Қысқа мерзімді жоспар
|
САБАҚ: № 58 Күні: 25.04.2018ж. |
Қазыбек бек |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мұғалімнің аты-жөні: Қайдауылова Г |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 10 Б |
Қатысқандар саны |
Қатыспағандар саны |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
генетиканың әлеуметтік проблеммалары. Гендік инженерияның этикалық мәселелері. Генетикалық кеңестер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
Тұқымқуалайтын ауруларды біледі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары: |
Барлық оқушылар: Тұқым қуалайтын ауруларды біледі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі Тұқымқуалайтын аурулардан сақтану жолдарын біледі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар:Гендік инженерияның этикалық мәселелерін қозғай алады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жетістік критериі |
1.Тұқым қуалайтын ауруларды ажырата алады 2.Кейбір тұқымқуалайтын аурулардың алдын алу әрі емдеу жолдарын біледі 3.генетикалық кеңестерді есте сақтайды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат: |
Термин сөздіктерді дұрыс айта алу. Генофонд. Клондау.Тұқымқуалайтын аурулар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет желісінен ақпараттар алуы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер: |
Топтастыру, «Мен ұқсаймын», «Кластер», «журналисттік зерттеу», «еркін әңгіме», «SWOT» талдауы, АКТ. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Генетиканың зерттеу әдістері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы І. Кіріспе: (5 минут) |
1.Оқушылармен сәлемдесу. 2. Оқушыларды түгелдеу. 3. Ынтымақтастық атмосферасын құру. «Мен ұқсаймын». 4. Топтастыру. Санақ жүргізу |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы ІІ. Негізгі бөлім: (30 минут) 5мин 15мин 5мин 5мин |
Үй тапсырмасы. Сәйкестендіру. Жеке жұмыс
Дескриптор: 1.Әдістердің зерттеу салаларын ажыратады Қ.Б: өзара бағалайды. «Екі жұлдыз бір тілек» Жаңа сабақ. Топтық жұмыс 1-топ. Тұқымқуалайтын аурулар. «Таныстырылым» әдісі. Дескриптор: 1.Тұқымқуалайтын ауруларды ажыратады. 2. Анықтама береді 3.Өмірде кездесуіне таныстырылым жасайды 2-топ. Тұқымқуалайтын аурулардан сақтандыру жолдары. «Журналисттік зерттеу» әдісі. Кластер жасау Дескриптор:1.Тұқымқуалайтын аурулардың жоғары көрсеткіші пайда болу себебін біледі 2. тұқымқуалайтын аурулардың алдын алуға кеңес береді 3. Кейбір тұқымқуалайтын ауруларды емдеу жолдарын айтады
3-топ. Гендік инженериядағы этикалық мәселелер. «Еркін әңгіме әдісі». Әңгімелейді. Дескриптор:1.Гендік инженерияның артықшылығы мен кемшіліктерін әңгімелейді
Қ.Б: Топтар арасында бағалау. «Т+Т» Әдісі Жұптық жұмыс. «Семантикалық карта»
Дескриптор:1. Дұрыс немесе бұрыс ақпараттарды ажыратады 2. Бұрыс ақпараттардың дұрыс нұсқасын табады Қ.Б: « Диаграмма әдісі» Жеке жұмыс. Генетикалық кеңестерді тізіп жазу. «Түртіп алу» әдісі
|
оқулық,
жұмыс дәптері, слайд,
бағалау парағы,
стикер,
маркер,
АКТ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы ІІІ. Қорытынды: (5 минут) |
Рефлексия: «SWOT» талдауы Үйге тапсырма: §60 Медециналық генетика. Аурулардың алдын алу әрі емдеу |
бағалау парағы,
стикер,
күнделік. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол үяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сүрақтарға жауап беріңіз |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Түрлі әдістерді қолдану 2: топтық жұмыс Қандай екі нэрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары Тұқым қуалайтын аурулар 10-сынып
