Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Сабақ жоспары "Ежелгі көшпелілер өмірі"
Материал туралы қысқаша түсінік
5 сыныптың Қазақстан тарихы пәнінен жаңартылған білім бағдарламасы бойынша жазылған қысқа мерзімді жоспар барлықоқу мақсаттары бағалау критрийә мен тапсырмаларға дескрипторлар ұсынылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
10 Наурыз 2018
999
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ҰМЖ тарауы: 5.2 А | Мектеп: «Георгиевка орта мектебі» КММ | |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Тулебаева А.М. | |
Сынып: 5 Қазақстан тарихы | Қатысқандар саны | Қатыспағандар саны |
Сабақ тақырыбы:Сабақ № 1 | 5.2 А Ежелгі көшпелілер өміріТақырыбы: Ежелгі көшпелілердің дүниетанымы.Зерттеу сұрағы: Көшпелілердің қандай салт-дәстүрлері бүгінгі күнге дейін дейін сақталған. | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: ( оқу бағдарламасына сәйкес) | 5.2.1.2. Ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: | |
көшпелілердің діни-нанымдары туралы түсінік алады, салт-дәстүрлерін атай алады. | ||
Оқушылардың басым бөлігі: | ||
Діннің және салт-дәстүрдің қоғамдық өмірге ықпалын аңықтайды | ||
Кейбір оқушылар: | ||
Көшпелілердің салт-дәстүрлері неліктен бүгінгі күнге дейін сақталуын түсіндіреді | ||
Бағалау критерийлері | Ежелгі тайпалардың дүниетанымына байланысты ұғымдарды анықтау | |
Тілдік мақсат | Оқушылар: Көшпелілердің неліктен күн мен отқа табынғанын, жаңа жылды қалай тойлағаның анықтайды.1.Оқушылар мәтіннен өздеріне қажетті сөйлем, сөз тіркестерін, терминдермен танысып, дәптерлеріне жазады, бір-біріне айтады. 2. Баспананы жетілдіруді сатылай орындайды ,киіз үйдің әлем өркениетіне қосқан үлесін анықтайды, киіз үйдің қазіргі үйлермен салыстыра отырып, әңгіме құрайды (айтылым).3. Шетелдік саяхатшылар мен отандық зерттеушілердің айтылған сөздерін кестеге толтырады (жазылым).4.«Ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау» тақырыбын оқиды (оқылым).5. Ежелгі тайпалдың діни наным сенімдерін топтар арасында түсіндіреді (тындалым). | |
Негізгі сөздер мен тіркестер : Дін, Ұмай ана, аластау, бойтұмар, рух, аруақ, наурыз, салт –дәстүр. | ||
Талқылауға арналған тармақтар:Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?Неліктен көшпеліліер ата-баба аруағын құрметтеген?Ата-баба аруағына сыйыну ежелгі көшпеліліерден жалғасын тапқан, себебі? | ||
Құндылықтарға баулу | Көшпелілердің салт-дәстүрлерін оқыту арқылы МЕ « тарих және мәдениет біртұтастығы» құндылығына баулу | |
Пәнаралық байланыс | Дүние жүзі тарихы, қазақ тілі, қазақ әдебиеті | |
Алдыңғы білім | Алғашқы адамдардың наным сенімдерін туралы білімдері бар.Көшпелілердің қолданбалы өнері туралы түсініктері бар, көшпелілердің баспаналарының түрлерімен таныс. | |
Сабақтың барысы: | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулар мен қатар ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Сабақтың басы:( 12 минут) 5 минут(жекелей жұмыс) 2- минут 2- минут(топтық жұмыс) 3- минут(топтық жұмыс) | Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу Тапсырма 1 Сұрақ-жауап әдісі арқылы «Ежелгі көшпелілердің материалдық мәдениеті» тақырыбына үй тапсырмасы сұралады: 1.Көктемгі жайылым қалай аталды ? 2.Уықтар ұстап тұратын шаңырақтың бөлігі? 4.Неліктен көшпелілер жаңа жылды көктемде тойлаған? 5.Киіз үйдің негізі? 6.Наурыз мейрамы қай жылы пайда болды? 7.Киіз үйдің бір бөлігі? 8.Бұл жануарды киіз үйлерді көшіру үшін пайдаланған? 9.Шаңырақты ұстап тұрады, немесе киіз үйдің бір бөлігі? Тапсырма 2 «БББ» кестесі Тапсырма 3. « Тұлғаны таны» . А) тұлғаны танып, қосымша не біледі айтып өтеді шетелдік саяхатшылар мен отандық зерттеушілерді атап беріңдер? Б) «Тарихи коцепт: « түсіну » Шетелдік саяхатшылар мен отандық зерттеушілердің берілген сөздерін кестеге толтыру. ҚБ «Смайликпен» эмоционалдық аспект | Портреттер Кесте |
