Өзін-өзі тану сабақ жоспары Бекітемін:______________
Мерзімі: ________________________ Сабақ: № 10
Сынып: 2 «А», «Ә», «Б», «Д», «К»,
Тақырып: Өзіңді жақсылықпен таразыла
Құндылық: дұрыс әрекет
Қасиеттер: кішіпейіл, кешірімді, сыпайылық
Мұғалім: П.Кушкумбаева
Оқушылар саны:
|
Сабақтың мақсаты: Балалармен жақсылық жасаудың адам өмірінде маңыздылығын түсіндіре отырып, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу Сабақтың міндеттері: |
Ресурстар: оқулық, дәптер (аудио,видео жаз- балар, плакатка салынған суреттер, смайликтер) |
|
Сабақ барысы:
Тыныштық сәті. -Балалар, дұрыс отырайық,арқаларыңызды түзу ұстайық,қолдарыңызды партаға қоюға болады,көздеріңізді жұмайық. Сіз табиғаттың ең көркем жерінде екенін елестеңіз. Сіз жұмсақ, жасыл шалшықта жалаң аяқ жүрсіз. (тыныштық). Жасыл шөп сіздің аяғынызды сипап жатқан сезімде боласыз. (тыныштық). Күннің көзі жер бетін қыздыруда. (тыныштық).Сіз гүлдің, шөптің және балдың иісін сезесіз. (тыныштық). Өзеннің сыңғырлағанын, көңілді құстар ән салып жатқанын естисіз. (тыныштық). Тыныштықта тұрып, өзімізді тындайық, табиғат-анамызды тындайық. Алақаңдарыңызды күннің көзіне жайыңыз. (тыныштық).Көк аспаннан және көктемгі жылы күннің сәулелерін сезіңіз (тыныштық). 1,2,3 көзімізді
ашайық.Қолымызды жайып, бізге өмір, денсаулық, қуаныш және жақсы
көңіл күй сыйлаған Ана-Табиғатқа «Рахмет» деп
айтайық. |
Сабақ барысын талқылау: Оқушылар дем алып, ерекше күйге бөленеді, мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
ІІ. Үй тапсырмасы. 33 бет. «Жүре алмайтын бала» Василий Сухомлинский мәтінін оқу Сұрақтар:
|
Сұрақ -жауап. |
|
«Біреуге жақсылық етсең, ол жақсылығыңды міндет етпе». Ы. Алтынсариннің Нақыл сөзінің мағынасын түсіндір (2 рет ер балалар, 2 рет қыз балалар,барлығы қосылып 2 рет ) Дұрыс әрекет құндылығын қалай тағы түсінуге болады? |
Мағанасын түсіндіру. |
|
Мәтінмен жұмыс "Рақмет,
ата!" -Бұл жерде неғып тұрсың? Дедім. -Сізді күтіп тұрмын. Үлкен кісінің алдын кесіп өтуге болмайды ғой. -Ой айналып кетейін, көп жаса! Атың кім? -Гүлнар. Кімнің баласысың? -Әжемнің баласымын. Немереме алып шыққан құрт, ірімшігім бар болатын. Соларды Гүлнарға бердім. -Үйде кішкентай Сая бар. Соған беремін. Рақмет, ата! - деп жүзіме қуана қарады. Кіш - кішкентай Гүлнардың тәрбиелі, тәртіптілігіне риза болып қоштастым. 1. Гүлнардың бойынан қандай қасиеттерді аңғаруға болады? 2. "Үлкенге - құрмет, кішіге - ізет дегенді қалай түсінесің?" 3. Өз достарыңа, туыстарыңа және жақын дамдарыңа қандай құрмет көрсетесің? |
Оқушыларға алдын ала дайындалған тамшы үлгісіндегі қиылған қағаздарды үлестіріп,сол қағазға өзі жасаған жақсы істерін жазу. |
|
1-тапсырма. Суреттерге қараңдар. Ондағы балалардың бойында қандай қасиеттер бар деп ойлайсыңдар? Айтып беріңдер. |
|
|
VІ. Шығармашылық жұмыс. 1.«Қамқорлық» тобына: Жақсылық пен жамандықтың айырмашылығын сурет арқылы салып көрсету. 2.«Мейірімділік» тобына: Жақсылыққа жету жолдары жазу. 3.«Кішіпейілдік» тобына: «Менің жақсы істерім» сурет арқылы көрсету. 4.«Жақсылық» тобына: «Жақсылық гүлін» жасау онда жақсылық жасайтын адамның бойында қандай қасиеттер болу керек соны жазады. Дәптермен жұмыс:
Теледидардан сүйікті мультфильміңді кӛріп отыр едің, досың телефон шалып, отын жинасуға көмек сұрады. Сенің әрекетің? А) Қолың тимейтінін айтасың. Ә) Мультфильм көріп отырғаныңды, кейінірек баратыныңды айтасың. Б) Бірден теледидарды ӛшіріп, кӛмектесуге барасың. |
Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады.
