Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Табиғатты аялай білейік
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Ж.Молдағалиев атындағы №2 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ
(білім беру ұйымының атауы)
|
Бекітемін Басшы К.Р Хайранова. 2022 ж «___» ____________ |
Тәрбие жұмысы жоспары
2022-2023 оқу жылына
Сынып жетекшісі: Кабиева Алия Губайдуллаевна
(тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда))
Сыныбы____6 «Б»_____________________________________
(сыныбын атауын көрсету)
Сынып жетекшісінің жұмыс жоспары
№ |
Іс-шаралар |
Орындау мерзімдері |
Аяқтау нысандары |
1 |
Орта білім беру ұйымының оқу- тәрбие жұмысы жоспарының негізінде сынып тәрбие жұмысының жоспарын жасау |
Оқу жылы басталғанға дейін |
Жоспар |
2 |
Білім беру ұйымының басшысы бекіткен нысан бойынша Сыныптың әлеуметтік паспортын жасау |
Қыркүйек |
Әлеуметтік паспорт |
3 |
Сыныптағы білім алушыларға педагогикалық, әлеуметтік, психологиялық, дене зерттеулерін жүргізу |
оқу жылының ішінде |
Талдау материалдары |
4 |
Ата-аналармен жұмыс |
оқу жылының ішінде |
Ата-аналар жиналыстарының хаттамалары |
5 |
Балалармен тәрбие іс-шараларын өткізу |
оқу жылының ішінде |
Іс- шаралардың материалдары |
6 |
Әдістемелік жұмыс жүргізу |
оқу жылының ішінде |
Әдістемелік жұмыс материалдары |
7 |
Тәрбие жұмысын талдау |
оқу жылының ішінде |
Талдау |
8 |
Сынып журналын жүргізу |
Ұдайы |
Сынып журналы |
Мазмұны
1 |
Тәрбие жұмыстарын ұйымдастырудың нормативті-құқықтық құжаттары |
2 |
Мақсаты және міндеттері |
3 |
Күтілетін нәтижелер |
4 |
Тәрбие жұмысының негізгі бағыттары |
Тәрбие жұмыстарын ұйымдастырудың нормативті-құқықтық базасы келесідей құжаттарға сәйкес жүргізіледі:
1 |
«Бала құқығы туралы» БҰҰ Конвенциясы; |
2 |
Қазақстан Республикасының Конституциясы; |
3 |
«Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» Қазақстан Республикасының 26 желтоқсан 2011жыл №518- IV Кодексі. |
4 |
«Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы /345Заңы; |
5 |
«Тұрмыстық зорлық-зомбылық профилактикасы туралы» Қазақстан Республикасының 2009 жылғы 4 желтоқсандағы № 214-IV Заңы; |
6 |
«Балаларды денсаулығы мен дамуына зардабын тигізетін ақпараттан қорғау туралы» Қазақстан Республикасының 2018 жылғы 02 шілдедегі №169- VI Заңы; |
7 |
«Білім туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі №319Заңы; |
8 |
Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы №988 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020 – 2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы; |
9 |
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі №145 бұйрығымен бекітілген «Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру жағдайындағы Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері. |
10 |
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 12 маусымдағы № 248 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасында өлкетануды дамытудың тұжырымдамалық негіздері |
11 |
«Орта білім беру ұйымдары үшін міндетті мектеп формасына қойылатын талаптарды бекіту туралы» (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 14 қаңтардағы № 26 бұйрығы) |
12 |
«Орта білім беру ұйымдарындағы сынып жетекшілігі туралы ережені бекіту туралы» (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 12 қаңтардағы № 18 бұйрығы); |
ТҮСІНІК ХАТ
2022-2023 оқу жылына арналған тәрбие жұмысының жоспары:
- Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы №988 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020 – 2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы;
-ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2019 жылғы 15 сәуір № 145 бұйрығымен «Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру жағдайындағы Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерін іске асырудың іс-шаралар жоспарын;
- Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 12 маусымдағы № 248 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасында өлкетануды дамытудың тұжырымдамалық негіздері
-2022-2023 жылдарға арналған әдістемелік нұсқаухатын басшылыққа ала отырып құрылды.
Тәрбие жұмысы Тұжырымдамада көрсетілген төмендегідей бағыттар бойынша жоспарланып, жүргізіледі:
-
Қазақстандық патриотизм мен азаматтықты тәрбиелеу, құқықтық тәрбие ;
-
Рухани-адамгершілік тәрбие
-
Ұлттық тәрбие;
-
Отбасылық тәрбие;
-
Еңбек тәрбиесі, экономикалық және экологиялық тәрбие;
-
Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие;
-
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі;
-
Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты.
Тәрбиенің мақсаттары мен тәрбие жұмысының міндеттері білім беру процесінде, сабақтан тыс және бос уақытта жүзеге асады.
Сыныптың тәрбие бағыты бойынша әдістемелік тақырыбы:
Тәрбие жұмысының негізгі мақсаты: рухани байлықты, моральдық тазалықты, дене бітімін жетілдіруді, бәсекеге қабілеттілікті, прагматизмді, ұлттық сәйкестікті, білімнің табынуын, эволюциясы мен сана-сезімінің ашықтығын, әлеуметтік рөлдердің жүйесін толықтай орындауға қабілетті, XXI ғасырдың лайықты өмірін қалыптастыруға қабілетті жан-жақты және үйлесімді дамыған тұлғаны тәрбиелеу.
Міндеттер:
-
ҚР –ның Білім және ғылым министрінің (2019 жылғы «15» сәуірдегі №145 шығыс хаты) бұйрығымен бекітілген «Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру жағдайындағы тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерін басшылыққа ала отырып тәрбие жұмысын жоспарлы түрде жүргізу;
-
ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар, ғылым және практикалық жетістіктер негізінде тұлғаның дамуы мен құруды қалыптастыруға бағытталған сапалы білім алу үшін қажетті жағдайларды жасау;
-
жеке тұлғаның шығармашылық, рухани және дене бітімдік қабілеттерін дамыту, моральды, салауатты өмір салтын нығайту негіздерін қалыптастыру, жеке тұлғаны дамыту, сыни ойлау және функционалдық сауаттылықты (компьютерлік, цифрлық, математикалық, жаратылыстану, оқу сауаттылығын) дамыту үшін жағдай жасауда өзбетінше шешім қабылдау проблемалары арқылы интеллектіні байыту;
-
Қазақстан Республикасының Отанға деген махаббатын, азаматтылықты және отансүйгіштікті тәрбиелеу, мемлекеттік символдар мен ұлттық дәстүрлерге деген құрмет, кез келген конституцияға және қоғамға қарсы жағдайларда қарсылық таныту;
-
еліміздің қоғамдық-саяси, экономикалық және мәдени өміріне қатысу қажеттілігін, тұлғаның өз құқығын және міндетін сезінуді қалыптасытру;
-
отандық және әлемдік мәдениет жетістіктеріне қосылу; қазақ халқының және басқа да халықтардың тарихын, салт-дәстүрін зерттеу; мемлекеттік, ресми және шет тілдерін білу;
-
психологиялық-педагогикалық құзыреттілікті және ата-аналардың бала тәрбиесіне деген жауапкершілігін арттыру, жастарды дені сау отбасын құруға даярлау, отбасы институтын нығайтуда саналы атсалысу;
-
әлеуметтік маңызы бар балалық, отбасылық және ата-аналық бастамаларды, балалардың қоғамдық бірлестіктерінің қызметін дамыту және қолдау;
-
тұлғаның экономикалық ойлауын дамыту және кәсіби қалыптасуға саналы қатынасын және өзін-өзі жетілдіруге; табиғатты сақтауда белсенді азаматтық жағдайды; экологиялық сауаттылықты және мәдениетті ұстану;
-
бала тәрбиесінде жалпы және қосымша білім беружүйесінің рөлін арттыру; сондай-ақ, денешынықтыру және спорт, мәдениет саласындағы ұйымдар қызметінің тиімділігін арттыру;
-
бала тәрбиесі саласындағы ғылыми зерттеулердің сапасын арттыру;
-
балалардың ақпараттық қауіпсіздік деңгейін арттыру.
Күтілетін нәтижелер:
1 |
Балалар мен оқушы жастардың жоғары адамгершілік руханилығы, мәдениеттілігі, өзін-өзі танушылығын, салауатты өмір салтын, шығармашылық қабілетінің іске асырушылығын қалыптастыру үшін тиімді тәрбие жүйесін жасау |
2 |
Балалар мен жасөспірімдер арасында құқық бұзушыларды болдырмау |
3 |
Балалар мен оқушы жастар арасында есірткі және басқа да зиянды заттарды пайдаланудың алдын алу |
4 |
Білім беру мен тәрбие процестерін жүзеге асыруда ата-аналарды бірлескен жұмыстарға тартуға қарастырылған тәрбие жүйесін дамыту |
5 |
Балаларға әлеуметтік психологиялық және құқықтық қызметтердің тиімді жолын құру |
Тәрбие жұмысының басым бағыттары бойынша іс-шаралар жоспары