Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Санау үйден оқыту
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ЖЕТІСУ ОБЛЫСЫ, АҚСУ АУДАНЫ
«Т.ТОҚТАРОВ АТЫНДАҒЫ ОРТА МЕКТЕБІ,
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ШАҒЫН ОРТАЛЫҒЫМЕН»
КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ
«Бекітемін» «Келісемін» Мектеп директоры: Оқу ісінің меңгерушісі: _______________ _____________ К.О.Базарбаева М.Н.Махсат
« »________2023жыл « »________2023жыл
Орташа ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған 5-9 сыныптары үшін
«Санау» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы
Пәні: Санау
Мұғалім: Әбдікәрім С.
Сынып: 8
2023-2024 оқу жылы
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2018 жылғы 20 қыркүйектегі
№ 469 бұйрығына 95 - қосымша
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2013 жылғы 3 сәуірдегі
№ 115 бұйрығына 535 – қосымша
Түсінік хат
(68 сағат, аптасына 2 рет)
1. Орташа ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған 5-9 сыныптары үшін «Санау» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы (бұдан әрі – Бағдарлама) «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабы 6) тармақшасына сәйкес әзірленген.
2. «Санау» оқу пәнінің мақсаты – білім алушыларда тұрмыста барынша жақсы бейімделуге, қолжетімді шаруашылық-еңбектік дағдыларды меңгеруге көмектесетін қарапайым матеметикалық түсініктерді, икемділіктер мен дағдыларды қалыптастыру.
3. Негізгі міндеттері:
1) сабаққа деген қызығушылықты, басқа балалармен және ересек адамдармен өзара әрекеттене білуді дамыту;
2) заттық-практикалық әрекетті, қимыл-қозғалыстық икемділікті, жағымды эмоциялық-ерік қасиеттерді, танымдық белсенділікті қалыптастыруға
көмектесу;
3) әрбір білім алушыда сандық, кеңістіктік, мезгілдік қолжетімді түсініктерді және санау-есептеу дағдыларын қалыптастыру;
4) алған икемділіктері мен дағдыларды өмірлік жағдаяттарда пайдалануға үйрету;
5) еңбекқорлыққа, шыдамдылыққа, еңбекке қабілеттілікке, бастаған ісін аяғына дейін жеткізе білуге тәрбиелеу, көзбен шамалау қабілетін дамыту.
№Р/с |
Бөлім/тақырыптар |
Сабақ тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағаттар саны |
Мерзімдер |
Ескертпе |
|
|
|
|
1 – тоқсан (16 - сағат) |
|
|
|
|
|
|||||
1 |
Нөмірлеу |
1-20 аралығындағы сандар |
8.1.1 10-ға дейін нөмірлеуді қайталау |
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
1-20 аралығындағы сандар |
8.1.2 он бірлікті ондыққа (таяқшалар мен діңгектер бумасы) біріктіру |
1 |
|
|
|
|
|
||
3 |
1-20 аралығындағы сандар |
8.1.3 «ондық» сөзін санау бірлігі ретінде қолдану |
1 |
|
|
|
|
|
||
4 |
1-20 аралығындағы сандар |
8.1.4 11-ден 20-ға дейінгі сандарды заттық-практикалық әрекетте әртүрлі әдіспен алу (бірлікті алдындағы санға қосу, бірді келесі саннан алу, ондыққа бірнеше бірлікті қосу) |
1 |
|
|
|
|
|
||
5 |
1-20 аралығындағы сандар |
8.1.5 1-ден 20-ға дейінгі сандарды жазу |
1 |
|
|
|
|
|
||
6 |
1-20 аралығындағы сандар |
8.1.6 1-ден 20-ға дейінгі сандардың жазуын танып, оқу
|
1 |
|
|
|
|
|
||
7 |
1-20 аралығындағы сандар |
8.1.7 11-ден 19-ға дейінгі сандардыондық пен бірлікке салу, ал 20 санын көрнекі материалды қолдана отыра екі ондыққа бөлу
