Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Сыни тұрғыдан ойлауда сұрақ қоюдың мағыздылығы
Материал туралы қысқаша түсінік
баяндама
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
28 Желтоқсан 2017
614
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сыни тұрғыдан ойлауда сұрақ қоюдың маңыздылығы
Л. Балтабаева«№ 27 жалпы орта мектептің» қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғаліміОҚО, Түркістан қаласы
І. КіріспеСыни тұрғыдан ойлау дағдыларын қалыптастыруда сұрақ қоюдың тиімділігіІІ. Негізігі бөлім а) Сұрақ қоюдың негізгі техникалары ә) Ой қозғау сұрақтары б) Блум сұрақтары в) Сұрақ қою арқылы сыни ойлауға жетелеуІІІ. ҚорытындыІлгері білімнен игерілетін білімгеМақсаты:Барлық жастағы оқушылардың кез келген мазмұн түсінікке сыни тұрғыдан қарап, екі ұйғарым бір пікірдің біреуін таңдауға сапалы шешім қабылдауға үйрету. Қазақ тілі мен әдебиеті сабағында дамыту жұмыстарын жүргізу барысында сыни тұрғыдан ойлауда сұрақ қоюдың маңыздылығын қолдана отырып, өз шәкірттерімнің алған білімдерін кез келген жағдайда тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ету. Міндеттері:
1.Ұлы арман дегенді қалай түсінесің?2.Арманға жетудің жолы не?3.Болашақта кім болғың келеді?4.Армансыз адам болады ма?5.Арман туралы өз ойыңмен бөліс?Сұрақ қою арқылы сыни ойлауға жетелеу:
-оқушыларды тақырып бойынша және сындарлы сөйлеуге ынталандырады;-оқушылардың шынайы қызығушылықтары мен сезімдерін анықтайды;-білімге деген құштарлықты дамытады және зерттеуге ынталандырады;-оқушылардың білімін қалыптастыруға және вербалдандыруға көмектеседі;-оқушылардың бір-бірінен үйренуіне, басқа оқушылардың идеяларын құрметтеуіне және бағалауына ықпал етеді;-оқытудағы қиындықтар мен түсініспеушілікті анықтайды.Мектептегі іс-тәжірибе барысында өткізген сабақтарымда сұрақ түрлерін ұтымды пайдалана отырып мен келесі ойға келдім. Оқушылардың ойлауын жоғарырақ деңгейде дамыту үшін оларға жүйелендірілген тиімді сұрақтарды және жауап берулері үшін мүмкіндіктерді беруіміз керек.Бiлiм беру жүйесi қоғамның әлеуметтiк – экономикалық дамуында жетекшi рөл атқарады, сондай – ақ оны әрi қарай айқындай түседi. Заман талабына сай, әр мұғалім, өз білімін жетілдіріп, жаңа талапқа сай инновациялық технологияларды өз сабақтарында күнделікті пайдаланса, сабақтың тиімді болары сөзсіз. Бұл жөнінде Қазақстан Республикасы «Білім туралы» Заңының 8-бабында «Білім беру жүйесінің басты міндеттерінің бірі – оқытудың жаңа технологияларын енгізу, білім беруді ақпараттандыру, халықаралық ғаламдық коммуникациялық желілерге шығу» деп атап көрсетілген. «Болашақта өркениетті дамыған елдердің қатарына ену үшін заман талабына сай білім қажет. Қазақстанды дамыған 50 елдің қатарына жеткізетін, терезесін тең ететін – білім»,-деп Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев өз Жолдауында атап көрсеткендей, қазіргі даму кезеңі білім беру жүйесінің алдында оқыту үрдісінің технологияландыру мәселесін қойып отыр. Оқытудың әртүрлі технологиялары сарапталып, жаңашыл педагогтардың іс – тәжірибесі зерттеліп, мектеп өміріне енуде. Қазіргі білім беру жүйесінің мақсаты — бәсекеге қабілетті маман дайындау. Мектеп – үйрететін орта, оның жүрегі — мұғалім. Ізденімпаз мұғалімнің шығармашылығындағы ерекше тұс — оның сабақты түрлендіріп, тұлғаның жүрегіне жол таба білуі. Ұстаз атана білу, өз мамандығын қадірлеу — әр мұғалімнің борышы. Білімді, жан-жақты қабілетті ұрпақ-ұлтымыздың баға жетпес қазынасы. Бүгінгі білім саласындағы өзгерістер бірнеше ойдан таралған аса бай мұраларды қолға алу арқылы білім алушылардың ел мүддесі үшін жұмыс жасауына септігін тигізіп отыр. Бүгінде білім беру саласы жаңа бетбұрыс жасауды талап етеді. Педагогика ғылымы алдында оқу –тәрбие үрдісін тұрақты жетілдіру мәселесі қойылып отыр. Механикалық есте сақтау, үстірт білім беруге негізделген дәстүрлі оқыту технологиясы ғылым мен техниканың өркендеу заманында білімнің асқар шыңына талпынған жастардың қажеттіліктерін өтей алмайды. Сондықтан да шәкірттеріне нақты білім беруді мақсат тұтқан мұғалімнің өз сабақтарын оқушының идеясы мен білім-біліктілігін дамытуға, танымдық белсенділігін арттыруға ықпал ететін міндеттерге сай ұйымдастыруын талап ететін сындарлы оқыту талаптарына жауап беретін сабақтарды жоспарлау маңызды. Сындарлы оқытудың мақсаты - оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамыту, алған білімдерін сыныптан тыс жерде, кез келген жағдайда тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ету. Яғни жылдар бойы қалыптасқан дәстүрлі оқытудағыдай ұстаздар шәкірттеріне тек жаттанды білім беріп қана қоймай, сол білімді терең меңгеруіне септігімізді тигізуіміз шарт. Бұл тұрғыда сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын қалыптастырудың маңызы ерекше. Себебі сыни тұрғыдан ойлауға бейім оқушының белсенділігі жоғары болып, алған білімдерін кез келген жағдайда қолдана алады.«Ұстаздың ұстаздығы білімділігі мен біліктілігінде»,-дегендей, білімнің асқар шыңына талпынған жастарға терең сапалы білімді беру үдерісі әрбір ұстаздан елеулі еңбекті талап етеді. Құзырлы мұғалім оқушыларға, ортаға және ресурстарға лайықтап нақты кезеңде қолданылуға тиімді оқыту элементтерін реттеп отырады. Расында, оқытудың сапалы және табысты болуы белгілі бір деңгейде мұғалімнің қалыптасып отырған жағдайға бейімделе алуына тығыз байланысты. «Мектептің жаны - мұғалім.Мұғалім қандай болса, мектеп сондай болмақшы. Яғни, мұғалім білімді болса, ол мектептен балалар көбірек білім алып шықпақшы. Солай болған соң, ең әуелі мектепке керегі-білімді, педагогикадан, әдіснамадан хабардар, жақсы оқыта білетін мұғалім»,-деп Ахмет Байтұрсынов айтқандай, ғылым мен технологияның өр
Л. Балтабаева«№ 27 жалпы орта мектептің» қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғаліміОҚО, Түркістан қаласы
