|
Сыныбы, пәні, мерзімі |
5-сынып, қазақ әдебиеті, 21.04. 2017 жыл |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Қабдеш Жұмаділов. «Қозыкүрең» ( «Сәйгүліктер» повесінен үзінді) 1-сабақ. |
||||||||||||||||||
|
Сілтеме |
Күнтізбелік жоспар, қазақ әдебиеті оқулығы BilimLand |
||||||||||||||||||
|
Жалпы мақсаттар |
Жазушының өмірі мен шығармашылығымен таныстыру; шығарманың мазмұнын меңгерту, негізгі идеясын ұғындыру. Отанын елін, жерін сүюге тәрбиелеу |
||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже |
«Қозыкүрең» әңгімесінің негізгі мазмұнын меңгереді. Шығарма идеясын таниды. Қозыкүреңнің не себепті елге оралуын түсінеді. |
||||||||||||||||||
|
Түйінді идея |
Кейіпкерлер бейнесі арқылы текті малдарды аялауға, зұлымдық пен жауыздықтан аулақ болуға үйретеді. Адамдар қарым-қатынасында туыстай сыйластықта, адалдыққа тәрбиелейді. |
||||||||||||||||||
|
Көрнекіліктер |
Үлестірме қағаздар, АКТ, бағалау парақтары |
||||||||||||||||||
|
Оқыту әдістері |
Сұрақ-жауап, топтастыру, ой қозғау, сын тұрғысынан ойлау |
||||||||||||||||||
|
Сабақ кезеңдері |
Жоспарланған іс-әрекеттер |
Ресурстар |
|
||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру 1 минут 5 минут |
Амандасу. Түгендеу Топқа бөлу: 1.Құлагер тобы 2. Қозыкүрең 3. Байшұбар Оқушылар өз топтарының аттарын қорғап шығады) Үй тапсырмасын еске түсіру «Жылдар сөйлейді» 1. Қабдеш Жұмаділовтың өмірін сұрау.
Қабдеш
Жұмаділов:
|
АКТ
|
|
||||||||||||||||
|
3 минут |
|
BilimLаnd |
|
||||||||||||||||
|
Жаңа сабақ 25 минут
Сергіту сәті 1 мин
|
«Мағынаны тану». Оқушылар тақтада берілген шығармалардың үзіндісін шығарманың композициясының қай бөлігіне жататынын анықтайды.
Жоспар Үзінділер
Сән-салтанаты
жарасқан елдің татулығы Үш топ мақал - мәтел айтып жарысады ІI.Ой толғаныс Бес жол өлең» стратегиясы Қозыкүрең Текті, шыдамды Желдей еседі, оқ дарытпайды, туған жерін аңсайды Жаралы жауынгердің өлімін елестетеді. Жануар . |
Оқулық
Оқулықпен жұмыс |
|
||||||||||||||||
|
Бекіту 5 минут |
|
|
|
||||||||||||||||
|
Бағалау критерилары 3 минут |
ҮІ. Бағалау парақтары бойынша өздерін бағалайды. |
Бағалау парақтары |
|
||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма 1 минут |
195-бет. 11,12-тапсырмлара Үзіндіні толық оқып келу. « Қозыкүрең» суретін салу |
|
|
||||||||||||||||
|
Рефлексия 2 минут |
Нені білдің? Нені үйрендің? Нені білгің келеді? |
|
|
||||||||||||||||
|
Қорытынды 1 минут |
|
|
|
||||||||||||||||
ДЕСКРИПТОР
Қазақ әдебиеті. Қабдеш Жұмаділов «Қозыкүрең» («Сәйгүләктер» повесінен үзінді) 1-с
|
Тапсырмалар |
Балл |
21.04.2017 |
|
1.Қабдеш Жұмаділов кім? 2.Шығармада қандай оқиға баяндалады? |
1 |
|
|
Бағалау критерилері |
|
Дескрипторлар |
|
Шығарманың тақырыбы мен идеясы туралы білім беру |
2 |
Шығарманың қысқаша мазмұнын айтады |
|
Сыншы Күреңбайдың атты сынауы, Құлагердің сипатын ашу |
3 |
Күреңбайдың сын сөздерін, Ақан сері мен Құлагердің сипаттарын тауып жазады |
|
Ақаннаң бала Мөңкеге айтқан сөзіне барлау жасау |
3 |
Сөздерін тауып оқиды, мағынасын ашады |
|
Ұлттық ойындарды білу |
|
