Өзін-өзі тану сабақ жоспары Бекітемін:______________
Мерзімі: ________________________ Сабақ: № 11
Сынып: 2 «А», «Ә», «Б», «Д», «К»,
Тақырып: Адам жақсы ісімен көрікті
Құндылық: дұрыс әрекет
Қасиеттер: кішіпейілділік, қамқорлық, қайырымдылық
Мұғалім: П.Кушкумбаева
Оқушылар саны:
|
Сабақтың мақсаты: Адам баласы істеген ісімен бағаланатындығын түсіндіре отырып, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу. Міндеттері:
|
Ресурстар: оқулық, дәптер (аудио,видео жаз- балар, плакатка салынған суреттер, смайликтер) |
|
Сабақ барысы:
Тыныштық сәті. -Балалар, дұрыс отырайық,арқаларыңызды түзу ұстайық,қолдарыңызды партаға қоюға болады,көздеріңізді жұмайық. Сіз табиғаттың ең көркем жерінде екенін елестеңіз. Сіз жұмсақ, жасыл шалшықта жалаң аяқ жүрсіз. (тыныштық). Жасыл шөп сіздің аяғынызды сипап жатқан сезімде боласыз. (тыныштық). Күннің көзі жер бетін қыздыруда. (тыныштық).Сіз гүлдің, шөптің және балдың иісін сезесіз. (тыныштық). Өзеннің сыңғырлағанын, көңілді құстар ән салып жатқанын естисіз. (тыныштық). Тыныштықта тұрып, өзімізді тындайық, табиғат-анамызды тындайық. Алақаңдарыңызды күннің көзіне жайыңыз. (тыныштық).Көк аспаннан және көктемгі жылы күннің сәулелерін сезіңіз (тыныштық). 1,2,3 көзімізді
ашайық.Қолымызды жайып, бізге өмір, денсаулық, қуаныш және жақсы
көңіл күй сыйлаған Ана-Табиғатқа «Рахмет» деп
айтайық. |
Сабақ барысын талқылау: |
|
40-41 беттегі «Ананың сүйіспеншілігі» өсиет әңгіме Сұрақ:
|
Үйге берген тақырыптың мазмұнын оқушылар әңгімелеп, талдайды |
|
Үлкен алдында жас парызы, ата алдында бала парызы– әдеп пен сый. Мұхтар Әуезов Дәйексөздің мағынасын қалай түсінесіңдер? (2 рет ер балалар, 2 рет қыз балалар,барлығы қосылып 2 рет ) Қиянат жасамау құндылығын қалай тағы түсінуге болады? |
Мағанасын түсіндіру. |
|
Мейірімді бала
Сейіт орам үстінде жүгіріп
бара жатқанда, бір арбалы келіп, аңдаусыз соғып кетіп, аяғын
сындырыпты. Ойбайлап жылап жатқан баланы көріп шошынғаннан шешесі
есінен танып қалыпты. Мұны көрген сон, Сейіт жыламақ түгіл, сынған
аяғын орнына салып танып жатқанда да дыбысын шығармай, қабағын да
шытпай жатты. Сонда сынықшы кісі: Сұрақ:
|
Мұғалім айтып, сұрақ қою арқылы түсінгендерін өмірмен байланыстара отырып, талдау. |
|
Кешірімді
баламыз, |
|
|
1 - тапсырма Топқа бөлу Геометриялық фигуралар үлестіріледі
Дәптермен жұмыс: 1- тапсырма. Әрбір отбасы мүшелерінің өз құқықтары мен міндеттерін жазып, оны қалай орындап жүргендеріңді әңгімелеп беріңдер. 2-тапсырма. Отбасы бақытты болу үшін не қажет деп ойлайсыңдар? Төменде берілген сөздер мен сөз тіркестерін өзің үшін ең маңыздыларынан бастап орналастыр. Тиісті сөздер мен сөз тіркестері: көтеріңкі көңіл күй, парызды орындау, сыйлықтар, дәмді тағам, жайлы жағдай, жақсы ниет, жақсы тілек, жақсы көру, сыйлау, құрметтеу, сабырлылық, тыңдау, ақылдасу. |
Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады.
