Материалдар / Секіргіштермен денсаулық
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Секіргіштермен денсаулық

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға көмек ретінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Сәуір 2021
248
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

IV –тоқсан. Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8-бөлім: Тәннің саулығы.

Мектеп:

Күні: 29.04.2016.ж.

Мұғалімнің аты-жөні :

Сынып:

Қатысқандар:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Секіргіштер мен денсаулық.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Инновациялық (жаңа) тәсілдермен проблемаларды шешу жолымен өзгерістер мен және қиындықтармен күресе білу және қабылдау. (2с).

Сабақ мақсаттары

Қозғалыс мәселелерін шешу кезінде енгізілген өзгерістерді және туындаған қиындықтарды бақылау және қарау.

Жетістік критерилері

Білу және түсіну. Екі түрлі дене жаттығуы аясында кемдегенде бір өзгерісті бақылайды және қарастырады; Дене жаттығуы барысында сезінген кемдегенде бір қиындықты бақылайды және қарастырады.

Тілді толық ортаға енгізу

Тақырыбы: 8-бөлім: «Дені саудың – жаны сау».

Тілдік мақсаттар


Тіл туралы сын тұрғысынан ойлауды дамыту (мәселен, тілдерді салыстыру, оқушылардың тілді барынша нақты пайдалануға ынталандыру, тілді оқудағы жетістіктерді бағалау);

Құндылықтарды дарыту




Оқушылар бұл бөлімде көптеген физикалық жаттығуларды орындайды. Алдымен, секіргіштің аэробикалық мүмкіндіктерін, керілу үшін арқанды пайдалану мүмкіндіктерін ашады. Күш, төзімділік, иілгіштіктің арнайы денсаулық контекстіндедағдылар мен хабардарлықты дамыту үшін оқушыларды түрлі физикалық жаттығуларға қатыстыру мүмкіндігі бар.

Пәнаралық байланыстар

Қазақ тілі. Дүние тану.

Алдыңғы меңгерілген білім


Оқушылар үй мен балабақша қабырғаларында да алдыңғы бөлімдерде де денсаулық түсініктері мен негізгі білімді дамытқан деп күтіледі.



Сабақ барысы

Б-барлық сынып, Т-топтық, ЖЖ- жұпптық жұмыс, Ж- жеке,Тәж -оқушы тәжірибесі, К- мұғалімнің көмегі, Ф-фор.бағалау.

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы


Уақытты жоспарлау: Дайындық бөлім: 12-15 мин. Спорттық киімдеріне назар аудару. Сәлемдесу. Жаңа сабақ түсіндіру, өтілу барысымен таныстыру. Қатардағы жаттығулар. Бұрылыстарды біркелкі орындау. Аяқтың ұшын, өкшесін дұрыс пайдалану. Жүрістегі жаттығулар. Жаттығуларды біркелкі, дұрыс орындау. Жүрістегі жаттығулардан жүгірістегі жаттығуларға көшу. Баяу жеңіл жүгіру. Арақашықтықты сақтау. Қол кеуденің алдында, аяқтың ұшымен жүгіру. Мұрынмен тыныс алу. Жүгірістегі жаттығулар. Бірте- бірте ақырындап жүріске көшу. Кең тыныс алу. Жүрісте үш лекпен бұрылып үш қатарға тұру. Жалпы дамыту, жетілдіру жаттығулары.









Әр жаттығуға кең, ашық кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық.


Сабақ ортасы


Негізгі бөлім: 18-20 мин. (Б, Жж, Тәж, ф) Келесі жаттығуларды оқушылар жұптасып орындайды: Ұзын арқан істеу үшін қосылған екі арқаннан зигзаг түрімен бір жақтан екінші жаққа секіреді. Бір аяқтан екі аяққа секіретін түрлі жолдарың табыңыз.

(Б, Т, Тәж) Оқушылар 4-5 адамнан тұратын кішігірім топтарда жұмыс істейді. Екі оқушы ұзын арқанның екі жағынан ұстап, оны бір жақтан екінші жаққа тербетеді. Арқанды ұстап тұрмаған оқушыларының үстінен секіреді. Жай секіруден басқа істеуге болатын басқа әрекеттер жайлы ойланыңыз. Аэробикалық болып келетін

Әр жаттығуға кең, ашық кеңістік. Керекті жабдықтар: мысалы, Әр оқушыға секіргіш.

Бес оқушыдан тұратын топқа бір ұзын арқан.


Сабақтың соңы

Қортынды бөлім: 5-7 мин. Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізіледі:

Оқушалардан бұл жаттығуда қандай оңай тұстары бар екенін және оны қалай қиындата орындауға болатынын сұрау. Оқушылар өз бетінше таңдаған жаттығуларын, дағдыларын бақылау.


Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы.


Терең тыныс алу жаттығуларында сұрау: жүрек пен өкпе қызметі. Олардың қызметі не? Жаңа идеялар туралы ойлар, қиындықтар болды ма?

Секірілер мен секірістердің түрлі жолдарын көрсету: оларды бақылау, оқушылар коментарийлар беру:

Сабақ барысында техника қауіпсіздік ережелерін сақтау. Ширату жаттығуларының маңызы, жақсы әсерлері.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!