Ой-толғау жазады |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары. Қабдеш Жұмаділов "Қозыкүрең" 5-сынып
Сабақ жоспары. Қабдеш Жұмаділов "Қозыкүрең" 5-сынып
|
Сыныбы, пәні, мерзімі |
5-сынып, қазақ әдебиеті, 21.04. 2017 жыл |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Қабдеш Жұмаділов. «Қозыкүрең» ( «Сәйгүліктер» повесінен үзінді) 1-сабақ. |
||||||||||||||||||
|
Сілтеме |
Күнтізбелік жоспар, қазақ әдебиеті оқулығы BilimLand |
||||||||||||||||||
|
Жалпы мақсаттар |
Жазушының өмірі мен шығармашылығымен таныстыру; шығарманың мазмұнын меңгерту, негізгі идеясын ұғындыру. Отанын елін, жерін сүюге тәрбиелеу |
||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже |
«Қозыкүрең» әңгімесінің негізгі мазмұнын меңгереді. Шығарма идеясын таниды. Қозыкүреңнің не себепті елге оралуын түсінеді. |
||||||||||||||||||
|
Түйінді идея |
Кейіпкерлер бейнесі арқылы текті малдарды аялауға, зұлымдық пен жауыздықтан аулақ болуға үйретеді. Адамдар қарым-қатынасында туыстай сыйластықта, адалдыққа тәрбиелейді. |
||||||||||||||||||
|
Көрнекіліктер |
Үлестірме қағаздар, АКТ, бағалау парақтары |
||||||||||||||||||
|
Оқыту әдістері |
Сұрақ-жауап, топтастыру, ой қозғау, сын тұрғысынан ойлау |
||||||||||||||||||
|
Сабақ кезеңдері |
Жоспарланған іс-әрекеттер |
Ресурстар |
|
||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру 1 минут 5 минут |
Амандасу. Түгендеу Топқа бөлу: 1.Құлагер тобы 2. Қозыкүрең 3. Байшұбар Оқушылар өз топтарының аттарын қорғап шығады) Үй тапсырмасын еске түсіру «Жылдар сөйлейді» 1. Қабдеш Жұмаділовтың өмірін сұрау.
Қабдеш
Жұмаділов:
|
АКТ
|
|
||||||||||||||||
|
3 минут |
|
BilimLаnd |
|
||||||||||||||||
|
Жаңа сабақ 25 минут
Сергіту сәті 1 мин
|
«Мағынаны тану». Оқушылар тақтада берілген шығармалардың үзіндісін шығарманың композициясының қай бөлігіне жататынын анықтайды.
Жоспар Үзінділер
Сән-салтанаты
жарасқан елдің татулығы Үш топ мақал - мәтел айтып жарысады ІI.Ой толғаныс Бес жол өлең» стратегиясы Қозыкүрең Текті, шыдамды Желдей еседі, оқ дарытпайды, туған жерін аңсайды Жаралы жауынгердің өлімін елестетеді. Жануар . |
Оқулық
Оқулықпен жұмыс |
|
||||||||||||||||
|
Бекіту 5 минут |
|
|
|
||||||||||||||||
|
Бағалау критерилары 3 минут |
ҮІ. Бағалау парақтары бойынша өздерін бағалайды. |
Бағалау парақтары |
|
||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма 1 минут |
195-бет. 11,12-тапсырмлара Үзіндіні толық оқып келу. « Қозыкүрең» суретін салу |
|
|
||||||||||||||||
|
Рефлексия 2 минут |
Нені білдің? Нені үйрендің? Нені білгің келеді? |
|
|
||||||||||||||||
|
Қорытынды 1 минут |
|
|
|
||||||||||||||||
ДЕСКРИПТОР
Қазақ әдебиеті. Қабдеш Жұмаділов «Қозыкүрең» («Сәйгүләктер» повесінен үзінді) 1-с
|
Тапсырмалар |
Балл |
21.04.2017 |
|
1.Қабдеш Жұмаділов кім? 2.Шығармада қандай оқиға баяндалады? |
1 |
|
|
Бағалау критерилері |
|
Дескрипторлар |
|
Шығарманың тақырыбы мен идеясы туралы білім беру |
2 |
Шығарманың қысқаша мазмұнын айтады |
|
Сыншы Күреңбайдың атты сынауы, Құлагердің сипатын ашу |
3 |
Күреңбайдың сын сөздерін, Ақан сері мен Құлагердің сипаттарын тауып жазады |
|
