Материалдар / Сабақ жоспары Тұқым қуалайтын аурулар 10-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ жоспары Тұқым қуалайтын аурулар 10-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа сабақ. Топтық жұмыс 1-топ. Тұқымқуалайтын аурулар. «Таныстырылым» әдісі. Дескриптор: 1.Тұқымқуалайтын ауруларды ажыратады. 2. Анықтама береді 3.Өмірде кездесуіне таныстырылым жасайды 2-топ. Тұқымқуалайтын аурулардан сақтандыру жолдары. «Журналисттік зерттеу» әдісі. Кластер жасау Дескриптор:1.Тұқымқуалайтын аурулардың жоғары көрсеткіші пайда болу себебін біледі 2. тұқымқуалайтын аурулардың алдын алуға кеңес береді 3. Кейбір тұқымқуалайтын ауруларды емдеу жолдарын айтады 3-топ. Гендік инженериядағы этикалық мәселелер. «Еркін әңгіме әдісі». Әңгімелейді. Дескриптор:1.Гендік инженерияның артықшылығы мен кемшіліктерін әңгімелейді Қ.Б: Топтар арасында бағалау. «Т+Т» Әдісі Жұптық жұмыс. «Семантикалық карта»
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Мамыр 2019
1420
5 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қысқа мерзімді жоспар

САБАҚ: 58


Күні: 25.04.2018ж.

Қазыбек бек


Мұғалімнің аты-жөні: Қайдауылова Г

Сынып: 10 Б

Қатысқандар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы:

генетиканың әлеуметтік проблеммалары. Гендік инженерияның этикалық мәселелері. Генетикалық кеңестер

Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

Тұқымқуалайтын ауруларды біледі

Сабақтың мақсаттары:

Барлық оқушылар: Тұқым қуалайтын ауруларды біледі

Оқушылардың басым бөлігі Тұқымқуалайтын аурулардан сақтану жолдарын біледі


Кейбір оқушылар:Гендік инженерияның этикалық мәселелерін қозғай алады

Жетістік критериі





1.Тұқым қуалайтын ауруларды ажырата алады

2.Кейбір тұқымқуалайтын аурулардың алдын алу әрі емдеу жолдарын біледі

3.генетикалық кеңестерді есте сақтайды


Тілдік мақсат:

Термин сөздіктерді дұрыс айта алу. Генофонд. Клондау.Тұқымқуалайтын аурулар


АКТ қолдану дағдылары

Интернет желісінен ақпараттар алуы

Әдіс-тәсілдер:

Топтастыру, «Мен ұқсаймын», «Кластер», «журналисттік зерттеу», «еркін әңгіме», «SWOT» талдауы, АКТ.

Бастапқы білім

Генетиканың зерттеу әдістері

Сабақтың барысы:

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

І. Кіріспе:

(5 минут)

1.Оқушылармен сәлемдесу.

2. Оқушыларды түгелдеу.

3. Ынтымақтастық атмосферасын құру. «Мен ұқсаймын».

4. Топтастыру. Санақ жүргізу


Сабақтың ортасы

ІІ. Негізгі бөлім:

(30 минут)

5мин









15мин



















5мин




















5мин

Үй тапсырмасы. Сәйкестендіру. Жеке жұмыс

генетикалық әдіс

Тұқым қуалау типін айқындайды

цитологиялық әдіс

хромосомалар санының өзгеруіне себепші боролған генетикалық өзгеру

егіздік әдіс

Бірұрықты егіздердің белгілерінің көрініс беруіне негізделген

иммунологиялық әдіс

қан беруші және қан алушы ағзалардғы реакцияны зерттеу

Биохимиялық әдіс

нәруыз-ферменттерді зерттеу

популяциялық әдіс

генетикалық аурулар санын тек болжау ғана жасай алады

Дескриптор: 1.Әдістердің зерттеу салаларын ажыратады

Қ.Б: өзара бағалайды. «Екі жұлдыз бір тілек»

Жаңа сабақ. Топтық жұмыс 1-топ. Тұқымқуалайтын аурулар. «Таныстырылым» әдісі.

Дескриптор: 1.Тұқымқуалайтын ауруларды ажыратады.

2. Анықтама береді

3.Өмірде кездесуіне таныстырылым жасайды

2-топ. Тұқымқуалайтын аурулардан сақтандыру жолдары. «Журналисттік зерттеу» әдісі. Кластер жасау

Дескриптор:1.Тұқымқуалайтын аурулардың жоғары көрсеткіші пайда болу себебін біледі

2. тұқымқуалайтын аурулардың алдын алуға кеңес береді

3. Кейбір тұқымқуалайтын ауруларды емдеу жолдарын айтады


3-топ. Гендік инженериядағы этикалық мәселелер. «Еркін әңгіме әдісі». Әңгімелейді.

Дескриптор:1.Гендік инженерияның артықшылығы мен кемшіліктерін әңгімелейді


Қ.Б: Топтар арасында бағалау. «Т+Т» Әдісі

Жұптық жұмыс. «Семантикалық карта»

Тұқымқуалайтын аурулар гендік және ұрықтық болып бөлінеді

-

гендік, хромосомалық

бір генгің мутацияға ұшырауынан пайда болған гендік ауру – полигенді деп аталады

-

моногенді

бірнеше геннің мутацияға ұшырауы – моногендік ауру деп аталады

-

полигендік

мендель заңдарына сәйкес жүретін ауру-моногендік ауру

+

Даун синдромы- хромосомалық ауру

+

Шерешевский-Тернер хромосомалық ауруы-тек әйелдерде кездеседі

+

Қант диабеті, гипертония, шизофрения – полигендік аурулар

+

Маскүнемдік, никотин, дәрілік препараттар іштегі балаға мутагенді әсер етуі мумкін

+

Қазіргі медицина тұқымқуалайтын аурулардан толыққанды емдей алады

-

тек көмек береді

Клондаудегеніміз- ағзаның бір жыныс жасушасынан сол ағзаның көшірмесін жасау

-

дене жасушасынан

Дескриптор:1. Дұрыс немесе бұрыс ақпараттарды ажыратады

2. Бұрыс ақпараттардың дұрыс нұсқасын табады

Қ.Б: « Диаграмма әдісі»

Жеке жұмыс. Генетикалық кеңестерді тізіп жазу. «Түртіп алу» әдісі





оқулық,


жұмыс дәптері,

слайд,


бағалау парағы,











стикер,



маркер,













АКТ

Сабақтың соңы

ІІІ. Қорытынды:

(5 минут)

Рефлексия: «SWOT» талдауы

Үйге тапсырма: §60 Медециналық генетика. Аурулардың алдын алу әрі емдеу

бағалау парағы,


стикер,


күнделік.


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол үяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сүрақтарға жауап беріңіз

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Түрлі әдістерді қолдану

2: топтық жұмыс

Қандай екі нэрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!