Материалдар / Сабақ жоспары. Қабдеш Жұмаділов "Қозыкүрең" 5-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары. Қабдеш Жұмаділов "Қозыкүрең" 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ үлгісі қазіргі АҚ қолдану негізінде жасалып, өткізілді. Ақпарат ресурстарын қолдануда уақыт үнемділігі оқушының білім меңгеру жолына көп септігін тигізеді. әр сабаққа жасалған бағалау парағы арқылы өз біліміін сыни тұрғыда бағалайды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Наурыз 2018
709
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сыныбы, пәні, мерзімі

5-сынып, қазақ әдебиеті, 21.04. 2017 жыл

Сабақтың тақырыбы

Қабдеш Жұмаділов. «Қозыкүрең» ( «Сәйгүліктер» повесінен үзінді) 1-сабақ.

Сілтеме

Күнтізбелік жоспар, қазақ әдебиеті оқулығы BilimLand

Жалпы мақсаттар

Жазушының өмірі мен шығармашылығымен таныстыру; шығарманың мазмұнын меңгерту, негізгі идеясын ұғындыру. Отанын елін, жерін сүюге тәрбиелеу

Күтілетін нәтиже

«Қозыкүрең» әңгімесінің негізгі мазмұнын меңгереді.

Шығарма идеясын таниды. Қозыкүреңнің не себепті елге оралуын түсінеді.

Түйінді идея

Кейіпкерлер бейнесі арқылы текті малдарды аялауға, зұлымдық пен жауыздықтан аулақ болуға үйретеді. Адамдар қарым-қатынасында туыстай сыйластықта, адалдыққа тәрбиелейді.

Көрнекіліктер

Үлестірме қағаздар, АКТ, бағалау парақтары

Оқыту әдістері

Сұрақ-жауап, топтастыру, ой қозғау, сын тұрғысынан ойлау

Сабақ кезеңдері

Жоспарланған іс-әрекеттер

Ресурстар


Ұйымдастыру

1 минут

5 минут

Амандасу. Түгендеу

Топқа бөлу: 1.Құлагер тобы 2. Қозыкүрең 3. Байшұбар

Оқушылар өз топтарының аттарын қорғап шығады)

Үй тапсырмасын еске түсіру «Жылдар сөйлейді»

1. Қабдеш Жұмаділовтың өмірін сұрау.

Қабдеш Жұмаділов:

1936 ж

Шыңжаң өлкесі Тарбағатай аймағы

1956 ж

Алматыға келіп ҚазМҰУ филол б оқуға түседі

1952-1962жж

Қытайда қуғын-сүргінге ұшырайды

1962-1965жж

Атамекенге қайта оралып, ҚазМҰУ оқуын аяқтайды

1965-1967жж

Қазақ әдебиетінде қызмет етті

1967-1976жж

«Жазушы» баспасында қызмет етті

1981ж

Бірыңғай шығармашылық жұмыста

1998ж

«Қазақстанның Халық Жазушысы» атақ берілді



АКТ





3 минут


BilimLаnd



Жаңа сабақ

25 минут


































Сергіту сәті 1 мин



«Мағынаны тану».

Оқушылар тақтада берілген шығармалардың үзіндісін шығарманың композициясының қай бөлігіне жататынын анықтайды.

Жоспар Үзінділер
1.
Оқиғаның басталуы. Алатау қазақ пен Тарбағатай қырғыздың құт береке қонысы.
2.
Оқиғаның байланысы. Қазақтардың сапарға сайланып шығуы

Сән-салтанаты жарасқан елдің татулығы
3.
Оқиғаның дамуы. Төреқұл әңгімесі. Текті жылқының жершілдігі
4.
Оқиғаның шиеленісуі Қозыкүреңнің қашып шығуы. Атылған оқтың Қозыкүреңге дарымауы
5.
Оқиғаның шарықтау шегі. Қозыкүреңнің елге оралуы - жаралы жауынгердің елімен қауышуы тәрізді
6.
Оқиға шешімі. Қозыкүрең өлімі. адамша арулап, терісін сыпырмай көмуі
6. 2 Сыйластық жарасымы - Ағыбайға Төреқұлдың сыйы.
1. Сауаттылық хаты (5 минут)
Әр топтан топ басшысы шығып өздерінің сауаттылық хаттарын оқиды.
1. Төреқұлға хат
2. Қозыкүреңге хат
3. Қырғыз бауырларымызға хат
Ойланады жұппен талдайды.
2/ Үш жақты түсіндірмелі күнделік әдісі.
Оқушылар оқығандарын одан әрі толықтырады.
1. Әңгімедегі таңғалдыратын нәрсені анықтайды.
2. Неліктен қызықтыратынын нақтылайды.
3. Мәселелік сұрақ қояды
4. Сұраққа жауап алады
5. Дәптерге жауабын жазады.
Не таңғалдырады? Неліктен? Сұрақ


Үш топ мақал - мәтел айтып жарысады

ІI.Ой толғаныс

Бес жол өлең» стратегиясы

Қозыкүрең

Текті, шыдамды

Желдей еседі, оқ дарытпайды, туған жерін аңсайды

Жаралы жауынгердің өлімін елестетеді.

Жануар .






Оқулық



















Оқулықпен жұмыс



Бекіту

5 минут






Бағалау критерилары

3 минут

ҮІ. Бағалау парақтары бойынша өздерін бағалайды.

Бағалау парақтары



Үйге тапсырма 1 минут

195-бет. 11,12-тапсырмлара

Үзіндіні толық оқып келу. « Қозыкүрең» суретін салу




Рефлексия

2 минут

Нені білдің? Нені үйрендің? Нені білгің келеді?




Қорытынды

1 минут














ДЕСКРИПТОР

Қазақ әдебиеті. Қабдеш Жұмаділов «Қозыкүрең» («Сәйгүләктер» повесінен үзінді) 1-с

Тапсырмалар

Балл

21.04.2017

1.Қабдеш Жұмаділов кім?

2.Шығармада қандай оқиға баяндалады?



1


Бағалау критерилері


Дескрипторлар

Шығарманың тақырыбы мен идеясы туралы білім беру

2

Шығарманың қысқаша мазмұнын айтады

Сыншы Күреңбайдың атты сынауы, Құлагердің сипатын ашу

3

Күреңбайдың сын сөздерін, Ақан сері мен Құлагердің сипаттарын тауып жазады

Ақаннаң бала Мөңкеге айтқан сөзіне барлау жасау

3

Сөздерін тауып оқиды, мағынасын ашады

Ұлттық ойындарды білу


Ой-толғау жазады



Сыныбы, пәні, мерзімі

5-сынып, қазақ тілі, 17.04. 2017 жыл

Сабақтың тақырыбы

Сөзжасам. Лексикалық жолмен жасалған туынды сөздер

Сілтеме

Күнтізбелік жоспар, қазақ тілі оқулығы, интернет желісінен материалдар

Жалпы мақсаттар

Туынды сөздердің лексикалық жолмен жасалатыны туралы білім беру

Күтілетін нәтиже

Туынды сөздердің лексикалық жолмен жасалуы дегеніміз сыртқы түрі өзгермей-ақ жаңа мағыналарға ие болуы деген түсінік қалыптасады

Түйінді идея

Туынды сөздер лексиканы байытудың жолы екенін түсінеді

Көрнекіліктер

Үлестірме қағаздар, АКТ, бағалау парақтары

Оқыту әдістері

Ой шақыру, сұрақ-жауап, өзіндік жұмыс, топтық жұмыс, сын тұрғысынан ойлау

Сабақ кезеңдері

Жоспарланған іс-әрекеттер

Ресурстар


Ұйымдастыру

1 минут


Амандасу. Түгендеу

Психологиялық ахуал тудыру. «Менің бойымдағы қасиетім». Әркім өз бойындағы қасиеті бар сөздерін айту

Топтарға бөліну (түстер бойынша)

І топ - «Сөзжасам»

ІІ топ – «Сөз құрам»

ІІІ топ – «Сөздік қор»







2 минут

Ой қозғау

Сөзжасамның басты сипаты «Топтастыру», «Ой қозғау»


Туынды сөздерді зерттейді

Тіл білімінің бір саласы

Лексиканы байытады

Жаңа сөздер үш жолмен жасалады



Жаңа сабақ

25 минут















Сергіту сәті

2 минут

І Қызығушылық ояту

Қосымшалар нешеге бөлінеді?

Басты айырмашылықтары қандай?


Морфема дегеніміз – әрі қарай бөлшектеуге келмейтін туынды сөздің мағыналық бөлігі

Туынды сөздің құрамында бөлшектер (түбір жіне қосымша) тіл білімінде морфема деп аталады. Мысалы, достық деген сөзде екі морфема бар

Дос – түбір морфема, ал -тық жұрнағы қосымша морфема

Әр топ сөздердің мағынасын ажыратады

Жол, қырық, тоқсан, тамаша, ашық, тәтті, жаз, бас

І топ - Жол (бастапқы мағынасы) жүретін жол

ІІ топ – екінші мағынасын ақ жол, тар жол (ауысп м)

ІІІ топ – жаңа мағынасы жол бастаушы (гид), Жолдау

363- жаттығу

Қанша мағынада жұмсалатынын табу

364-жаттығу

Қарамен жазылған сөздердің мағыналық өзгерістерін тауып жазу

Арам шөп – пайдасыз өсімдік, арам тамақ – еңбексіз тамақтанатын адам, арам тер – керексіз заттардың бөлінуі, арам ойлы – көреалмаушылық, арам ас – адал емес тағам


365-жаттығу

Берілген сөздерден әрқайсысы бірнеше мағынада жұмсалатын сөйлемдер құрау

Ер, асау, қорқақ, жақ, жарық, тарту, түс


Сөздер

Талдау

қал

Ф талдау

жүзіп

Л талдау

сызығынан

М талдау









Оқулық 135-бет











Кластер








Бекіту

3 минут

«Бес жол өлең» Туынды сөздер

Көп мағыналы, омонимді

Білдіреді, жасалады, жазылады

Жаңа сөздер – туынды сөздер.

Лексика-семантика




Бағалау критерилары

5 минут

Бағалау парақтары бойынша өздерін бағалайды.

Бағалау парақтары



Үйге тапсырма 1 минут

362- жаттығу. Табиғат көрінісін суреттеп жазу




Рефлексия

2 минут

Нені білдің? Нені үйрендің?




Қорытынды

1 минут

Сауаттылық – тілдің негізі





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!