Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Барлығы: 5 материал
Баяндама. Интербелсенді әдіс-тәсілдердің функционалдық сауаттылықты арттырудағы маңызы
770 ₸
Кайдауылова Гульзада Жумадиллаевна
770 ₸
13 Мамыр 2019
655
0
Биология пәнінен функционалдық сауаттылықты арттырудың маңыздылығы. Биология пәнінен функционалдық сауаттылықты арттырудың маңыздылығы, биология - өсімдік, жануар, денсаулық , қоршаған орта туралы ілімдігінде. Оқушылар биология пәнінен алған ілімдерін өз қажетіне жарата алғанда функционалдық сауаттылығын дамыту мәселесіне мынандай тұжырымдарманы ұсынуға болады: 1.Оқушыларды бірінші сабақтан бастап сөйлесім әрекетінің түрлерін (айтылым, жазылым, тыңдалым, оқылым, тілдесім) меңгерте білу 2. Оқушылардың алған білімдерін өмірде, кез-келген жағдайда, әлеуметтік ортада қолдана алуға үйрету; 3.Әлеуметтік талаптарына сай келу үшін оқушының ақпараттық технологияларды қолдану және проблемалардың шешімін таба алуға үйрету;
Биология
Семинарлар
10 сынып
Сабақ жоспары Тұқым қуалайтын аурулар 10-сынып
770 ₸
Кайдауылова Гульзада Жумадиллаевна
770 ₸
08 Мамыр 2019
1498
5
Жаңа сабақ. Топтық жұмыс 1-топ. Тұқымқуалайтын аурулар. «Таныстырылым» әдісі. Дескриптор: 1.Тұқымқуалайтын ауруларды ажыратады. 2. Анықтама береді 3.Өмірде кездесуіне таныстырылым жасайды 2-топ. Тұқымқуалайтын аурулардан сақтандыру жолдары. «Журналисттік зерттеу» әдісі. Кластер жасау Дескриптор:1.Тұқымқуалайтын аурулардың жоғары көрсеткіші пайда болу себебін біледі 2. тұқымқуалайтын аурулардың алдын алуға кеңес береді 3. Кейбір тұқымқуалайтын ауруларды емдеу жолдарын айтады 3-топ. Гендік инженериядағы этикалық мәселелер. «Еркін әңгіме әдісі». Әңгімелейді. Дескриптор:1.Гендік инженерияның артықшылығы мен кемшіліктерін әңгімелейді Қ.Б: Топтар арасында бағалау. «Т+Т» Әдісі Жұптық жұмыс. «Семантикалық карта»
Биология
Сабақ жоспары
10 сынып
Сабақ жоспары 9-сынып Озон қабаты
770 ₸
Кайдауылова Гульзада Жумадиллаевна
770 ₸
08 Мамыр 2019
4789
5
Дескриптор 1.Озон қабаты газының формуласын біледі 2. Озон қабатының орналасуын біледі 3. Озон қабатының тіршілік үшін маңызын біледі 2-топ. Мәтінді оқи отырып, озон қабатының бұзылу себептері мен салдарын түсіндіріңіз. «Еркін әңгіме». Постер Дескриптор 1.Озон қабатының бұзылу себебін біледі 2. Озон қабатының бұзылу салдарын біледі 3-топ. Мәтінді оқи отырып, төмендегі берілген зардаптардың қайсысы жылы жай эффектісі газдарының жиналуынан екенін анықтап, дәлелде. «Журналисттік зерттеу» 1.ормандардың өртенуі 2. Көмірқышқыл газының көбеюі 3.Азия, АҚШ елдерінде астық дақылдарының түсімі азаюы 4.Дүниежүзілік мұхиттің көтерілуі 5.Мұздықтардың еруі 6.қатерлі ісі ауруларының көбеюі 7. ауа райының күрт төмендеуі 8. Өсімдіктердің үсік шалуы 9.Шөлді жерлердің көбеюі 10.жер сілкінісінің жиіленуі
Биология
Сабақ жоспары
9 сынып
Сабақ жоспары Селекция 10 сынып
770 ₸
Кайдауылова Гульзада Жумадиллаевна
770 ₸
08 Мамыр 2019
1380
1
Үй тапсырмасын пысықтау үшін «Тұлғаны танып- біл» ойыны Н.И.Вавиловтың мәдени өсімдіктердің шығу орталықтары туралы іліміне сипаттама бер?Генетикалық – организмдер селекциясының ғылымы негізне сипаттама бер? Селекция үшін бастапқы материал болып не саналады? Жүргізуші ойынға қатысушыларға парақтар таратады, оларға эмбриология саласының тарихында елеулі із қалдырған кемеңгер адамдардың (саяхаттары, ашқан жаналықтары, еңбектерінің аттары т.б) портреттері жапсырылады Ойыншылар 5-6 адамнан топтарға бөлініп отырады. Оқушылар портреттегі тұлғаның аты- жөнін, тарихтағы рөлін , қызмет ету ке ету кезеңін, оның атына байланысты оқиғаларды, ол жазған еңбектерін және т.б естеріне түсіруі тиіс.
Биология
Сабақ жоспары
10 сынып
Қазыбек бек КММ
770 ₸
Кайдауылова Гульзада Жумадиллаевна
770 ₸
08 Мамыр 2019
417
0
Онтогенез – ағзалардың жеке дамуы. Эмбриогенез – ұрықтың дамуы. Постэмбриогенез – жұмыртқадан жарып шыққаннан соң даму. Мәтінмен жұмыс: Топтық жұмыс. \Бүгінгі жаңалық\ әдісі бойынша журналисттер сөйлейді Дескриптор:1.Мәтіннен негізгі ақпаратттарды табады 2.Топ ішінде талқылайды 3.Сыныпқа талқылағандарын жариялайды 1-топ: Онтогенез; 2-топ: Эмбриогенез кезеңдері 3-топ; Жасушалардың жіктелуі Қ.Б:топпен бағалау Синтез: Жұптық жұмыс. Дескриптор: 1.Кезеңдердің басталу ретін біледі 2. Аяқталу ретін біледі
Биология
Сабақ жоспары
10 сынып