Сабақ:
|
«Тағам және сусын» Біз
қалай тамақтанамыз?
|
Дүниетану
|
Күні:12.04.17
|
Мұғалімнің аты-жөні
Сагинова Г.
|
Сынып:1-сынып
|
Қатысқандар:
20
|
Қатыспағандар:
жоқ
|
Осы сабақ арқылы жүзеге
асатын оқу
мақсаттары
|
1.3.1.1 көрнекі
материалдарды зерделеу арқылы ежелгі адамдардың өмірі туралы
әңгімелеу
1.1.4.2 тамақтану режимін
сақтаудың қажеттілігін
түсіндіру
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар орындай
алады:
Тамақтану режимінтсақтау
қажеттілігін айта алады.
|
Оқушылардың
көпшілігі орындай
алады:
Ежелгі адамдардың қалай
тамақтанғанын анықтай
алады.
|
Кейбір
оқушылар орындай
алады:
Ежелгі және қазіргі
адамдардың тамақтану ерекшеліктерін айта
алады.
|
Тілдік
мақсат
|
Оқушылар
орындай алады:
Тамақтану режимін қалай
сақтау керектігін айта
алады.
|
Пәнге қатысты
сөздік қор мен
терминдер:
тағам – еда – food; нан –
хлеб – bread
|
Диалог
құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы
тіркестер
|
Бағалау
критерийлері:
|
1.Ежелгі
адамдардың өмірі жайлы айта
алады.
2.Ежелгі
адамдардың қалай тамақтанғаны айта
алады.
3.Қазіргі
адамдардың қалай тамақтанатынын айта
алады.
4.Тамақтану режимын айта
алады.
|
Дескриптор
|
1. Ертеде
адамдардың қалай тамақтанғанын
анықтайды.
2. Ертедегі
адамдардың өмірін
айтады.
3. Тамақтану
режимін айта алады.
4.Ежелгі адамдардың
тағамдарын
біледі.
5.Қазіргі адамдардың
тағамдарын
біледі.
6.Ағзаға пайдалы және
зиянды тағамдарды
біледі.
7.Ағзаға пайдалы және
зиянды сусындарды
біледі?
|
Алдыңғы
оқу
|
Қарапайым сұрақтарға жауап
беру.
|
Жоспар
|
|
Жоспарланған уақыт
есебі
|
Жоспарланған жаттығу
түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарланған жаттығу түрлерімен
ауыстырыңыз)
|
Ресурстар
|
Басы
3-мин
|
Шаттық
шеңбері
|
Шаттық
шебері
|
«Ортадағы
қалам»әдісі
5-мин
|
Топқа
бөлу
1-топ
2-топ
Тағам
Сусын
Өткенге
шолу
Балалар біз осы
күнге дейін дүниетану пәнінен нені білдік, нелерді түсіндік.Соларды
сиқырлы қалам әдісі арқылы білетін боломыз. Кәне есімізге
түсірейікші.
1.Толағайдың
әке-шешесі кімдер?
2.Қазақстанның
рәміздерін ата?
3.Абылай хан
кімнің тәрбиесінде
болды?
4.Көне заманда
адамдар жазуды қайда
жазған?
5.Алтын адам кім
болған?
6.Алтын адам қай
облыстан табылған?
7.Бәйтерек қай
қалада орналасқан?
8.Қазақстанның президенті
кім?
|
|
Ортасы
«Ой қозғау
»әдісі
15-мин
|
Ал балалар
суретке назар аударайық.
Нан-хлеб-bread
Палау-плов-pilaf
Шырын-сок-guice
Сүт-молоко-millk
1.Біз бұларды бір
сөзбен қалай атаймыз? Тағам және
сусын
2.Еттен жасалатын
тағамдарды айтыңдаршы. Қазақша ет, қазы-
қарта,қуырдақ,шұжық
3.Сүттен
жасалатын тағамдар айтайықшы. Сүттен қымыз, шұбат, қатық, малта, май,
ірімшік, құрт, сүзбе, қаймақ, айран сияқты тағамдар
жасаған.