Б -дар санына қарай марапаттаймын! |
|
VII.Тоттен ән айту. Бала тiлегi Әнін жазған: Фарида Жолдасова
Бал-балалық, балдырған шақ сан арман, Барлық бала армандауға жаралған. Кел, достарым, әндетiңдер, билеңдер, Гүлденсiн деп атамекен қара орман. Болашақтың иесiмiз бәрiмiз, Туған жердiң түрлендiрер нәрiмiз. Алтын бесiк – ұлан-байтақ елiмде, Жарқын болсын шырқап айтар әнiмiз. Қалықтаған кӛгершiнi кӛгiнде, Мұңаймасын ешбiр бала елiмде. Ата берген батаменен кӛркейсiн, Ұлы Отаным, тiлегiм сол менiң де. |
Әнді ерекше көңілмен айтып, сергиді |
|
№11 сабақ, 42-43-бет, Аурудан аяған күштірек Ыбырай Алтынсарин әңгімесін оқу, мазмұнын айту. |
Күнделікке жазу |
|
|
Бағалау парақшаларын толтыру. Смайликтер арқылы кері байланыс орнату
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары "Адам жақсы ісімен көрікті" 2 сынып
Сабақ жоспары "Адам жақсы ісімен көрікті" 2 сынып
Өзін-өзі тану сабақ жоспары Бекітемін:______________
Мерзімі: ________________________ Сабақ: № 11
Сынып: 2 «А», «Ә», «Б», «Д», «К»,
Тақырып: Адам жақсы ісімен көрікті
Құндылық: дұрыс әрекет
Қасиеттер: кішіпейілділік, қамқорлық, қайырымдылық
Мұғалім: П.Кушкумбаева
Оқушылар саны:
|
Сабақтың мақсаты: Адам баласы істеген ісімен бағаланатындығын түсіндіре отырып, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу. Міндеттері:
|
Ресурстар: оқулық, дәптер (аудио,видео жаз- балар, плакатка салынған суреттер, смайликтер) |
|
Сабақ барысы:
Тыныштық сәті. -Балалар, дұрыс отырайық,арқаларыңызды түзу ұстайық,қолдарыңызды партаға қоюға болады,көздеріңізді жұмайық. Сіз табиғаттың ең көркем жерінде екенін елестеңіз. Сіз жұмсақ, жасыл шалшықта жалаң аяқ жүрсіз. (тыныштық). Жасыл шөп сіздің аяғынызды сипап жатқан сезімде боласыз. (тыныштық). Күннің көзі жер бетін қыздыруда. (тыныштық).Сіз гүлдің, шөптің және балдың иісін сезесіз. (тыныштық). Өзеннің сыңғырлағанын, көңілді құстар ән салып жатқанын естисіз. (тыныштық). Тыныштықта тұрып, өзімізді тындайық, табиғат-анамызды тындайық. Алақаңдарыңызды күннің көзіне жайыңыз. (тыныштық).Көк аспаннан және көктемгі жылы күннің сәулелерін сезіңіз (тыныштық). 1,2,3 көзімізді
ашайық.Қолымызды жайып, бізге өмір, денсаулық, қуаныш және жақсы
көңіл күй сыйлаған Ана-Табиғатқа «Рахмет» деп
айтайық. |
Сабақ барысын талқылау: |
|
40-41 беттегі «Ананың сүйіспеншілігі» өсиет әңгіме Сұрақ:
|
Үйге берген тақырыптың мазмұнын оқушылар әңгімелеп, талдайды |
|
Үлкен алдында жас парызы, ата алдында бала парызы– әдеп пен сый. Мұхтар Әуезов Дәйексөздің мағынасын қалай түсінесіңдер? (2 рет ер балалар, 2 рет қыз балалар,барлығы қосылып 2 рет ) Қиянат жасамау құндылығын қалай тағы түсінуге болады? |
Мағанасын түсіндіру. |
|
Мейірімді бала
Сейіт орам үстінде жүгіріп
бара жатқанда, бір арбалы келіп, аңдаусыз соғып кетіп, аяғын
сындырыпты. Ойбайлап жылап жатқан баланы көріп шошынғаннан шешесі
есінен танып қалыпты. Мұны көрген сон, Сейіт жыламақ түгіл, сынған
аяғын орнына салып танып жатқанда да дыбысын шығармай, қабағын да
шытпай жатты. Сонда сынықшы кісі: Сұрақ:
|
Мұғалім айтып, сұрақ қою арқылы түсінгендерін өмірмен байланыстара отырып, талдау. |
|
Кешірімді
баламыз, |
|
|
1 - тапсырма Топқа бөлу Геометриялық фигуралар үлестіріледі
Дәптермен жұмыс: 1- тапсырма. Әрбір отбасы мүшелерінің өз құқықтары мен міндеттерін жазып, оны қалай орындап жүргендеріңді әңгімелеп беріңдер. 2-тапсырма. Отбасы бақытты болу үшін не қажет деп ойлайсыңдар? Төменде берілген сөздер мен сөз тіркестерін өзің үшін ең маңыздыларынан бастап орналастыр. Тиісті сөздер мен сөз тіркестері: көтеріңкі көңіл күй, парызды орындау, сыйлықтар, дәмді тағам, жайлы жағдай, жақсы ниет, жақсы тілек, жақсы көру, сыйлау, құрметтеу, сабырлылық, тыңдау, ақылдасу. |
Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады.
Б -дар санына қарай марапаттаймын! |
|
VII.Тоттен ән айту. Бала тiлегi Әнін жазған: Фарида Жолдасова
Бал-балалық, балдырған шақ сан арман, Барлық бала армандауға жаралған. Кел, достарым, әндетiңдер, билеңдер, Гүлденсiн деп атамекен қара орман. Болашақтың иесiмiз бәрiмiз, Туған жердiң түрлендiрер нәрiмiз. Алтын бесiк – ұлан-байтақ елiмде, Жарқын болсын шырқап айтар әнiмiз. Қалықтаған кӛгершiнi кӛгiнде, Мұңаймасын ешбiр бала елiмде. Ата берген батаменен кӛркейсiн, Ұлы Отаным, тiлегiм сол менiң де. |
Әнді ерекше көңілмен айтып, сергиді |
|
№11 сабақ, 42-43-бет, Аурудан аяған күштірек Ыбырай Алтынсарин әңгімесін оқу, мазмұнын айту. |
Күнделікке жазу |
|
|
Бағалау парақшаларын толтыру. Смайликтер арқылы кері байланыс орнату
|
шағым қалдыра аласыз

















