Материалдар / Сабақ жоспары Доппен ойын 1 - сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ жоспары Доппен ойын 1 - сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Түрлі дене жаттығулары орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, кеңістік, ресурстар мен идеяларды білу және бөлісу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Мамыр 2021
1099
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қысқа мерзімді жоспар

Мектебі: «Қыздар гимназиясы» КММ

Күні :

Мұғалімі: Тусипжанов Асылбек Ныгмашулы

Сынып:1-сынып


Қатысқаны:

Қатыспағаны:

Сабақтың тақырыбы:

Доппен ойын

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты

1.2.3.1 түрлі дене жаттығулары орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, кеңістік, ресурстар мен идеяларды білу және бөлісу


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:  Допты жүргізуді қайталау және допты беруге үйренеді

Оқушылардың басым бөлігі: Негізгі дене жаттығуларын орындай алады

Кейбір оқушылар: Негізгі дене қозғалыстарын қарапайым жаттығулармен байланыстыра алады, доп арқылы орындалатын жаттығу әдістерін түсінеді

Бағалау критерийі

Негізгі дене қозғалыстарын біледі.

Олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын айта алады.

Құндылықтарды дамыту

Оқушылардың жылдамдық, ептілік қабілеттерін дамыту.

Пәнаралық байланыстар

жаратылыстану, математика

АКТ қолдану дағдылары

Видео.

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады: Оқушыларға допты жүргізу және беру элементтерін жақсы менгереді.

  • Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

түзел, дайындал, мәре,сөре.

Талқылауға арналған сұрақтар:

  • Қандай доп ойындарын білесіздер?

  • Доппен ойнау дегеніміз не?

  • Доп ойынының қарапайым ойыннан айырмашылығы неде?

Не себепті .....деп ойлайсыз?


Не себепті доптың адам денсаулығына пайдасы бар деп деп ойлайсыз?

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар


Сабақтың басы

5 минут


Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау.

Қауіпсіздік ережесімен сабаққа дайындығын ескеру.Саптық жаттығулары: түзулен, тіктен, оң-ға, сол-ға,ай-нал, адым-да, т.с.с.Арнайы доппен орындалатын жаттығулары.

Жалпы денені дамытуға арналған жаттығуларын орындату.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Шаттық шеңберін құру. Сапта тұру сәлемдесу кезекшінің баянаты қауіпсіздік ережесімен сабаққа дайындығын ескеру.


Сұрақтар

Сабақтың ортасы

35 минут


































Белсенді оқу әдістер бойынша

Жарыс сабағы

Алаңға төрт топқа бөлемін.

Допты жүргізу әдісімен таныстырылады.

Допты бір қолмен жерге ыршытып жүргізу; допты кеуде тұсымызда ұстап жүру арқылы жарыс ұйымдастырамын.

Диолог сабағы сұрақ – жауап бойынша мынадай тапсырмалар беремін.

  • Доп ойындарына қандай ойындар жатады?

  • Доп ойындарының басқа ойындардан айырмашылығы?

«Жаңа сабақ»

1.Допты жүргізіп келіп,кеуде тұсынан серіктесіне беру.

2.Аяқтың ұшымен допты жоғары көтеріп жүру.

3.Әр топтан бір-бір оқушы серіктесіне допты беру.

«Аңшылар мен үйректер»ойыны– Доп тиген оқушы ойыннан шығады.Белгіленген уақыттан кейін «аңшылар мен үйректер» орын алмастырады.Қай топта үйректер көп қалады сол топ жеңімпаз болып есептеледі.Аңшылардың мақсаты: неғұрлым көп,жылдам үйректерді ойыннан шығару,ал үйректердің мақсаты:доптан қашып неғұрлым көп уақыт «көлде жүзу».

Қ.б арналған тапсырмалар:

Доп ойындарының денсаулыққа тигізетін пайдасын мысалы келтіре отырып қандай әсер алдыңыз.

Дескриптор: Білім алушы

- Доп ойындарының қарапайым дене жаттығуларымен ұқсастығын және айырмашылығын салыстырады.

- негізгі дене қозғалыстарын ойлау әдісін айтады.


Ысқырық




Спорт алаңы





Уақыт өлшегіш




Жалауша










Сабақтың соңы

Қорытынды.Кері байланыс: Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді смайлик арқылы бағалаймын. БББ кестесін пайдаланамын

Білемін Білдім Білгім келеді

БББ кестесі

Қосымша ақпарат

Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыларға тапсырманы қалай түрлендіресіз?


Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?


Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы



Тапсырмалар бойынша саралаймын

1 .Доп ойынын дамыту.

2.Допқа байланысты дамыту сұрақтарын қоямын

Байқаймын, тыңдаймын, сұрақ қоямын.

-Мақтау, мадақтау әдісімен бағалаймын.



Оқушылардың жүгірген кезде бір –біріне кедергі жасамау.


















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!