І. КіріспеСыни тұрғыдан ойлау дағдыларын қалыптастыруда сұрақ қоюдың тиімділігіІІ. Негізігі бөлім а) Сұрақ қоюдың негізгі техникалары ә) Ой қозғау сұрақтары б) Блум сұрақтары в) Сұрақ қою арқылы сыни ойлауға жетелеуІІІ. ҚорытындыІлгері білімнен игерілетін білімгеМақсаты:Барлық жастағы оқушылардың кез келген мазмұн түсінікке сыни тұрғыдан қарап, екі ұйғарым бір пікірдің біреуін таңдауға сапалы шешім қабылдауға үйрету. Қазақ тілі мен әдебиеті сабағында дамыту жұмыстарын жүргізу барысында сыни тұрғыдан ойлауда сұрақ қоюдың маңыздылығын қолдана отырып, өз шәкірттерімнің алған білімдерін кез келген жағдайда тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ету. Міндеттері:
- ой-өрісін дамытатын интеллектуалды жұмыс түрлерін жіктеп саралау;
- жаңа кезең технологиясын зерделей отырып, өз жұмысына тиімді қолдану;
- пәнге деген қызығушылығын арттыру;
- тақырып бойынша педагогикалық тәжірибеге сараптама жасау және оны меңгерумен қатар оқушылардың оқу белсенділігін арттыру жолдарын қарастыру;
- өзіндік жеке ойлау, тәуелсіз ойлау, шикізатты өңдеу;
- сұрақтар шешімін табу, жаңа бір нәрсе тудыру;
- мәселені шешудің жолын өзі іздеп табу;
- әлеуметтік ойлау, таласып оқу, талқылап қарсы шығу.
1.Ұлы арман дегенді қалай түсінесің?2.Арманға жетудің жолы не?3.Болашақта кім болғың келеді?4.Армансыз адам болады ма?5.Арман туралы өз ойыңмен бөліс?Сұрақ қою арқылы сыни ойлауға жетелеу:
- Қарапайым сұрақтар: Жадының жұмыс істеуіне, нақты фактілерді білуді талап ететін сұрақтар:Кім? Не?Қашан?Қайда?
- Анықтағыш сұрақтар: Оқушылар алған ақпараттан оқығанын түсініп, обьектілерді салыстыру, негізгі идеяны анықтау тапсырылады. «Менің түсінгенімше..», «Сізді дұрыс түсіндім бе?»
- Талдау сұрақтары. (Интерпретация). Оқушыларға алған ақпаратты түйсініп, осыған ұқсас жағдайларда қолдану, мәселелерді шешу жолдарын табу ұсынылады. Интерпретацияға итермелеу арқылы біз оқушылардың түрлі пікірлер мен әрекет себептерін түсіну дағдысын қалыптастырамыз.- Неге?
-оқушыларды тақырып бойынша және сындарлы сөйлеуге ынталандырады;-оқушылардың шынайы қызығушылықтары мен сезімдерін анықтайды;-білімге деген құштарлықты дамытады және зерттеуге ынталандырады;-оқушылардың білімін қалыптастыруға және вербалдандыруға көмектеседі;-оқушылардың бір-бірінен үйренуіне, басқа оқушылардың идеяларын құрметтеуіне және бағалауына ықпал етеді;-оқытудағы қиындықтар мен түсініспеушілікті анықтайды.Мектептегі іс-тәжірибе барысында өткізген сабақтарымда сұрақ түрлерін ұтымды пайдалана отырып мен келесі ойға келдім. Оқушылардың ойлауын жоғарырақ деңгейде дамыту үшін оларға жүйелендірілген тиімді сұрақтарды және жауап берулері үшін мүмкіндіктерді беруіміз керек.Бiлiм беру жүйесi қоғамның әлеуметтiк – экономикалық дамуында жетекшi рөл атқарады, сондай – ақ оны әрi қарай айқындай түседi. Заман талабына сай, әр мұғалім, өз білімін жетілдіріп, жаңа талапқа сай инновациялық технологияларды өз сабақтарында күнделікті пайдаланса, сабақтың тиімді болары сөзсіз. Бұл жөнінде Қазақстан Республикасы «Білім туралы» Заңының 8-бабында «Білім беру жүйесінің басты міндеттерінің бірі – оқытудың жаңа технологияларын енгізу, білім беруді ақпараттандыру, халықаралық ғаламдық коммуникациялық желілерге шығу» деп атап көрсетілген. «Болашақта өркениетті дамыған елдердің қатарына ену үшін заман талабына сай білім