|
1 |
|
|
|
|
|
||
8 |
1-20 аралығындағы сандар |
8.1.8 көптік пен 1-20 сандарын олардың сан қатарындағы орны бойынша салыстыру |
1 |
|
|
|
|
|
||
9 |
1-20 аралығындағы сандар |
8.1.9 сан есімдерді (реттік және есептік) 20 саны көлемінде сан қатарын тірек ете және тірек етпей тура және кері тәртіпте атау
|
1 |
|
|
|
|
|
||
10 |
1-20 аралығындағы сандар |
8.1.10 сандық қатарға негізделе және нақты заттарды қолдана отыра 1-ден 20-ға дейінгі сандарды тура және кері тәртіпте санау |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1-20 аралығындағы сандар |
8.1.11 20-ға дейінгі заттардың санын «Қанша?» деген сұраққа жауап бере отыра анықтау
|
1 |
|
|
|
|
|
|||
11 |
1-20 аралығындағы сандар |
8.1.12 11-ден 20-ға дейінгі сандарды калькуляторда салу |
1 |
|
|
|
|
|
||
12 |
Арифметикалық амалдар |
«+» (плюс), «–» (минус), «=» (тең) таңбалары |
8.2.1 заттық-тәжірибелік әрекет ізімен «+» (плюс), «–» (минус), «=» (тең) белгілерін пайдалана отырып, 10 саны көлемінде қосу мен азайтуға есеп құрастыру
|
1 |
|
|
|
|
|
|
13 |
«+» (плюс), «–» (минус), «=» (тең) таңбалары |
8.2.2 заттық-тәжірибелік әрекет ізімен «+» (плюс), «–» (минус), «=» (тең) белгілерін пайдалана отырып, 20 саны көлемінде қосу мен азайтуға есеп құрастыру
|
1 |
|
|
|
|
|
||
14 |
«+» (плюс), «–» (минус), «=» (тең) таңбалары |
8.2.2 заттық-тәжірибелік әрекет ізімен «+» (плюс), «–» (минус), «=» (тең) белгілерін пайдалана отырып, 20 саны көлемінде қосу мен азайтуға есеп құрастыру
|
1 |
|
|
|
|
|
||
15 |
|
«+» (плюс), «–» (минус), «=» (тең) таңбалары |
8.2.3 20 саны көлеміндегі қосынды мен айырманы табу кезінде пайдаланылатын тәсілдер: қайта санау; үстемелеп санау; 1-ден азайтып, есептеу; калькулятор |
1 |
|
|
|
|
|
|
16 |
|
«+» (плюс), «–» (минус), «=» (тең) таңбалары |
8.2.3 20 саны көлеміндегі қосынды мен айырманы табу кезінде пайдаланылатын тәсілдер: қайта санау; үстемелеп санау; 1-ден азайтып, есептеу; калькулятор |
1 |
|
|
|
|
|
|
2 – тоқсан (16 сағат) |
|
|
|
|||||||
17 |
Шамалар |
Теңге. Монета |
8.3.1 ойындар мен жаттығулар барысында 1,2, 5, 10 тг монеталарды үлгі және сөздік нұсқау бойынша тану |
1 |
|
|
|
|
|
|
18 |
Теңге. Монета |
8.3.1 ойындар мен жаттығулар барысында 1,2, 5, 10 тг монеталарды үлгі және сөздік нұсқау бойынша тану
|
1 |
|
|
|
|
|
||
19 20 |
|
|
8.3.3 жақын ортадағы заттар мен нысандарды сөздік нұсқау бойынша (арасында, ортасында, қарсысында ,іші мен сыртында, үстінде, астында, алдында, жанында) табу |
1 |
|
|
|
|
|
|
21 22 |
|
8.3.3 жақын ортадағы заттар мен нысандарды сөздік нұсқау бойынша (арасында, ортасында, қарсысында ,іші мен сыртында, үстінде, астында, алдында, жанында) табу |
1 |
|
|
|
|
|
||
23 24 |
|
8.3.4 заттар және олардың бейнелерін еліктеу мен үлгі бойынша көлденеңнен қатарластырып қою |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
|
8.3.4 заттар және олардың бейнелерін еліктеу мен үлгі бойынша көлденеңнен қатарластырып қою |
1 |
|
|
|
|
|
||
25 26 |
|
8.3.5 Педагогтың өтініші бойынша қатарда тұрған бірінші, соңғы, шеткі, белгілі біреуінен кейінгі не алдындатұрған затты көрсету |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
|
