Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
С.Сейфуллин "Сыр сандық" 11-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ҰМЖ тарауы: |
Мектеп: «Қостанай қаласы әкімдігнң бліім бөлімі №17 ОМ». ММ |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
Күні: .10.2020 жыл |
Мұғалім: Султангазина Жанат Жангабуловна |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
Сынып: 11 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|
|
|
||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы: |
«Сыр сандық» өлеңіндегі нағыз досқа тән қасиеттер |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты: |
11.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлык оқушылар орындай алады: Көркем шығармадағы кейіпкер жүйесін жинақтай алады Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Көркем шығармадағы кейіпкерлерді жинақтап, даралай алады Кейбір оқушылар орындай алады: Көркем шығармадағы кейіпкер жүйесін жинақтау арқылы өмір шындығын көрсете алады |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері: |
1.Кейіпкер жүйесін жинақтайды , даралайды 2. Кейіпкер жүйесі арқылы өмір шындығын көрсетеді |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар: |
Оқушылар орындай алады: Өлеңді түсініп, ондағы кейіпкерлер іс-әрекетіне баға бере алады. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: сыр сандық, достық, адалдық Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тіркестер: сыр сандық, достық, адалдық |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
Жазылым бойынша ұсыныстар: Жақсылық жасаған жанға жақсылықтың қайтуы |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
Ишара:Дауыстық хабарламалар жіберу |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Достық, Азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық және адалдық |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Музыка, тарих, өзін-өзі тану, психология |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта, ноутбук |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі: |
Қолдану мен талдау |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
«Сыр сандық» өлеңінің тақырыбы мен идеясы |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
Жоспар |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар түрлері |
Ресурстар |
|
|
|
||||||||||||||||||||||
Сабақ басы 5-минут |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды түгендеу, сабақтың мақсатын айтамын. Қызығушылығын ояту «Сыр сандық» өлеңі/аудиожазба/ Аудиожазбадан үзінді тыңдай отырып, «Суреттер сөйлейді» әдісі бойынша суреттерді бүгінгі сабақпен байланыстырып, ойларын айтады
|
«Сыр сандық» өлеңі/аудиожазба/ |
|
|
|
||||||||||||||||||||||
Сабақ ортасы 10-минут 30-минут |
Қолдану
Шығармадағы кейіпкер жүйесін жинақтаңыз, кестені толтырыңыз
Теориялық ұғымды еске түсіру: Лирикалық кейіпкер – өлеңдегі ішкі сезімін, көңіл – күйін білдіретін ақынның өз бейнесі, жиынтық образы. Лирикалық өлеңдегі кейіпкер – ақынның өзі. Дескриптор - Шығармадағы лирикалық кейіпкерге мінездеме береді - Өлеңдегі достық түрлерін анықтайды 1. 2. - Өз көзқарасын жазады Қ.Б Талдау
Проблемалық сұрақтар қоя отырып, «Адал дос» бойындағы құндылықтарды кестеге толтырады Ақын өлеңінде жырлаған адал досты қалай табамыз? Адал досқа тән қандай белгілер бар?
Дескриптор:
1. 2. 3. 4. (Қолдауды қажет ететін оқушыларға үлгімен беремін)
ҚБ: Топтар ортада талдап, бір-біріне кері байланыс береді, бағалайды 3-тапсырма. . «Оқу және жазу сауаттылығына қатысты сұрақтар әдісі Берілген тәсілді оқып, қарамен берілген сөз тіркестері мен сөйлемнің мағынасын ашады, бүгінгі сабақпен байланысын анықтайды, түйін жасайды
Екі дос (Ел
аузынан)
Үйге: Өлең негізін басшылыққа алып, « Менің сыр сандығым» тақырыбына эссе жазу |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
Сабақ соңы 5-минут |
Кері байланыс. “СМС” әдісі НОМЕР:87777910962 |
Сурет |
|
|
|
||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
|
|
|||||||||||||||||||||||||
Саралау-оқушыға мейілінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілиетті оқушыларға тапсырманы қалай түрлендіресіз. |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
|
|
|
||||||||||||||||||||||
Қолдауымды қажет ететін оқушы:Поэманы сюжеттік-композициялық құрылысына талдау жасап, шығарма бойынша сұрақтарға жауап береді Қабілетті оқушы: Шығарма кейіпкерлерін қазіргі өмірмен байланыстыра отырып, әдеби эссе жазады |
|
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
|
|
|
||||||||||||||||||||||
Рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырылды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланға Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |