Сабақтың кезеңі/
уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
3 мин
Қызығушылықты
ояту.
5 мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен амандасамын,
түгендеймін.
Сәлеметсіңдер ме, балалар?! Бүгінгі
сабаққа деген көңіл-күйіміз қандай? Сыныпта бүгін кім
жоқ?
Өткен сабақты пысықтау негізінде
сұрақ-жауап ұйымдастырамын.
«Сандықтағы
сұрақтар» әдісі арқылы сұрақтар салынған сандықтан оқушылар
таңдап алады да жауап береді.
-
Б.Майлин шығармашылығы туралы не
білесіңдер?
-
Хикаят дегеніміз не?
(Көлемі жағынан әңгімеден үлкен, романға жақын баяндау
түрінде қара сөзбен жазылған оқиғалы көркем шығарманың
түрін хикаят деп
атайды.)
-
Баяндаушы ол оқиға туралы қайдан
біледі?
-
Шұға кім? Оның әкесі қандай
адам?
-
Әйелдің арын аяққа басатын ескі
әдет-ғұрып шығармада қалай көрініс тапқан?
-
Адам бақыты – жаны қалаған адаммен өмір
сүру деген пікірді қалай түсінесіздер?
-
Қазақ қызының тағдыры,
бойжеткен трагедиясы шығармада қалай
көрінді?
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара
ұжымдық талқылау жасағаннан кейін оқушыларға сабақтың тақырыбымен,
мақсатын таныстырамын.
|
Оқушылар сәлемдеседі.
Оқушылар
мәтін бойынша сұрақтарға нақты жауап
береді.
Оқушылар сабақтың тақырыбын дәптерлеріне
жазады және сабақ мақсатымен
танысады.
|
Дескриптор:
- сұрақтарға нақты жауап
берген оқушыға
1 ұпай беріледі.
|
Оқулық авторлары: С.Тұрсынғалиева,
Г.Рыскелдиева «Арман-ПВ» баспасы 2019
жұмыс
дәптерлері.
Слайд
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны ашу.
30 мин.
|
1-тапсырма.
«Сюжеттік кесте» әдісі арқылы берілген
сұрақтарға жауап беріңдер.
ЕБҚ: Шұғаны суреттейтін үзіндіні тауып
оқиды.
|
Оқушылар «Сюжеттік кесте» әдісі арқылы
берілген сұрақтарға жауап береді.
ЕБҚ: Шұғаны суреттейтін үзіндіні мұғалім көмегімен
тауып оқиды.
|
Дескриптор:
3
ұпай
ҚБ:
«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен
ынталандырып отырамын.
|
Слайд
|
|
2-тапсырма. Жұппен
жұмыс. «Зерделі сұрақ, ұтымды жауап»
әдісі арқылы сұрақтарға жауап беріп,шығарма идеясын
талқылаңдар.
ЕБҚ: Шұғаны суреттейтін үзіндіні тауып
оқиды.
|
Оқушылар
«Зерделі сұрақ, ұтымды жауап»
әдісі арқылы сұрақтарға жауап беріп,шығарма идеясын
талқылайды.
ЕБҚ: Шұғаны суреттейтін үзіндіні мұғалім көмегімен
тауып оқиды.
|
Дескриптор:
2 ұпай
ҚБ: «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен
ынталандырып отырамын.
|
Слайд
|
|
3-тапсырма.
ТЖ.
І топ. «FILA»
арқылы шығарманың тақырыбы мен идеясын анықта
және дәлел келтір.
ІІ топ.
Кестені толтырып, кейіпкерлердің
шығарманың идеясын ашудағы орнын
белгілеңдер.
ІІІ топ.
«Балық қаңқасы» арқылы шығарма мазмүнына талдау
жасаңдар.
Балықтың
басы – Шығарманың
идеясы Үстіңгі
сүйектері – Шығармады көтерілген
мәселелер Астыңғы
сүйектері – Мәселенің шешімін автор қалай
ұсынды? Құйрығы -
өмірлік қорытынды.
|
Оқушылар «FILA» арқылы шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтап
және дәлел келтіреді.
Оқушылар кестені толтырып, кейіпкерлердің шығарманың
идеясын ашудағы орнын белгілейді.
Оқушылар
|
І топ.
Дескриптор: 4
ұпай
-
мәтін бойынша нақты ақпаратты
анықтайды;1 ұпай
-
шығарманың тақырыбы мен идеясына дәлел
келтіреді.1 ұпай
-
кейіпкерлердің іс-әрекетін
белгілейді; 1 ұпай
-
шығарма мазмұны бойынша сұрақтар
қояды. 1 ұпай
ІІ топ.
Дескриптор: 4
ұпай
- Автор берген порттеттік
мінездемені жазады; 1 ұпай - Кейіпкерлер іс-әрекетін ажырата
алады; 1 ұпай - Кейіпкерге өзіндік баға
береді. 1 ұпай - Маңыздылығын
айқындайды.1 ұпай
ІІІ
топ.
Дескриптор: 4
ұпай
- Шығарманың идеясын
жазады; 1 ұпай - Шығармады
көтерілген мәселелер табады; 1 ұпай - Мәселенің
шешімін автор қалай ұсынды? 1 ұпай - өмірлік
қорытынды жасайды.1 ұпай
|
Слайд
|
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
|
Рефлексия.
«Раунд Робин» тәсілі
сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың
сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын білу үшін
қолданамын.
«Раунд Робин» тәсілі арқылы
әркім өзінің сабақтан алған әсерін бір сөйлеммен
жеткізеді.
Үйге
тапсырма:
«Шұғаның белгісі » повесін оқып
келу.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы
бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
1-10 баллдық жүйе бойынша
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|