қажет. Қазақстанды дамыған 50 елдің қатарына жеткізетін, терезесін тең ететін – білім»,-деп Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев өз Жолдауында атап көрсеткендей, қазіргі даму кезеңі білім беру жүйесінің алдында оқыту үрдісінің технологияландыру мәселесін қойып отыр. Оқытудың әртүрлі технологиялары сарапталып, жаңашыл педагогтардың іс – тәжірибесі зерттеліп, мектеп өміріне енуде. Қазіргі білім беру жүйесінің мақсаты — бәсекеге қабілетті маман дайындау. Мектеп – үйрететін орта, оның жүрегі — мұғалім. Ізденімпаз мұғалімнің шығармашылығындағы ерекше тұс — оның сабақты түрлендіріп, тұлғаның жүрегіне жол таба білуі. Ұстаз атана білу, өз мамандығын қадірлеу — әр мұғалімнің борышы. Білімді, жан-жақты қабілетті ұрпақ-ұлтымыздың баға жетпес қазынасы. Бүгінгі білім саласындағы өзгерістер бірнеше ойдан таралған аса бай мұраларды қолға алу арқылы білім алушылардың ел мүддесі үшін жұмыс жасауына септігін тигізіп отыр. Бүгінде білім беру саласы жаңа бетбұрыс жасауды талап етеді. Педагогика ғылымы алдында оқу –тәрбие үрдісін тұрақты жетілдіру мәселесі қойылып отыр. Механикалық есте сақтау, үстірт білім беруге негізделген дәстүрлі оқыту технологиясы ғылым мен техниканың өркендеу заманында білімнің асқар шыңына талпынған жастардың қажеттіліктерін өтей алмайды. Сондықтан да шәкірттеріне нақты білім беруді мақсат тұтқан мұғалімнің өз сабақтарын оқушының идеясы мен білім-біліктілігін дамытуға, танымдық белсенділігін арттыруға ықпал ететін міндеттерге сай ұйымдастыруын талап ететін сындарлы оқыту талаптарына жауап беретін сабақтарды жоспарлау маңызды. Сындарлы оқытудың мақсаты - оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамыту, алған білімдерін сыныптан тыс жерде, кез келген жағдайда тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ету. Яғни жылдар бойы қалыптасқан дәстүрлі оқытудағыдай ұстаздар шәкірттеріне тек жаттанды білім беріп қана қоймай, сол білімді терең меңгеруіне септігімізді тигізуіміз шарт. Бұл тұрғыда сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын қалыптастырудың маңызы ерекше. Себебі сыни тұрғыдан ойлауға бейім оқушының белсенділігі жоғары болып, алған білімдерін кез келген жағдайда қолдана алады.«Ұстаздың ұстаздығы білімділігі мен біліктілігінде»,-дегендей, білімнің асқар шыңына талпынған жастарға терең сапалы білімді беру үдерісі әрбір ұстаздан елеулі еңбекті талап етеді. Құзырлы мұғалім оқушыларға, ортаға және ресурстарға лайықтап нақты кезеңде қолданылуға тиімді оқыту элементтерін реттеп отырады. Расында, оқытудың сапалы және табысты болуы белгілі бір деңгейде мұғалімнің қалыптасып отырған жағдайға бейімделе алуына тығыз байланысты. «Мектептің жаны - мұғалім.Мұғалім қандай болса, мектеп сондай болмақшы. Яғни, мұғалім білімді болса, ол мектептен балалар көбірек білім алып шықпақшы. Солай болған соң, ең әуелі мектепке керегі-білімді, педагогикадан, әдіснамадан хабардар, жақсы оқыта білетін мұғалім»,-деп Ахмет Байтұрсынов айтқандай, ғылым мен технологияның өр
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)