Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақ жоспары С. Торайғыров Шәкірт ойы 6 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзaқ мepзiмдi жoспap бөлiмi: Мен балаң жарық күнде сәуле қуған... Күні: 15.02.2021 Сынып: 6 |
Есік қаласының облыстық көру қабілеті бұзылған балаларға арналған арнайы мектеп-интернаты Мұғалімнің аты-жөні: Бокаева.Г Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
С.Торайғыров «Шәкірт ойы» өлеңі |
|||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
6.1.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту |
|||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар орындай алады: Көркем шығарманың мазмұнын оқып, түсіндіреді. |
|||||||||||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Өлеңдегі орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқиды. |
||||||||||||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: Көркем шығарманы мәнерлеп, жатқа айтады,өмірімен байланыстырады. |
||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Өлең үзінділерін мәнерлеп оқиды. Өлеңдегі орта көлемді үзінділерді жатқа оқиды. Үзіндіге сай өзіндік көзқарасын білдіреді. |
|||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Надандық теңізі,қараңғылықтың кегі, мұздаған жүрек. Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Қараңғылықтың көгіне, Күн болмағанда, кім болам? |
|||||||||||||||
Ойлау дағдылары |
Білу және түсіну |
|||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік Ел» жалпықоғамдық құндылығы
|
|||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
қазақ тілі, тарих |
|||||||||||||||
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
С.Торайғыровтың өмірі мен шығармашылығы туралы біледі. |
|||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||
Сабақтың басы 5 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу, «Тілек шоғы» жұптар бір-біріне ризашылық білдіріп, сабаққа сәттілік тілейді. Топқа топтастыру. Оқушылар түрлі түсті асықтар арқылы «Еңбек», «Бейнет», «Рақат» деп топтасады.
|
|||||||||||||||
Сабақтың ортасы 10 мин.
10 мин
10 мин |
І-тапсырма «Үштік» әдісі. Оқушылар үш-үштен бөлініп тұрады: Бірінші оқушы шығарма үзіндісін топқа оқиды, екінші оқушы сол үзіндіні мұқият тыңдап, мазмұнын түсіндіреді. Үшінші оқушы үзіндіге қатысты ашық сұрақ құрастырады. Дескриптор: -Өлең үзінділерін мәнерлеп оқиды. -Өлеңнің мазмұнын түсіндіреді. Оқушы үзіндіге қатысты ашық сұрақ құрастырады. ҚБ: Бас бармақ арқылы Т.Ж. ІІ тапсырма «Білгеніңді сарала» әдісі. Өлеңдегі шәкірт ойын топтау сызбасы арқылы көрсетіңдер.
Шәкірт ойы қандай? Дескриптор: - өлеңнің идеясын түсінеді. - шәкірт ойын топтастырады. ҚБ жұлдызшамен бағалау ІІІ тапсырма.Ой-толғаныс Ж. Бүгінгі сабақта оқып, түсінген өлеңімізге қорытынды пікір айтып, ой түйіндейтін кез келді. Ендеше «Екі жақты бақылау күнделігі» әдісі бойынша толтырамыз.
Дескриптор: - Үзіндіні мұқият оқиды. - Үзіндіге сай өзіндік көзқарасын білдіреді. - Мақал-мәтелдерді табады. ҚБ. «Eкi жұлдыз, бip тiлeк»
|
Оқулық, қима қағаздар
|
||||||||||||||
Сабақтың соңы 5 мин |
Рефлексия «Плюс, минус, қызықты.....»
