Сабақтың
басы
5 мин
|
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру ширату жаттығулары арқылы
жүреді.
Басты
байлық-денсаулық
Бабаң айтқан
даналық.
Сақта жолын сен
тауып,
Осы шақтан
балалық.
Шығу үшін шымыр
боп
Шынығамыз
шаршамай.
Бұлшық еттер шымыр
боп
Аламыз сосын тыныс
жай.
Оқу материалын
жариялау
«Мюссенберг» әдісі арқылы
жүреді:
Берілген әріптер арасынан
мағыналы сөздерді тауып, тақырыпты шығарыңдар.
раэлиащсөзуденіңқпывықұрамыкеаогзсаупенюютүбірадпигннуқосымшашәжпттдежұрнақңгвпвущжалғаужждыддызжыжпдпщ
-Қандай
сөздер шықты?
- Түбір
мен қосымшаны қалай ажыратамыз.
-Қосымшаның неше түрі бар? Қандай?
-Жұрнақ
пен жалғауды қалай ажыратамыз?
-Ендеше бүгінгі сабағымызда
денсаулықты күту жайында кеңестер оқып, тапсырмалар орындайтын
боламыз.
|
-
Ширату жаттығуын
орындайды.
-
Мағыналы сөздерді тауып,
тақырыпты шығарады. Сұрақтарға жауап
береді.
|
«Бас бармақ»
әдісі
|
|
Сабақтың
ортасы
18 мин
2 мин
10 мин
|
(Ұ) 1- тапсырма «Жарнамалық
кітапша» әдісі:
А) Кітапшаның бірінші бетіне
денсаулықты шынықтыру жолдарын жаз. Екінші бетіне жеке гигиеналық
тазалықты сақтау жайлы ереже құрап жаз.
Ә) Сұрақтарға жауап
бер:
Өзің осы
жазылғандардың қайсысын орындап жүрсің?
Дескриптор:
-
Денсаулықты шынықтыру жолдарын жазады.
- Жеке
гигиеналық тазалықты сақтау жайлы ереже құрап
жазады.
-Сұраққа
жауап беріп, өз пікірін білдіреді.
Саралау тәсілі «Қарқын» әдісі арқылы жүзеге
асады.
Қарқыны жоғары
оқушыға:
- «Денің
сау болуы өзіңе байланысты» деген пікір жайында өз көзқарасыңды
айтып дәлелдеп көр.
Қарқыны баяу оқушыларға: уақыт
беріледі.
Сергіту сәтінде «Спортшылар әнін» караокемен айтып
билейді.
(Д) 2- тапсырмада дәптермен
жұмыс жүреді.
А) Сөздерді оқы. Түбір
сөздерге төмендегі қосымшалардың тиістісін қосып
жаз.
Тату, адал, мектеп, саяхат,
әңгіме, спорт
-лық, -дық, -ке, -тан,
-шіл, -шы.
Ә) Берілген мақалдарды көшіріп
жаз. Қарамен жазылған сөздерді сөз құрамына
талда.
1)
Аурудың жақсысы жоқ,
Дәрінің тәттісі жоқ.
2)
Жарлының
байлығы
- денінің
саулығы.
3)
Денсаулықтың
қадірін ауырғанда
білерсің.
Б) Берілген сөздерге жұрнақ
пен жалғауды қатар жалғап айт.
Спорт, етік,
сату
-шы,-лар, -ші,-лер, -шы,
-ға.
Сөздерге жұрнақ пен жалғаудың
қайсысын бұрын жалғадың? Өзің осыдан қандай қорытынды шығардың?
Ережемен салыстыр.
Дескриптор:
- Түбір сөздерге қосымшалардың
тиістісін қосып жазады.
- Берілген мақалдарды көшіріп
жазады.
- Қарамен жазылған сөздерді
сөз құрамына талдайды.
- Берілген сөздерге жұрнақ пен
жалғауды қатар жалғап айтады.
-Қорытынды жасайды, ережемен
салыстырады.
|
-
Денсаулықты шынықтыру жолдарын жазады.
- Жеке
гигиеналық тазалықты сақтау жайлы ереже құрап
жазады.
-Сұраққа
жауап беріп, өз пікірін білдіреді.
Билеп
сергиді.
- Түбір сөздерге қосымшалардың
тиістісін қосып жазады.
- Берілген мақалдарды көшіріп
жазады.
- Қарамен жазылған сөздерді
сөз құрамына талдайды.
- Берілген сөздерге жұрнақ пен
жалғауды қатар жалғап айтады.
-Қорытынды жасайды, ережемен
салыстырады.
|
ҚБ: 1-10 балдық
жүйе.
ҚБ:
1-10
балдық жүйе.
|
дәптер,
қалам
https://www.youtube.com/watch?v=zcgFElKyIe0
Оқулық, дәптер,
қалам
|