Сабақ жоспары Тұқым қуалайтын аурулар 10-сынып
Қысқа мерзімді жоспар
|
САБАҚ: № 58 Күні: 25.04.2018ж. |
Қазыбек бек |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мұғалімнің аты-жөні: Қайдауылова Г |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 10 Б |
Қатысқандар саны |
Қатыспағандар саны |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
генетиканың әлеуметтік проблеммалары. Гендік инженерияның этикалық мәселелері. Генетикалық кеңестер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
Тұқымқуалайтын ауруларды біледі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары: |
Барлық оқушылар: Тұқым қуалайтын ауруларды біледі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі Тұқымқуалайтын аурулардан сақтану жолдарын біледі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар:Гендік инженерияның этикалық мәселелерін қозғай алады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жетістік критериі |
1.Тұқым қуалайтын ауруларды ажырата алады 2.Кейбір тұқымқуалайтын аурулардың алдын алу әрі емдеу жолдарын біледі 3.генетикалық кеңестерді есте сақтайды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат: |
Термин сөздіктерді дұрыс айта алу. Генофонд. Клондау.Тұқымқуалайтын аурулар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет желісінен ақпараттар алуы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер: |
Топтастыру, «Мен ұқсаймын», «Кластер», «журналисттік зерттеу», «еркін әңгіме», «SWOT» талдауы, АКТ. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Генетиканың зерттеу әдістері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы І. Кіріспе: (5 минут) |
1.Оқушылармен сәлемдесу. 2. Оқушыларды түгелдеу. 3. Ынтымақтастық атмосферасын құру. «Мен ұқсаймын». 4. Топтастыру. Санақ жүргізу |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы ІІ. Негізгі бөлім: (30 минут) 5мин 15мин 5мин 5мин |
Үй тапсырмасы. Сәйкестендіру. Жеке жұмыс
Дескриптор: 1.Әдістердің зерттеу салаларын ажыратады Қ.Б: өзара бағалайды. «Екі жұлдыз бір тілек» Жаңа сабақ. Топтық жұмыс 1-топ. Тұқымқуалайтын аурулар. «Таныстырылым» әдісі. Дескриптор: 1.Тұқымқуалайтын ауруларды ажыратады. 2. Анықтама береді 3.Өмірде кездесуіне таныстырылым жасайды 2-топ. Тұқымқуалайтын аурулардан сақтандыру жолдары. «Журналисттік зерттеу» әдісі. Кластер жасау Дескриптор:1.Тұқымқуалайтын аурулардың жоғары көрсеткіші пайда болу себебін біледі 2. тұқымқуалайтын аурулардың алдын алуға кеңес береді 3. Кейбір тұқымқуалайтын ауруларды емдеу жолдарын айтады
3-топ. Гендік инженериядағы этикалық мәселелер. «Еркін әңгіме әдісі». Әңгімелейді. Дескриптор:1.Гендік инженерияның артықшылығы мен кемшіліктерін әңгімелейді
Қ.Б: Топтар арасында бағалау. «Т+Т» Әдісі Жұптық жұмыс. «Семантикалық карта»
Дескриптор:1. Дұрыс немесе бұрыс ақпараттарды ажыратады 2. Бұрыс ақпараттардың дұрыс нұсқасын табады Қ.Б: « Диаграмма әдісі» Жеке жұмыс. Генетикалық кеңестерді тізіп жазу. «Түртіп алу» әдісі
|
оқулық,
жұмыс дәптері, слайд,
бағалау парағы,
стикер,
маркер,
АКТ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы ІІІ. Қорытынды: (5 минут) |
Рефлексия: «SWOT» талдауы Үйге тапсырма: §60 Медециналық генетика. Аурулардың алдын алу әрі емдеу |
бағалау парағы,
стикер,
күнделік. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол үяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сүрақтарға жауап беріңіз |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Түрлі әдістерді қолдану 2: топтық жұмыс Қандай екі нэрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













