Материалдар / Сабақ жоспары Ғ.Мүсірепов. «Автобиографиялық әңгіме»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары Ғ.Мүсірепов. «Автобиографиялық әңгіме»

Материал туралы қысқаша түсінік
Жазушының өмірі мен шығармашылығымен танысады және әңгіменің мазмұнын меңгереді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Шілде 2018
822
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

1 Сабақ: Ғ.М. «Автобиографиялық әңгіме»

7 С.Ерубаев атындағы мектеп интернат. Түркістан қаласы


Күні: 10.01.2018

Пән мұғалімі Ереханова Ж


6 -сынып

Қатысқаны: қатыспағаны:


Сабақтың мақсаты

Оқушыларды жазушы өмірі мен шығармашылығымен таныстыру. «Автобиографиялық әңгіме» әңгімесінің мазмұнын меңгерту.


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: жазушы өмірімен танысады, әңгіме мазмұнын түсінеді.

  • Басым бөлігі:Әңгіме мазмұнын баяндап береді.

  • Кейіпкерлерді жағымды, жағымсыз қасиеттері бойынша жіктей алады. Кейіпкерлердің іс-әрекетіне баға бере біледі. қазақ халқының қонақжайлығын, сыйластығын, адамгершілігін танып біледі. Кейбір оқушылар: әңгіме мазмұнын толық меңгереді, шығарманы талдай алады,ой қорыта алады.


Алдыңғы оқу

Өткен тақырыптардан сұрақ жауап: «Ыстық орындық»


Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар


Басталуы

«Сиқырлы таяқша»

Топқа біріктіру


Сиқырлы таяқшаны бір-біріне бір ауыз жылы сөзбен сәттілік тілеп беріп шығады. Кеспелер арқылы топқа бөлініп отырады

үлестірмелі қима кеспелер


Үй тапсырмасын сұрау




.


Қазақ халқының белгілі ақын-жазушылары, олардың шығармалары туралы сұрақтар қояды.Қазақ халқының белгілі ақын-жазушы-лары туралы білгендерін айтады, олардың шығармаларына тоқталады, сөйтіп сабақтың тақырыбын айқындайды Мұхтар Әуезов «Біржан сал Абай ауылында»
«Ыстық орындық» әдісі.




«Микрофон»

Мағынаны ашу

  1. Мин




1.Әңгіме мазмұнын ЖИГСО әдісі арқылы меңгереді. 
-Ғабиттің дүниеге келуі

-Ғабит - үйіндегі көп баланың бірі

-Молда жалдаған оқу жайы

-Оқудың төлем ақысы

-Ғабиттің қоныс аударуы

-Бекет Өтетілеуов таныстырған шығармалар

-Тазалыққа баулу

-Есепке жүйріктік

-Жоғарғы мектептегі оқу жайында


Әңгімені бөліктерге бөліп оқиды, мазмұндайды, салыстырады,

Салыстырмалы талдау 


«Топтастыру»

Тапсырма


І топ. Үзіндідегі Бекет Өтетілеуов сыйластығы қалай суреттелген?

ІІ топ. Шығарма мәтінінен үзінділер ала отырып оның мазмұндық желісіне жоспар құру.

ІІІ топ. Шығармадан қандай құндылықтарды өз бойыңа алдың?

Сатылай кешенді талдау Әр топ бір-бірін тыңдайды, жауабын салыстырады

Аяқталуы


«Зымыран сұрақтар» (Сұрақ-жауап)
–Ғабит қандай бала?

-Білімге құштарлығын дәлелде.

-Қай сабаққа бейім?

-Б.Өтетілеуов қандай ұстаз?

-Б.Өтетілеуовтің сабырлылығын қай жерден көреміз?



Кері байланыс

Үй тапсырмасы 2 мин

«Бағдаршам» әдісі Әңгіменің мазмұнын оқу. «Халық тұрмысының сипаты» тақырыбында ой толғау.

 

Стикерлер

Рефлексия.


Сабақ туралы пікір:



Қорытынды бағамдау:


Қандай екі нәрсе табысты болды?

  1. Оқушылар топпен жұмыс

  2. Кітаппен жұмыс жасауда, өтілген тапсырмаларды өздігінен меңгеруге

  3. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?

Жекелеген оқушылар






«Зымыран сұрақтар»






Мен ескіше жыл басы деп есептелетін қандай жағдайда,қай күні туыппын?
  1. Біздің елдердің бірсыпырасы қыс айларын қандай үйде өткізеді екен?

  2. Ол күні күн қандай болды?

  3. Әрине ,ол күннен менің есімде қалғаны бар ма?

  4. Қайсар, жыламайтын ең деп кім айтып отырушы еді?

  5. «Балалардың тілін сындыру үшін» кімді жалдапты?

  6. Ол молда балаларды қалай оқытты?

  7. Молданың оқуынан балалар миына бірдеңе алып қала алды ма?

  8. Молдадан неше жыл оқып, қанша мал алып еліне қайтсада балалар бірдеңе ұқты ма?

  9. Көрші ауылда екі сыныптық орысша мектеп бар екен.мені бірінші сыныпқа кіргізді? Осы мектеп көп ұзамай кімнің қолына көшті?

  10. Ол қандай оқытушы еді?

  11. Ол білімді қалай берді? Ол берген білім балаларға ұнады ма? Қандай әдіспен беруші еді?

  12. Бекеттің өзі айтқандарынан есте қалған бірауыз сөз?

  13. Бекет Өтетілеуов қай жылдары туған және кім?

  14. Менің осы мектепте оқып жүргенде қандай мінезім болды?

  15. Мектепке инспектор келгенде қандай жағдай болды? Портреті? Инспектор туралы әңгімелеп бер?

  16. Инспекор берген тапсырмалар?

  17. Осы жыл біткен соң келер жылы қандай мектепке қандай пәннен сынақтан өтіп түстім?

  18. Осы мектепті нешінші жылы бітірдім?

  19. Ол мектептегі қандай есте қалған естеліктерді еске алдым?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!