8.3.5 Педагогтың өтініші бойынша қатарда тұрған бірінші, соңғы, шеткі, белгілі біреуінен кейінгі не алдындатұрған затты көрсету |
1 |
|
|
|
|
|
||
27 28 |
|
8.3.6 2-3 затты еліктеу, үлгі, сөздік нұсқау бойынша бір- біріне қатысты белгілі бір кеңістіктікте (арасында, ортасында, қарсысында, іші мен сыртында, үстінде, астында, алдында, жанында) орналастыру |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
|
8.3.6 2-3 затты еліктеу, үлгі, сөздік нұсқау бойынша бір- біріне қатысты белгілі бір кеңістіктікте (арасында, ортасында, қарсысында, іші мен сыртында, үстінде, астында, алдында, жанында) орналастыру |
1 |
|
|
|
|
|
||
29 30 |
Апта |
8.3.7 аптадағы күн санын ретпен атау |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
Апта |
8.3.7 аптадағы күн санын ретпен атау |
1 |
|
|
|
|
|
||
31 32 |
Жыл
|
8.3.8 жыл мезгілі мен жыл айын атау |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
Жыл
|
8.3.8 жыл мезгілі мен жыл айын атау |
1 |
|
|
|
|
|
||
33 |
3 – тоқсан (20 сағат) |
|
|
|
||||||
Апта |
8.3.7 аптадағы күн санын ретпен атау |
1 |
|
|
|
|
|
|||
34 |
Апта |
8.3.7 аптадағы күн санын ретпен атау |
1 |
|
|
|
|
|
||
35 |
Жыл
|
8.3.8 жыл мезгілі мен жыл айын атау |
1 |
|
|
|
|
|
||
36 |
Жыл
|
8.3.8 жыл мезгілі мен жыл айын атау |
1 |
|
|
|
|
|
||
37 |
|
|
8.3.9 бүтін затты тең 2 бөлікке бөлу |
1 |
|
|
|
|
|
|
38 |
|
8.3.9 бүтін затты тең 2 бөлікке бөлу |
1 |
|
|
|
|
|
||
39 |
|
Геометриялық фигуралар |
8.4.1 геометриялық фигураларды танып, атау: дөңгелек, сопақ, тікбұрыш, квадрат, үшбұрыш, геометриялық денелер: шар, куб, діңгек
|
1 |
|
|
|
|
|
|
40 |
Көрнекі геометрия элементтері |
Геометриялық фигуралар |
8.4.1 геометриялық фигураларды танып, атау: дөңгелек, сопақ, тікбұрыш, квадрат, үшбұрыш, геометриялық денелер: шар, куб, діңгек
|
1 |
|
|
|
|
|
|
41 |
Геометриялық фигуралар |
8.4.1 геометриялық фигураларды танып, атау: дөңгелек, сопақ, тікбұрыш, квадрат, үшбұрыш, геометриялық денелер: шар, куб, діңгек
|
1 |
|
|
|
|
|
||
Геометриялық фигуралар |
8.4.2 геометриялық фигуралардан еліктеу, үлгі және сөздік нұсқаулық бойынша қарапайым аппликациялар мен оюлар жасау |
1 |
|
|
|
|
|
|||
42 |
|
|
|
|||||||
43 |
Геометриялық фигуралар |
8.4.2 геометриялық фигуралардан еліктеу, үлгі және сөздік нұсқаулық бойынша қарапайым аппликациялар мен оюлар жасау |
1 |
|
|
|
|
|
||
44 |
Геометриялық фигуралар |
8.4.2 геометриялық фигуралардан еліктеу, үлгі және сөздікнұсқаулық бойынша қарапайым аппликациялар мен оюлар жасау |
1 |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|||||||
45 |
Геометриялық фигуралар
|
8.4.3 еліктеу және үлгі бойынша бөліктерден дөңгелек, квадрат, тікбұрыш, сопақ, үшбұрыш құру
|
1 |
|
|
|
|
|
||
46 |
Геометриялық фигуралар |
8.4.3 еліктеу және үлгі бойынша бөліктерден дөңгелек, квадрат, тікбұрыш, сопақ, үшбұрыш құру
|
1 |
|
|
|
|
|
||
47 |
Геометриялық фигуралар
|
8.4.3 еліктеу және үлгі бойынша бөліктерден дөңгелек, квадрат, тікбұрыш, сопақ, үшбұрыш құру
|
1 |
|
|
|
|
|
||
48 |
Геометриялық фигуралар |
8.4.4 сызбада нүкте, түзу және қисық сызықтар, дөңгелек,сопақ, квадрат, тікбұрыш,үшбұрышты тану
|
1 |
|
|
|
|
|
||
49 |
Геометриялық фигуралар |
8.4.4 сызбада нүкте, түзу және қисық сызықтар, дөңгелек,сопақ, квадрат, тікбұрыш,үшбұрышты тану
|
1 |
|
|
|
|
|
||
50 |
Геометриялық фигуралар |
8.4.5 үлгі және атауы бойынша сипау арқылы дөңгелек,сопақ, тікбұрыш, квадрат, үшбұрышты тану
|
1 |
|
|
|
|
|
||
51 |
|
Геометриялық фигуралар |
8.4.5 үлгі және атауы бойынша сипау арқылы дөңгелек,сопақ, тікбұрыш, квадрат, үшбұрышты тану
|
1 |
|
|
|
|
|
|
52 |
|
Геометриялық фигуралар |
8.4.5 үлгі және атауы бойынша сипау арқылы дөңгелек,сопақ, тікбұрыш, квадрат, үшбұрышты тану
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
4 – тоқсан (16 сағат) |
|
|
|
|
|
|
|
54 |
Көрнекі геометрия элементтері |
Геометриялық фигуралар |
8.4.5 үлгі және атауы бойынша сипау арқылы дөңгелек,сопақ, тікбұрыш, квадрат, үшбұрышты тану
|
1 |
|
|
|
|
|
|
55 |
Геометриялық фигуралар |
8.4.6 дөңгелек, сопақ, квадрат, үшбұрыштың шаблонын сызу; алған фигураны штрихтау |
1 |
|
|
|
|
|
||
56 |
|
Геометриялық фигуралар |
8.4.6 дөңгелек, сопақ, квадрат, үшбұрыштың шаблонын сызу; алған фигураны штрихтау |
1 |
|
|
|
|
|
|
57 |
|
Геометриялық фигуралар |
8.4.6 дөңгелек, сопақ, квадрат, үшбұрыштың шаблонын сызу; алған фигураны штрихтау |
1 |
|
|
|
|
|
|
58 |
|
Геометриялық фигуралар |
8.4.7 сызғыштың көмегімен түзу сызықты кесінді және бұрышты сызу |
1 |
|
|
|
|
|
|
59 |
|
Геометриялық фигуралар |
8.4.7 сызғыштың көмегімен түзу сызықты кесінді және бұрышты сызу |
1 |
|
|
|
|
|
|
60 |
|
Геометриялық фигуралар |
8.4.7 сызғыштың көмегімен түзу сызықты кесінді және бұрышты сызу |
1 |
|
|
|
|
|
|
61 |
|
Геометриялық фигуралар |
8.4.8 сызғыштың көмегімен берілген ұзындық бойынша квадрат,тікбұрыш, үшбұрышты құру |
1 |
|
|
|
|
|
|
62 |
|
Геометриялық фигуралар |
8.4.8 сызғыштың көмегімен берілген ұзындық бойынша квадрат,тікбұрыш, үшбұрышты құру |
1 |
|
|
|
|
|
|
63 |
|
Геометриялық 64фигуралар |
8.4.8 сызғыштың көмегімен берілген ұзындық бойынша квадрат,тікбұрыш, үшбұрышты құру |
1 |
|
|
|
|
|
|
64 |
Арифметикалық есептер |
Сома және қалдық |
8.5.1 20-ға дейінгі жабық нәтижесі бар сома мен қалдықты табуға бағытталған драматизаци я-есептер мен көрнекі есептерді шешу, одан кейін атауы жоқ сандарды қосу мен алуға есептерді құрастыру
|
1 |
|
|
|
|
|
|
65 |
|
Сома және қалдық |
8.5.1 20-ға дейінгі жабық нәтижесі бар сома мен қалдықты табуға бағытталған драматизаци я-есептер мен көрнекі есептерді шешу, одан кейін атауы жоқ сандарды қосу мен алуға есептерді құрастыру
|
1 |
|
|
|
|
|
|
66 |
|
Сома және қалдық |
8.5.1 20-ға дейінгі жабық нәтижесі бар сома мен қалдықты табуға бағытталған драматизаци я-есептер мен көрнекі есептерді шешу, одан кейін атауы жоқ сандарды қосу мен алуға есептерді құрастыру
|
1 |
|
|
|
|
|
|
67 |
|
Сома және қалдық |
8.5.2 20-ға дейінгі жабық нәтижесі бар сома мен қалдықты табуға бағытталған драматизаци я-есептер мен көрнекі есептерді шешу, одан кейін сандардың атауын жаза отыра қосу мен алуға есептерді шешу |
1 |
|
|
|
|
|
|
68 |
|
Сома және қалдық |
8.5.2 20-ға дейінгі жабық нәтижесі бар сома мен қалдықты табуға бағытталған драматизаци я-есептер мен көрнекі есептерді шешу, одан кейін сандардың атауын жаза отыра қосу мен алуға есептерді шешу |
1 |
|
|
|
|
|