Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Пән: Әдебиеттік оқу

    Мектеп: Кентау қаласы Ататүрік атындағы 4 мектеп-лицейі

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Асылбекова Венера Жарилкаповна

    Сынып: 4-сынып

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Жер байлығы-ел байлығы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    4.2.4.1 Аңыз, шешендіксөз, батырлар жыры, Фантастикалық әңгімелердің жанрлық ерекшеліктерін анықтау

    4.2.6.1 Кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: «Мысойған» мәтінін түсініп оқып, жанрлық

    ерекшелігін анықтайды. Тақырыпқа қатысты эссе жазып, өз ойын

    білдіреді.

    Оқушылардың басым бөлігі: Ребус шешіп, тақырыпты болжайды.

    Кейбір оқушылар: Қазақ батырының іс-әрекетін тізімдеп жазып, әр әрекетіне баға береді.

    Жетістік критерийлері

    • Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен мəтіндегі негізгі ойды анықтай алады.

    • Берілген тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай

    • алады.

    • Оқу мақсатына сәйкес дауыстап, түсініп, іштей, мәнерлеп, сын тұрғысынан бағалап, көз жүгіртіп оқу дағдылары жетілдіріледі.

    Құндылықтарды дарыту

    Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыстар

    Сабақ барысында жаттығуларды орындау, сын есімді анықтауға арналған әдебиеттік оқу пәннен алған білімдерін пайдаланады.

    АКТ қолдану дағдылары

    БАҚ және мультимедиялық құралдарды пайдалану;

    Дерекқордан және интернеттен ақпаратты іздеу;

    Бастапқы білім

    Қазақстан жерінің қойнауынан алынатын қазба байлық туралы біледі. Ғалым Қаныш Сәтпаев жайлы айта алады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың

    жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Жаңа топ құру

    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    Ана тілің арың бұл,

    Ұятың боп тұр бетте.

    Өзге тілдің бәрін біл,

    Өз тіліңді құрметте.

    «Жалаулар» арқылы топқа бөлінеді. Оқушыларды қалаған жалауларын алып, 1,2,3 топтарға бөлініп отырады.

    1-топ «Бақыт жалаулары»

    2-топ «Арман жалаулары»

    3-топ «Қуаныш жалаулары»

    Жұмыс ережесін келісу

    • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

    • Уақытты үнемдейміз!

    • Нақты,дәл жауап береміз!

    • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

    • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

    Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

    ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

    Оқу мақсатын таныстыру

    «Ойлан» айдары бойынша ребусты шешкізе отырып, осы сөздердің мағынасын ашып, олардың пайдалы қазбаларға жататынын айтады, Дүниетанудан алған білімдерін еске түсіреді. Осы арқылы жаңа сабаққа көпір жасау. 6 Н, мұрын сур```Н ай сур , Көз суреті` ``№, 7``З , Жауабы: алтын, мұнай, көмір, жез.

    Күтілетін нәтижені анықтау.

    32-жаттығу. Тақырыбы бойынша өлең мазмұнын болжайды. Өлеңді мəнерлеп оқиды.




    Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.


    Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


    Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмала

    ры

    Сабақтың ортасы

    (ЖЖ) «Қойын дәптер» әдісі бойынша Тұрсын Жұртбайдың

    өмірі мен шығармашылығы жайлы мағлұматтар жинақтап, тірек

    сөздер арқылы мәліметтер қорын толықтырады.

    Аты-жөні


    Туған жылы


    Шығармалары


    Ақпарат


    Жаңалық


    (Ө) «Оқы» айдары бойынша «Мысойған» мәтінін «Түртіп алу»

    («Инсерт») әдісімен оқиды. Мәтінді көрсетілген белгілермен

    (қарындашпен) белгілеп оқиды.

    Мақсаты: Кестені толтырғанда мәтіннің мазмұны мен басты

    идеяларын жеке сөз, сөз тіркестері, қысқа сөйлемдер арқылы

    жазып көрсетеді.

    Тиімділігі: Мәтін мазмұнын детальді түрде талдап оқуға дағдыланады.

    Дескрипторы:

    1. Мәтінді белгі қойып оқиды.

    2. Кесте бойынша білгісі келетін ақпарат жайлы топта талқылайды.

    (Ұ) «Жаңа сөздер сандығы» айдары бойынша оқушылардың

    мәтін бойынша түсінбеген сөздерінің мағынасын топ ішінде

    талдап, түсініктеме жасауларына ықпал ету

    Мыс – қызғылт сары түсті, жұмсақ металл

    Табиғи мыс– қоспасыз, таза мыс

    Үш жүз– қазақ халқының ұлыстық жағынан бөлігі

    Ат-матымен – өзі де, аты да.

    «Тыңда» айдары.Балалар аудиодискіден мәтіннің соңғы

    сөйлеміндегі Жезқазған кенті туралы ақпаратты тыңдайды. Ол

    ақпаратқа өздері білетіндерін де қосады.

    Дескрипторы:

    Мәтіннің жанрлық ерекшелігін анықтап, дәлелдейді.

    Жезқазған кенті туралы ақпаратты баяндайды.