Сабақтың ортасы (21 минут)4 минут 10 минут 1 минут 4 минут 2 минут | Тапсырма 4.«Миға шабуыл» жасау. Топқа топтастыру. «Тойбастар арқылы» (Оқушылар киіз үйден өзіне ұнаған тойбастарды дорбадан алады. Түр-түсін таңдау арқылы 3-топқа бөлінеді.) «1+2+3» әдісі арқылы оқушылар қадамдап тапсырмалар орындайдыТапсырма 5. 1-әрекет (жекелей). Балалар оқулықты ашып «Ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау» тақырыбымен жекелей танысып шығады 2-әрекет (жұптық, топтық жұмыс). Оқушылар жұптар арасында және топта талқылаймыз. Неліктен көшпелілер ата-баба аруағын құрметтеген?Ата-баба аруағына сыйыну ежелгі көшпеліліерден жалғасын тапқан, себебі? 3-әрекет. Дәптермен жұмыс. Жаңа теминдерді жазу.Дін, Ұмай ана, аластау, бойтұмар, рух, аруақ, наурыз,салт –дәстүр ҚБ «Жетістік баспалдағы» әлеуметтік аспект Тапсырма 6. МЕ « тарих және мәдениет біртұтастығы» құндылығын сәйкестендіру арқылы салт-дәстүрді дәріптеу1. Ас беру – А) тірі байымайды2. Саятшылық – В) қайтыс болған адамды еске алу.3. Аруақ риза болмай – С) құстарды қолға үйретіп аңға салу өнері.4. Наурыз - Д/ Ежелгі тойланып келе жатқан мереке ҚБ. Кері байланыс: «2 жұлдыз 1тілек» әдісі | Оқулық Сандық , киіз үй, түйе Дұрыс жауапта-рын Интербелсенді тақта |
Сабақтың соңы (12 минут)5-минут 5 минут 1 минут 1-минут | Қалыптастырушы бағалау тапсырмаларымен жұмыс, кері байланысберуТапсырма. Көшпелілердің дүниетанымында қалыптасқан ұғымдардың анықтамасын жазыңыз. Отпен аластау-_________________________________________Ойсыл қара-___________________________________________Шопан ата- ___________________________________________Зеңгір баба-___________________________________________Қамбат ата-____________________________________________ Дескриптор. Тапсырма 2 «БББ» кестесі: Рефлексия. Үйге тапсырма: Көшпелілердің дүниетанымы туралы мағлұмат жазу. Дәптермен жұмыс | Қосымша 1. Қазақстан тарихы. 5 сынып Қалыптастырушы бағалау тапсырмаларының жинағы. Жинағы. Жоба. 25 бет |
Қосымша ақпарат: | ||
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау –Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
Тапсырмаларды оқушы қабілетіне, дағдысына қарай саралап беру, оқушыларға алғашқы ежелгі тайпалардың дүниетанымын айырмашылығы қандай? деген сұрақтарға жауап іздейді. ( тапсырма арқылы саралау)Оқушылар қажеттіліктерін ескеріп видео көрсеткенде диаолог жүргізгенде ашық сұрақтар беру, кейбір топтарға диалог және қолдау саралауын өткіземін. Оқушыны оның мүмкіндігі мен қабілетіне деңгейінде оқыту, қарқынды оқушылардың басқалардың табысқа жетуіне қолдау беруіне ықпал ету. | Оқушылардың өздері бір-бірін, топтарды бағалайды. Мысалы: жұптық жұмыс кезінде, топтардың құрған әңгімелерін бір-бірімен алмастырып, ұнағанын оқыған кезде.ҚБ «Смайликпен» эмоционалдық аспект ҚБ «Жетістік баспалдағы»ҚБ. Кері байланыс: «2 жұлдыз 1тілек» | |
РефлексияСабақ мақсаттары , оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді ме?Барлық оқушылар оқу мақсаттарына қол жеткізді ме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма? | ||
Жалпы бағамдауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға да қатысты)?1.2.Сабақты бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға да қатысты)? 1. 2.Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
Қосымша 1. Қазақстан тарихы. 5 сынып Қалыптастырушы бағалау тапсырмаларының жинағы. Жинағы. Жоба. 25 бет
Тапсырма 6: «Борт журналы» әдісі бойынша кесте толтыру
Берілген тақырып бойынша бұрыннан білетінім | Мәтінді оқып жаңадан білгенім | Болжамдар | Тың ақпараттар |
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.2А Ежелгі көшпелілер өмірі | Мектеп: «Суықбұлақ орта мектебі» КММ | |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Сыдыкова Анар Ахановна | |
Сынып: 5 | Қатысқандар саны | Қатыспағандар саны |
Сабақ тақырыбы: | Ежелгі көшпелілердің материалдық мәдениетіЗерттеу сұрағы: Көшпелілер баспанасының ерекшелігі неде? | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: ( оқу бағдарламасына сәйкес) | 5.2.2.6 Көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін түсіну 5.2.2.3 Ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: | |
Оқушылардың басым бөлігі: | ||
Кейбір оқушылар: | ||
Көшпелілер баспаналарын қалай жетілдіргенін ой елегінен өткізеді. Ежелгі көшпелілердің баспанасын қазіргі қазақтардың баспанасымен салыстырады.Қандай тағы керемет , адамға жайлы баспана түрін ойлап табар едің? деген сұраққа жауап бере алады. | ||
Бағалау критерийлері | Оқушылар: Көшпелі, жартылай көшпелі өмірде киіз үйдің маңызын айқындайды.Көшпелілер баспаналары қалай жетілдірді анықтайды.Киіз үй бөліктерін атайды, сүйектерінің шығу тарихын түсінеді.Көшпелілер баспанасының ерекшелігі неде, әлемдік өркениетке әсерін анықтайды. | |
Тілдік мақсат | Оқушыларға жеке тақырып мәтінімен танысу( оқылым) Жұппен, топпен талқылау(айтылым) Өздеріне қажетті сөйлем, сөз тіркестерін дәптерлеріне жазу (жазылым) 1топ 2 топқа түсіндіру( тыңдалым)Суреттерді ретімен орналастыру( айтылым,тыңдалым)Баспананы жетілдіруді сатылай орынд
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |