Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Шалкиіз Тіленшіұлы 8 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: Дананың сөзі - ақылдың көзі |
Мектеп: № 5 |
||||||||||||||||||||||||||||
Мерзім: |
Мұғалімнің аты-жөні: Керимбаева Динара Жумагуловна |
||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 8 «В» |
Қатысқандар саны:26 |
Қатыспағандар саны:2 |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: Шалкиіздің«Би Темірге бірінші толғауындағы»көріктеу құралдары. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақта жүзеге асырылатын мақсаттар (Оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау; |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Толғаудағы тілдік
қолданыстар, көркемдегіш |
||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Шығармадағы көркемдегіш |
|||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: Шығармадағы көркемдегіш |
|||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар
|
Сөздер мен сөз тіркестер: ғұмыр, ғұмырнама, мемуар, өмірбаян Пән лексикасы және терминология: психологиялық параллелизм, перифраз, гротеск, эллипсис Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: менің ойымша...., мен оны былай түсіндіремін....., себебі....., оған мынандай дәлел келтіре аламын...., мәселенің шешеу жолдарын ұсынар болсам,...., қорыта келе,....... |
||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтар |
Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық) |
||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
қазақ тілі, тарих |
||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис туралы алған білімді кеңейту |
||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарлан ған сабақ кезеңдері |
Жоспарланған жұмыс түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 5 мин |
Қызығушылықты ояту. «Бұрыштар» тәсілі. Оқушыларға толғаудан үзінділер беріледі. Олар үзіндінің қандай көркемдегіш тәсіл арқылы жасалып тұрғанын айтып, анықтауы тиіс.
Сабақтың тақырыбы, мақсаты және бағалау критерийлері таныстырылады. |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 30 мин. |
Мағынаны тану 1-тапсырма. Оқушыларға толғаудан үзінділер таратылады. 1-қадам. Оқушылар жұппен үзінділерді оқып, өмірлік сипатын анықтайды. 2-қадам. Мұғалім оқушылардан әрі қарай ойды өз болжамдары бойынша жалғастыруды сұрайды және жорамалын кестенің 1-бағанына жаздырады:
3-қадам. Оқушылар өз болжамдарын 1-үзіндінің мазмұнына сүйене отырып, кестенің 2-бағанын толтырады. Жұмыс осы сызба бойынша жалғасады. 4-қадам. Толғаудың поэтикалық сұхбатқа (автордың өзіне, тыңдаушысына қарата жырлауы) жататынын түсіндіреді.
2 -тапсырма. «Пирамидалық талқылау» арқылы топтар мәтіннің ішінен көркемдегіш құралдарды тауып, мағынасын анықтайды: психологиялық параллелизм, перифраз, гротеск, эллипсис т.б. Мұғалім оқушылардың талқылау жүргізуі үшін үзінділерді қысқартып бере алады.
3-тапсырма. «Керемет пікірталас» Барлық оқушылар бірнеше шағын топтарға бірігеді. Әр топтан бір өкіл шығады. Толғаудың ерекшелігіне қатысты берілген пікірге қарсы пікір білдіреді. Сол арқылы автордың стиліне шағын талдау жүргізеді. Өзара бағалау.
|
https://sites.google.com/site/olenym/aktanberdi-zyrau/k-ldir-k-ldir-kisinetip
Әдебиет хрестоматиясы
|
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 5 мин. |
Рефлексия «Аяқталмаған сөйлем» әдісі
Аяқталмаған ойды
толықтырыңыз. ................. қызықты болды. ......................... қиын
болды. ......................... екенін
түсіндім. Мен...............................
сезіндім Сабақ менің өміріме..... берді. Менің............. жасағым келді. |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасы Толғаудан үзінді жаттау |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Дифференциацияны, берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушылардың алдына қандай міндеттемелер қоясыз?
|
Сіз оқушылардың сабақ барысындағы білім деңгейін Бағалау үшін қандай әдіс-тәсілдерді пайдаланасыз? |
Техника қауіпсіздігі мен
денсаулықты сақтау |
|||||||||||||||||||||||||||
Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, оқу материалдарын таңдау және ресурстармен жұмыс жасауда оқушының жеке қабілетін ескеріп, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады. Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.
|
Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдалан ыңыз. |
Денсаулықты сақтау технологиялары. Белсенді әдіс-тәсілдер мен сергіту жаттығулары.
|