде керемет құрал. Мұнда оқушылардың тек логикалық ойлау қабілеті жетіліп қана қоймай, сонымен қатар, математикалық, алгоритмдік жалпы қабілеттері мен электронды сызбаларды түсіну, өз ойын нақты және дұрыс жеткізу, проблемаларды түрлі жолдармен шешу, топпен жұмыс жасау секілді басқа да зерттеушілік біліктіліктерін де дамытады. Нәтижесінде оқушылар өз жобаларын жүзеге асыра алады.
Қазіргі кезде оқушылардың логикалық ойлауды дамыту, олардың интеллектуалды, шығармашылық дамуы инновациялық тәсілдерді қолдануға негізделген, олардың ішінде жетекші орын робототехникамен айналысады. Роботехниканы пайдалану «LEGO» дизайнерлері ойын жаттығуларын ұйымдастыру арқылы білім беру саласындағы білімнің мүмкіндіктерін кеңейтуге мүмкіндік береді. Робототехника - Қазақстанның білім беру мекемелеріндегі жаңа үрдістердің бірі. Робототехника механикалық, электрлік және электрондық техника және информатика пәндерінің қолданбалы сабақтарын біріктіреді. Эксперимент жүргізу мүмкіндігі бұл ерекше мамандыққа қызығатын Қазақстанның балалары үшін шешуші қадам болды. Бүгінгі таңда мұғалім алдында тұрған негізгі міндеттер - мектеп оқушылары мен мектепке дейінгі жастағы балаларды дамытуға, сондай-ақ шығармашылық және танымдық қызметке деген ынталандыруды қалыптастыру болып табылады. Соңғы жылдары мектептерде роботты пайдалану дамыды. Робототехника көмегімен мектеп жасындағы балалардың логикалық ойлауды дамыту мәселесі «LEGO» дизайнерлері ойын жаттығуларын ұйымдастыру арқылы проблемаларды шешу мүмкіндігін анықтайды. Робототехника - бұл роботтарды жобалау, өндіру және қолданудың ғылыми-техникалық базасы. «Робот» сөзі алғаш рет 1921 жылы чех драматургы Карл Чапекпен қолданылған. Өзінің кітабында «Әмбебап робот Россум» деп жазды ол жасанды түрде құрылған гуманоид туралы. Ғылыми және технологиялық прогресс заманға сай қадамдар жасап, онымен күресуге тырысатын заманауи балаларға әкеледі. Қазіргі заманның баласы - зерттеуші және өнертапқыш. Қазіргі уақытта әлем технологиямен басқарылатын кезде, балалардың дамуына үлкен мүмкіндіктер бар. «LEGO» компаниясы білім беру дизайнерлерін мектеп және мектепке дейінгі жастағы балаларға арналған компьютермен бағдарламалау мүмкіндігімен жасады. Компьютерді модельді басқару құралы ретінде пайдаланылатынын ескеру керек, оны пайдалану құрастырылған модельдің басқару алгоритмдерін құруға бағытталған. Бала бақылау бағдарламаларын құрастырудың ерекшеліктері, механизмдерді автоматтандыру туралы түсінік алады. LEGO технологиясы мен робототехниканың өзектілігі оқушыларды интеллектуалды дамытудың керемет құралы болғандықтан, іске асыру және енгізу аясында маңызды. Ойлаудың көмегімен біз білім алып жатырмыз, сондықтан оны бала кезінен дамыту керек.
Робототехника роботтардан басқа автоматтандырылған техникалық жүйелер мен өндірістік үдерістердің ең жаңа техникалық жиынтықталуын әзірлеу мен қолдану жолдарын зерттейтін ғылым. Автоматтандырылған машиналар, басқа сөзбен айтқанда роботтар, адамдардың орнына қауіпті жерлерде, немесе зауыттағы құрастыру үдерістерінде жұмыс істей алады.
Робототехника негіздері бойынша білім беру қызметінің түрлері мен формалары:
•оқушылардың танымдық қызметін ынталандыру және зерттеу,
•оқушылардың шығармашылық бастамасын дамытатын эксперименттік зерттеулер, жобалау
•үлгілердің интерактивті элементтерін құруға шығармашылық көзқарасты білдіретін практикалық тапсырмалардың түрлері;
•мектеп жобаларында ұсынылған оқушылардың, сондай-ақ кіші топтың конструктивті қызметінің жеке түрі ретінде қарастырылады.
Робототехниканың негіздерін оқып үйрену балаларға мектептегі пәндерді терең қызығушылықпен түсінуге көмектеседі. Роботтарды жасаған кезде, әрбір бала практикалық тұрғыда неге негізгі пәндерді үйрену маңызды екенін түсінеді. Егер сіз робототехника сыныптарымен процесіне үңілсек, біз осы саладағы табысты физика, математика, информатика және стандартты емес міндеттерді шешуге оларды қолдана білуді етпестен мүмкін емес екенін түсінуге болады. Яғни робототехника metasubject, және қазірдің өзінде білімін пайдалана отырып, дамыту және білім беру талдау мүмкіндігіне ие болады
Мектепте робототехникамен айналысу үшін 5-сыныптан бастап жас ерекшеліктеріне қарай жұмысқа орналасудың міндеттері мен түрлерін саралау мүмкін. LEGO дизайн - бұл шығармашылық-өнімділікті модельдеудің үлгісі.
Робот - автоматты түрде жұмыс істейді механикалық құрылғы. роботтар көптеген әр түрлі тапсырмаларды орындауға қабілетті. кез келген робот мәні - процессор базасы мен бағдарламасы (немесе бағдарламаларды орнату) үшін аппараттық болып табылады.
ІІІ. Қорытынды
Орта білім беру саласында факультатив және элективті курстарда роботехника негіздері пәні енгізілуде. Робототехника бойынша түрлі конкурстар, сайыстар өткізіліп, оқушылар бір-бірімен ғылыми-техникалық идеялар, техникалық ақпарат және инженерлік білімдерімен алмасуда.