Материалдар / Тақырыбы: « Қыстап қалатын құстар»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тақырыбы: « Қыстап қалатын құстар»

Материал туралы қысқаша түсінік
1.Тәрбиелік: Табиғатты қорғай білуге, құстарға қамқорлық жасауға тәрбиелеу. 2. Білімділік: Оқушыларға құстардың қысқы тіршілігі жайында білім беру, оқу дағдысын жетілдіру, оларды саналы, түсініп, дұрыс оқуға машықтандыру, мәтінмен жұмыс істей білуге үйрету. 3. Дамытушылық: Дамыта оқыту арқылы оқушылардың таным белсенділігін арттыру, ойын, сөздік қорын, тілін дамыту, өз ойларын тұжырымдауға, дәлелдеуге, түйіндей білуге жетелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қаңтар 2019
1029
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспарлары Дүниетану 1 сынып Тақырыбы: « Қыстап қалатын құстар» Сабақтың мақсаты: 1.Тәрбиелік: Табиғатты қорғай білуге, құстарға қамқорлық жасауға тәрбиелеу.2. Білімділік: Оқушыларға құстардың қысқы тіршілігі жайында білім беру, оқу дағдысын жетілдіру, оларды саналы, түсініп, дұрыс оқуға машықтандыру, мәтінмен жұмыс істей білуге үйрету. 3. Дамытушылық: Дамыта оқыту арқылы оқушылардың таным белсенділігін арттыру, ойын, сөздік қорын, тілін дамыту, өз ойларын тұжырымдауға, дәлелдеуге, түйіндей білуге жетелеу.Сабақтың түрі: жаңа білім беру.Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, әңгімелеу. Сабақтың көрнектілігі: заттық суреттер, интерактивтік тақта. Сабақтың барысы: Психологиялық көңіл-күй.І. Білім дағдысын қалыптастыру. Оқу жылдамдығы 1 мин.ІІ. Жаңа сабақа икемдеу. 1.Қызығушылығын ояту (Бү `(біздің сабаққа қонаққа құстар сауысқан мен қарға келді.)

Жылы жаққа ұшпайтын, Бізбен бірге қыстайтын. Құс жанына жуықта, Жем шашуды ұмытпа! (Екеуі кезектесіп оқиды)2. Мағынасын ашуІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру. Мұғалімнің сөзі: Балалар бұл өлең арқылы құстар бізге не айтқысы келіп тұр?
  • оларға ұя жасауды
  • жем шашуды
  • қамқоршы болуды
  • қайырымдылық жасауды
Ұмытпаңдар! дейді.Сонымен біздің тақырыбымыз не туралы?
  • Құстар
Қандай құстар туралы деп ойлайсыңдар?
  • Қыстап қалатын құстар
Мына суреттегі құстардың қайсысы сендерге таныс. (аттарын атау)Сонымен біз қандай құстарды білеміз?











Еніді осы құстарды топтастырайық
жыл құстары қыстап қалатын құстар

көкек қарлығаш аққу кептер, үкі, сауысқан,тоқылдақ,қыран, көкшымшық, қарға қайшытұмсық
Қыстап қалатын құстар қандай құстар?
  • Шыдамды құстар.
  • Қысқа төзімді құстар.
  • Тоңбайтын құстар.
  • Елін, жерін сүйетін құстар.


ІҮ. Қолдану. Оқулықпен жұмыс. 77 бет
  • Мұғалімнің мәтінді мәнерлеп оқуы.
  • Мәтін мазмұнына байланысты сұрақтар.
Қандай бізге түсініксіз сөз бар?Дернәсіл-жәндіктер мен жануарлардың белгілі кезеңде жұмыртқадан жарып шыққан, әлі есейіп өспеген баласыМәтін не туралы? - Құстар туралы. Қандай құстар туралы? – Қыстап қалатын құстар туралыҚандай құстар туралы? – Қыстап қалатын құстар туралыҚыс кезінде балапан шығаратын құс? – ҚайшыауызОның тұмсығы қайшы сияқты, онымен шыбын ұстай алмайсың, не жерден дән шоқып жей алмайсың. Бірақ оған бұның керегі жоқ. Ол өзінің қысқыш тұмсығымен шырша бүрін шемішкеше шағады. Сергіту сәті. Орманда жоғарыАғашқа қонады. Тұмсығын балта етіп,Тоқ-тоқ соғады3. Оқушылардың мәтінді тізбектеп оқуы.