|
«Плюс, минус, қызықты.....» рефлексиясы парағы
|
||||||||||||||
Үйге тапсырма |
«»Шәкірт ойы» өлеңін жаттау. Сыныптағы бір оқушыға мінездеме жазып келу. |
|
||||||||||||||
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау– Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||||||
1-тапсырма Қoлдaу көpсeтудi сapaлaғaнымды қaбiлeтi төмeн oқушылapғa үштік әдiсi бapысындa, өлеңді топта оқытамын. Орташа қолдау шығармадан алынған үзіндіні тыңдатып, мазмұнын түсіндіремін.Төмен қолдауда aшық сұpaқты құpылымдaуғa бaғыт- бaғдap бepу үшiн oйлaнуынa уaқыт бepе oтыpып, жeтeлeп oтыpдым. |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін тапсырмаға жасалған дескрипторлар арқылы бағалау үшін кері байланыс алынады 1. Екі жұлдыз, бір тілек 2. Бас бармақ арқылы бағалау 3.Жұлдызша арқылы бағалау 4. Бағалау критерийлері мен дескрипторлар |
Оқушылардың белсенділігін арттыру үшін сабақ барысында топтық жұмыс, сергіту сәті қарастырылған. Адамгершілік, төзімділік, еңбекқорлық, адалдыққа баулу. |
||||||||||||||
Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгінгі оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мeн бepiлгeн уaқыт iшiндe үлгepдiм бe?Мeн өз жoспapымa қaндaй түзeтулep eнгiздiм? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Оқушылар сабаққа етене араласып өз ойларын еркін жеткізіп тіпті кейбіреулері кейіпкерлерге мінездеме беруде сол кейіпкерлердің образына еніп,мінездерін ашып көрсетіп жатты.
Оқушылардың сөйлеу шеберліктерін арттыру мақсатында мұғалімдер көп ізденімізді қажет ететін сияқты.Сол іздену барысында сабақ түрлене түсетініне көзім жетті.
|
||||||||||||||||
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2.. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
Бұқардың өз әкесі — Арғын руынан шыққан Қалқаман батыр. Бұқар жырау Баянауылда туып, Далба тауында дүние салған. Оның ұрпақтары да Баянауыл маңыңда.
Бұқар — XVIII ғ.екінші жартысында хандық құрған Абылайдың тұстасы, Абылайдан жасы үлкен. Ол Абылайды: "Абылайшам", "Абылайша", - деп сөйлейді екен. Бұқар өзінің "Ей Абылай" деген өлеңінде:
Ей, Абылай, Абылай! Түркістанда жүр едің.
Сені мен көргенде, Әбілмәмбет патшаға,
Тұрымтайдай ұл едің, Қызметкер болып тұр едің, —
дейді.
Осы өлеңінде ол Абылайды он бір жасынан бастап, ең ақырғы өміріне дейін білетін адам болып сөйлейді.
Бұқар — халқының, елінің тағдырына терең де ойлы көз жіберген, қабырғасы қайысып, тебірене толғау жыр төккен, парасатты ой түйген жырау, қазақтың ұлы ханы Абылайдың ақыл-кеңесшісі, ақылгөйі, поэзияның ірі өкілі. Бұқар аласапыран заманның тіршілік-болмысын, ел басына төнген қауіп-қатер, екі талай кезеңді жыр өрнегіне түсіріп, халқының тағдырына ортақтасқан.
Еліміз өз алдына жеке шаңырақ көтеріп, тәуелсіздік алғаннан кейін Абылайдың, оның данагөй ақылшысы, философ ақын Бұқардың есімдері де халық сүйіспеншілігіне, ықыласына бөленді.
Қарағанды қаласының ең бір үлкен көшесіне, бір ауданына Бұқар жырау есімі берілді. Жыраудың дүние салған жеріне оның ұрпақтары зәулім күмбез тұрғызған.
XVIII ғ. бізге мәлім ақындардың ішінде әлеуметтік мәселелерді көбінесе басымырақ жыр еткен ақын - Бұқар. Өз кезіндегі әр алуан қоғамдық мәні зор мәселелерге үн қосып, өзінің көзқарасын білдіріп отырған.
Бұқар жыраудың өз сөздеріне және ел аузындағы әңгімелерге қарағанда, ол хат білген адам болса керек. Бірақ оның "Керей, қайда барасың?", "Айналасын жер тұтқан", "Бірінші тілек тілеңіз", "Жал-құйрығы қаба деп", "Асқар таудың өлгені", "Ей, Абылай, Абылай", "Сен он бір жасыңда", "Қалданменен ұрысып", "Кәрілік", т.б. өлеңдерінің бәрі де бізге жазба түрде емес, ауызша жеткен.