Ақаннаң бала Мөңкеге айтқан сөзіне барлау жасау |
3 |
Сөздерін тауып оқиды, мағынасын ашады |
|
Ұлттық ойындарды білу |
|
Ой-толғау жазады |
|
Сыныбы, пәні, мерзімі |
5-сынып, қазақ тілі, 17.04. 2017 жыл |
||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Сөзжасам. Лексикалық жолмен жасалған туынды сөздер |
||||||||||
|
Сілтеме |
Күнтізбелік жоспар, қазақ тілі оқулығы, интернет желісінен материалдар |
||||||||||
|
Жалпы мақсаттар |
Туынды сөздердің лексикалық жолмен жасалатыны туралы білім беру |
||||||||||
|
Күтілетін нәтиже |
Туынды сөздердің лексикалық жолмен жасалуы дегеніміз сыртқы түрі өзгермей-ақ жаңа мағыналарға ие болуы деген түсінік қалыптасады |
||||||||||
|
Түйінді идея |
Туынды сөздер лексиканы байытудың жолы екенін түсінеді |
||||||||||
|
Көрнекіліктер |
Үлестірме қағаздар, АКТ, бағалау парақтары |
||||||||||
|
Оқыту әдістері |
Ой шақыру, сұрақ-жауап, өзіндік жұмыс, топтық жұмыс, сын тұрғысынан ойлау |
||||||||||
|
Сабақ кезеңдері |
Жоспарланған іс-әрекеттер |
Ресурстар |
|
||||||||
|
Ұйымдастыру 1 минут |
Амандасу. Түгендеу Психологиялық ахуал тудыру. «Менің бойымдағы қасиетім». Әркім өз бойындағы қасиеті бар сөздерін айту Топтарға бөліну (түстер бойынша) І топ - «Сөзжасам» ІІ топ – «Сөз құрам» ІІІ топ – «Сөздік қор» |
|
|
||||||||
|
2 минут |
Ой қозғау Сөзжасамның басты сипаты «Топтастыру», «Ой қозғау» Туынды сөздерді зерттейді Тіл білімінің бір саласы Лексиканы байытады Жаңа сөздер үш жолмен жасалады |
|
|
||||||||
|
Жаңа сабақ 25 минут Сергіту сәті 2 минут |
І Қызығушылық ояту Қосымшалар нешеге бөлінеді? Басты айырмашылықтары қандай? Морфема дегеніміз – әрі қарай бөлшектеуге келмейтін туынды сөздің мағыналық бөлігі Туынды сөздің құрамында бөлшектер (түбір жіне қосымша) тіл білімінде морфема деп аталады. Мысалы, достық деген сөзде екі морфема бар Дос – түбір морфема, ал -тық жұрнағы қосымша морфема Әр топ сөздердің мағынасын ажыратады Жол, қырық, тоқсан, тамаша, ашық, тәтті, жаз, бас І топ - Жол (бастапқы мағынасы) жүретін жол ІІ топ – екінші мағынасын ақ жол, тар жол (ауысп м) ІІІ топ – жаңа мағынасы жол бастаушы (гид), Жолдау 363- жаттығу Қанша мағынада жұмсалатынын табу 364-жаттығу Қарамен жазылған сөздердің мағыналық өзгерістерін тауып жазу Арам шөп – пайдасыз өсімдік, арам тамақ – еңбексіз тамақтанатын адам, арам тер – керексіз заттардың бөлінуі, арам ойлы – көреалмаушылық, арам ас – адал емес тағам 365-жаттығу Берілген сөздерден әрқайсысы бірнеше мағынада жұмсалатын сөйлемдер құрау Ер, асау, қорқақ, жақ, жарық, тарту, түс
|
Оқулық 135-бет
Кластер
|
|
||||||||
|
Бекіту 3 минут |
«Бес жол өлең» Туынды сөздер Көп мағыналы, омонимді Білдіреді, жасалады, жазылады Жаңа сөздер – туынды сөздер. Лексика-семантика |
|
|
||||||||
|
Бағалау критерилары 5 минут |
Бағалау парақтары бойынша өздерін бағалайды. |
Бағалау парақтары |
|
||||||||
|
Үйге тапсырма 1 минут |
362- жаттығу. Табиғат көрінісін суреттеп жазу |
|
|
||||||||
|
Рефлексия 2 минут |
Нені білдің? Нені үйрендің? |
|
|
||||||||
|
Қорытынды 1 минут |
Сауаттылық – тілдің негізі |
|
|
||||||||
шағым қалдыра аласыз