4.Ұннан жасалатын
тағамдарды кім айтады? Бауырсақ, шелпек, құймақ, күлше, таба
нан
5.Нан дастарқанға
қалай келді?
Балалар нанды
немен жейміз? Тамақпен.
6.Адам бір күнде
неше рет тамақтану керек?
3-4рет
7.Сен қай
кездерде тамақтанасың? (таңғы ас,түскі ас,кешкі
ас.
8.Таңғы асты ішер
алдын не істейсіңдер?Ұйқыдан тұрып,бетмізді,қолымызды,тістерімізді
жуамыз.Мектеп формамызды киіп,таңғы асымызды ішіп,мектепке
барамыз.
9.Таңғы асқа не
жеген дұрыс? Жұмыртқа,ботқа 10.Түскі асқа не жеген дұрыс?Қою
тағамдар жеген дұрыс
11.Кешкі асқа не
жеген дұрыс? Жеңіл тағам сорпа ішкен жақсы Ендеше балалар Жетістік
жолағына келіңдер
|
суреттер
|
«Жетістік жолағы»
әдісін қолдану
2-мин
|
(МК;Ұ) Тағам және сусын туралы не
білесің «Жетістік жолағы» әдісін
қолдану
Білемін Білгім
келеді Үйренемін
|
|
3-мин
|
Ал балалар туралы
мақал-мәтел сайысын ұйымдастырып
жіберейікші.
1,Ас
атасы-нан.
2.Ет дегенде бат
бар ма?
3.Ет-
етке,сорпа-бетке
4.Күріштің мәнін
май келтірер
5.Арпа, бидай ас
екен,
Алтын,күміс тас
екен.
6.Сүт сүйек
өсіреді.
7.Қой
сүті-қорғасын.
8.Саумал
ішсең,қымыз жоқ,
Байтал
мінсең,құлын жоқ.
(Смайлик арқылы
бағалау)
|
3-мин
«Бас
бармақ»әдісі
|
Постер
қорғау
Ежелгі тағамдар.
Қазіргі тағамдар.
Топтар
бірін-бірі
бағалайды.
|
суреттер
|
Сергіту
сәті
2-мин
2-мин
|
Дәптермен
жұмыс
|
Оқулық
Дәптер
|
Соңы
10-мин
|
Сен білесің
бе?
(Бейне жазбаға
назар аударайық.)
1.Қымызды неден
алады?Биеден
2.Биенің жаңа
сауылған сүтін не деп
атайды?Саумал
3.Биенің баласын
не деп айтады? Құлын
4.Жылқының атасын
кім? Қамбар ата?
5.Қымыздың отаны
қай мемлекет? Қазақстан
“Венн
диаграммасы” (ұжыммен
жұмыс)
1-топ
2-топ
Пайдалы және
зиянды тағамдар
«Жетістік
жолағы» әдісін
қолдану
Білемін Білгім
келеді Үйренемін
|
Бейне
сюжет
|
|
|
|
Саралау – оқушыға
мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға
тапсырманы қалай
түрлендіресіз?
|
Бағалау –
оқушы білімін тексеруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық
байланыс:
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс
|
|
|
|
Рефлексия:
1.Сабақтың
мақсаты мен оқу міндеттері орындалды
ма?
2.Бүгін оқушылар
не үйренді?
3.Сабақ қалай
өтті, қандай деңгейде
өтті?
4.Жоспарланған
саралау жақсы іске асты
ма?
(тапсырмалар
сәйкес болды ма)
5. Уақытты қалай
пайдаландым?
6.Жоспарыма қандай
өзгерістер енгіздім және
неге?
|
Балалар бүгінгі
сабақ сендерге ұнадыма?
Қай тапсырма
қызықты болды?
Қай тапсырмада
қиындық туындады?
Бүгін біз не
білдік?
Әлі нені
меңгеруіміз керек?
|