Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жеңіл зерде бұзылысы бар оқушыға арналған Танымдық әрекетін түзету сабағы. Дефектолог 1 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
« Келісемін» «Бекітемін»
ДОІЖО й
директоры____________
__________
№ 8ің мұғалім-дефектологы
Инклюзивті білім алатын оқушылармен жүргізілетін сабақтарының
КҮНТІЗБЕЛІК –ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАРЫ
1-СЫНЫП
«Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің, таңдау курстарының және факультативтердің үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығының
292 - қосымшасына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы
ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2017 жылғы 27 шілдедегі № 352 бекітілген бұйрықтың 74 - қосымшасына сүйеніп құрастырылды.
2020-2025оқ4-2025оқу жылы
ТҮЗЕТУ-ДАМЫТУ
пәнінен жаңартылған мазмұндағы
КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР
Барлық сағат саны: 68 сағат (34 апта /аптасына 2 сағаттан)
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар Психикалық дамуы тежелген білім алушыларға арналған бастауыш білім беру деңгейінің 0-1 сыныптары үшін «Түзету-дамыту» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес әзірленді.
«Түзету-дамыту» курсының мақсаты - мектепке оқуға келген психикалық дамуы тежелген білім алушылардың психофизикалық тұрғыдан дамымауы мен кемшіліктерін жеңуді, мектепке дейінгі кезеңдегі дамыту мен оқытудағы кемшіліктердің орнын толтыруды мақсат ететін түзету цикліне кіріктірілген пән болып табылады. Түзету курсы білім алушылардың өмірлік тәжірибесіне жақын заттар мен құбылыстарды тікелей бақылау негізінде білім алушылардың танымдық әрекеті мен сөйлеу тілін белсендірумен қамтамасыз етуге міндетті. Бұнда түзете тәрбиелеу бағыты ғана емес, сонымен бірге «Дүниетану», «Жаратылыстану» пәндерін оқу үшін қажетті алғы шартты құратын дайындық бағытты да қарастырады.
Түзету курсының міндеттері:
1) қоғам өмірі мен қоршаған табиғат туралы білімді қалыптастыру арқылы білім алушылардың ой-өрісін кеңейту;
2) білім алушыларды заттардың қасиеттері (түс, пішін, көлем) туралы, заттардың кеңістікте орналасуы туралы жалпы түсініктерін қалыптастыру;
3) заттық-практикалық және өнімдік әрекеттердің көмегімен білім алушылардың өмірлік тәжірибесін байыту;
4) білім алушылардың белсенді сөздік қорын байыту және жүйелеу, ауызекі диалогтық және монологтық сөйлеу тілін дамыту;
5) білім алушылардың қабылдау
(көру, есту арқылы,
жанасымдық-қимылдық, кеңістіктік), көрнекілік-әрекеттік және
көрнекілік-бейнелік ойлауын, ұғына ойлау қабілеті элементтерін,
ойлау операцияларын (талдау, жинақтау, салыстыру, жіктеу, топтау,
жалпылау, дерексіздендіру, себеп-салдарлық байланысын табу)
дамытуға көмектесу;
6) өз әрекетін жоспарлау, бақылауды жүргізе білу, бақылау әрекеттерін орындау дағдыларын қалыптастыру.
Бөлім |
Тақырыбы |
Оқыту мақсаттары |
Р/с |
Қолданылатын көрнекіліктер |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
1.1 Мен бала (ұл бала, қыз бала) |
0.1.1.1 өзінің тегін, есімін, әкесінің атын, туылған датасын атау 0.1.1.2 жанұядағы басқа мүшелерге қатысты туысқандық байланыс жүйесіндегі өзінің орнын анықтау. |
1 |
Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар. |
2 |
|
0.1.1.3 өз дене мүшелерінің кеңістіктік орналасуында бағдарлау (жоғарыда, төменде, алдында, артында, сол жақ, оң жақ); 0.1.1.4 есту, көру, дәм сезіну, түйсіну мүшелерінің қолданысы туралы айтып беру. |
2 |
Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар. |
2 |
|
||
0.1.1.5 өзіне қатысты жақын кеңістікте: алдында-артында, алыс-жақын, оң жақта-сол жақта бағдарлау; 0.1.1.6 жеке гигиенаның: тіс тазарту, жуыну, тарану, киіну, киім мен аяқ киімді тазарту сияқты қарапайым ережелерін сақтау. |
3 |
Тақырыпқа арналған суреттер, керекті жабдықтар. |
2 |
|
||
0.1.1.7 жанұядағы күн тәртібін орындау; 0.1.1.8 дене бөліктері мен заттардың кеңістікте өзіне қатысты орналасуын анықтау үшін сөйлеу тілінде сөздерді (жоғарда, төменде, алдында, артында, дененің оң, сол жағы, адамның беті, оң-сол, алыс-жақын) пайдалану. |
4 |
Тақырыпқа арналған суреттер, керекті жабдықтар. |
2 |
|
||
0.1.1.9 суретті жоспарды, педагогтың сұрақтарын тірек ете отырып, өзінің ұл бала (қыз бала), білім алушы ретіндегі сөздік портретін құру; 0.1.1.10 өз денсаулығының ерекшеліктерін білу. Ата-ананы тарту және тіршілікті қамтамасыз ету саласындағы мәселені шешу үшін мұғалімге жанұямен байланысу қажеттілігін түсіндіру талап етілетін жағдайларды ерекшелей білу. |
5 |
Тақырыпқа арналған суреттер, керекті жабдықтар |
2 |
|
||
1.2 Менің жанұям |
0.1.2.1 жанұяның ересек мүшелерінің тегін, есімін, әкесінің есімін, өзінің үйдегі міндеттерін және өз жанұясы мүшелерінің міндеттерін атау |
6 |
Тақырыпқа арналған суреттер, керекті жабдықтар |
2 |
|
|
0.1.2.2 жанұялық мерекелерді атау; 0.1.2.3 жанұя мүшелерінің арасындағы қамқорлық қатынастың маңыздылығын түсіндіру және мысалдар келтіру. |
7 |
Тақырыпқа арналған суреттер, керекті жабдықтар |
2 |
|
||
0.1.2.4 жанұяда тұрақты міндеттерінің болуы және оларды орындау; 0.1.2.5 кішкентайларға қамқор болу, үлкендерге көмектесу. |
8 |
Тақырыпқа арналған суреттер, керекті жабдықтар |
2 |
|
||
0.1.2.6 жанұядағы мейірімділікке, қамқорлыққа және көрсетілген көмекке риза бола білу; 0.1.2.7 жанұялық фотоальбомның материалдарын тірек ете отырып, жанұя мүшелерінің ауызша суреттемесін құрау. |
9 |
Тақырыпқа арналған суреттер, керекті жабдықтар |
2 |
|
||
1.3 Менің үйім |
0.1.3.1 үйдегі тәртіп ережелерін сақтау; 0.1.3.2 өзінің заттарын ұқыптап ұстау, бөлменің тазалығын сақтау және желдету; 0.1.3.3 үйдегі қауіпсіздік ережелерін түсіндіру. |
10 |
Тақырыпқа арналған суреттер, керекті жабдықтар. |
2 |
|
|
1.4 Біздің мектеп |
0.1.4.1 мектептің нөмірін, өзінің сыныбын атау. Сынып жетекшісінің және басқа да сынып мұғалімдерінің есімін, әкесінің есімін, сыныптастары мен мектептегі достарының есімдерін атау 0.1.4.2 мектептегі (сабақтағы, үзіліс кезіндегі, асханадағы, спорт залдағы) тәртіп ережелерін орындау; 0.1.4.3 өзінің білім алушы, сынып кезекшісі ретіндегі әлеуметтік рөлін түсіну.
|
11 |
Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар. |
2 |
|
|
0.1.4.4 мектептік мерекелердің мәнін түсіну, оларға қатысу; 0.1.4.5 оқу құралдарын олардың қолданысына сәйкес қолдану.
|
12 |
Тақырыпқа арналған суреттер, керекті жабдықтар. |
2 |
|
||
0.1.4.6 мектепке апаратын сөмкесін сабақ кестесіне қарай өзі жинастыру. Оқу заттарын ұқыпты ұстау, сабақтан кейін орнына қою. Қайшыны пайдалану; 0.1.4.7 мектептің атқарымдық аймақтарының орнын анықтау. |
13 |
Тақырыпқа арналған суреттер, керекті жабдықтар. |
2 |
|
||
1.5 Біздің айналамыздағы заттар |
0.1.5.1 негізгі және аралық түстерді және олардың реңктерін атау: қызыл, сары, қызғылт сары, жасыл, көгілдір, көк, күлгін, ақ, қоңыр, қара; 0.1.5.2 заттарды түсі бойынша топтастыруды орындау. |
14 |
Тақырыпқа арналған суреттер, керекті жабдықтар |
2 |
|
|
0.1.5.3 заттардың пішінін ажырату және атау. Қоршаған кеңістікте белгілі бір пішіндегі (дөңгелек, шаршы, үшбұрыш, сопақша) заттарды табу; 0.1.5.4 заттарды пішіні бойынша топтастыруды орындау. |
15 |
Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар |
2 |
|
||
0.1.5.5 үйдегі тұрмыстық заттарды және оқу құралдарын олардың қолданысына сәйкес қолдану; 0.1.5.6 ережелерді сақтай отырып, шапшаң қимылды және үстел үстілік ойындарды ойнау. |
16 |
Тақырыпқа арналған суреттер, керекті жабдықтар |
2 |
|
||
0.1.6.1 өзінің қаласын, ауылын, мемлекеттің астанасын, республиканы, Президенттің есімін атау. Өз елінің елтаңбасы мен туын тану; 0.1.6.2 саябақ, шағын бақ және басқа да демалыс орындарының қолданысын білу. Қоғамдық орындарда қабылданған тәртіп нормаларын орындау. |
17 |
Тақырыпқа арналған суреттер, керекті жабдықтар |
2 |
|
||
0.1.6.3 әр түрлі әлеуметтік жағдайларға сәйкес бейтаныс адамдарға қатысты тәртіп ережелерін білу; 0.1.6.4 көшеден өту ережелерін, бағдаршам белгілерінің мәнін, жол белгілерінің («Жаяу өтпе жол», «Жерасты өтпе жол») мәнін айту. |
18 |
Тақырыпқа арналған суреттер, керекті жабдықтар. |
2 |
|
||
0.1.6.5 жол қозғалысы ережелерін дидактикалық ойындар мен шынайы жағдайда сақтау; 0.1.6.6 жаяужол, жүретін жол, жол жиегі, жол қиылысы, бағдаршамның қолданысын түсіну. |
19 |
Тақырыпқа арналған суреттер, керекті жабдықтар. |
2 |
|
||
0.2.1.1 бақша өсімдіктерінің (көкөністер) 2-3 түрін, бақ өсімдіктерінің (жемістер мен жидектер) 2-3 түрін тану және атау. Көкөністерді, жемістерді, жидектерді пішініне, көлеміне, түсі мен дәміне қарай салыстыру. |
20 |
Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар. |
2 |
|
||
0.2.1.2 ағаштардың 2-3 түрін, бұталардың 1-2 түрін, негізгі ерекшелік белгілері (жапырақтары, гүлдері және жемістерінің көлемі мен қабығы) бойынша гүлдік өсімдіктердің 2-3 түрін тану және атау. |
21 |
Тақырыпқа арналған суреттер, керекті жабдықтар. |
2 |
|
||
|
2.1 Өсімдіктер |
0.2.1.3 туған өлкенің табиғатын сақтау; 0.2.1.4 өсімдік бөліктерінің атауларын (сабақ, дің, бұтақ, жапырақ, гүл, күлте) пайдалана отырып, ағаштардың, бұталардың, гүлдік өсімдіктердің сыртқы белгілері туралы әңгіме құрастыру. |
22 |
Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар. |
2 |
|
2.2 Жануарлар |
0.2.2.1 жергілікті жерде кең тараған жануарлар мен олардың төлдерінің үш-төрт түрін тану және атау; 0.2.2.2 жануарлардың дене бөліктерін (бас, дене, аяқ, тұяқ, жал, құйрық) тану және атау. |
23 |
Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар. |
2 |
|
|
0.2.2.3 жабайы және үй жануарларын ажырату; 0.2.2.4 жергілікті жерде мекендеген құстарды тану. Құстар мен олардың балапандарының екі-үш түрінің атауын білу. |
24 |
Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар. |
2 |
|
||
0.2.2.5 құстардың дене бөліктерін (бас, дене, аяғы, қанаты, тұмсығы, қауырсыны); құстардың сыртқы ерекше белгілерін атау; 0.2.2.6 қыста құстарға жем шашу. |
25 |
Тақырыпқа байланысты суреттер, қажетті материалдар |
2 |
|
||
3. «Табиғаттағы мезгілдік өзгерістер» |
3.1 Күз |
0.3.1.1 күз белгілерін бақылау және атау; 0.3.1.2 күз айларын атау, олардың дәйектілігін білу. |
26 |
Тақырыпқа арналған суреттер, керекті жабдықтар. |
2 |
|
0.3.1.3 күзге арналған киімді таңдау; 0.3.1.4 күзгі табиғаттағы бақылаулар туралы әңгіме құрастыру. |
27 |
Тақырыпқа арналған суреттер, керекті жабдықтар. |
2 |
|
||
3.2 Қыс |
0.3.2.1 қыс белгілерін бақылау және атау; 0.3.2.2 қыс айларын атау, олардың дәйектілігін білу. |
28 |
Тақырыпқа арналған суреттер, керекті жабдықтар. |
2 |
|
|
0.3.2.5 балалардың қыстағы қызықтары туралы айтып беру; 0.3.2.6 қысқы мерекелерді атау. |
29 |
Тақырыпқа арналған суреттер, керекті жабдықтар. |
2 |
|
||
0.3.2.3 қысқа арналған киімді таңдау және атау; 0.3.2.4 қысқы табиғаттағы бақылаулар туралы әңгіме құрастыру. |
30 |
Тақырыпқа арналған суреттер, керекті жабдықтар. |
2 |
|
||
3.3 Көктем |
0.3.3.1 көктем белгілерін бақылау және атау; . |
31 |
Тақырыпқа арналған суреттер, керекті жабдықтар. |
2 |
|
|
|
0.3.3.5 көктемгі
мерекелерді |
32 |
Тақырыпқа арналған суреттер, керекті жабдықтар. |
2 |
|
|
3.4 Жаз |
0.3.4.1 жаз белгілерін бақылау; 0.3.4.2 жаз айларын атау, олардың дәйектілігін білу. |
33 |
Тақырыпқа арналған суреттер, керекті жабдықтар. |
2 |
|
|
Барлығы: |
|
|
|
66 |
|