Материалдар / Спандияр Көбеевтің педагогикалық көзқарасының жаңартылған біліммен ұштасуы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Спандияр Көбеевтің педагогикалық көзқарасының жаңартылған біліммен ұштасуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Спандияр Көбеевтің педагогикалық ойларын жаңартылған білім жүйесімен байланыстыру арқылы білімнің биік құндылық екенін, тәрбие мен білімді бір – бірінен ажыратуға болмайтынын ұғындыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2018
741
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: 24.10.2018 ж.

Пәні: Бастауыш мектептегі ана тілі

Курс: 4

Тобы:ШБ-15-1


Сабақтың тақырыбы

Спандияр Көбеевтің педагогикалық көзқарасының жаңартылған біліммен ұштасуы

Құндылық:

«5Т» ережесі

Дұрыс әрекет

Қасиеттер:

Бала тәрбиесіндегі жауапкершілік.

Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)

Спандияр Көбеевтің педагогикалық ойларын жаңартылған білім жүйесімен байланыстыру арқылы білімнің биік құндылық екенін, тәрбие мен білімді бір – бірінен ажыратуға болмайтынын ұғындыру.

Сабақтың міндеттері:


Білімділік: шығарманы түсініп оқуға, талдауға, өз ойын еркін жеткізуге, алған білімін өмірде қолдануға дағдыландыру.

Дамытушылық: романды талдау арқылы ұрпақ тәрбиелеудегі адамгершілік-рухани құндылықтарды бойына дарыту.

Тәрбиелік: өмірде дұрыс әрекет етуге дағдыландыру.

Күтілетін нәтиже

  • - сұрақтарға нақты жауап береді;

  • - қиялдайды, арманын айқындайды;

  • - мәтінді оқиды, түсіндіреді, топта талқылайды;

  • - сабақ бойынша не білетіндерін, нені білу керектігін кері байланыс парағына түсіреді.

Дереккөздер

Спандияр Көбеев. Орындалған арман. Алматы «Жазушы» 1988

Қосымша дереккөздер: Ғаламтор желілері

Модульдер

  1. Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер.

  2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Блум таксономиясы

  3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

  4. Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ – жауап, ой қозғау, топтық жұмыс, түсіндірмелі-иллюстративтік әдіс

Пәнаралық байланыс

Өзін-өзі тану, қазақ әдебиеті

Сабақ барысы:

Сабақ барысы

Уақыты


Оқытушының

іс-әрекеті

Студенттің

іс-әрекеті

Ресурстар

Сыртқы интеграция

Ұйымдастыру кезеңі



Топ студенттерімен сәлемдесіп,студенттер-дің назарын сабаққа аудару, «5Т» ережесін (тәртіп, талап, тазалық, тыныштық, татулық) еске түсіру,сабақтың мақсат-міндеттерімен, сабақ барысында орындалатын тапсырмалар мен бағалау критерийлерін танысады.

Сәлемдеседі. Назарларын сабаққа аударып,

5Т ережесін қайталайды, сабақтың мақсат-міндеттерімен, сабақ барысында орындалатын тапсырмалар мен бағалау критерийлерімен танысады.

Слайд


«5Т» ережесі


Тыныштық сәті

«Нұрға бөлену»


Оқытушы көздерін жұмуды ұсынады да, сөйлейді:

Сендердің жүректерің - сендердің кішкене жарқыраған күндерің. Ол да күн сияқты жылытады. Сендердің күндерің сендерге жылулық береді. Өздеріңнің жақсылықтарыңмен адамдармен бөлісесіңдер. Ал, жақсылық сезімдерімізді әке - шешемізге, аға - әпкелерімізге, достарымызға, адамзатқа, жер шарына жіберейік, амандық тілейік.

Ал енді көздеріңді ашыңдар, жымиыңдар және осы қуанышты сезімдеріңді күні бойы сақтауға тырысыңдар.


Студенттер көздерін жұмады. Оқытушы белгісімен ашады.


Слайд, әуен.

«Ойланайық, пікірлесейік» әдісі



Оқытушы сұрақтары:

1. Арманымызға жету үшін бойымыздан қандай қасиеттер табылу керек?

Олай болса, әркім өз жүрек қалауымен осы қасиеттердің ең керектісін таңдайды.

Топқа бөлінеді.

- талап

- жауаптылық

- сенім

- үміт

- жігер

- мақсат

- ниет т.б.

Слайдтар


Дәйексөз:


«Арман деген көп белес - біріне шықсаң,бірі бар». Ғ. Мұстафин

Автор бұл дәйексөз арқылы не айтқысы келген?

"Өмірімнің ақырғы минутына дейін ардақты халқыма қызмет ете беруді арман етем. Менің мақсатым да, мен үшін рахат та, ләззат та осы".

С.Көбеев

Студенттер дәйексөздің мағынасын ашып, өз пікірлерін айтады.

Слайд


Ішкі интеграция (сабақтың мазмұнына жалпыадамзаттық құндылықтарды интеграциялау)

Блум таксономиясы

«Білу»



Оқытушы студенттерге романнан үзінді мәтіндер таратады. Жаңа тақырыпты талдап, тірек - сызба арқылы түсіндіреді.

Студенттер адам бойындағы асыл қасиеттер туралы нақыл сөздер айтады.



үлестірмелі материалдар

Блум таксономиясы

Түсіну


"Сенім" тобы



Сұрақтар:

- оқытушы беделді болу үшін қандай педагогикалық ережені сақтау керек?

- тіл ширату, тіл дамыту мақсатын көздегенде, оқытудың, айтқызудың маңызды істер саналуы қандай дағдылармен үйлесім табады?

- жеті жасар балаларды оқыту-тәрбиелеу жұмыстарының өзгешелігі қандай?

- жаңа оқу жылына дайындық жұмыстары қалай жүргізілген?

Студенттер

берілген тапсырманы орындайды. "Оқытушы - мектептің басты тұлғасы" деген С.Көбеевтің қанатты сөзін постер арқылы қорғайды.

үлестірмелі материалдар

маркерлер

ватман

бейнебаян көрсету

Блум таксономиясы

Қолдану


"Үміт" тобы



Қиын балалармен жұмыс жасау барысындағы С.Көбеевтің тәжірибесінен мысал келтіріңдер және практика кезіндегі өз тәжірибеңізбен байланыстырыңыздар

Студенттер берілген тапсырманы орындайды. "Жақсы оқымайтын болсаң - жақсылық күтпе, нашар деген баға алсаң - үйге келуші болма" баланы қорқытып оқытудың нәтижесін жіктеп, постер қорғайды

үлестірмелі материалдар

маркерлер

ватман

Сергіту сәті

"Әдемі ойлай және демала біл" жаттығуы


Бұл өмірде... әні орындалады.

Студенттер орындайды.

Слайд жүргізіледі

Блум таксономиясы

Анализ


"Мақсат"

тобы



Спандияр Көбеевтің романындағы кеңес дәуіріндегі оқу-тәрбие үрдісі мен жаңартылған білім жүйесін салыстырыңдар

Студенттер С.Көбеевтің "Ұяда не көрсе, ұшқанда соны іледі" мақалын мектеппен қалай ұштастырғанын талдайды.

Тірек сызбамен жұмыс жасайды

Блум таксономиясы

Синтез


"Ниет" тобы



Салыстырылған әрекеттің жақсы-жаман жақтарын анықтаңдар:

- оқушылардың білімінің дұрыс бағалануы

- оқушылардың білімін тексеру жолдары

- бағаның түрлері

"Оқушылардың білімін бағалаудағы (критерий) өлшеуіш - оқу бағдарламасының көлеміне байланысты" деген С.Көбеевтің қанатты сөзін талдау.


үлестірмелі материалдар

маркерлер

ватман

бейнебаян көрсету

Блум таксономиясы


Бағалау


Спандияр Көбеевтің ұстаздық еңбегін қалай бағалайсыңдар? Жаңартылған білім жүйесіне өз көзқарасыңыз бен пікіріңіз?

"1 сөйлем" әдісі арқылы ойын тиянақты жеткізу

үлестірмелі материалдар

маркерлер

ватман

слайд

Кері байланыс

«Жаңалық ашамыз»



«Жаңалық ашамыз» әдісі арқылы студенттерден кері байланыс алады.


Студенттер бүгінгі алған білімінен қорытынды шығарып, өз қиялдарынан немесе көңілінде жүрген ойларынан білім саласы немесе ұстаздар туралы болашақта жаңалық ашатынын жазады.

Түрлі-түсті қағаздар, қайшы

Үйге берілетін тапсырма

а)Елбасы Жолдауындағы мұғалімдер мәртебесі туралы оқу, талдау. Жұптық жұмыс

б) "Менің педагогикалық көзқарасым" тақырыбында эссе жазу. Жеке жұмыс

в) "Ұстаз келбеті" тақырыбында постер қорғау. Топтық жұмыс.

«Студенттердің педагогикалық көзқарасын жетілдіру»








































"Сенім" тобы


"Үміт" тобы



"Мақсат" тобы



"Ниет" тобы










"Сенім" тобына


Балл қою кестесі


Пәні: бастауыш мектептегі ана тілі, тобы: ШБ-15-1



Бөлім


Тақырып

10 бөлім. ХХ ғасырдың бас кезіндегі қазақ балалар әдебиеті

Спандияр Көбеевтің педагогикалық көзқарасының жаңартылған біліммен ұштасуы

Оқу мақсаты

Спандияр Көбеевтің педагогикалық ойларын жаңартылған білім жүйесімен байланыстыру арқылы білімнің биік құндылық екенін, тәрбие мен білімді бір – бірінен ажыратуға болмайтынын ұғындыру.

Ойлау дағдыларының деңгейлері

түсіну

Бағалау критерийлері

"Оқытушы - мектептің басты тұлғасы" деген С.Көбеевтің қанатты сөзін постер арқылы қорғайды.

Тапсырма.

Сұрақтар:

- оқытушы беделді болу үшін қандай педагогикалық ережені сақтау керек?

- тіл ширату, тіл дамыту мақсатын көздегенде, оқытудың, айтқызудың маңызды істер саналуы қандай дағдылармен үйлесім табады?

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

балл

"Оқытушы - мектептің басты тұлғасы" деген С.Көбеевтің қанатты сөзін постер арқылы қорғайды.

Студенттер педагогикалық ережені шығарма арқылы құрастырады


Студенттер педагогикалық ережені өз ойымен 4 жыл бойы оқыған білімі бойынша құрастырады


Студенттер педагогикалық ережені практика кезіндегі үйренгені арқылы құрастырады


Оқытушы алдындағы зор міндетті атайды


4 тілдік дағдыны шығармамен байланыстырады


Тіл ширату, тіл дамыту мақсатын көздегенде, оқытудың, айтқызудың маңызды істер саналуын әдістер пайдалану арқылы түсіндіреді.


Жаңа оқу жылына қандай дайындық жұмыстары бар екенін көрсетеді.

















"Үміт" тобына


Балл қою кестесі


Пәні: бастауыш мектептегі ана тілі, тобы: ШБ-15-1




Бөлім


Тақырып

10 бөлім. ХХ ғасырдың бас кезіндегі қазақ балалар әдебиеті

Спандияр Көбеевтің педагогикалық көзқарасының жаңартылған біліммен ұштасуы

Оқу мақсаты

Спандияр Көбеевтің педагогикалық ойларын жаңартылған білім жүйесімен байланыстыру арқылы білімнің биік құндылық екенін, тәрбие мен білімді бір – бірінен ажыратуға болмайтынын ұғындыру.

Ойлау дағдыларының деңгейлері

қолдану

Бағалау критерийлері

"Жақсы оқымайтын болсаң - жақсылық күтпе, нашар деген баға алсаң - үйге келуші болма" баланы қорқытып оқытудың нәтижесін жіктеп, постер қорғайды.


Тапсырма.

Қиын балалармен жұмыс жасау барысындағы С.Көбеевтің тәжірибесінен мысал келтіріңдер және практика кезіндегі өз тәжірибеңізбен байланыстырыңыздар

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

балл

"Оқытушы - мектептің басты тұлғасы" деген С.Көбеевтің қанатты сөзін постер арқылы қорғайды.

Жас ұрпақтың биік адамгершілік рухында тәрбиеленуі үшін кеңестер ұсынады


"Баланың мінез - құлқының жақсы, не жаман болуы жаратылысынан болмайды, тәрбиеден, өскен ортасынан" деген сөзді талдайды.


Баланы оқуға ынталандыруда отбасында жіберілетін қателіктерді анықтайды


-"Мектеп тәрбиесі тек сырт көрініс емес, мақсатты талаптарға негізделген болуы тиіс" сөзінің мағынасын ашады.


Баланы оқуға ынталандыруда отбасында жіберілетін қателіктерді анықтайды


Жас ұрпақтың биік адамгершілік рухында тәрбиеленуі үшін кеңестер ұсынады


Қиын балалармен жұмыс түрлерінен мысал ұсынады.














"Мақсат"тобына


Балл қою кестесі


Пәні: бастауыш мектептегі ана тілі, тобы: ШБ-15-1



Бөлім


Тақырып

10 бөлім. ХХ ғасырдың бас кезіндегі қазақ балалар әдебиеті

Спандияр Көбеевтің педагогикалық көзқарасының жаңартылған біліммен ұштасуы

Оқу мақсаты

Спандияр Көбеевтің педагогикалық ойларын жаңартылған білім жүйесімен байланыстыру арқылы білімнің биік құндылық екенін, тәрбие мен білімді бір – бірінен ажыратуға болмайтынын ұғындыру.

Ойлау дағдыларының деңгейлері

анализ

Бағалау критерийлері

Студенттер С.Көбеевтің "Ұяда не көрсе, ұшқанда соны іледі" мақалын мектеппен қалай ұштастырғанын талдайды.

Тапсырма:

Спандияр Көбеевтің романындағы кеңес дәуіріндегі оқу-тәрбие үрдісі мен жаңартылған білім жүйесін салыстырыңдар

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

балл

Студенттер С.Көбеевтің "Ұяда не көрсе, ұшқанда соны іледі" мақалын мектеппен қалай ұштастырғанын талдайды

Бастауышта жазудың негізгі түрлерін атап көрсетеді.


"Баланың мінез-құлқын оқытушы түзете ала ма?" сауалына ізденеді.


"Ұяда не көрсе, ұшқанда соны іледі" мақалын мектеппен қалай ұштастырғанын талдайды.


Тәрбие мен білімді бір – бірінен ажыратуға болмайтынын ұғындырады


Жазу жазғанда қандай талаптар сақтау керектігін атайды.


Көшіріп жазу мен көркем жазудың айырмашылығын анықтайды.


Спандияр Көбеевтің романындағы кеңес дәуіріндегі оқу-тәрбие үрдісі мен жаңартылған білім жүйесін салыстырады.
















"Мақсат"тобына


Балл қою кестесі


Пәні: бастауыш мектептегі ана тілі, тобы: ШБ-15-1



Бөлім


Тақырып

10 бөлім. ХХ ғасырдың бас кезіндегі қазақ балалар әдебиеті

Спандияр Көбеевтің педагогикалық көзқарасының жаңартылған біліммен ұштасуы

Оқу мақсаты

Спандияр Көбеевтің педагогикалық ойларын жаңартылған білім жүйесімен байланыстыру арқылы білімнің биік құндылық екенін, тәрбие мен білімді бір – бірінен ажыратуға болмайтынын ұғындыру.

Ойлау дағдыларының деңгейлері

синтез

Бағалау критерийлері

"Оқушылардың білімін бағалаудағы (критерий) өлшеуіш - оқу бағдарламасының көлеміне байланысты" деген С.Көбеевтің қанатты сөзін талдау

Тапсырма:

Салыстырылған әрекеттің жақсы-жаман жақтарын анықтаңдар:

- оқушылардың білімінің дұрыс бағалануы

- оқушылардың білімін тексеру жолдары

- бағаның түрлері

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

балл

"Оқушылардың білімін бағалаудағы (критерий) өлшеуіш - оқу бағдарламасының көлеміне байланысты" деген С.Көбеевтің қанатты сөзін талдау

Оқушылардың білімін тексеру жолдарын көрсетеді.


Жаңартылған білім жүйесі бойынша бағалаумен салыстырады.


Бағаның түрлерін анықтайды.


Оқушылардың білімін тексеру түрлеріне тоқталады.


Жас ұрпақтың биік адамгершілік рухында тәрбиеленуі үшін кеңестер ұсынады.


Оқушылардың ауызша жауабын бағалау әдістемесімен ұғындырады.


Жаңартылған білім жүйесі бойынша бағалаудың жақсы-жаман жақтарын анықтайды.




















































Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Студенттер С.Көбеевтің "Ұяда не көрсе, ұшқанда соны іледі" мақалын мектеппен қалай ұштастырғанын талдайды.

- _____________________________

-.___________

- ____________________

-. __________























"Ниет" тобына


Балл қою кестесі


Пәні: бастауыш мектептегі ана тілі, тобы: ШБ-15-1


Бөлім


Тақырып

10 бөлім. ХХ ғасырдың бас кезіндегі қазақ балалар әдебиеті

Спандияр Көбеевтің педагогикалық көзқарасының жаңартылған біліммен ұштасуы

Оқу мақсаты

Спандияр Көбеевтің педагогикалық ойларын жаңартылған білім жүйесімен байланыстыру арқылы білімнің биік құндылық екенін, тәрбие мен білімді бір – бірінен ажыратуға болмайтынын ұғындыру.

Ойлау дағдыларының деңгейлері

синтез

Бағалау критерийлері

"Оқушылардың білімін бағалаудағы (критерий) өлшеуіш - оқу бағдарламасының көлеміне байланысты" деген С.Көбеевтің қанатты сөзін талдау.


Тапсырма.

Салыстырылған әрекеттің жақсы-жаман жақтарын анықтаңдар:

- оқушылардың білімінің дұрыс бағалануы

- оқушылардың білімін тексеру жолдары

- бағаның түрлері

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

"Оқушылардың білімін бағалаудағы (критерий) өлшеуіш - оқу бағдарламасының көлеміне байланысты" деген С.Көбеевтің қанатты сөзін талдау.


- оқушылардың білімінің дұрыс бағалануы туралы айтады.________

-.___________

-.____________________

-._______________

- _____________

- -
















Сенім - нық қадамға жетелейді.

Мақсат айқын болса, жүрек қорықпайды.

Ниет тазалығы - өміріңнің мәні.

Сенім - нық қадамға жетелейді.

Мақсат айқын болса, жүрек қорықпайды.

Ниет тазалығы - өміріңнің мәні.

Сенім - нық қадамға жетелейді.

Мақсат айқын болса, жүрек қорықпайды.

Ниет тазалығы - өміріңнің мәні.

Сенім - нық қадамға жетелейді.

Мақсат айқын болса, жүрек қорықпайды.

Ниет тазалығы - өміріңнің мәні.

Сенім - нық қадамға жетелейді.

Мақсат айқын болса, жүрек қорықпайды.

Ниет тазалығы - өміріңнің мәні.

Сенім - нық қадамға жетелейді.

Мақсат айқын болса, жүрек қорықпайды.

Ниет тазалығы - өміріңнің мәні.

Үміт алға жетелейді.


Үміт алға жетелейді.


Үміт алға жетелейді.


Үміт алға жетелейді.


Үміт алға жетелейді.


Үміт алға жетелейді.













«5Т» ережесі


1.Тәртіп

2. Талап

3.Тазалық

4.Тыныштық

5.Татулық










"Оқытушы - мектептің басты тұлғасы"

















Сұрақтар:

- оқытушы беделді болу үшін қандай педагогикалық ережені сақтау керек?

- тіл ширату, тіл дамыту мақсатын көздегенде, оқытудың, айтқызудың маңызды істер саналуы қандай дағдылармен үйлесім табады?

- жеті жасар балаларды оқыту-тәрбиелеу жұмыстарының өзгешелігі қандай?

- жаңа оқу жылына дайындық жұмыстары қалай жүргізілген?








"Жақсы оқымайтын болсаң - жақсылық күтпе, нашар деген баға алсаң - үйге келуші болма"














Тапсырма: Қиын балалармен жұмыс жасау барысындағы С.Көбеевтің тәжірибесінен мысал келтіріңдер және практика кезіндегі өз тәжірибеңізбен байланыстырыңыздар


"Ұяда не көрсе, ұшқанда соны іледі"





















Тапсырма: Спандияр Көбеевтің романындағы кеңес дәуіріндегі оқу-тәрбие үрдісі мен жаңартылған білім жүйесін салыстырыңдар



Салыстырылған әрекеттің жақсы-жаман жақтарын анықтаңдар










Тапсырма:


- оқушылардың білімінің дұрыс бағалануы

- оқушылардың білімін тексеру жолдары

- бағаның түрлері

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!