Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Спорт жұмысы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР № 1
Мектеп |
№38 Мектеп-Лицей |
Мұғалімнің аты-жөні |
Назіржанов Әділжан |
Сынып |
6 «Ә» |
Күні |
10.12.2021жыл |
Қатысушылар саны: |
|
Қатыспағандар саны: |
|
Бөлім |
Әр түрлі қорғаныс әрекеттерін жасау. |
Сабақтың тақырыбы |
Волейбол ойынында қорғаныс әрекеттері. |
Оқу мақсаттары |
Қозғалмалы ойындарда волейбол элементтерін жетілдіру Командада жұмыс істеу дағдыларын және көшбасшы болу дағдыларын дамытуға септігін тигізу. |
Сабақ мақсаттары |
Оқушылардың барлығы. Волейбол ойындарының ережелерін үйренеді. Оқушылардың көпшілігі. Волейбол ойындарын үйрету барысында оқушыларды икемділікке,ептілікке, шапшаңдық секілді дене сапаларын дамытады. Оқушылардың кейбірі. Ойын кезіндегі қозғалыс үйлесімділігін дамытуға талпынады. |
Бағалау критерийі |
1. Қорғанысты үйренеді. 2. Допты қабылдай алады. 3. Қарсыласқа допты бере алады. |
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар келесі ұғымдарды біледі және қолдана алады: Волейбол добы. Ойыншылар. Ортада ойнай алады. |
Құндылықтарды дарыту |
Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек көрсетеді. Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды. Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады. Патриотизм және азаматтық борыш: отанға деген сүйіспеншілікті, адалдықты, өз іс-әрекеттерімен дәлелдейді. Өзіне және өзгеге құрмет: топтық жұмыс, жұптық жұмыс кезінде жүзеге асырады. Еңбек пен шығармашылық: альтернатив ойынды ұйымдастырады, ойын барысында жеңіске талпынады. |
Пәнаралық байланыстар |
Бұл сабақта өзін-өзі тану пәнімен өзара пәнаралық байланыс орнатуға болады. |
АКТ қолдану дағдылары |
Әр түрлі іс-әрекетпен қорғаныс көрсету. |
Бастапқы білім |
Оқушылар волейбол ойыны туралы біледі және допты қарсылас ойыншыға бере алады. |
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ
Сабақтың кезеңдері |
Оқушының әрекеті |
Педагогтің әрекеті |
Оқу ресурстары |
Сабақтың басы 10 минут |
Сәлемдесу, түгендеу, қауіпсіздік ережелерін айту.Тақырыпты, сабақ барысын, бағалау критерийлерін, сабақ мақсаттарын жария ету және түсіндіру, сабақ соңындағы рефлексия туралы ескерту. Саптық жаттығулар: 1. Оңға бұрыл! 2. Солға бұрыл! 3. Кері айнал! 4. Секіріспен кері айнал! 5. Оңға! Жүру жаттығулары: а) қол жоғары, аяқтың ұшымен жүріп бас! ә) қол желкеде, өкшемен жүріп бас! б) қол белде, табанның сыртымен және ішкі жағымен бас! в) қол алда, жартылай отырып бас! г) қол еркін, толық отырып бас! ғ) Ысқырық бойынша жоғарыға секіріп, қолды соғу. Жүгіру жаттығулары: 1. Оң қапталмен қолды алдыға айналдырып бас. 2. Сол қапталмен қолды артқа айналдырып бас. 3. Оң (сол) қапталға қайшылап бас! 4. Алға (артқа) қайшылап бас! 5. Аяқты ашып, алға секіріп бас! 6. Екі адым жасап, жоғары секіріп бас! 7. Тізені кеудеге тартып,секіріспен бас! Класс! Залдың ортасына екі қатар сап түзе! Жүріс кезінде орындалатын Ж.Д.Ж 1. Қол жанда, 4-сан білектен, 4-сан шынтақтан, 4-сан толық қолды йықтан алға айналдыру (артқа) 2. Оң қол жоғары, артқа қол ауыстырып сермеу 3. Қол басы құлыпта, 1-4сан білезікті оңға (солға) айналдыру. 4. Қол йықта, йықты алға артқа айналдыру 5. Қол кеудеде, шынтақтан бүгулі, қолды жазып, жазбай сермеу. 6. Қол жанда, сол (оң) жаққа бұрылу. |
Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау. |
Үлкен бос кеңістік, волейбол доптары, ысқырық, конустар, уақыт өлшегіш |
Сабақтың ортасы 25 минут |
Жоғарыдан қабылдаған кездегі ойыншының тұрысы. А) Көрсету, түсіндіру. Кездесетін қателіктер. 1. Аяқ бүкпесек. 2. Допты алақанмен қабылдасақ. 3. Қозғалмай бір орында тұрсақ. 2. Допты бір–біріне жоғарыдан беру. А) Допты жоғарыдан беру. Ойыншы мұнда негізгі тұрыстан допты жоғарыдан берудің ерекше жағдайына ауысады. Ә)Алдымен тізені баяу жазып, денені допқа қарай бағыттайды. Б) Екі қол, кеуде және екі аяқ бірден үйсесімді қозғалысқа көшеді. В) Екі қолждың басы бет деңгейіне келтіріліп, саусақтар допты қабылдау жағдайына дайын болады. Осы қалыпта тұрып допты өзгеге береді. Г)Допты соғу үшін орнында тұрып секіру негізгі тұрыс жағдайында орындалады. Бұл кезде қолды төмен сәл артқа жібер іңкіреп, кеудені аздап еңкейтіп, аяқпен серпеле көтеріоеді. Ғ)Секіру кезінде қолдың қалпы дененің бағытын өзгерту де әсерін тигізеді. Қорғану әдістері. Қорғану кезінде екі қолды біріктіріп допты қабылдау қажет және шабуылдаушыға екі қолды жазып торға секіріп тосқау қою керек. Қорғанушы топ допты астынан қабылдап, ортадағы ойыншыға беру арқылы қарсыластың аланына допты өткізу. Оқушылардың қателерің айтып, тұзеу. |
Мұғалім қатысушыларға ойын ережесін үйретуі қажет. Допты қабылдау әдісін түсіндіру. Қандай физикалық сапасы дамыйтынын қатысушыларға түсіндіріңіз. |
|
|
|
||
|
|||
|
|||
Сабақтың соңы 5 минут |
Сабақты қорытындылау: сабақ соңында нәтижелер қорытындыланып, не білгені, қалай жұмыс жасағандары талқыланады. Дем басу жаттығулары. Үй тапсырмасын беру, сабақты қорытындылау. Киім ауыстыру орнына кету. |
ҚОСЫМША АҚПАРАТ
Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлау? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлау? |
Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Дене шынықтыру сабақтарында саралық тәсілдемеге оқушылардың мүмкіндіктеріне қарай олардың дене саулығының, дене дайындығының оңтайлы деңгейіне, сондай-ақ тиісті білім, біліктер және дағдылар көлеміне қол жеткізуге мүмкіндік беретін ерекше тәсілдеме жатады. |
Бағдаршам Қабілетті және белсенді оқушыларға жасыл түстіжұлдызшалар беру. Аз белсенді оқушыларға сары түсті және қолдауға мұқтаж оқушыларға қызыл түсті жұлдызшалар беру. |
Әр оқу тоқсанының басында бекітілген қауіпсіздік техникасы ережелерімен таныстыру;Сабақ барысында жайлы жағдай туғызу арқылы; Тақырыпқа сай әрекет ету мен киінуді қатаң талап ету міндетті. |
Сабақ бойынша рефлексия -Сабақ мақсаттары, оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? -Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? -Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? -Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? -Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Сабақ мақсаттары, оқу мақсаттары жоспар бойынша нақты қойылған. Сабақ соңында барлық оқушы оқу мақсатына қол жеткізді. Сабақ соңында саралау жүргізіліп, сабақ қорытындыланды. Кіріспе бөлім 10 минут, негізгі бөлім 25 минут, қортынды 5 минут регламент сақталды. Сабақ жоспарынан ауытқулар болған жоқ |
|
Жалпы бағалау: Оқушылардың сабаққа қалай қатысқаны және тапсырмаларды қалай орындағанына байланысты бағалау. |
Баға ______
Әдіскер: Шаймарданов Асан Қадыргалиевич ______ Баға ______
Дене шынықтыру мұғалімі: Молдаханов Жанат Қайырбекович ______
Машықкер: Назіржанов Әділжан Қанатұлы _____