Материалдар / Сабақтың тақырыбы: Б. Майлин «Шұғаның белгісі» хикаятындағы кейіпкерлер әлемі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақтың тақырыбы: Б. Майлин «Шұғаның белгісі» хикаятындағы кейіпкерлер әлемі

Материал туралы қысқаша түсінік
• "Шұғаның белгісі" хикаятындағы кейіпкерлерді анықтау; Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін салыстыру. • "Шұғаның белгісі" хикаятының идеясына сай кейіпкерлер жүйесін бүгінгі өмірмен байланыстыра талқылау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қараша 2024
63
0 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы: Б. Майлин «Шұғаның белгісі» хикаятындағы кейіпкерлер әлемі

Пәні:

қазақ әдебиеті

Тоқсан:

ІІІ

Бөлім:

Адам жанының құпиясы

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

08.02.2023

Сынып: 9

Қатысушылар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Б. Майлин «Шұғаның белгісі» хикаятындағы кейіпкерлер әлемі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;


Сабақтың мақсаты:

  • "Шұғаның белгісі" хикаятындағы кейіпкерлерді анықтау;

Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін салыстыру.

  • "Шұғаның белгісі" хикаятының идеясына сай кейіпкерлер жүйесін бүгінгі өмірмен байланыстыра талқылау.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин



Қызығушылықты ояту.

5 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасамын, түгендеймін.

Сәлеметсіңдер ме, балалар?! Бүгінгі сабаққа деген көңіл-күйіміз қандай? Сыныпта бүгін кім жоқ?

Өткен сабақты пысықтау негізінде сұрақ-жауап ұйымдастырамын.

«Сандықтағы сұрақтар» әдісі арқылы сұрақтар салынған сандықтан оқушылар таңдап алады да жауап береді.

  • Б.Майлин шығармашылығы туралы не білесіңдер?

  • Хикаят дегеніміз не? (Көлемі жағынан әңгімеден үлкен, романға жақын баяндау түрінде қара сөзбен жазылған оқиғалы көркем шығарманың түрін хикаят деп атайды.)

  • Баяндаушы ол оқиға туралы қайдан біледі?

  • Шұға кім? Оның әкесі қандай адам?

  • Әйелдің арын аяққа басатын ескі әдет-ғұрып шығармада қалай көрініс тапқан?

  • Адам бақыты – жаны қалаған адаммен өмір сүру деген пікірді қалай түсінесіздер?

  • Қазақ қызының тағдыры, бойжеткен трагедиясы шығармада қалай көрінді?

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін оқушыларға сабақтың тақырыбымен, мақсатын таныстырамын.

Оқушылар сәлемдеседі.


Оқушылар мәтін бойынша сұрақтарға нақты жауап береді.

Оқушылар сабақтың тақырыбын дәптерлеріне жазады және сабақ мақсатымен танысады.


Дескриптор:

- сұрақтарға нақты жауап берген оқушыға 1 ұпай беріледі.

Оқулық авторлары: С.Тұрсынғалиева, Г.Рыскелдиева «Арман-ПВ» баспасы 2019

жұмыс дәптерлері.


Слайд


Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

30 мин.

1-тапсырма. «Сюжеттік кесте» әдісі арқылы берілген сұрақтарға жауап беріңдер.


ЕБҚ: Шұғаны суреттейтін үзіндіні тауып оқиды.

Оқушылар «Сюжеттік кесте» әдісі арқылы берілген сұрақтарға жауап береді.





ЕБҚ: Шұғаны суреттейтін үзіндіні мұғалім көмегімен тауып оқиды.

Дескриптор: 3 ұпай

  • оқиғаның орны мен уақытын көрсетеді; 1 ұпай

  • Кейіпкерлерін атайды; Оқиғаны көрсетеді; 1 ұпай

  • Мәселені анықтайды;

  • Шешімін айтады. 1 ұпай

ҚБ: «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандырып отырамын.

Слайд



2-тапсырма. Жұппен жұмыс. «Зерделі сұрақ, ұтымды жауап» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беріп,шығарма идеясын талқылаңдар.

ЕБҚ: Шұғаны суреттейтін үзіндіні тауып оқиды.



Оқушылар «Зерделі сұрақ, ұтымды жауап» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беріп,шығарма идеясын талқылайды.




ЕБҚ: Шұғаны суреттейтін үзіндіні мұғалім көмегімен тауып оқиды.

Дескриптор: 2 ұпай


ҚБ: «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандырып отырамын.

Слайд



3-тапсырма. ТЖ.

І топ. «FILA» арқылы шығарманың тақырыбы мен идеясын анықта және дәлел келтір.

ІІ топ.

Кестені толтырып, кейіпкерлердің шығарманың идеясын ашудағы орнын белгілеңдер.

ІІІ топ. «Балық қаңқасы» арқылы шығарма мазмүнына талдау жасаңдар.

Балықтың басы – Шығарманың идеясы
Үстіңгі сүйектері – Шығармады көтерілген мәселелер
Астыңғы сүйектері – Мәселенің шешімін автор қалай ұсынды?
Құйрығы - өмірлік қорытынды.

Оқушылар «FILA» арқылы шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтап және дәлел келтіреді.








Оқушылар кестені толтырып, кейіпкерлердің шығарманың идеясын ашудағы орнын белгілейді.



Оқушылар

І топ.

Дескриптор: 4 ұпай

  • мәтін бойынша нақты ақпаратты анықтайды;1 ұпай

  • шығарманың тақырыбы мен идеясына дәлел келтіреді.1 ұпай

  • кейіпкерлердің іс-әрекетін белгілейді; 1 ұпай

  • шығарма мазмұны бойынша сұрақтар қояды. 1 ұпай


ІІ топ.

Дескриптор: 4 ұпай

- Автор берген порттеттік мінездемені жазады; 1 ұпай
- Кейіпкерлер іс-әрекетін ажырата алады; 1 ұпай
- Кейіпкерге өзіндік баға береді. 1 ұпай
- Маңыздылығын айқындайды.1 ұпай


ІІІ топ.

Дескриптор: 4 ұпай

- Шығарманың идеясын жазады; 1 ұпай
- Шығармады көтерілген мәселелер табады; 1 ұпай
- Мәселенің шешімін автор қалай ұсынды? 1 ұпай
- өмірлік қорытынды жасайды.1 ұпай



Слайд


Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


Рефлексия. «Раунд Робин» тәсілі сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын білу үшін қолданамын.

«Раунд Робин» тәсілі арқылы әркім өзінің сабақтан алған әсерін бір сөйлеммен жеткізеді.

Үйге тапсырма:   «Шұғаның белгісі » повесін оқып келу.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.


















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!