Пән:әдебиет | Мектеп: «Қайназар ауылындағы №1» КММ |
Күні: 26.02.18 | Мұғалімнің аты-жөні: Асқар Гүлнұр |
Сынып: 9 «Ә» | Қатысқандар: | Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы: | «Таныстыру» поэмасы, «Алаш ұраны» өлеңі |
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушы: Сұлтанмахмұт Торайғыровтың өмірі мен шығармашылығы туралы айтып береді
Басым көпшілігі: шығармаларының басты идеясын анықтайды
Кейбірі: жинаған мәліметтерін сақтап блиц кестесін толтырады |
Ойлау дағдыларының деңгей | Білі, түсіну, Қолдану, талдау |
Бағалау критерийі | Мәлімет жинайдыНақты ақпаратты айтадыДәлелдер келтіредіОй толғау жазады |
Құндылықтарға баулу | оқушыларға Жамбыл Жабаевтің өлеңінің мазмұнын, тақырыбы мен негізгі ойын меңгерте отырып, олардың бойында қазақ халқына деген сүйіспеншілік сезімін қалыптастыру, оларға эстетикалық патриоттық тәрбие беру. |
Пәнаралық байланыс | Қазақ тілі |
Тақырып бойынша алдыңғы білім | Сұтанмахмұттың «Шығамын тірі болсам адам бролып» өлеңін біледі |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы
2 минут
10 минут
| Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу.Психологиялық атмосфера қалыптастыру. Өткен сабақты түйіндеу үшін БЛИЦ кесетсі
Сабақтың тақырыбын айтып, мақсатын оқушылармен бірге қою.Ой қозғау сұрақтары |
https://www.youtube.com/watch?v=A7xFpyRJnws
|
Сабақтың ортасы
10 минут
10 минут
5 минут
| Торайғыров поэма жанрын жаңа арнада дамытты. Ол сюжетсіз поэмаларында өмірдегі сан түрлі мәселелерді кеңінен қамтып, өршіл ой — түйіндерін бүкпестен, өткір де ашық насихаттауға тырысты. Алғашқы поэмасы “Таныстыруда” Алашорда қозғалысыөкілдерін елге таныту мақсатын көздеді.Сұлтанмахмұт 1918 жылдың қысында Абай елінде болып, «Таныстыру» атты поэмасын жазады. Ақын «Ақпан төңкерісінен кейін сара, даңғал жолға бастайтын азаматтар кімдер?» деген сұраққа жауап іздеп шарқ ұрады. Халыққа жаны ашитын, жол сілтейтін қазақ зиялыларының жарқын бейнесін ерекше мақтаныш сезіммен жырлай білді. Поэма қара қазақ пен оқыған зиялы қазақ арасындағы диалогке құрылған. Қара қазақ:Туғанда құдай иіп мұндай заман,Сұрайтын бір сөзім бар сенен, балам.Тап біздің осы Семей облысының,Көшбасшы адамдарын айтшы маған.Біз — дағы жоспарлайық өзімізше,Десе де түк білмейтін қазақ надан.
Аумалы — төкпелі кезеңде бұл сауалды ел болашағын ойлайтын әр адамның қоятын сұрағы екенін көреміз. Бұған оқыған зиялы қазақта бірден жауап береді. Ол:Ешкімнің Әлиханға бар ма сөзі,Демейді қандай қазақ оны оң көзі.Семей тұрсын, жеті облыс бар қазақтан,Талассыз жеке — дара тұр ғой өзі.Елі үшін құрбандыққа жанын берген,Бит, бүрге, қандалаға қанын берген.Ұрыдай сасық ауа, темірлі үйде,Зарығып алаш үшін бейнет көрген.Ә. Бөкейханов, А. Байтұрсынов, М. Дулатовтарды таныстырып, олардың “бірі – күн, бірі – шолпан, бірі – ай” екендігін жазады, алаштықтардың қазақ халқының тәуелсіздігі жолындағы еңбектерін саралайды. Алаш өкілдерімен қоса, қазақтың көрнекті тұлғалары Абай мен Шәкәрімді ерекше атап көрсетеді.
ІІІ 1-топ Ментальды карта. Сұлтанмахмұт өмірі мен шығармашылығына2-топ «Таныстыру» поэмасынаАлты телпек:1. Ақ телпек – факт /тарихи шындық/2. Сары телпек – сәттілік /Сәтті кезенді айту/3. Қара телпек – сәтсіздік4. Көк телпек – талдау жасау Неге? Не үшін?5. Қызыл телпек – сезімтал /эмоция/6. Жасыл телпек — шығарма /ақылға сыйымсыз ойлар/3-топ «Алаш ұраны» өлеңі. Тв-шоу құруІҮ Тест тапсырмалары | Бейнеролик
Білім ланд сайты |
Сабақтың соңы
5 минут | Рефлексия. Ой таразы1.Не жақсы өтті?2.не жақсы өтпеді?3.Өзіңнің қандай күшті жақтарыңа арқа сүйендің?4.Нені өзгерткің келеді?5.Саған не ерекше қиын болды?6.Саған ең пайдалысы не болды?Үй тапсырмасы: «Таныстыру» поэмасындағы кейіпкерлерге мінездеме беру |
|
Қосымша мәлімет |
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
| Бағалау критерийіне сәйкес | Білім ланд бойынша жұмыс |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді м е?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? | Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |