Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Тақырыбы Қазіргі заманғы ағылшын тілі сабағы
Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
15 Қараша 2018
1556
8 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Жаңаөзен қаласы
Қалалық тамыз педагогикалық кеңесінде оқылған баяндаманың
Тақырыбы: «Қазіргі заманғы ағылшын тілі пәні сабағы. Инновация ұғымы»
Дайындаған : ағылшын тілі пәні мұғалімі:Канарова Бакыт Рахимовна бірінші (ілгері) деңгей
28.08.2014 жыл
Маңғыстау облысыЖаңаөзен қаласы№15 орта мектеп ағылшын тілі пәні мұғалімі Канарова Бакыт Рахимовна Тақырыбы: «Қазіргі заманғы ағылшын тілі пәні сабағы. Инновация ұғымы»Қазақстан Республикасында болып жатқан әлеуметтік-экономикалық және мәдени жаңарулар мектептік пән ретінде ағылшын тілінің пайдалану өрісін біршама кеңейтті. Бұл мәселеге ҚР Президенті Н. Ә. Назарбаев “Жаңа әлемдегі - Жаңа Қазақстан” атты Жолдауында “Үш тілдің тұғырлығы”мәдени жобада көп көңіл бөлген. Қазақстан бүкіл әлемге халқы үш тілді пайдаланатын жоғары білімді ел ретінде танылды.Бұлар: қазақ тілі - мемлекеттік тіл, орыс тілі - ұлтаралық қатынас тілі және ағылшын тілі - жаһандық экономикаға ойдағыдай кірігу тілі.Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев "Қазіргі замаңғы қазақстандық үшін үш тілді білу-әркімнің дербес табыстылығының міндетті шарты". Сондықтан 2020 жылға қарай ағылшын тілін білетін тұрғындар саны кемінде 20 пайызды құрауы тиіс" екендігін баса айтып өткен. Бұл шет тілі пән мұғалімдеріне үлкен жауапкершілік жүктейді. Елбасымыз "Қазақстан-2030" Қазақстан халқына арналған Жолдауында "Біздің жас мемлекетіміз өсіп, жетіліп кемелденеді, біздің ұрпағымыз онымен бірге ер жетеді. Олар қазақ, орыс, ағылшын тілдерін еркін меңгереді, олар бейбіт, абат, жылдам өркендету үстіндегі, күллі әлемге әйгілі, әрі сыйлы өз елінің патриоты болады" деп көрсетілгендей, ертеңгі күннің бүгінгіден гөрі нұрлы болуына ықпал етіп, адамзат қоғамын алға апаратын құдіретті күш- білім. Мемлекетіміздің болашағы- бүгінгі мектеп оқушылары. Оларға бірдей талап қойып, олардың табиғи қасиеттерін, нақты мүмкіндіктерін анықтап, соған негіздеп оқыту- бүгінгі күннің өзекті мәселесіне айналды.Қазақстанның бәсекеге қабілеттілігін жүзеге асырудың тиімді жолдары Елбасының "Бәсекеге барынша қабілетті 50 елдің қатарына кіру стратегиясы" Жолдауында айқындалған. Егемендік алған еліміздің дүниежүзілік аренаға шығып, басқа елдермен саяси-экономикалық, мәдени қатынастарды қалыптастыруы, әртүрлі дипломатиялық қызмет атқаруы шетел тілінің бүгінгі рөлін анықтайды. Осыған байланысты шетел тілдерін пайдалану қажеттілігі де артып келеді. Сондықтан шетел тілі пән мұғалімдері қазіргі заман талабына сай жаңашыл, ізденімпаз, өресі биік, білімді, білікті, тіл үйретудің жаңа формаларын, тиімді технологияларын меңгерулері қажет. Қазіргі таңда шетел тілін оқытудың негізгі мақсаты - бүкіл оқыту барысына коммуникативтік бағдар бере отырып, оқушылардың ауызша сөйлеу (монолог, диалог), тыңдап-түсіну, оқу, жазудағы іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Осы мақсатқа сай оқыту міндеттері екі үлкен бағыт бойынша белгіленеді: 1.Танымдық бағыт бойынша: оқушының лингвистикалық дүниетанымын қалыптастыру; тілдің қоғамдық – әлеуметтік мәнін түсіндіру: (Қазіргі уақыт талабына сай шетел тілінің пән ретінде қажеттілігі күннен-күнге артып отыр.Ол қоғамның әлеуметтік – экономикалық, ғылыми – техникалық және жалпы мәдени алға басуында қозғаушы фактор болуда) оқушының тілін дамыту,
Қалалық тамыз педагогикалық кеңесінде оқылған баяндаманың
Тақырыбы: «Қазіргі заманғы ағылшын тілі пәні сабағы. Инновация ұғымы»
Дайындаған : ағылшын тілі пәні мұғалімі:Канарова Бакыт Рахимовна бірінші (ілгері) деңгей
28.08.2014 жыл
Маңғыстау облысыЖаңаөзен қаласы№15 орта мектеп ағылшын тілі пәні мұғалімі Канарова Бакыт Рахимовна Тақырыбы: «Қазіргі заманғы ағылшын тілі пәні сабағы. Инновация ұғымы»Қазақстан Республикасында болып жатқан әлеуметтік-экономикалық және мәдени жаңарулар мектептік пән ретінде ағылшын тілінің пайдалану өрісін біршама кеңейтті. Бұл мәселеге ҚР Президенті Н. Ә. Назарбаев “Жаңа әлемдегі - Жаңа Қазақстан” атты Жолдауында “Үш тілдің тұғырлығы”мәдени жобада көп көңіл бөлген. Қазақстан бүкіл әлемге халқы үш тілді пайдаланатын жоғары білімді ел ретінде танылды.Бұлар: қазақ тілі - мемлекеттік тіл, орыс тілі - ұлтаралық қатынас тілі және ағылшын тілі - жаһандық экономикаға ойдағыдай кірігу тілі.Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев "Қазіргі замаңғы қазақстандық үшін үш тілді білу-әркімнің дербес табыстылығының міндетті шарты". Сондықтан 2020 жылға қарай ағылшын тілін білетін тұрғындар саны кемінде 20 пайызды құрауы тиіс" екендігін баса айтып өткен. Бұл шет тілі пән мұғалімдеріне үлкен жауапкершілік жүктейді. Елбасымыз "Қазақстан-2030" Қазақстан халқына арналған Жолдауында "Біздің жас мемлекетіміз өсіп, жетіліп кемелденеді, біздің ұрпағымыз онымен бірге ер жетеді. Олар қазақ, орыс, ағылшын тілдерін еркін меңгереді, олар бейбіт, абат, жылдам өркендету үстіндегі, күллі әлемге әйгілі, әрі сыйлы өз елінің патриоты болады" деп көрсетілгендей, ертеңгі күннің бүгінгіден гөрі нұрлы болуына ықпал етіп, адамзат қоғамын алға апаратын құдіретті күш- білім. Мемлекетіміздің болашағы- бүгінгі мектеп оқушылары. Оларға бірдей талап қойып, олардың табиғи қасиеттерін, нақты мүмкіндіктерін анықтап, соған негіздеп оқыту- бүгінгі күннің өзекті мәселесіне айналды.Қазақстанның бәсекеге қабілеттілігін жүзеге асырудың тиімді жолдары Елбасының "Бәсекеге барынша қабілетті 50 елдің қатарына кіру стратегиясы" Жолдауында айқындалған. Егемендік алған еліміздің дүниежүзілік аренаға шығып, басқа елдермен саяси-экономикалық, мәдени қатынастарды қалыптастыруы, әртүрлі дипломатиялық қызмет атқаруы шетел тілінің бүгінгі рөлін анықтайды. Осыған байланысты шетел тілдерін пайдалану қажеттілігі де артып келеді. Сондықтан шетел тілі пән мұғалімдері қазіргі заман талабына сай жаңашыл, ізденімпаз, өресі биік, білімді, білікті, тіл үйретудің жаңа формаларын, тиімді технологияларын меңгерулері қажет. Қазіргі таңда шетел тілін оқытудың негізгі мақсаты - бүкіл оқыту барысына коммуникативтік бағдар бере отырып, оқушылардың ауызша сөйлеу (монолог, диалог), тыңдап-түсіну, оқу, жазудағы іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Осы мақсатқа сай оқыту міндеттері екі үлкен бағыт бойынша белгіленеді: 1.Танымдық бағыт бойынша: оқушының лингвистикалық дүниетанымын қалыптастыру; тілдің қоғамдық – әлеуметтік мәнін түсіндіру: (Қазіргі уақыт талабына сай шетел тілінің пән ретінде қажеттілігі күннен-күнге артып отыр.Ол қоғамның әлеуметтік – экономикалық, ғылыми – техникалық және жалпы мәдени алға басуында қозғаушы фактор болуда) оқушының тілін дамыту,
- тілдік шығармашылық қабілеттерін жетілдіру;
- сөз мәдениетінің адам тіршілігіндегі мәнін ұғындыру
- сөз мәдениетін таныту;
- пікірталас мәдениетін жетілдіру;
- ғылыми ізденіс бағытындағы жұмыс түрлеріне төселдіру;
- мәтін арқылы танымдық қызығушылығын арттыру;
- өмір, түрлі ғылымдар саласынан оқушылардың танымын кеңейту;
- оқушылардың логикалық ойлауының бір ізді болуын қалыптастыру; сөйлеу түрін,сөйлеу тәсілін меңгерту;
- оқушыларға тіл нормаларын меңгерту;
- тілдік жағдаяттарға лайық, дұрыс қарым – катынас жасаудың амал-тәсілдерін үйрету;
- оқушылардың тілдік сауаттылығын арттыру;
- оқушылардың тілдік – эстетикалық талғамдарын қалыптастыру;
- сөйлеу әрекетіне қажетті заңдылықтар мен талаптарды меңгерту;
- шығармашылық қасиеттерді дамыту;
- қарым – қатынас талаптарына сай іскерліктерді қолдана білуге балу;
- пікірталас түрлеріне сай қолдану біліктілігін қалыптастыру.
- Деңгейлеп саралап оқыту
- Сыни тұрғысынан ойлау
- Дамыта оқыту
- Модульдік оқыту және т.б
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)