Ү. Талдау. 1. Мәтінмен жұмыс.Мәтінде қандай құстар туралы айтылған? Қарға, тоқылдақ, суықторғай, қайшытұмсық. (дәптерге жазу) 2. Суретпен жұмыс Қай құс саған ұнайды? Неге ұнайды? 3.Ой толғанысҮІ. Жинақтау. Құстарға қамқорлық жасау. (Оқушылардың пікірі)ҮІІ. Пайымдау. Бүгінгі сабақта не білдік ? - Құстайтын құстар туралы көп мағлұмат алдық.Сабақта не ұнады? - Тақтамен жұмыс істеген ұнадыБағалау. Тақырыбы: Адам болам десеңіз

Мақсаты:1.Өлеңді мәнерлеп оқи отыра мазмұнын түсіну,оқу дағдысын жетілдіру. 2.Әдептілікке, иманжүзділікке тәрбиелеу. 3.Сөздік қорын,ойлау қабілетін, тілін дамыту. Сабақтың түрі: Жаңа сабақ Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап, түсіндіру Көрнекілік: Суреттер,А Құнанбаевтың портреті Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі І Білім дағдысын қалыптастыру. Өткенді қайталау. ІІ Жаңа сабаққа икемдеу. 1.Қызығушылығын ояту Қазақтың кемеңгері Абай ата, Аудармашы,жазушы,ақын, дана Төгілген асқақтаған жырларымен Білім нұрын шашты ол бар қазаққа. 2. Мағынасын ашу. ІІІ Жаңа сабақты түсіндіру. Мұғалімнің сөзі:А.Құнанбаев 1845жылы Семей облысы, Абай ауданы, Шыңғыс тауының баурайында Қасқабұлақ деген жерде дүниеге келген.Ұлы Абай есімі бәрімізге жақсы таныс. Ағартушы, ақын және сазгер Абай Құнанбаев өмірінің соңына дейін қазақ халқының жарқын болашағы үшін күресті. Артында қалдырып кеткен аса құнды мұраларында Абай адам бойындағы кездесетін жаман мінез-құлықтарды сынады және адамдықты ,ақыл мен білімді алға қойды. Сонымен туысқан халықтардың мәдениеті мен өнерін білуге шақырды.қатар басқа жаман мінез-құлықтарды сынады және адамдықты, ақыл мен білімді алға қойды. Сонымен туысқан халықтардың мәдениеті мен өнерін білуге шақырды. Балалар Абай атамыз туралы не білеміз? Соны еске түсірейік. (топтастыру)

Ибрагим Сазгер Анасы Ұлжан Руы тобықты Аудармашы Әжесі Зере Ғалым Данышпан

Әкесі Құнанбай Жылдың 4 мезгілі

М.Әуезов «Абай жолы» романы ІҮ. Қолдану.Осы сызбаға қарап отырып Абай туралы бір-бір сөйлем құрап айту. Сөйлем бір-бірімен байланысса не пайда болады? -Мәтін Оқушылар мәтінге ат қояды. -Ойшыл Абай - Данышпан Абай - Ұлы АбайОқулықпен жұмыс
  • Мұғалімнің өлеңді мәнерлеп оқуы (Өлең құрлысымен таныстыру)
  • Сөздік жұмыс.
Қандай түсініксіз сөз кездеседі?Қашық-алыс асық-жылдам Дұшпан-жауымыз, көре алмайтын адам.Сергіту сәтіОқушылардың өлеңді тармақпен, шумақпен оқуы. Ү. Талдау.

Өлеңде адам бойындағы қандай қасиеттер туралы айтылған? Соны оқулықтан тауып оқу. Жұмысты жеке, жұппен, топпен жасау.

-Жағымды, жағымсыз қасиеттер (дәптерге жазу ішіне-сыртына стратегиясы бойынша)

Жағымды қасиеттер Жағымсыз қасиеттер

Талап, еңбек, терең ой, қанағат, рақым, Өсек, өтірік, мақтаншақ еріншек, мал шашпақ.
Ой толғаныс

ҮІ Жинақтау

«Бес асыл іс» дегенді қалай түсінесің? (Оқушылардың пікірі)

ҮІІ Пайымдау.

Шығу парағыБалалар бүгінгі сабақ ұнады ма ? Несімен ұнады? Тағы не білгілерің келеді?Осы сұрақтарға жауап жазамыз

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!