    Дереккөздерден алынған мәліметтерді де қосады.

    (МК) «Есіңе түсір» айдары бойынша мұғалімнің көмегімен

    оқушылар аңыз жайлы не білгендерін еске түсіреді. Аңыз

    кейіпкерлерін атайды.

    (Т) «Бағала» айдары бойынша шығармадағы басты кейіпкерлерді анықтап, оларға сипаттама береді.

    Дескрипторы:

    1. Басты кейіпкерлердің атын жазады.

    2. Әрқайсысына сипаттама береді.

    ҚБ: «Отшашу» әдісі

    Дәптермен жұмыс. Дәптермен жұмыс мұғалімнің өз қалауы

    бойынша уақыттың қалуына байланысты орындалады.

    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

    Белсенді оқу тапсырмала

    ры.

    Сабақтың соңы

    «Жері байдың – елі бай» топтастыру-сызбасын жасайды.

    Картадан мұнайдың шартты белгісін тауып, қай жерде өндірілетінін анықтайды. Мұғалім көмегімен Отанымыздың жер

    қойнауынан шығатын қазба байлықтарының бірнешеуін шартты

    белгісімен кестеге түсіріп сызады.

    Қазба байлығы

    Шартты белгісі

    Ол қай аймақта?





    «Галереяға саяхат» әдісібойынша орындалған топтық жұмыс

    нәтижесімен басқа топтар да танысып, дескриптор негізінде өз

    бағаларын береді.

    ҚБ: «Жұлдызшалар жапсыру»

    Үй жұмысы: Үлкендердің көмегімен атқа мінгесу, тәуекелге

    бел байлау тіркестеріне анықтама жаз.

    ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.

    Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

    Кері байланыс.







































    Түрлі түсті

    суреттері бар

    журналдар,

    флипчарт, желім






    Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс парағы тапсырма

    лары арқылы білдіре алады.

    Қосымша ақпарат



    Саралау. Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай

    жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға

    қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?

    Дереккөздер: Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым

    күрделі дереккөздермен жұмыс істей

    алады.



    Бағалау. Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Бағалау парақтары



    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?

    Бүгін оқушылар не білді?

    Сыныптағы ахуал қандай болды?

    Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?

    Мен сабақжоспарымды орындап үлгердім бе?

    Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?





    Қорытынды бағалау



    Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

    1.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Асылбекова Венера Жарилкаповна
    21 Желтоқсан 2021
    526
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сабақ Әдебиеттік оқу

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сабақ Әдебиеттік оқу

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ Жер байлығы-ел байлығы. Аңыз шешендік сөз,батырлар жыры фантастикалық әңгімелердің жанрлық ерекшеліктерін анықтау.
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Пән: Әдебиеттік оқу

    Мектеп: Кентау қаласы Ататүрік атындағы 4 мектеп-лицейі

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Асылбекова Венера Жарилкаповна

    Сынып: 4-сынып

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Жер байлығы-ел байлығы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    4.2.4.1 Аңыз, шешендіксөз, батырлар жыры, Фантастикалық әңгімелердің жанрлық ерекшеліктерін анықтау

    4.2.6.1 Кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: «Мысойған» мәтінін түсініп оқып, жанрлық

    ерекшелігін анықтайды. Тақырыпқа қатысты эссе жазып, өз ойын

    білдіреді.

    Оқушылардың басым бөлігі: Ребус шешіп, тақырыпты болжайды.

    Кейбір оқушылар: Қазақ батырының іс-әрекетін тізімдеп жазып, әр әрекетіне баға береді.

    Жетістік критерийлері

    • Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен мəтіндегі негізгі ойды анықтай алады.

    • Берілген тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай

    • алады.

    • Оқу мақсатына сәйкес дауыстап, түсініп, іштей, мәнерлеп, сын тұрғысынан бағалап, көз жүгіртіп оқу дағдылары жетілдіріледі.

    Құндылықтарды дарыту

    Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыстар

    Сабақ барысында жаттығуларды орындау, сын есімді анықтауға арналған әдебиеттік оқу пәннен алған білімдерін пайдаланады.

    АКТ қолдану дағдылары

    БАҚ және мультимедиялық құралдарды пайдалану;

    Дерекқордан және интернеттен ақпаратты іздеу;

    Бастапқы білім

    Қазақстан жерінің қойнауынан алынатын қазба байлық туралы біледі. Ғалым Қаныш Сәтпаев жайлы айта алады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың

    жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Жаңа топ құру

    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    Ана тілің арың бұл,

    Ұятың боп тұр бетте.

    Өзге тілдің бәрін біл,

    Өз тіліңді құрметте.

    «Жалаулар» арқылы топқа бөлінеді. Оқушыларды қалаған жалауларын алып, 1,2,3 топтарға бөлініп отырады.

    1-топ «Бақыт жалаулары»

    2-топ «Арман жалаулары»

    3-топ «Қуаныш жалаулары»

    Жұмыс ережесін келісу

    • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

    • Уақытты үнемдейміз!

    • Нақты,дәл жауап береміз!

    • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

    • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

    Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

    ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

    Оқу мақсатын таныстыру

    «Ойлан» айдары бойынша ребусты шешкізе отырып, осы сөздердің мағынасын ашып, олардың пайдалы қазбаларға жататынын айтады, Дүниетанудан алған білімдерін еске түсіреді. Осы арқылы жаңа сабаққа көпір жасау. 6 Н, мұрын сур```Н ай сур , Көз суреті` ``№, 7``З , Жауабы: алтын, мұнай, көмір, жез.

    Күтілетін нәтижені анықтау.

    32-жаттығу. Тақырыбы бойынша өлең мазмұнын болжайды. Өлеңді мəнерлеп оқиды.




    Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.


    Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


    Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмала

    ры

    Сабақтың ортасы

    (ЖЖ) «Қойын дәптер» әдісі бойынша Тұрсын Жұртбайдың

    өмірі мен шығармашылығы жайлы мағлұматтар жинақтап, тірек

    сөздер арқылы мәліметтер қорын толықтырады.

    Аты-жөні


    Туған жылы


    Шығармалары


    Ақпарат


    Жаңалық


    (Ө) «Оқы» айдары бойынша «Мысойған» мәтінін «Түртіп алу»

    («Инсерт») әдісімен оқиды. Мәтінді көрсетілген белгілермен

    (қарындашпен) белгілеп оқиды.

    Мақсаты: Кестені толтырғанда мәтіннің мазмұны мен басты

    идеяларын жеке сөз, сөз тіркестері, қысқа сөйлемдер арқылы

    жазып көрсетеді.

    Тиімділігі: Мәтін мазмұнын детальді түрде талдап оқуға дағдыланады.

    Дескрипторы:

    1. Мәтінді белгі қойып оқиды.

    2. Кесте бойынша білгісі келетін ақпарат жайлы топта талқылайды.

    (Ұ) «Жаңа сөздер сандығы» айдары бойынша оқушылардың

    мәтін бойынша түсінбеген сөздерінің мағынасын топ ішінде

    талдап, түсініктеме жасауларына ықпал ету

    Мыс – қызғылт сары түсті, жұмсақ металл

    Табиғи мыс– қоспасыз, таза мыс

    Үш жүз– қазақ халқының ұлыстық жағынан бөлігі

    Ат-матымен – өзі де, аты да.

    «Тыңда» айдары.Балалар аудиодискіден мәтіннің соңғы

    сөйлеміндегі Жезқазған кенті туралы ақпаратты тыңдайды. Ол

    ақпаратқа өздері білетіндерін де қосады.

    Дескрипторы:

    Мәтіннің жанрлық ерекшелігін анықтап, дәлелдейді.

    Жезқазған кенті туралы ақпаратты баяндайды.

    Дереккөздерден алынған мәліметтерді де қосады.

    (МК) «Есіңе түсір» айдары бойынша мұғалімнің көмегімен

    оқушылар аңыз жайлы не білгендерін еске түсіреді. Аңыз

    кейіпкерлерін атайды.

    (Т) «Бағала» айдары бойынша шығармадағы басты кейіпкерлерді анықтап, оларға сипаттама береді.

    Дескрипторы:

    1. Басты кейіпкерлердің атын жазады.

    2. Әрқайсысына сипаттама береді.

    ҚБ: «Отшашу» әдісі

    Дәптермен жұмыс. Дәптермен жұмыс мұғалімнің өз қалауы

    бойынша уақыттың қалуына байланысты орындалады.

    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

    Белсенді оқу тапсырмала

    ры.

    Сабақтың соңы

    «Жері байдың – елі бай» топтастыру-сызбасын жасайды.

    Картадан мұнайдың шартты белгісін тауып, қай жерде өндірілетінін анықтайды. Мұғалім көмегімен Отанымыздың жер

    қойнауынан шығатын қазба байлықтарының бірнешеуін шартты

    белгісімен кестеге түсіріп сызады.

    Қазба байлығы

    Шартты белгісі

    Ол қай аймақта?





    «Галереяға саяхат» әдісібойынша орындалған топтық жұмыс

    нәтижесімен басқа топтар да танысып, дескриптор негізінде өз

    бағаларын береді.

    ҚБ: «Жұлдызшалар жапсыру»

    Үй жұмысы: Үлкендердің көмегімен атқа мінгесу, тәуекелге

    бел байлау тіркестеріне анықтама жаз.

    ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.

    Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

    Кері байланыс.







































    Түрлі түсті

    суреттері бар

    журналдар,

    флипчарт, желім






    Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс парағы тапсырма

    лары арқылы білдіре алады.

    Қосымша ақпарат



    Саралау. Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай

    жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға

    қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?

    Дереккөздер: Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым

    күрделі дереккөздермен жұмыс істей

    алады.



    Бағалау. Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Бағалау парақтары



    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?

    Бүгін оқушылар не білді?

    Сыныптағы ахуал қандай болды?

    Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?

    Мен сабақжоспарымды орындап үлгердім бе?

    Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?





    Қорытынды бағалау



    Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

    1.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Ашық сабақ 4 сынып
    21.12.2021
    526
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Асылбекова Венера Жарилкаповна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации