Материалдар / "Таңғажайып жаңа жыл" тәрбие сағаты. 8-сынып

"Таңғажайып жаңа жыл" тәрбие сағаты. 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
"Таңғажайып жаңа жыл" тәрбие сағаты.8-сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2024
213
5 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

(сабақтың тақырыбы)

Бөлім:


Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)



Күні:

23.12.2024

Сынып: 8 сынып

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Тәрбие тақырыбы

Жаңа жылдық тарту

Құндылықты дарыту

Оқушылардың Жаңа жыл мерекесі туралы білімдерін кеңейту; Құндылықтарды құрметтеуге, мерекені ынтымақтастықпен өткізуге тәрбиелеу;

Шығармашылық қабілеттерін дамыту.

Қауіпсіздік сабағы

Кибербуллингтің рөлдік құрылымы. ЕГЕР СІЗ ҚАТЫСУШЫ БОЛСАҢЫЗ НЕ ІСТЕУ КЕРЕК: ӨЗІҢІЗГЕ АЛҒАШҚЫ КӨМЕК»


Мақсаты



Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Оқушылармен амандасу, көңіл-күйлерін сұрау.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

"Жаңа жыл қай елде қалай тойланады?" тақырыбында қысқаша ақпарат беру.

Бейнеролик көрсету (таңдаулы елдердің Жаңа жылдық дәстүрлері туралы).

Сұрақ-жауап:

Жаңа жыл сіздер үшін қандай мереке?

Бұл мереке сіздерге не береді?


Балалардан алдын ала дайындап келген жаңа жылдық құттықтауларын (өлеңдер, әңгімелер, суреттер) көрсетуін сұрау.

Әр оқушыға өз жұмыстарын таныстыруға мүмкіндік беру.


презентация

Сабақтың ортасы

"Шығармашылық сәт":

Оқушылар топтарға бөлінеді. Әр топқа тапсырма беріледі:

Жаңа жылдық безендіру жасау;

Қысқа сахналық қойылым көрсету;

Мерекелік өлең немесе ән орындау.

Әр топ өз жұмыстарын таныстырады.

Жаңа жылдық құттықтау сөздерді жазу және оқушылардың бір-бірін құттықтауы.

"Жаңа жыл қандай айда келеді?"

"Шыршаға ілінетін ойыншықтарды атаңыз."

"Қыс мезгілінің ерекшеліктері қандай?"

Қимылды ойындар:

"Шыршаны безендірейік" (балалар екі топқа бөлініп, шыршаға жылдамдықпен ойыншықтарды іледі).

"Қар лақтырайық" (қағаздан жасалған қарды себетке дәл тигізу).



Интербелсенді тақта/ компьютер

Сабақтың соңы

"Тілек шыршасы" ойыны: Оқушылар шыршаға өз тілектерін іліп қояды.

Сабақтың негізгі идеясын қорытындылау:

Достық, мейірімділік, ортақ қуаныш сияқты құндылықтардың маңыздылығын атап өту.

Мұғалімнің қорытынды сөзі мен алғыс айтуы.

"Аппақ болып шығады,
Терезені жабады." (Қар)

"Қыста ғана болады,
Ұстасаң қолың тоңады." (Қар ұлпасы)



презентация

Қауіпсіздік сабағы





Сабақтың мақсаты: кибербуллингінің не екенін, оның құрылымын және егер ол қатысушы болып шықса, қалай әрекет ету керектігін түсіну.

Негізгі міндеттер:

  1. Кибербуллингінің не екенін түсіндіріп, оның түрлерін түсіну.

  2. Кибербуллингіге қатысушылардың рольдерін қарастырыңыз (агрессор, жәбірленуші, бақылаушы).

  3. Балаларды кибербуллинг жағдайында дұрыс әрекет етуге және өзін-өзі қорғауға үйрету.

Сабақтың барысы

1. Кіріспе (2 минутқа дейін)

Кибербуллинг – бұл цифрлық технологияны қолдану арқылы қорқыту және бопсалау (қорқыту, хабарламалар, жағымсыз пікірлер жіберу, жалған ақпаратты тарату, қорлайтын пікірлер мен фотосуреттерді орналастыру).

Түрлері:

Ақпараттық технологиялардың белсенді дамуы басқа адамға агрессивті және құрметсіздік танытуға мүмкіндік береді.

Кибербуллингінің бірнеше түрі бар:

  • Қабырғадағы фотосуреттерге, бейнелерге немесе жазбаларға түсініктеме беру.

  • Есептік жазбаны бұзу және басқа пайдаланушыларға ұятсыз мазмұндағы хабарламаларды жіберу.

  • Жәбірленушінің фотосуреттерін ұрлап пайдаланып жалған парақшалар жасау. Мұндай профильдерден спам жіберу, өнімді сату немесе бір нәрсені насихаттау;

  • Түсініктемелермен толықтырылған баланың парақшасынан жазбаларды тарату.

    1. Негізгі бөлім (6 минутқа дейін) Қалай күресуге болады?

Қазіргі балалар компьютерлерді, телефондарды және басқа гаджеттерді өте ерте игере бастайды, сондықтан ата-аналардың міндеті – жас ұрпақты күтпеген тосынсыйларға мүмкіндігінше ертерек дайындау. Кибербуллингіге қатысушылардың рольдерін қарастыру (бейнероликте):

    • Жәбірленуші: кибербуллингіге ұшыраған адам онлайн ортадағы басқа адамдардың агрессиясының немесе теріс әрекеттерінің нысанасына айналады.

    • Агрессор (буллер): кибербуллингіні бастайтын және жүзеге асыратын адам.

    • Куәгер: кибербуллингіге куә болған, бірақ белсенді қатыспайтын адамдар. Олар қорлайтын хабарламаларды, пікірлерді немесе әрекеттерді көре алады, бірақ араласпайды;

    • Қорғаушы: кибербуллинг құрбанын белсенді түрде қорғайтын адамдар агрессорларға қарсы шығып, кибербуллингінің алдын алуға немесе тоқтатуға тырысады.

    1. Қорытынды

    • Сабақты қорытындылау.

Қорытындылай келе, сіздердің әрқайсыларыңыз өз өмірлеріңіздегі теріс қылықтар үшін барлық жауапкершілікті білулеріңіз керек. «Басқалармен олар сізбен бірге жүруді қалайтындай әрекет етіңіз» деген қағида бойынша өмір сүріңіз.

Виртуалды кеңістіктегі және шынайы өмірдегі қатыгездіктің басқа көріністері сияқты кибербуллингіні толығымен жою мүмкін емес. Сондықтан ересектерді (атааналарды) өз проблемалары жайлы хабардар ету керек.

    • Интернеттегі қауіпсіздіктің негізгі ережелерін қайталау және өзіңіз бен басқаларды кибербуллингіден қорғау.

Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/E_Q2rB3ltmY?si=CNja5zILw6x5AdM0

https://drive.google.com/file/d/1DluC3Fgtsn8XaN562n9SbCIbXgbu7qNJ/view



















































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!