Бағдарламаның
мақсаты:
5-сыныптардағы шешендік өнер сабақтарының
түбегейлі мақсаты- оқушылардың жеке басын қалыптастыра отырып,әдеби
мұраларға деген талғамын тәрбиелеу,рухани дүниесін
кеңейту,ақыл-ойы мен ұлттық сана-сезімін дамытуға ықпал ету,кітап
оқуға деген қызығушылықтарын қалыптастыру. Осы мақсатты орындауға
келгенде оқу бағдарламасының алдына мынандай міндеттер
жүктеледі. Міндеттері:
- оқушылардың оқу дағдысын қалыптастыру және жетілдіру;
- көркем шығармаларды оқуға деген қызығушылығын дамыту;
- шығарманың түпкі мазмұн – мәнін түсінуін ,эмоциялық қабылдауын
(кейіп-керлердің көңіл күйіне ортақтасу,күйіну,сүйсіну
т.б.)қамтамасыз ету
- шығармадағы көркем бейнелердің ерекшеліктерін аша білуге
бағыттау.
- ауызекі және жазба тілде байланыстырып сөйлеуін (ойын еркін
жеткізу,сауатты да мәнді жаза білу) дамыту;
- өзіндік ой-пікірін айта білуге баулу;
- оқушылардың бойына ізгілік пен имандылық,адалдық пен мейірімділік
сияқты адамгершілік қасиеттерді дарыту;
-көркем мәтіндерді мәнерлеп,сазына келтіріп оқуға баулу;
- жақсы қасиеттерді бойларына сіңіруге тәрбиелеу;
Бағдаламаның мақсаты осы міндеттерді орындауға
бағытталады.
Күтілетін нәтиже:
-
сөздік қорын толықтырады
- оқу материалдары бойынша курста ( диалог,рөльмен
инсцинировка жасау,әңгіме,пікіралмасу т.б.) дағдыларын
меңгереді.
- сөздерді мақсатқа негізгі ойға,мазмұнға сәйкес өз бетінше талдап
қолдана алады.
-шығармашылығын шыңдайды,танымдық қабілеттері дамиды,өзіндік ой
қорытуға ,ойын әдеби тілмен өрнектей білуге дағдыланады.
-халықтың қанатты сөздерінің мәнін ,мағынасын түсініп,одан тәрбие
алады.
-Шешендік сөздерді әңгімелеу дағдысы қалыптасады,мәті
құрау,оқу,жазу сауаттылығы артады.
-Өзіндік ой-пікірін дамытады,көпшілік алдында сөйлеуді
үйренеді.
«Шешендік өнер» 5-
сынып
Апталық-1 сағат,
жылдық- 34 сағат.
№
|
Тақырыбы
|
Сағат
саны
|
Мерзімі
|
1
|
Қазақ мемлекеті (хандығы)
|
1
|
|
2
|
Егеменді қазақ елі
|
1
|
|
3
|
Қазақ халқының шешендік өнер
дәстүрі
|
1
|
|
4
|
Шығармашылық жұмыс сабағы
|
1
|
|
5
|
Шешендік сөздер,түрлері.Шешендік
арнау
|
1
|
|
6
|
Шешендік толғау
|
1
|
|
7
|
Шешендік дау
|
1
|
|
8-9
|
Шешендік сөздердің көркемдік
ерекшеліктері
|
2
|
|
10-11
|
Майқы би,Аяз би.
|
2
|
|
12
|
Жиренше шешен,Асан қайғы
(ХІҮ-ХҮ ғғ.)
|
1
|
|
13
|
Қазақтың үш биі
|
1
|
|
14
|
Жыраулар поэзиясы(XV-XVІІІғасырдағы жыраулар
шығармашылығы)
|
1
|
|
15
|
Жыраулар шығармаларының тілі
|
1
|
|
16
|
Маңғыстаудың би -шешендері
|
1
|
|
17
|
Мақал-мәтелдер,жұмбақ,жаңылтпаштар
ұйқасы
|
1
|
|
18-19
|
Тірек сөздер арқылы өлең
құрастыру
|
2
|
|
20
|
Абайдың қара сөздері.
|
1
|
|
21-22
|
Қара сөздердің тәрбиелік мәні
|
2
|
|
23-24
|
Инабаттылық дәстүрлері.
|
2
|
|
25-26
|
Қазақша той - думандар
|
2
|
|
27
|
Наурыз тойы
|
1
|
|
28
|
Ертегілер елінде
|
1
|
|
29
|
«Өзім жазған
ертегі...»шығармашылық жұмыс
|
1
|
|
30
|
Әңгімелерді өз мүмкіндігіңше
жалғастыру
|
1
|
|
31
|
Бата-тілектер
|
1
|
|
32
|
Ұлттық ойындар
|
1
|
|
33
|
“Сөз өнері» сайысы
|
1
|
|
34
|
Қорытынды.
|
1
|
|
|