Материалдар / Табиғатта демалудың пайдасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Табиғатта демалудың пайдасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал 6-сынып оқытушы мұғалімдеріне көмегі тиеді. Бұл сабақ жоспар өз ойыммен құрылған және түрлі әдіс-тәсілдер қолданылған. Сабақ жоспар сабақ мақсатымен сай құрылған. Материалда "Түртіп алу" әдісі арқылы оқшау сөздерді қолдана отырып, органайзер толтырылады. Жаңартылған жүйеге сай иллюстрациялық суреттер мен тірек сөздер және бағалау парақшаларда қолданылған. Материал қазақ тілі мұғалімдеріне көмегі тиеді деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Маусым 2018
2361
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы

Табиғатта демалудың пайдасы 5-6 сыныптар (оқыту қазақ тілінде)

Оқу мақсаттары

5.Т/А1. Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау;

5. Т/А6. Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру.

Сабақтың

мақсаты:

Тірек сөздер мен суреттерді қолданып, тақырыпты болжайды.

Тыңдаған мәтінен негізгі, қосымша ақпаратты анықтай отыра, мәтіннін мазмұнын толық түсінеді, диалогке даярлықсыз қатыса алады, өз пікірін білдіреді.

Бағалау критерий

Барлық оқушылар орындай алады:

Тірек сөздер мен иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжайды;

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді анықтай алады

Кейбір оқушылар орындай алады:

қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысады, өз пікірін білдіреді.

Тілдікмақсаттар


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Лагерь,табиғат, саяхат, демалыс, шіркін, меніңше, дегенмен...

Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Табиғатта демалу,біріншіден..., екіншіден... .

Меніңше... .... жүру пайдалы

Өкінішке орай, ...

Тауға саяхат...

Құндылықтарға баулу

Табиғатты аялау, сұлулықты сезіну.

Пəнаралық байланыс

Жаратылыстану

Алдыңғы оқу


Сабақ барысы

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар


Сабақтың басы

















































Сабақтың ортасы

Білу, түсіну

























Сабақтың соңы



Бағалау.

1.Ұйымдастыру кезеңі

сынып ішінде психологиялық ахуал қалыптастырып аламын. «Көңіл – күй – ол күн. Күн – адамның жан дүниесін жылытады. Барлық жақсылық табиғатқа – күннен, ал өмірдегі жақсылық – адамнан».

Оқушылар хормен айтады.

Қызығушылықтарын ояту.

«санамақ» әдісі арқылы топтарғқа бөліну.

Тапсырма. Берілген иллюстрациялар мен тірек сөздер арқылы тақырыпты болжау.


Табиғат, тауға саяхат, лагерь, демалыс

Дескриптор:

-Иллюстрациялар мен тірек сөздердің мағынасын дұрыс қолданады; / 1балл/

-Түсінігіне сай болжам жасайды./ 2 балл/ Бағалау түрі:


Тапсырма-2. Мәтінді мұқият тыңдап, эмоционалды сөздерді түртіп ал. «Түртіп ал» әдісі арқылы органайзер толтырады және бірін-бірінің кестесін тексереді

Мәтінге сүйене отырып, оқшау сөздерді толтыр.

Қыстырма

Қаратпа

Одағай


Табиғатта демалу,(біріншіден)...,(екіншіден)....

Табиғатта демалу,(біріншіден)...,(екіншіден)....

(Кең дала)...,

сондай керемет

(Шіркін!)... табиғатта

демалу неткен керемет.

Дескриптор:

- мәтінді тыңдап түсінеді – /1 балл/

- оқшау сөздерді анықтайды– / 2 балл/


Тапсырма. «Өрмекші торы» әдісі бойынша қаратпа, одағай, қыстырма сөздерді қолдана отырып, диалогты жалғастыру.

Па,шіркін, табиғат қандай тамаша! Табиғатта демалудың пайдасы бар ма?

Меніңше, табиғатта демалу денсаулыққа өте пайдалы, себебі.....

Сен қай жерде демалғанды ұнатасың?

Мен, біріншіден таза ауада жүргенді ұнатамын, екіншіден, суда шомыламын, меніңше адамдар су жағасына, саябақтарда серуендегендері дұрыс

Дескриптор:

- қаратпа, одағай, қыстырма сөздерді еркін қолданады;/ 1 балл/

- диалогке қатысады./ 2 балл/


4-Тапсырма. Шығармашылық жұмыс «551» әдісі

«Табиғатта демалудың пайдасы» тақырыбына әңгіме жазыңдар.

Дескриптор:

-Оқыған мәлімет бойынша өз ойларына талдау жасай алады. / 1 балл/

- қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, өз пікірін білдіре алады./2 балл/


Бағалау. Қолпаштау, мадақтау


Сабақтан алған әсерін қортындылайды, сабақ барысын бағалайды.

Менің үйренгенім…

Маған ұнаған…
Мен үшін қиын болған…



















Иллюстрациялық суреттер мен тірек сөздер


























































Бағалау парағы




Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау




Рефлексия Сабақ мақсаттары / оқу мақсаттары қолжетімді ма? Оқушылар бүгін не үйренді? Сабақтағы ахуал қандай болды? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? Уақыт есебінен ауытқу болды ма? Жоспарға қандай өзгеріс енгізілді?

Сабақ мақсаттары / оқу мақсаттары қолжетімді ма? Оқушылар бүгін не үйренді? Сабақтағы ахуал қандай болды? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? Уақыт есебінен ауытқу болды ма? Жоспарға қандай өзгеріс енгізілді?

Өткізген сабақ туралы ойлану үшін төмендегі орынды пайдаланыңыз. Сол жақтағы сіздің сабағыңызға қатысты сұрақтарға жауап беріңіз.
















































Сабақ жоспары


Орта мерзімді жоспардағы

«Ас дәмді болсын!»

Тақырыбы:

Түскі ас. Жалғаудың түрлері

Мектеп:№16 ЖББМ

Мерзімі:

Мұғалімнің ТАӘ: Жанболатова Г.С

Сынып: 5 -6 (оқыту қазақ тілінде емес)

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Оқу мақсаттары

Сөйлеу мәнерлерін қалыптастыру, сөздік қорларын молайту. Есте сақтау қабілеттерін кеңейту.Ойлау, қабылдау ойын жеткізу қабілеттерін арттыру, білім қорларын дамыту

Оқу мақсаттары (міндеттері)

Жалғаудың түрлерін қайталау, түскі ас пен тамақтану ережелері туралы білімдерін жинақтау.

Күтілетін нәтиже

Барлығы А (жоғары), В (жақсы), С (орташа) -берілген мәтіннің мағынасын түсінеді

Көпшілігі (А,В):, - мәтін бойынша сұраққа жауап бере алады

Кейбіреуі (А): - сөйлемдер құрастырып, талдай алады.

Құндылықтар

денсаулықтың кепілі- дұрыс тамақтану, тамақтану ережелерін сақтауға баулу

Алдыңғы оқу

«Тамақтану тәртібі» 4 сынып

Жоспар

Жоспарланған уақыт (мин)

Жоспарланған іс-әрекеттер

Ресурстар

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушы іс-әрекеті


Кіріспе




Топқа бөлу Түрлі түсті жұлдыздар арқылы топқа бөлу.

Оқушылар топқа бөлінеді


«Ой ашар»

Шарты: Бейнежазба беріледі. Сол берілген бейнежазба бойынша қосымша сұрақтар арқылы оқушылар өздігінен тақырып мазмұнын ашады.

- Не байқап тұрсыңдар?

- Мынау не?

-Өткелі тұрған тақырып не жайында болмақ?

Бүгінгі өтетін тақырып «Түскі ас».

Оқушылар сұраққа жауап береді.

Оқушылардың ойы тыңдалып болған соң, тақырып айтылады.


Тұсаукесер (теория)












«Таным»

Шарты: Жаңа сөздермен танысады..

Сөздік

Ас мәзірі-меню

Ас- пища, еда

әртүрлі-разнообразная

қою тағам- вторые блюда

сұйық тағам -первые блюда

сусын -напитки

палау-плов

мәнті-манты

шырын-сок

Тамақтану –питаться

қабылданады- принимается

негізгі тамақ-основной пищей

болуға тиісті –должен быть

зиян-вред

А) сөздерді оқып шығу;

Ә)сөздермен сөз тіркестері мен сөйлемдер құрастыру.

Оқушылар сөздікпен танысады, сөз тіркестері мен сөйлемдер құрастырады.


5сынып .Қазақ тілі кітабы,

Негізгі бөлім




Мәтінмен жұмыс

Шарты: Мәтінді оқиды, түсініксіз сөздер түртіп алады.

Түскі ас

Тәуліктік  ас мәзірі әртүрлі болу керек. Түскі аста негізгі тамақ қабылданады.Түскі ас мәзірі салат, сұйық тағам , қою тағам және тәтті тағамнан тұрады.  Ас мәзірі мынандай болуға тиісті: сұйық тағамға- борщ, қою тағамға –палау немесе мәнті, сусындардан-  бір стақан сүт, шай немесе кофе.

Мәтін бойынша сұрақтар

1. Түскі ас мәзірі қандай тағамнан тұрады?

2. Ас мәзірі қандай болуға тиіс?

3. Қою тағамдарға нелер жатады?

4 Сұйық тағамға не жатады?

5. Қандай сусындар ішуіміз керек?

Топпен жұмыс.

Мақсаты:Суреттер бойынша пайдалы және зиян тамақтарды анықтайды.

1- топ. Қандай тамақ пайдалы ?

2- топ.Қандай тамақтар зиян?

Мәтінді оқып, аударады.








Сұрақтарға жауап береді

5 сынып қазақ тілі кітабы,


















Оқушыл

ар пайды тамақ пен зиян тамақтарды анықтап,постерді қорғайды.




Грамматика

«Грамматика көпірі» стратегиясы

Мақсаты: Оқушылар өткен ережелерді еске түсіреді.

1. Қазақ тілінде неше жалғаудың түрлері бар?

2. Жіктік жалғау деген не?

3. Тәуелдік жалғау деген?

4. Көптік жалғаудың жалғаулары қандай?

Топпен жұмыс:

Тапсырмалар:

1- топ. Мына сөздерді тәуелдеңдер.

Тағам, ас мәзірі

2 - топ. Мына сөздерге көптік жалғауларын жалғаңдар. Тамақ,ас.

Оқушылар берілген тапсырманы орындайды.

5 сынып қазақ тілі оқулығы

Рефлексия






Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?

Өте жақсы жақсы қанағаттанарлық

Оқушылар стикерлерді іледі.




Стикерлер,смайлктер



Саралау

- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? (Осы сабақ барысында А, В, С оқушыларыңызға жеке, жұпта, топта қандай көмек көрсетесіз...)

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

(жалпылама ақпарат/бағалау идеясы)

Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс (Мектеп, оқушы, мұғалім мәдениетіне негізделеді)

А-жекелей жұмыстың орындалу барысында қиын сөздердің мағынасын ашу арқылы

В-жұппен берілген жұмыстарда нұсқаулық беру арқылы

С-сұрақтар қою арқылы. (берілген тапсырманы орындау үшін сұрақтар қойып, бағыт беру)

Сабақ кезеңдерінде оқушыларға берілген критерийлердің суммативтік қорытындысын шығарылады.



Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Қойылған мақсатым шынайы.


Қорытынды бағалау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:


2:


Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:


Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы және менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетіні туралы не білдім?


















Тапсырма

Мәтінді оқиды, түсініксіз сөздер түртіп алады.



Түскі ас

Тәуліктік  ас мәзірі әртүрлі болу керек. Түскі аста негізгі тамақ қабылданады.Түскі ас мәзірі салат, сұйық тағам , қою тағам және тәтті тағамнан тұрады.  Ас мәзірі мынандай болуға тиісті: сұйық тағамға- борщ, қою тағамға –палау немесе мәнті, сусындардан-  бір стақан сүт, шай немесе кофе.





Тапсырма

Мәтінді оқиды, түсініксіз сөздер түртіп алады.



Түскі ас

Тәуліктік  ас мәзірі әртүрлі болу керек. Түскі аста негізгі тамақ қабылданады.Түскі ас мәзірі салат, сұйық тағам , қою тағам және тәтті тағамнан тұрады.  Ас мәзірі мынандай болуға тиісті: сұйық тағамға- борщ, қою тағамға –палау немесе мәнті, сусындардан-  бір стақан сүт, шай немесе кофе.






Тапсырма

Мәтінді оқиды, түсініксіз сөздер түртіп алады.



Түскі ас

Тәуліктік  ас мәзірі әртүрлі болу керек. Түскі аста негізгі тамақ қабылданады.Түскі ас мәзірі салат, сұйық тағам , қою тағам және тәтті тағамнан тұрады.  Ас мәзірі мынандай болуға тиісті: сұйық тағамға- борщ, қою тағамға –палау немесе мәнті, сусындардан-  бір стақан сүт, шай немесе кофе.






Тапсырма

Мәтінді оқиды, түсініксіз сөздер түртіп алады.



Түскі ас

Тәуліктік  ас мәзірі әртүрлі болу керек. Түскі аста негізгі тамақ қабылданады.Түскі ас мәзірі салат, сұйық тағам , қою тағам және тәтті тағамнан тұрады.  Ас мәзірі мынандай болуға тиісті: сұйық тағамға- борщ, қою тағамға –палау немесе мәнті, сусындардан-  бір стақан сүт, шай немесе кофе.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!