Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
РУП Химия
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ҚР ОҚУ-АҒАРТУ МИНИСТРЛІГІ
АЛМАТЫ ОБЛЫСЫНЫҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ
«ШОНЖЫ ПОЛИТЕХНИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ» МКҚК
|
БЕКІТЕМІН «Шонжы политехникалық колледжі» МКҚК директоры м.а ________________ Г. Б.Тегисбаева «____» ____________2023 ж. |
Пән/модуль бойынша оқу жұмыс бағдарламасы
«Жалпы білім беретін пәндер»
ХИМИЯ
Мамандық: 10130300 – «Тамақтандыруды ұйымдастыру»
(коды және атауы)
Біліктілігі: 3W10130302 - «Аспазшы»
Оқыту түрі күндізгі негізгі орта білім беру базасында
Жалпы сағат саны 144, кредиттер 6
Курсы: 1 тобы: 103
Әзірлеуші(-лер) __________ А. Т. Асатова
(қолы) Т.А.Ә
Түсіндірме жазба
Осы жұмыс оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2011 жылғы 20 сәуірдегі бұйрығына өзгерістер енгізу туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 12 қазандағы № 563 бұйрығына сәйкес әзірленді. № 152 «Кредиттік оқыту технологиялары бойынша оқу процесін ұйымдастыру ережесін бекіту туралы» Тапсырыс бойынша «Негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348. Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2022 жылғы 27 тамыздағы бұйрығымен. № 382 Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 06.04.2020ж № 130 «Ұйымдардың педагог қызметкерлеріне қызмет көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесін бекіту туралы» бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы. орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім және олардың нысандары»
Модуль сипаттамасы "Химия" пәнін оқытудың мақсаты - білім алушыларға зат және олардың айналымы, заттар қасиеттерінің олардың құрамы мен құрылысына тәуелділігін түсіндіретін заңдар мен теориялар туралы білім жүйесін ұсыну, білім алушыларға химиялық үдерістердің мағынасын, негізгі заңдар мен заңдылықтарды түсініп, оларды шынайы өмірде қауіпсіз қолдана алуға, ақпаратты сыни бағалауға және шешім қабылдауға мүмкiндiк беру. Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында жаратылыстану-математикалық бағыттағы жаңартылған мазмұн бойынша тереңдетілген деңгейде "Химия" оқу пәнін меңгеруге 144 сағат қарастырылған. |
|
Қалыптастырылатын құзыреттер 1) практикалық-бағытталған білімді, ұғымдарды, химия ғылымының теориясы мен заңдарын меңгеру; 2) табиғатта, зертханада, өндірісте және күнделікті өмірде болатын химиялық құбылыстарды бақылау және түсіндіру іскерліктерін меңгеру; 3) Техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтай отырып, практикалық сабақтарда заттармен және зертханалық жабдықтармен жұмыс істей білуді дамыту; 4) Химиялық эксперимент жүргізу барысында білім алушылардың танымдық қызығушылықтары мен интеллектуалдық қабілеттерін дамыту, химиялық білімді өз бетінше алу қажеттілігін қалыптастыру; 5) жаратылыстану және жалпыадамзаттық мәдениет элементінің іргелі компоненттерінің бірі ретінде химияға қарым-қатынасты тәрбиелеу; 6) химияның қоғамдық маңыздылығын, гуманистік бағытын, адамзат алдында тұрған мәселелерді шешудегі оның өсіп келе жатқан рөлін ашу; 7) алынған теориялық білімді химиялық құбылыстар мен заттардың қасиеттерін түсіндіру үшін, оларды тұрмыста, ауыл шаруашылығында және өндірісте қауіпсіз пайдалану, адам денсаулығы мен қоршаған ортаға зиян келтіретін құбылыстардың алдын алу үшін пайдалану; 8) адам қызметінің объектілеріне немесе құралдарына құндылық және сыни қарым-қатынас тәжірибесін қалыптастыру, оның қоршаған ортаға қатысты көрінісі, қоғамның әрбір мүшесінің өмірлік проблемаларын шешуге ықпал ететін негізгі және пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру. |
|
Пререквезиттер Бейорганикалық қосылыстардың маңызды класстары. Электролиттік диссоциация. Бейорганикалық қосылыстардың сапалық талдауы. Химиялық реакция жылдамдығы. Металдар мен құймалар. 1 (I), 2 (II) және 3 (III) топ элементтері және олардың қосылыстары. Органикалық Химияға кіріспе. Көмірсутектер. Отын. Оттекті органикалық қосылыстар |
|
Постреквезиттер Зат бөлшектері. Химиялық реакциялардың өту заңдылықтары. Химиялық реакциялардың энергетикасы. Біздің айналамыздағы химия. Химия және өмір |
|
Қажетті оқу құралдары, жабдықтар Электрондық және баспа оқулықтары. Демонстрациялық құрылғылар. Плакаттар, таблицалар. Проектор, интерактивті тақта |
|
Оқытушының(-лардың) байланыс ақпараты: |
|
Т.А.Ә: А. Т. Асатова |
Тел.: Тел: 87773487826 |
e-mail: amra-1985@mail.ru |
Семестрлер бойынша сағаттарды бөлу
-
-
Модульдың коды және атауы
Кредиттер/ сағаттардың барлығы
Оның ішінде
1 курс
2 курс
1 семестр
2 семестр
3 семестр
4 семестр
ЖБП Химия
Барлығы:
6/144
3/72
3/72
Модуль бойынша оқыту жиыны
6/144
-
Оқу жұмыс бағдарламасының мазмұны
№ |
Тарау/ оқыту нәтижелері |
Тақырып/ бағалау критерийлері |
Барлық сағат саны |
Оның ішінде |
Студент тің өзіндік жұмысы |
Сабақ түрі |
||
Теориялық |
Зертхана-лық практикалық |
Жеке |
|
|
||||
1 |
І. Заттардың бөлшектері 1.Атом құрылысы жайындағы заманауи көзқарастардың және зат пен атом бөлшектерінің маңызды сипаттамасын білу. 2. Табиғаттағы радиоактивтіліктің және радиоактивті изотоптардың ыдрауының себебін түсіндіру. 3. Ядролық реакциалар жағдайларын білу. |
Тақырып 1.1. Атомның құрамы мен құрылысы Радиоактивтілік. Ядролық реакциялар 1)Атом құрылысы жайындағы заманауи көзқарастардың негізгі ережелерін атайды; 2)Протондардың, нейтрондардың, электрондардың, нуклондардың және нуклидтердің физикалық мағынасын түсіндіреді; 3) Изотоптар, изотондар туралы түсініктерді ашады. 4)Радиоактивтіліктің табиғатын және изотоптардың ыдырау себебін анықтайды. 5) Ядролық реакциялар теңдеулерін құрастырады |
2 |
2 |
|
|
|
Кіріспе сабағы |
1. Алғашқы 36 химиялық элементтің электрондық конфигурациясын жазу. |
Тақырып 1.2. Энергетикалық деңгейлер. Кванттық сандар және орбиталдар. 1) Квант сандарының сипаттамасы мен мәндерін тізімдейді; 2) s, p, d, f орбитальдарының пішінін ажыратады; 3)Электрон орбитальдарын толтыру үшін минимальді энергия принципі, Паули принципін, Хунд ережесін, Клечковскидің ережесін қолданады. |
2 |
2 |
|
|
|
Аралас
|
|
1.Химиялық байланыстың табиғатын және оның түрлерін түсіндіру. 2.Ковалентті байланыстың қасиетін сипаттау. |
Тақырып 1.3. Коваленттік байланыс. Электртерістік және байланыс полюстігі. 1) Ковалентті полюсті және ковалентті полюссіз байланыстардың қасиеттерін сипаттайды; 2) Алмасу және донор-акцепторлық механизмдер арқылы коваленттік байланыстардың түзілуін түсіндіреді; 3) H2, Cl2, O2, N2, HCl, NH3 молекулаларға арналған Льюис диаграммасын құрастырады; |
2 |
2 |
|
|
|
Аралас
|
|
1.Иондық, металл, сутегі байланыстарының пайда болу механизмдерін білу. 2.Заттардың кристалды торларының түрлерін ажырату. |
Тақырып 1.4. Иондық, металдық, сутектік байланыстар. Кристалдық торлар. 1) Қарама-қарсы зарядталған иондардың электростатикалық тартылуы нәтижесінде иондық байланыстың түзілуін көрсетеді; 2) Металл байланысының табиғатын және оның металдардың физикалық қасиеттеріне әсерін түсіндіреді; 3) Мысалдар арқылы сутегі байланысының түзілу механизмін ашады. 4) Әртүрлі байланыс түрлері мен кристалды торлардың типтері бар қосылыстардың қасиеттерін болжайды. |
2 |
2 |
|
|
|
Аралас
|
|
ІІ. Периодтылық. Химиялық реакциялардың жүру заңдылықтары 1. Химиялық элементтердің периодтық заңы мен периодтық жүйесін Заңның графикалық бейнесі ретінде білу. |
Тақырып 2. 1. Периодтық заң және периодтық жүйе. Периодтар және топтарда элементтердің қосылыстарының қасиеттерінің өзгеру заңдылығын болжау 1) Периодтық заңның физикалық мәнін түсіндіреді; 2) Атомдардың валенттілігі мен тотығу дәрежесін анықтайды; 3) Радиус, иондау энергиясы, электронға ұқсастығы, электротерістігі және тотығу дәрежесін, химиялық элементтер атомдарының қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын сипаттайды |
2 |
2 |
|
|
|
Аралас
|
|
1. Химияның негізгі стехиометриялық заңдарын және оларды қолдану шекарасын білу және қолдану.
|
Тақырып 2.2. Химияның стехиометриялық заңдары. Салыстырмалы атомдық және молекулалық масса. Зат мөлшері. 1) Массаның сақталу заңын ашады;
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда: 45 000 000 ₸ Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |