Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күні: 24.10.2018 ж. | Пәні: Бастауыш мектептегі ана тілі | Курс: 4 | Тобы:ШБ-15-1 | |
Сабақтың тақырыбы | Спандияр Көбеевтің педагогикалық көзқарасының жаңартылған біліммен ұштасуы | |||
Құндылық: | «5Т» ережесіДұрыс әрекет | |||
Қасиеттер: | Бала тәрбиесіндегі жауапкершілік. | |||
Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме) | Спандияр Көбеевтің педагогикалық ойларын жаңартылған білім жүйесімен байланыстыру арқылы білімнің биік құндылық екенін, тәрбие мен білімді бір – бірінен ажыратуға болмайтынын ұғындыру. | |||
Сабақтың міндеттері: | Білімділік: шығарманы түсініп оқуға, талдауға, өз ойын еркін жеткізуге, алған білімін өмірде қолдануға дағдыландыру.Дамытушылық: романды талдау арқылы ұрпақ тәрбиелеудегі адамгершілік-рухани құндылықтарды бойына дарыту.Тәрбиелік: өмірде дұрыс әрекет етуге дағдыландыру. | |||
Күтілетін нәтиже | ||||
Дереккөздер | Спандияр Көбеев. Орындалған арман. Алматы «Жазушы» 1988Қосымша дереккөздер: Ғаламтор желілері | |||
Модульдер | ||||
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ – жауап, ой қозғау, топтық жұмыс, түсіндірмелі-иллюстративтік әдіс | |||
Пәнаралық байланыс | Өзін-өзі тану, қазақ әдебиеті | |||
Сабақ барысы: | ||||
Сабақ барысы | Уақыты | Оқытушының іс-әрекеті | Студенттің іс-әрекеті | Ресурстар |
Сыртқы интеграция | ||||
Ұйымдастыру кезеңі | Топ студенттерімен сәлемдесіп,студенттер-дің назарын сабаққа аудару, «5Т» ережесін (тәртіп, талап, тазалық, тыныштық, татулық) еске түсіру,сабақтың мақсат-міндеттерімен, сабақ барысында орындалатын тапсырмалар мен бағалау критерийлерін танысады. | Сәлемдеседі. Назарларын сабаққа аударып, 5Т ережесін қайталайды, сабақтың мақсат-міндеттерімен, сабақ барысында орындалатын тапсырмалар мен бағалау критерийлерімен танысады. | Слайд «5Т» ережесі | |
Тыныштық сәті «Нұрға бөлену» | Оқытушы көздерін жұмуды ұсынады да, сөйлейді:Сендердің жүректерің - сендердің кішкене жарқыраған күндерің. Ол да күн сияқты жылытады. Сендердің күндерің сендерге жылулық береді. Өздеріңнің жақсылықтарыңмен адамдармен бөлісесіңдер. Ал, жақсылық сезімдерімізді әке - шешемізге, аға - әпкелерімізге, достарымызға, адамзатқа, жер шарына жіберейік, амандық тілейік. Ал енді көздеріңді ашыңдар, жымиыңдар және осы қуанышты сезімдеріңді күні бойы сақтауға тырысыңдар. | Студенттер көздерін жұмады. Оқытушы белгісімен ашады. | Слайд, әуен. | |
«Ойланайық, пікірлесейік» әдісі | Оқытушы сұрақтары:1. Арманымызға жету үшін бойымыздан қандай қасиеттер табылу керек?Олай болса, әркім өз жүрек қалауымен осы қасиеттердің ең керектісін таңдайды.Топқа бөлінеді. | - талап- жауаптылық- сенім- үміт- жігер- мақсат- ниет т.б. | Слайдтар | |
Дәйексөз: | «Арман деген көп белес - біріне шықсаң,бірі бар». Ғ. Мұстафин Автор бұл дәйексөз арқылы не айтқысы келген?"Өмірімнің ақырғы минутына дейін ардақты халқыма қызмет ете беруді арман етем. Менің мақсатым да, мен үшін рахат та, ләззат та осы".С.Көбеев | Студенттер дәйексөздің мағынасын ашып, өз пікірлерін айтады. | Слайд | |
Ішкі интеграция (сабақтың мазмұнына жалпыадамзаттық құндылықтарды интеграциялау) | ||||
Блум таксономиясы«Білу» | Оқытушы студенттерге романнан үзінді мәтіндер таратады. Жаңа тақырыпты талдап, тірек - сызба арқылы түсіндіреді. | Студенттер адам бойындағы асыл қасиеттер туралы нақыл сөздер айтады. | үлестірмелі материалдар | |
Блум таксономиясыТүсіну "Сенім" тобы | Сұрақтар:- оқытушы беделді болу үшін қандай педагогикалық ережені сақтау керек?- тіл ширату, тіл дамыту мақсатын көздегенде, оқытудың, айтқызудың маңызды істер саналуы қандай дағдылармен үйлесім табады?- жеті жасар балаларды оқыту-тәрбиелеу жұмыстарының өзгешелігі қандай?- жаңа оқу жылына дайындық жұмыстары қалай жүргізілген? | Студенттерберілген тапсырманы орындайды. "Оқытушы - мектептің басты тұлғасы" деген С.Көбеевтің қанатты сөзін постер арқылы қорғайды. | үлестірмелі материалдармаркерлер ватман бейнебаян көрсету | |
Блум таксономиясыҚолдану "Үміт" тобы | Қиын балалармен жұмыс жасау барысындағы С.Көбеевтің тәжірибесінен мысал келтіріңдер және практика кезіндегі өз тәжірибеңізбен байланыстырыңыздар | Студенттер берілген тапсырманы орындайды. "Жақсы оқымайтын болсаң - жақсылық күтпе, нашар деген баға алсаң - үйге келуші болма" баланы қорқытып оқытудың нәтижесін жіктеп, постер қорғайды | үлестірмелі материалдармаркерлерватман | |
Сергіту сәті"Әдемі ойлай және демала біл" жаттығуы | Бұл өмірде... әні орындалады. | Студенттер орындайды. | Слайд жүргізіледі | |
Блум таксономиясыАнализ "Мақсат"тобы | Спандияр Көбеевтің романындағы кеңес дәуіріндегі оқу-тәрбие үрдісі мен жаңартылған білім жүйесін салыстырыңдар | Студенттер С.Көбеевтің "Ұяда не көрсе, ұшқанда соны іледі" мақалын мектеппен қалай ұштастырғанын талдайды. | Тірек сызбамен жұмыс жасайды | |
Блум таксономиясыСинтез "Ниет" тобы | Салыстырылған әрекеттің жақсы-жаман жақтарын анықтаңдар:- оқушылардың білімінің дұрыс бағалануы- оқушылардың білімін тексеру жолдары- бағаның түрлері | "Оқушылардың білімін бағалаудағы (критерий) өлшеуіш - оқу бағдарламасының көлеміне байланысты" деген С.Көбеевтің қанатты сөзін талдау. | үлестірмелі материалдармаркерлерватманбейнебаян көрсету | |
Блум таксономиясы Бағалау | Спандияр Көбеевтің ұстаздық еңбегін қалай бағалайсыңдар? Жаңартылған білім жүйесіне өз көзқарасыңыз бен пікіріңіз? | "1 сөйлем" әдісі арқылы ойын тиянақты жеткізу | үлестірмелі материалдармаркерлерватманслайд | |
Кері байланыс«Жаңалық ашамыз» | «Жаңалық ашамыз» әдісі арқылы студенттерден кері байланыс алады. | Студенттер бүгінгі алған білімінен қорытынды шығарып, өз қиялдарынан немесе көңілінде жүрген ойларынан білім саласы немесе ұстаздар туралы болашақта жаңалық ашатынын жазады. | Түрлі-түсті қағаздар, қайшы | |
Үйге берілетін тапсырма | а)Елбасы Жолдауындағы мұғалімдер мәртебесі туралы оқу, талдау. Жұптық жұмысб) "Менің педагогикалық көзқарасым" тақырыбында эссе жазу. Жеке жұмысв) "Ұстаз келбеті" тақырыбында постер қорғау. Топтық жұмыс. | «Студенттердің педагогикалық көзқарасын жетілдіру» |
Бөлім Тақырып | 10 бөлім. ХХ ғасырдың бас кезіндегі қазақ балалар әдебиетіСпандияр Көбеевтің педагогикалық көзқарасының жаңартылған біліммен ұштасуы | |
Оқу мақсаты | Спандияр Көбеевтің педагогикалық ойларын жаңартылған білім жүйесімен байланыстыру арқылы білімнің биік құндылық екенін, тәрбие мен білімді бір – бірінен ажыратуға болмайтынын ұғындыру. | |
Ойлау дағдыларының деңгейлері | түсіну | |
Бағалау критерийлері | "Оқытушы - мектептің басты тұлғасы" деген С.Көбеевтің қанатты сөзін постер арқылы қорғайды. | |
Тапсырма. Сұрақтар:- оқытушы беделді болу үшін қандай педагогикалық ережені сақтау керек?- тіл ширату, тіл дамыту мақсатын көздегенде, оқытудың, айтқызудың маңызды істер саналуы қандай дағдылармен үйлесім табады? | ||
Бағалау критерийлері | Дескрипторлар | балл |
"Оқытушы - мектептің басты тұлғасы" деген С.Көбеевтің қанатты сөзін постер арқылы қорғайды. | Студенттер педагогикалық ережені шығарма арқылы құрастырады | |
Студенттер педагогикалық ережені өз ойымен 4 жыл бойы оқыған білімі бойынша құрастырады | ||
Студенттер педагогикалық ережені практика кезіндегі үйренгені арқылы құрастырады | ||
Оқытушы алдындағы зор міндетті атайды | ||
4 тілдік дағдыны шығармамен байланыстырады | ||
Тіл ширату, тіл дамыту мақсатын көздегенде, оқытудың, айтқызудың маңызды істер саналуын әдістер пайдалану арқылы түсіндіреді. | ||
