| Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті | Кері байланыс |
Психологиялық ахуалды орнату.3 мин. | Психологиялық ахуал тудыруРелаксация. «Сәлем- сауқат» әдісі | Әуен тыңдайды, көңіл-күйі көтеріледі. Сұрақтарға жауап береді | Консультант мұғалімдер сырттай бақылайды. |
Топқа бөлу.1мин. | Түрлі түсті жетондар үлестіреді. | Түрлі түсті жетондар арқылы топқа бөлінеді. | Консультант мұғалімдер сырттай бақылайды. |
. 6 мин.Қызығушылығын ояту | «Хеопс» пирамидасы видеоролигін көрсетеді. | «Хеопс » пирамидасы видеоролигін көреді. | Пікір алмасады. |
Топтық жұмыс Тыңдалым тапсырмалары 5мин
| Видероликтегі тыңдаған мәліметтеріне байланысты жазбаша сұрақтар таратылады. | Сұрақтарға жауап береді. |
Консультант мұғалімдердің сырттай бақылайды |
Топтық жұмыс10 мин. «Ақылдың алты қалпағы » әдісі | Топқа таратпа ресурстар беріледі .
| Топтар ресурстан және видеодан көрген мәліметтерді ұштастырып талқылайды | Ойларымен бөліседі. |
«Сигнал беру» әдісі 2 мин | Әр түрлі түстегі сигналдарды топ жұмысын бағалауға ұсынылады. | Топтар бір-бірінің жұмысына түстерді көрсету арқылы кері байланыс береді. | Пікір алмасады. |
Жұптық жұмыс«Түрткі сұрақтар»3 мин. | Ситуациялық сұрақтар береді.
| Жұптаса отырып, сұрақты талқылайды. |
Консультант мұғалімдердің сырттай бақылайды |
10 Эссе жазуға қойылатын талаптар | Эссе тақырыбын береді.Эссе құрылымымен, дескриптормен таныстырады. | Эссе жазудың жолдарын назарға ала алады. Жоғарыда талқыланған мәселелерді, мәтіндегі ақпараттарды негізге алып жазады.
| Пікір алмасады, қорытындылайды. |
«Айналмалы бекет» әдісі | Жазылған эсселерді сағат тілімен ауыстырып дескриптор арқылы бағалауды сұрайды | Жазылған эсселерді оқып, дескриптор арқылы бағалайды. | Пікір алмасады, қорытындылайды. |
«Марапаттау» әдісі Ең үздік шыққан жұмыс анықталады. | Көп балл жинаған жұмыстар тақтаға ілінеді.
| Әр топтан бір мұғалімнен шығып, ілінген жұмыстар ішіндегі үздіктерін стикер жапсыру арқылы анықтайды. | Медельдармен марапаттайды |
«Блоб ағашы» | Өздерінің қандай деңгейде жұмыс атқарғанын белгілеуді ұсынады. | Блоб ағашынан өздерін тауып, бояйды. | Суреттер таратылады |
Рефлексия 3мин. «Шығу билеті» | Кері байланыс карточкаларын таратады. | Сұрақтарға жауап береді | Кері байланыс карточкаларын толтырады. |