Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақ Әдебиеттік оқу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: Әдебиеттік оқу |
Мектеп: Кентау қаласы Ататүрік атындағы 4 мектеп-лицейі |
||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Асылбекова Венера Жарилкаповна |
||||||||||||||
Сынып: 4-сынып |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Жер байлығы-ел байлығы |
||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
4.2.4.1 Аңыз, шешендіксөз, батырлар жыры, Фантастикалық әңгімелердің жанрлық ерекшеліктерін анықтау 4.2.6.1 Кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау |
||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: «Мысойған» мәтінін түсініп оқып, жанрлық ерекшелігін анықтайды. Тақырыпқа қатысты эссе жазып, өз ойын білдіреді. Оқушылардың басым бөлігі: Ребус шешіп, тақырыпты болжайды. Кейбір оқушылар: Қазақ батырының іс-әрекетін тізімдеп жазып, әр әрекетіне баға береді. |
||||||||||||||
Жетістік критерийлері |
|
||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Сабақ барысында жаттығуларды орындау, сын есімді анықтауға арналған әдебиеттік оқу пәннен алған білімдерін пайдаланады. |
||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
БАҚ және мультимедиялық құралдарды пайдалану; Дерекқордан және интернеттен ақпаратты іздеу; |
||||||||||||||
Бастапқы білім |
Қазақстан жерінің қойнауынан алынатын қазба байлық туралы біледі. Ғалым Қаныш Сәтпаев жайлы айта алады. |
||||||||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||
Сабақтың басы |
Жаңа топ құру Психологиялық ахуал қалыптастыру. Ана тілің арың бұл, Ұятың боп тұр бетте. Өзге тілдің бәрін біл, Өз тіліңді құрметте. «Жалаулар» арқылы топқа бөлінеді. Оқушыларды қалаған жалауларын алып, 1,2,3 топтарға бөлініп отырады. 1-топ «Бақыт жалаулары» 2-топ «Арман жалаулары» 3-топ «Қуаныш жалаулары» Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау. Оқу мақсатын таныстыру «Ойлан» айдары бойынша ребусты шешкізе отырып, осы сөздердің мағынасын ашып, олардың пайдалы қазбаларға жататынын айтады, Дүниетанудан алған білімдерін еске түсіреді. Осы арқылы жаңа сабаққа көпір жасау. 6 Н, мұрын сур```Н ай сур , Көз суреті` ``№, 7``З , Жауабы: алтын, мұнай, көмір, жез. Күтілетін нәтижені анықтау. 32-жаттығу. Тақырыбы бойынша өлең мазмұнын болжайды. Өлеңді мəнерлеп оқиды. |
Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер. Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмала ры |
|||||||||||||
Сабақтың ортасы |
(ЖЖ) «Қойын дәптер» әдісі бойынша Тұрсын Жұртбайдың өмірі мен шығармашылығы жайлы мағлұматтар жинақтап, тірек сөздер арқылы мәліметтер қорын толықтырады.
(Ө) «Оқы» айдары бойынша «Мысойған» мәтінін «Түртіп алу» («Инсерт») әдісімен оқиды. Мәтінді көрсетілген белгілермен (қарындашпен) белгілеп оқиды. Мақсаты: Кестені толтырғанда мәтіннің мазмұны мен басты идеяларын жеке сөз, сөз тіркестері, қысқа сөйлемдер арқылы жазып көрсетеді. Тиімділігі: Мәтін мазмұнын детальді түрде талдап оқуға дағдыланады. Дескрипторы: 1. Мәтінді белгі қойып оқиды. 2. Кесте бойынша білгісі келетін ақпарат жайлы топта талқылайды. (Ұ) «Жаңа сөздер сандығы» айдары бойынша оқушылардың мәтін бойынша түсінбеген сөздерінің мағынасын топ ішінде талдап, түсініктеме жасауларына ықпал ету Мыс – қызғылт сары түсті, жұмсақ металл Табиғи мыс– қоспасыз, таза мыс Үш жүз– қазақ халқының ұлыстық жағынан бөлігі Ат-матымен – өзі де, аты да. «Тыңда» айдары.Балалар аудиодискіден мәтіннің соңғы сөйлеміндегі Жезқазған кенті туралы ақпаратты тыңдайды. Ол ақпаратқа өздері білетіндерін де қосады. Дескрипторы: Мәтіннің жанрлық ерекшелігін анықтап, дәлелдейді. Жезқазған кенті туралы ақпаратты баяндайды. Дереккөздерден алынған мәліметтерді де қосады. (МК) «Есіңе түсір» айдары бойынша мұғалімнің көмегімен оқушылар аңыз жайлы не білгендерін еске түсіреді. Аңыз кейіпкерлерін атайды. (Т) «Бағала» айдары бойынша шығармадағы басты кейіпкерлерді анықтап, оларға сипаттама береді. Дескрипторы: 1. Басты кейіпкерлердің атын жазады. 2. Әрқайсысына сипаттама береді. ҚБ: «Отшашу» әдісі Дәптермен жұмыс. Дәптермен жұмыс мұғалімнің өз қалауы бойынша уақыттың қалуына байланысты орындалады. |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Белсенді оқу тапсырмала ры. |
|||||||||||||
Сабақтың соңы |
«Жері байдың – елі бай» топтастыру-сызбасын жасайды. Картадан мұнайдың шартты белгісін тауып, қай жерде өндірілетінін анықтайды. Мұғалім көмегімен Отанымыздың жер қойнауынан шығатын қазба байлықтарының бірнешеуін шартты белгісімен кестеге түсіріп сызады.
«Галереяға саяхат» әдісібойынша орындалған топтық жұмыс нәтижесімен басқа топтар да танысып, дескриптор негізінде өз бағаларын береді. ҚБ: «Жұлдызшалар жапсыру» Үй жұмысы: Үлкендердің көмегімен атқа мінгесу, тәуекелге бел байлау тіркестеріне анықтама жаз. ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) Кері байланыс.
|
Түрлі түсті суреттері бар журналдар, флипчарт, желім Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс парағы тапсырма лары арқылы білдіре алады. |
|||||||||||||
Қосымша ақпарат |
|
||||||||||||||
Саралау. Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз? |
Дереккөздер: Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс істей алады. |
|
|||||||||||||
Бағалау. Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау парақтары |
|
|||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен сабақжоспарымды орындап үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
|
|||||||||||||
Қорытынды бағалау |
|
||||||||||||||
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз! Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |