Материалдар / Снарядтағы гимнастикалық жаттығулар жиынтығы.

Снарядтағы гимнастикалық жаттығулар жиынтығы.

Материал туралы қысқаша түсінік
-Қимыл-қозғалыс кезінде топ болып,қауіпсіз жұмыс жасау, жүру,жүгіру жаттығуларын орындай алады; -Жаттығуларды орындау кезінде аяқ-қолдың жұмысын, жаттығудың жасау әдісін біледі; -Қимыл-қозғалысты сапалы орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктіліктерін салыстыра біледі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қараша 2018
8792
11 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Дене шынықтыру пәнінің қысқа мерзімді жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 3-бөлім: Гимнастикалық элементтер және оның түрлері

Мектеп: Теректі ауданы, Аңқаты ЖОББМ

Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Жумагалиев М.Е.

Сыныбы: 8 Қатысқан оқушы саны:18Қатыспағаны:0
Сабақтың тақырыбы:Снарядтағы гимнастикалық жаттығулар жиынтығы.
Меңгеру мақсаттары: 8.1.4.1 қимыл-қозғалысты сапалы орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктіліктерін салыстыра білу.
Сабақ мақсаттары:-Қимыл-қозғалыс кезінде топ болып,қауіпсіз жұмыс жасау, жүру,жүгіру жаттығуларын орындай алады;-Жаттығуларды орындау кезінде аяқ-қолдың жұмысын, жаттығудың жасау әдісін біледі;-Қимыл-қозғалысты сапалы орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктіліктерін салыстыра біледі.
Жетістік критерийлері:- Жаттығуларды орындау кезіндегі ағзада (жүрек соғысы, тыныс алу) -болатын өзгерістерді айтады.- Жаттығуларды орындау кезіндегі қиындықтар мен тәуекелдерді атайды.


Дескрипторлар
Білім алушы:
  • Қимыл-қозғалыс кезінде топ болып,қауіпсіз жұмыс жасау, жүру,жүгіру жаттығуларын орындай алады.
  • Жаттығуларды орындау кезінде аяқ-қолдың жұмысын, жаттығудың жасау әдісін біледі.
  • Қимыл-қозғалысты сапалы орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктіліктерін салыстыра біледі.
  • Тілдік мақсаттар: Оқушыларғаарналған ғылыми /академиялықтілде жазылған.Пәнді меңгеруге көмектесу үшін, ойын техникасына қатысты сөз тіркестерін түсініп, сабақта қолдану үшін төмендегідей сөз тіркестерінің анықтамаларын сабақ кезінде жеткізу.Гимнастикалық жаттығулар – гимнастические упражнения gymnastic exercises, гимнастикалық орындық – гимнастическая скамья – gymnastic bench, төсеніштер – матрасы – matrasses.
    Құндылықтарды дарыту:Осы сабақта кіріктірілген оқу бағдарламасындағы құндылықтар мен ұлттық, жалпы адамзаттық құндылықтарды дамыту арқылы іс-әрекеттерді сипаттау.
    Пән аралық байланыс:Математика, алғашқы әскери дайындық, анатомия.
    Бастапқы білім:Оқушыларда алдыңғы сабақтардан, сондай-ақ сабақтан тыс әрекет мәліметінінде алынған командалардағы өзара әрекеттесу тәжірибесі бар.
    САБАҚ БАРЫСЫ.
    Сабақ кезендері:УақытСабақтағы іс-әрекеттер:Құрал жабдықтар
    Сабақтың басы:

    Сапқа тұру, бір түзудің бойымен тіктелу. Сәлемдесу. Жаңа сабақтың тақырыбымен, мақсатымен жетістік өлшемдерімен таныстыру, қауіпсіздік ережелері туралы білімдерін тексеруӘр жаттығу үшін кең, таза кеңістік. Спорттық киіміне назар аудару.

    Сабақтың ортасы:10-15мин



















    5-7мин



    2-3рет









    2-3рет













    5-7мин





    2-3рет













    2-3рет















    5-7мин





    2-3рет







    2-3рет











    2-3рет

    5мин

















    Саптық жаттығулар : оңға, солға,артқа бұрылулар, адымдау.1.      Қолды жоғарыға көтеріп, аяқтың ұшымен  жүру2.      Қолды белге қойып, өкшемен жүру3.      Қолды белге қойып, аяқтың сыртқы қырымен жүру4.      Аяқтың ішкі жағымен жүру.      Жеңіл жүгіру.

     Қозғалыстағы жаттығулар :1.  Оң қырымен және сол қырымен иықты2.   Қолды алдыға созып, тізені жоғарыкөтеріп жүгіру.3.  Қолды артқа қойып, аяқты артқалақтыра жүгіру.4.  Қолды аяқтың сыртқы қырына тигізеотырып жүгіру.5.      Қолды желкеге қойып, аяқты алғалақтыра жүгіру6.  Артқа қарап жүгіру.7.  Жылдам шапшаңдықпен жүгіру Бір орнында жасалатынжаттығулар :     
  • 1. Екі қолды белге қойып, басты оңға және
  • солға айналдыру.
  • 2. Қолды иыққа қойып,иықты айналдыру.
  • 3.     Қол кеуде тұсында. «1-2» қысқа, «3- 4»  толық ашып сермеу.
  • 4. Қолды қайшылау.
  • 5. Қолды алдыға, жоғары, жаңға көтеру және бастапқы қалыпқа келу.
  • 6. Оң қол жоғары көтерілген, сол қол белде. Екі жанына кезектесіп иілу.
  • 7.Екі қол белде «1-2» алға иілу, «3-4» артқа иілу.
  • 8.    Екі қол белде «1-2» оңға бұрылу,     «3-4» солға бұрылу.
  • 9. Қолды алдыға созып, орнында
  • отырып – тұру.

    -   Топқа бөлу : 1   топ : Гимнастикалық   орындықта жасалатын жаттығулар :  Гимнастикалық орындықтың алдында бір қатарға сапталу.-  Мұғалімнің белгісі бойынша жаттығуларды бастау.-  Екі қолды екі жанға созып,басты тік ұстап орындықтың соңына және кері бағытта жүріп өту.-  Кітапты басқа қойып, екі қолды екі жанға созып кітапты түсірмей орындықтың соңына дейін жүріп өту. 2  топ : Гимнастикалық   төсеніштерде жасалатын жаттығулар : Гимнастикалық төсеніштердің алдында бір қатарға сапталу. Мұғалімнің белгісі бойынша жаттығуларды бастау.-  Төсеніштің алдына келіп, тізені бүгіп, оны қолмен ұстай   отырып алдыға қарай баспен аунап түсу; Төсенішке келіп атып,қолмен жамбасты тірей отырып   жауырынға тұру. Аяқ ұштарын жерге дейін тигізу.  3  топ : Гимнастикалық   сатыда орындалатын жаттығулар: Гимнастикалық сатының алдында бір қатарға сапталу. Мұғалімнің белгісі бойынша жаттығуларды бастау.- Белгі берілгеннен кейін  сатыға жоғарыға шығып,  қолды ең жоғарғы таяқшасына қолды тигізіп төмен қарай түсу.Сатыға  асылып аяқты тізе  тұстап бүге кеудеге дейін жеткізу.Сатыға асылып тұрып, аяқтың ұштарын қосып аяқты 45 градусқа көтеру. «Уакыт» белгісі берілгенде сапталып оқу орындарын ауыстыру. Сапта жүріп тыныс алу жаттығуларын орындату.



    Жаттығулардыңдұрыс орындалуынбақылау.



    Түзу жүруін қадағалау.Ара – қашықтықты сақтау.  











    Жаттығулардың жасалу реттілігі мен тәртібін көрсету және дұрыс орындалуын қадағалау.













    Қауіпсіздік ережелерінің қатаң сақталуын талап ету.

    Гимнастикалық орындықта басына кітап қойып жүру қалпы. 

    Сапты бұзбау, алдыңғы білімгердің жаттығуды толық аяқтауын күту.Төсеніште алға қарай аунап түсу қалпы. Сапты бұзбау, алдыңғы білімгердің жаттығуды толық аяқтауын күту.

    Сатыда орындалатын Жаттығулар қалпы: тізені көтеру және аяқты 45 градуска көтеру.





    Сапты бұзбау,алдыңғы білімгердің жаттығуды толық аяқтауын күту
    Сабақтың соңы:

    Сабақ соңында мұғалім оқушылардың осы сабақ кезінде не үйренгендерін және қандай қозғалыстың қиын немесе жеңіл болғанын сұрайды. Оқушылар өз ойларымен бөліседі.Ауызша сұхбат
    Саралау:
  • Қабілеті жоғары оқушылар қимыл-қозғалысты сапалы орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктіліктерін салыстыра біледі.
  • Қабілеті орташа оқушылар орындай алады қимыл-қозғалыс кезінде топ болып, қауіпсіз жұмыс жасау,жүру,жүгіру жаттығуларын
  • Қабілеті төмен оқушыларға төменгі гимнастикалық жаттығуының қауіпсіздік техникасын түсініп орындайды.


  • Бағалау: Оқушылар берілген тапсырмаға сай жұмыстануына байланысты және жоғарыда көрсетілген критерийлерге байланысты бағаланады. Сабақ кезінде визуалды бақылау арқылы және сабақ соңында сұрақ-жауап арқылы бағаланады.

    Денсаулық және қауіпсіздік ережелерінің сақталуы: Әр оқу тоқсанының басында бекітілген қауіпсіздік техникасы ережелерімен таныстыру;Сабақ барысында жайлы жағдай туғызу;Тақырыпқа сай әрекет ету мен киінуді қатаң талап ету;Әр оқушының жүріс-тұрысын жіті назарда ұстау.
    Сабақ бойынша рефлексия:- нені білдім, нені үйрендім ?- нені толық орындай алмаймын?-қандай дескрипторды орындай алмадым ?





    Сабақтың жақсы екі аспектісі(оқытуға,үйренуге қатысты.)




  • 2)





    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады(оқыту және үйрену) 1)



    2)



    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