Сыныптантыс эстетикалық
жұмыс түрлері
Алдымен,эстетикажәнеэстетикалықтәрбиеұғымымен
танысайық.
Эстетикалықтәрбие-сезімтәрбиесі,баланысезімталдыққа,
әсемдік,сұлулыққа,көркемдіккетәрбиелеу.Эстетикалық
тәрбиеарқылыадамныңруханижандүниесідамиды,
ізеттілікке,ұқыптылыққа,қайырымдылық,тазалықсақтау
т.б.үйренеді.
Эстетика(гр.«эстезис»-сезім,сезімталдық)-өнердегі,
табиғаттағы,өмірдегіәсемдікқұралдарарқылытәрбиелеу.
ЭстетикаұғымыналғашенгізгеннемісфилософыАлександр
ГотлибБаумгартен.
Сыныптантыс эстетикалықжұмыс түрлері:
Қолөнер жəне сурет үйірмелері.
Бұндай үйірмелер арқылы оқушылар түстерді əдемі
үйлестіруді, жасаған бұйымдарды сəндеуді үйренеді.
Бұл үйірмелерде теория жүзінде оқып, үйірмедегі
ұстаздың көмегімен практика жүзінде іске асырады.
Оқушыларды көрмеге қатыстыру және көрмеге
апару.
Оқушылар көрме арқылы әдемі және сапалы
ұсынылған заттар мен бұйымдармен танысады.
Әдемілікті көру арқылы соған қарай бейімделеді.
Әдеби іс-шаралар ұйымдастыру.
Егер шығарма, эссе, өлең құрау арқылы сайыс болса ол
жерде сөз шеберлігі, эстетикалық талғамға сай
ұйымдастырылады және қадағаланады.
Жалпы оқушыларға эстетикалық тәрбие беру үшін.
Мұғалімдердің өзінде де эстетикалық талғам болу
керек.
Тағы ұйымдастырылған шараның
өзінде де, іс-шара өтетін орның безендірілуі де
эстетикалық талғамға сай болуы керек.
Қорытындылайкеле:
Көптүрліэстетикалықжұмыстарды тиімді
ұйымдастыру оқушылардың эстетикалық
дүниетанымыныңнегізгікөзіболады.Бейнелеуөнері,əн
күйсабағы,ойындар,драмалар,инсценировкалалар,
үйірмесабақтарынжүргізуоқушыларғасыныптантыс
уақыттаэстетикалықтəрбиеберудерадионың,
киноның,теледидардыңмүмкіншілігіорасанзор.