Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6.3.С: Координаталық жазықтық Мектеп: «С.Бекбосынов атындағы орта мектебі» КММ Мұғалімнің аты-жөні :Тлеубай Б.М. Сынып: 6 Қатысқандар : Қатыспағандар:
|
Сабақтың тақырыбы | Центрлік симметрия. Осьтік симметрия |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты (оқу бағдарлама - сына сілтеме) | 6.3.2.5 Тік бұрышты координаталар жүйесінде координаталар басы және координаталық осьтерге қатысты симметриялы нүктелер мен фигураларды салу |
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушылар:Тік бұрышты координаталар жүйесінде координаталар басы және координаталық осьтерге қатысты центрлік және осьтік симметрия ұғымдары арқылы нүктелер мен фигураларды салады.Оқушылардың басым бөлігі:Тік бұрышты координаталар жүйесінде координаталар басы және координаталық осьтерге қатысты симметриялы нүктелер мен фигураларды салады, оның төбелерінің координаталарын жазады.Кейбір оқушылар:Тік бұрышты координаталар жүйесінде координаталар басы және координаталық осьтерге қатысты симметриялы нүктелерді салып оны дәлелдейді. |
Дағдылар | Жетістік критерийлері
|
Білу | Санақ басына қатысты симметриялы фигуралар саладыОсьтік , центрлік симметрияны ажыратады |
Түсіну |
Координаталар осіне қатысты симметриялы фигуралар салады
|
Қолдану | Координаталық жазықтықта симметриялы фигураларды сала алады |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар: центрлік, осьтік симметрияның ережелерін айтады; тік бұрышты координаталар жүйесінде координаталар басы және координаталық осьтерде фигураларды салуда ширекке қатысты таңбаларын анықтайды.Пәнге қатысты сөздік қорлар мен терминдер: тік бұрышты координаталар жүйесі; центрлік симметрия; осьтік симметрия; түзу; нүкте координатасы, фигуралар (шеңбер, үшбұрыш, кесінді, тік төртбұрыш, квадрат, бұрыш).Диалогқа, жазылымға қажетті тіркестер:О нүктесіне қатысты симметриялы нүктелер фигураның өзінде жатса ............... (ол фигура центрлік симметриялы фигура деп аталады)Кесінді ........... симметриялы фигура. (центрлік, осьтік) егер түзу бойымен бүктегенде жазықтықтағы екі фигура бір-бірімен беттесетін болса, ондай фигуралар түзуге қатысты не деп аталады? (симметриялы) егер түзу фигураны симметриялы екі бөлікке бөлсе, онда ондай ............. (фигура осьтік симметриялы фигура деп аталады, ал түзу сол фигураның осі деп аталады) бұрыш ..............(осьтік симметриялы фигура) |
Құндылықтарға баулу | «Қазақстан тәуелсіздігі және Астана ». |
Пәнаралық байланыс | Қазақстан тарихы |
Алдыңғы білім | Центрлік және осьтік симметрия ұғымдарын меңгеру арқылы есеп шығаруда қолдана біледі. |
Сабақтың барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы
| I. Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу Сынып оқушыларын түгендеу Жағымды атмосфера ұйымдастыру II. Үй тапсырмасын тексеру. «Серпілген сауал » әдісі. Ж.1.Симметрияның қандай түрлері бар?2.Қоршаған ортадан симметрияға мысал келтір. 3.Осьтік симметрия деген не? 4.Центрлік симметрия деген не? 5.Қандай айырмашылықтары бар? Саралау: Тапсырма,қарқын. Бағалау: жұлдызша. III. Топқа бөлу .«Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлу 1.Екі нүкте О нүктесіне қатысты центрлік симметрия болады. 2. Кесіндінің, тік төртбұрыштың, шеңбердің симметрия центрі түзуге қатысты симметриялы фигуралар деп аталады. 3 Бұрыш деп бір нүктеден екі сәуледен құралған фигураны айтады 4.Бұрыш осьтік симметрялы фигура. | |
Сабақтың ортасы
Сабақтың соңы .
Рефлексия:
| I. Топтық жұмыс. «Джигсо» әдісі ТЖ.
Координаталық жазықтықта А(0;10), B(-7;-11), С(7;-11), D(-10;3), E(10;3) нүктелерін белгілеңіз. AB, BE, DE, CD, AC кесінділерін салыңыз және шыққан фигураны атаңыз2- топКоординаталық жазықтықтағы А(2;5); В(-3;2); С(-4;-4) нүктесіне: ординаталар, абсциссалар остеріне қатысты симметриялы нүктені тауып, координаталарымен жазыңдар3-топКоординаталық жазықтықта .А(3;4) нүктесі берілген:1) А нүктесіне ординаталар осіне қатысты симметриялы А1 нүктесін салыңдар;2) А1 нүктесіне абсциссалар осіне қатысты симметриялы А2 нүктесін салып, оны координаталарымен жазыңдар. Координаталар басы о нүктесіне А және А2 нүктелері симметриялы бола ма? Дәлелдеңдер
4-топКоординаталық жазықтықтағы А(-3;1) нүктесі төбесі болатын, ABCD тік төртбұрышының симметрия центрі – E(2;3) нүктесі. Оның B,C және D төбелері координаталарымен жазыңдар. ABCD тік төртбұрышының ауданын табыңдар. Дескриптор: координаталар жүйесінде нүктені координатасы бойынша белгілейді, салады;ізделінді нүктелерді салады, координаталарын жазадытік төртбұрышының ауданын табадыСаралау: диалог, қарқынБағалау: бағдаршамСергіту сәті «Көз жаттығуы»
«Графикалық тест» - сұрақтардың жауабы арқылы қорытындысында график шығады. Дұрыс жауап бергенде ∩, қате жауап болғанда – деп белгілейді. ЖЖ
1.Тіктөртбұрыш осьтік симметрияға мысал болама? 2.Пирамида жазықтыққатиістіме?3.Үшбұрыш центрлік симметриялыма?4.Шеңберде шексіз симметрия осі бар.5.Көбелек осьтік симметрияға мысал болады.6.Құрылыста центрлік осьтік симметрияны қолданады.7.Қазақ оюлары осьтік симметрияға мысал болады.8.Координаталық жазықтықта жатқан А(3;0), В (0;3), С (-3;0) үшбұрыш ОУ осіне қарағанда симметриялы
Саралау: тапсырма , қарқынБағалау: геометриядық фигуралармен
Бүгінгі сабақ сіздерге ұнады ма?Бүгінгі тақырып бойынша алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға салыңыздар (жазыңыздар), бүгіні сабақтағы керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салыңыздар (жазыңыздар). Ал бүгіні ақпараттың ішінде әлі оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқышқа салыңыздар (жазыңыздар) Кері байланыс:
Үйге тапсырма:№ 1238, 1245,1246 | Математика, 6 сынып, Алматы «Атамұра» 2016,
Т.А. Алдамұратова,Т.С. Байшоланов, Е.С.Байшоланов
∩–---∩----∩-------∩------∩---
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
|
Саралау тәсілдері. Тапсырма құрамына білім деңгейі әртүрлі оқушылардың қажеттіліктерін ескеріп, күрделігіне қарай ілгерілеп отыратын тапсырмалар беремін. Ал кейбір оқушылар үшін, диалог және қолдау көрсету арқылы ынталандырып қарқын тәсілдерін қолданамын. |
«Джигсо» әдісі материалды игеру арқылы түртіп алу жүйесімен мәлімет жинайды, бағалайды.Графикалық әдіс арқылы оқушының не меңгергенін, не меңгермегенін байқаймын. Рефлексия арқылы оқушылардың қалай меңгергендігін байқадым. | Оқушыларды топқа бөлу кезінде денсаулықтарын ескеремін, жағымды ахуал қалыптастырамын.Сергіту сәтін өткізуде қауіпсіздік ережелерін сақтаймын |
Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:
2:Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
|