Б -дар санына қарай марапаттаймын! |
|
40-41 беттегі Ананың сүйіспеншілігі өсиет әңгіме |
|
|
Болайықшы осындай
Жақсы бала еңбекшіл Ер азамат болады. Қиындықты жеңіп кіл, Құшағы гүлге толады. Қайырмасы: Еңбекшіл осындай, Болайықшы досым-ай. Таза бала мұнтаздай, Сүйсінеді қараған, Ұқыпты деп бұл қандай, Жақсы көрер бар адам. |
|
|
(Музыка ойнап
тұрады.) |
«Белгілер» әдісі. Кері байланыс.
|
Өзін-өзі тану сабақ жоспары Бекітемін:______________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары "Өзіңді жақсылықпен таразыла" 2 сынып
Сабақ жоспары "Өзіңді жақсылықпен таразыла" 2 сынып
Өзін-өзі тану сабақ жоспары Бекітемін:______________
Мерзімі: ________________________ Сабақ: № 10
Сынып: 2 «А», «Ә», «Б», «Д», «К»,
Тақырып: Өзіңді жақсылықпен таразыла
Құндылық: дұрыс әрекет
Қасиеттер: кішіпейіл, кешірімді, сыпайылық
Мұғалім: П.Кушкумбаева
Оқушылар саны:
|
Сабақтың мақсаты: Балалармен жақсылық жасаудың адам өмірінде маңыздылығын түсіндіре отырып, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу Сабақтың міндеттері: |
Ресурстар: оқулық, дәптер (аудио,видео жаз- балар, плакатка салынған суреттер, смайликтер) |
|
Сабақ барысы:
Тыныштық сәті. -Балалар, дұрыс отырайық,арқаларыңызды түзу ұстайық,қолдарыңызды партаға қоюға болады,көздеріңізді жұмайық. Сіз табиғаттың ең көркем жерінде екенін елестеңіз. Сіз жұмсақ, жасыл шалшықта жалаң аяқ жүрсіз. (тыныштық). Жасыл шөп сіздің аяғынызды сипап жатқан сезімде боласыз. (тыныштық). Күннің көзі жер бетін қыздыруда. (тыныштық).Сіз гүлдің, шөптің және балдың иісін сезесіз. (тыныштық). Өзеннің сыңғырлағанын, көңілді құстар ән салып жатқанын естисіз. (тыныштық). Тыныштықта тұрып, өзімізді тындайық, табиғат-анамызды тындайық. Алақаңдарыңызды күннің көзіне жайыңыз. (тыныштық).Көк аспаннан және көктемгі жылы күннің сәулелерін сезіңіз (тыныштық). 1,2,3 көзімізді
ашайық.Қолымызды жайып, бізге өмір, денсаулық, қуаныш және жақсы
көңіл күй сыйлаған Ана-Табиғатқа «Рахмет» деп
айтайық. |
Сабақ барысын талқылау: Оқушылар дем алып, ерекше күйге бөленеді, мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
ІІ. Үй тапсырмасы. 33 бет. «Жүре алмайтын бала» Василий Сухомлинский мәтінін оқу Сұрақтар:
|
Сұрақ -жауап. |
|
«Біреуге жақсылық етсең, ол жақсылығыңды міндет етпе». Ы. Алтынсариннің Нақыл сөзінің мағынасын түсіндір (2 рет ер балалар, 2 рет қыз балалар,барлығы қосылып 2 рет ) Дұрыс әрекет құндылығын қалай тағы түсінуге болады? |
Мағанасын түсіндіру. |
|
Мәтінмен жұмыс "Рақмет,
ата!" -Бұл жерде неғып тұрсың? Дедім. -Сізді күтіп тұрмын. Үлкен кісінің алдын кесіп өтуге болмайды ғой. -Ой айналып кетейін, көп жаса! Атың кім? -Гүлнар. Кімнің баласысың? -Әжемнің баласымын. Немереме алып шыққан құрт, ірімшігім бар болатын. Соларды Гүлнарға бердім. -Үйде кішкентай Сая бар. Соған беремін. Рақмет, ата! - деп жүзіме қуана қарады. Кіш - кішкентай Гүлнардың тәрбиелі, тәртіптілігіне риза болып қоштастым. 1. Гүлнардың бойынан қандай қасиеттерді аңғаруға болады? 2. "Үлкенге - құрмет, кішіге - ізет дегенді қалай түсінесің?" 3. Өз достарыңа, туыстарыңа және жақын дамдарыңа қандай құрмет көрсетесің? |
Оқушыларға алдын ала дайындалған тамшы үлгісіндегі қиылған қағаздарды үлестіріп,сол қағазға өзі жасаған жақсы істерін жазу. |
|
1-тапсырма. Суреттерге қараңдар. Ондағы балалардың бойында қандай қасиеттер бар деп ойлайсыңдар? Айтып беріңдер. |
|
|
VІ. Шығармашылық жұмыс. 1.«Қамқорлық» тобына: Жақсылық пен жамандықтың айырмашылығын сурет арқылы салып көрсету. 2.«Мейірімділік» тобына: Жақсылыққа жету жолдары жазу. 3.«Кішіпейілдік» тобына: «Менің жақсы істерім» сурет арқылы көрсету. 4.«Жақсылық» тобына: «Жақсылық гүлін» жасау онда жақсылық жасайтын адамның бойында қандай қасиеттер болу керек соны жазады. Дәптермен жұмыс:
Теледидардан сүйікті мультфильміңді кӛріп отыр едің, досың телефон шалып, отын жинасуға көмек сұрады. Сенің әрекетің? А) Қолың тимейтінін айтасың. Ә) Мультфильм көріп отырғаныңды, кейінірек баратыныңды айтасың. Б) Бірден теледидарды ӛшіріп, кӛмектесуге барасың. |
Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады.
Б -дар санына қарай марапаттаймын! |
|
40-41 беттегі Ананың сүйіспеншілігі өсиет әңгіме |
|
|
Болайықшы осындай
Жақсы бала еңбекшіл Ер азамат болады. Қиындықты жеңіп кіл, Құшағы гүлге толады. Қайырмасы: Еңбекшіл осындай, Болайықшы досым-ай. Таза бала мұнтаздай, Сүйсінеді қараған, Ұқыпты деп бұл қандай, Жақсы көрер бар адам. |
|
|
(Музыка ойнап
тұрады.) |
«Белгілер» әдісі. Кері байланыс.
|
Өзін-өзі тану сабақ жоспары Бекітемін:______________
шағым қалдыра аласыз


