Жаңа оқу жылына қандай дайындық жұмыстары бар екенін көрсетеді. |
Бөлім Тақырып | 10 бөлім. ХХ ғасырдың бас кезіндегі қазақ балалар әдебиетіСпандияр Көбеевтің педагогикалық көзқарасының жаңартылған біліммен ұштасуы | |
Оқу мақсаты | Спандияр Көбеевтің педагогикалық ойларын жаңартылған білім жүйесімен байланыстыру арқылы білімнің биік құндылық екенін, тәрбие мен білімді бір – бірінен ажыратуға болмайтынын ұғындыру. | |
Ойлау дағдыларының деңгейлері | қолдану | |
Бағалау критерийлері | "Жақсы оқымайтын болсаң - жақсылық күтпе, нашар деген баға алсаң - үйге келуші болма" баланы қорқытып оқытудың нәтижесін жіктеп, постер қорғайды. | |
Тапсырма. Қиын балалармен жұмыс жасау барысындағы С.Көбеевтің тәжірибесінен мысал келтіріңдер және практика кезіндегі өз тәжірибеңізбен байланыстырыңыздар | ||
Бағалау критерийлері | Дескрипторлар | балл |
"Оқытушы - мектептің басты тұлғасы" деген С.Көбеевтің қанатты сөзін постер арқылы қорғайды. | Жас ұрпақтың биік адамгершілік рухында тәрбиеленуі үшін кеңестер ұсынады | |
"Баланың мінез - құлқының жақсы, не жаман болуы жаратылысынан болмайды, тәрбиеден, өскен ортасынан" деген сөзді талдайды. | ||
Баланы оқуға ынталандыруда отбасында жіберілетін қателіктерді анықтайды | ||
-"Мектеп тәрбиесі тек сырт көрініс емес, мақсатты талаптарға негізделген болуы тиіс" сөзінің мағынасын ашады. | ||
Баланы оқуға ынталандыруда отбасында жіберілетін қателіктерді анықтайды | ||
Жас ұрпақтың биік адамгершілік рухында тәрбиеленуі үшін кеңестер ұсынады | ||
Қиын балалармен жұмыс түрлерінен мысал ұсынады. |
Бөлім Тақырып | 10 бөлім. ХХ ғасырдың бас кезіндегі қазақ балалар әдебиетіСпандияр Көбеевтің педагогикалық көзқарасының жаңартылған біліммен ұштасуы | |
Оқу мақсаты | Спандияр Көбеевтің педагогикалық ойларын жаңартылған білім жүйесімен байланыстыру арқылы білімнің биік құндылық екенін, тәрбие мен білімді бір – бірінен ажыратуға болмайтынын ұғындыру. | |
Ойлау дағдыларының деңгейлері | анализ | |
Бағалау критерийлері | Студенттер С.Көбеевтің "Ұяда не көрсе, ұшқанда соны іледі" мақалын мектеппен қалай ұштастырғанын талдайды. | |
Тапсырма:Спандияр Көбеевтің романындағы кеңес дәуіріндегі оқу-тәрбие үрдісі мен жаңартылған білім жүйесін салыстырыңдар | ||
Бағалау критерийлері | Дескрипторлар | балл |
Студенттер С.Көбеевтің "Ұяда не көрсе, ұшқанда соны іледі" мақалын мектеппен қалай ұштастырғанын талдайды | Бастауышта жазудың негізгі түрлерін атап көрсетеді. | |
"Баланың мінез-құлқын оқытушы түзете ала ма?" сауалына ізденеді. | ||
"Ұяда не көрсе, ұшқанда соны іледі" мақалын мектеппен қалай ұштастырғанын талдайды. | ||
Тәрбие мен білімді бір – бірінен ажыратуға болмайтынын ұғындырады | ||
Жазу жазғанда қандай талаптар сақтау керектігін атайды. | ||
Көшіріп жазу мен көркем жазудың айырмашылығын анықтайды. | ||
Спандияр Көбеевтің романындағы кеңес дәуіріндегі оқу-тәрбие үрдісі мен жаңартылған білім жүйесін салыстырады. |
Бөлім Тақырып | 10 бөлім. ХХ ғасырдың бас кезіндегі қазақ балалар әдебиетіСпандияр Көбеевтің педагогикалық көзқарасының жаңартылған біліммен ұштасуы |
Оқу мақсаты | Спандияр Көбеевтің педагогикалық ойларын жаңартылған білім жүйесімен байланыстыру арқылы білімнің биік құндылық екенін, тәрбие мен білімді бір – бірінен ажыратуға болмайтынын ұғындыру. |
Ойлау дағдыларының деңгейлері | синтез |
Бағалау критерийлері | "Оқушылардың білімін бағалаудағы (критерий) өлшеуіш - оқу бағдарламасының көлеміне байланысты" деген С.Көбеевтің қанатты сөзін талдау |
Тапсырма:Салыстырылған әрекеттің жақсы-жаман жақтарын анықтаңдар:- оқушылардың білімінің дұр
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |