«Бекітемін»
Мектеп
директоры:
Директордың тәрбие
ісі
жөніндегі орынбасары:
_____
_____________
№112 орта мектептің « »
сынып жетекшісі
2017-2018 оқу жылына
арналған тәрбие жұмысының
жоспары
І.
Мақсаты
Оқушылардың патриоттық және азаматтық сана, адамгершілік,
толеранттылық, жалпы мәдени, салауатты өмір салтын, шығармашылық
қабілетін іске асырудың жоғары деңгейін қалыптастыру, ұлттық тәрбие
жүйесін дамыту және жаңғырту, девиантты мінез- құлықтардың алдын
алу.
ІІ.
Міндеттері:
1.Отанының тағдыры үшін жауапты, белсенді азаматтық
позициясы бар Қазақстан азаматы мен патриотының
тұлғасын
қалыптастыру және дамыту.
2.
Тұлғаның құқықтық санасын, саяси белсенділігін, құқықтық мәдениетін
қалыптастыру.
3.
Балалар мен оқушы жастарда адамдарға қатысты адамгершілік
тәрбие,қазақ халқының, Қазақстан
Республикасында тұратын басқа этностар мен этникалық топтар
мәдениеті мен дәстүріне құрмет, ұлттық мұраға
бейімдеу,
толеранттылық сана, бейбітшілік пен келісімде өмір сүру білігін
қалыптастыру негізінде ұлтаралық қатынастар мәдениетін
арттыру.
4.Өскелең
ұрпақ тәрбиелеуде ана тілі, мәдениеті, дәстүрі және басқа да
құндылықтар арқылы отбасы рөлін күшейту.
5. Оқушы
жастар арасында әлеуметтік жетімдік, бейәлеуметтік мінез-құлық және
идеологиялық экстремизм, нашақорлықты тарату және басқа да келеңсіз
құбылыстарды жеңуде қажет шарттарды қамтамасыз
ету.
ІІІ. Нәтиже
Тәрбиелік
шаралар арқылы оқушылар өздерінің қоғамдағы орнын табуға талпыныс
жасайды, өз міндеттеріне жауапкершілікпен қарап, оларды тиянақты
орындайтын дәрежеге жетеді. Халқымыздың салт- дәстүрі мен
мәдениетін қастерлеп ұстауды үйренеді.Мектепте басқа да әлеуметтік
ортада оқушылардың өзін әдепті ұстауға, жан- жақты дамытуға
тырысу,өзгеріп жатқан өмірге икемделу сияқты қасиеттерді бойына
сіңіруге саналы түрде бетбұрыс жасайды.
2017-2018 оқу жылына
арналған тәрбие жұмысының
ЖОСПАРЫ
І. Жоспардың тақырбы, негіздемесі және мақсаты мен
міндеттері, баса назар аударылатын мәселелер;
Жоспардың тақырыбы: «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясы-
тәрбие жұмысының басты бағыты мен әлеуетін арттырудың
негізі.Жоспарды әзірлеу үшін негіз:
– Қазақстан Республикасының Конституциясы;
- «Білім туралы» Қазақстан Республикасының Заңы (1995
жылы 30 тамызда республикалық референдумда қабылданған. 2011. 02.
02. берілген өзгертулер мен толықтыруларымен);
–
«Білім туралы» Қазақстан Республикасының 2007
жылғы 27 шілдедегі № 319-III
Заңы (2015.13.01. берілгенөзгертулер мен толықтыруларымен);
–
«Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары
туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы №
345-II Заңы
(2014.29.12. берілгенөзгертулер мен
толықтыруларымен);
сының
2011 жылғы 11 қазандағы № 483-ІV Заңы;
-
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаевтың
Қазақстан халқына Жолдауы «Қазақстан – 2050» стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің
жаңа саяси бағыты»;
-
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаевтың
Қазақстан халқына Жолдауы «Қазақстан жолы – 2050: «Бір мақсат, бір
мүдде, бір болашақ»;
-
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.
Назарбаевтың
Қазақстан халқына Жолдауы «Нұрлы жол – болашаққа бастар
жол»;
–
Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың
2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы.
Қазақстан Республикасы
Президентінің 2010 жылғы 7 желтоқсандағы № 1118 жарлығымен
бекітілген (2014. 12.08. берілген өзгертулер мен
толықтыруларымен);
–
Қазақстан Республикасының 2015-2025 жылдарға
арналған сыбайлас жемқорлыққа қарсы стратегиясы. Қазақстан
Республикасы Президентінің
2014 жылғы 26 желтоқсандағы № 986 Жарлығымен бекітілген;
− «Барлық білім беру ұйымдарында оқытудың тәрбиелік
құрамдасын күшейту жөніндегі үлгілік кешенді жоспарды бекіту
туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 29 маусымдағы
№ 873 Қаулысы;
– «Қазақстан 2020: болашаққа жол» Қазақстан Республикасы
мемлекет -
тік
жастар саясатының 2020 жылға дейінгі тұжырымдамасы. Қазақстан
Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 27 ақпандағы № 191 Қаулысымен
мақұлданған;
-
Қазақстан Республикасының үздіксіз білім беру жүйесіндегі
тәрбие тұжырымдамасы. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым
министрінің 2009 жылғы 16 қарашадағы № 521 Бұйрығымен
бекітілген;
-
«Жалпы
білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің,
таңдау курстарының және факультативтердің үлгілік оқу
бағдарламаларын бекіту туралы» Қазақстан
Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 Бұйрығы.
Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерін бекіту
туралы
-Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015
жылғы 22 сәуірдегі № 227 бұйрығы.
2017-2018 оқу жылында
тәрбие үрдісінде баса назар аударылатын
мәселелер:
1.Кәмелетке толмаған балаларға сол секілді
олардың отбасыларына жайсыздық фактілері анықталған кезде жедел
тиімді профилактикалық алдын алу жұмыстарын атқару.
2.Мектеп және отбасы арасындағы құқықтық,
әлеуметтік, педагогикалық, психологиялық үйлесімді қарым-қатынасты
үздіксіз дамыту;
3.Оқушылардың бос уақытын тиімді өткізу мақсатында пәндік
және спорттық үйірмелер жұмысын жүйелі ұйымдастыру;
4.Балаларды дұрыс тәрбиелей алмаушы
отбасылардың негізгі проблемалары мен оның шығу себептерін анықтау,
зерттеу, зерделеу жұмыстарын жүргізу ;
5.Мемлекеттің қамқорлығын қажет етуші отбасыға
өмірлік қиыншылықтар туындаған жағдайда қол ұшын беру, заң аясында
әлеуметтік көмек алу мақсатында құқықтық кеңестер беру,
психологиялық қолдау көрсету;
6.Сынып жетекшілердің кәсіби құзыреттілігін
дамыту аясында семинар-кеңестер, кәсіби байқаулар, педагогикалық
оқылымдар ұйымдастыру;
7.Мектеп оқушыларының өмірі мен денсаулығын
қорғау, оқушы қызметінің құқықтық жауапкершілігі мен заңға
мойынсұнушылық мінез-құлқын қалыптастыру аясында әр күні бақылау,
қадағалау жұмыстарын жүргізу;
8.Әр түрлі ұлттардың бірлігі мен ынтамағы
аясында тәрбие жұмысының әлеуетін арттыру мақсатында «Мектеп
ассамблеясы» ұйымын құру;
9. Тәрбие жұмысының сапасы мен нәтижесін
анықтаудың мониторингісін ұдайы жүргізіп отыру;
ІІ.Тәрбие жұмысының басым
бағыттары
Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар тұтас
педагогикалық процестің өзегі бола отыра, тәрбие жұмысының барлық
бағыттары арқылы өтеді.
1.Қазақстандық патриотизм және азаматтық
тәрбие, құқықтық тәрбие;
2. Рухани-адамгершілік тәрбие;
3. Ұлттық тәрбие;
-
Отбасы тәрбиесі;
-
Еңбек, экономикалық және экологиялық
тәрбие;
-
Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық
тәрбие;
-
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет
тәрбиесі;
8.
Дене тәр
Қаңтар
айы
№
|
Мерзімі
|
Тәрбие жұмысының
тақырыбы
|
Тәрбие
үрдісі
(8 бағыт
бойынша)
|
Ата-анамен
жұмыс
|
Қоғамдық ұйымдармен
жүргізілетін жұмыс
|
Оқушымен жеке
жұмыс
|
Сынып жетекшінің
ұйымдастыру жұмыстары
|
1
апта
|
8-13.01.18ж
|
«Рәміздерім
мақтанышым»
апталық
|
Қазақстандық патриотизм және
азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие
|
№3 ата-аналар
жиналысы
1. ІІ оқу тоқсанының
қорытындысы
2. «Баланың басты ұстазы –
ата-анасы»
3. Ағымдағы
мәселелер
|
Спорт, үйірме, мешітке баратын
және алыстайтын қатынайтын оқушылар жайлы мәлімет
жинақтау
|
Оқушылардың үйіне бару,
әлеуметтік жағдайын зерттеу, әлеуметтік карта
жасау.
|
Оқушының формасын тексеру
(үнемі),
|
2апта
|
15-20.01.18ж
|
«Қамқорлық» акциясын
ұйымдастыру
|
Рухани-адамгершілік
тәрбие
|
Акцияға ата-аналарды
тарту.
|
Акцияға демеушілерді
тарту
|
|
Оқушының күнделікті ережеге
сай толтыруын тексеру, қадағалау жұмыстары (апта
сайын)
|
3
апта
|
22-27.01.18ж
|
«Таңдауымыз-болашақ»
|
*Дене тәрбиесі, салауатты өмір
салты.
*Зияткерлік тәрбие, ақпараттық
мәдениет тәрбиесі
|
Оқушылармен кәсіптік бағдар
беру барысында ата-аналармен кездесу .
|
«Ертегілер
елінде»
Кітапханамен
байланыс
|
|
Оқушының сабаққа қатысуы,
кешікпеуін қадағалау (үнемі)
|
4
апта
|
29.01-3.02.18ж
|
ҚББ-нің тарапынан келетін
тапсырмалар
|
|
Мектепішілік есепте
тұратын оқушылардың ата-аналарымен
пікірлесу
|
|
|
|
Ақпан
айы
№
|
Мерзімі
|
Тәрбие жұмысының
тақырыбы
|
Тәрбие
үрдісі
(8 бағыт
бойынша)
|
Ата-анамен
жұмыс
|
Қоғамдық ұйымдармен
жүргізілетін жұмыс
|
Оқушымен жеке
жұмыс
|
Сынып жетекшінің
ұйымдастыру жұмыстары
|
1 апта
|
5-10.02.
|
«100 ән»
жобасы аясында
концерт
|
Көпмәдениетті және көркем
эстетикалық тәрбие
|
|
«Евразия» спорт кешені, Өнер,
Оқушылар үйімен байланыс орнату.
|
Концертке оқушыларды
тарту
|
Оқушының формасын тексеру
(үнемі)
|
2апта
|
12-17.02
|
Оқушыларды мамандыққа
баулы
|
Еңбек,
экономикалық және экологиялық тәрбие
|
Кәсіптік бағдар беру
мақсатында ата-аналармен түсіндірме жұмыстарын
жүргізу.
|
|
|
Оқушының күнделікті ережеге
сай толтыруын тексеру, қадағалау жұмыстары (апта
сайын)
|
3
апта
|
19-24.02
|
«Алтын сақа» зияткерлік
ойын
|
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық
мәдениет тәрбиесі
|
|
|
|
Оқушының сабаққа қатысуы,
кешікпеуін қадағалау (үнемі)
|
4
апта
|
26.02-3.03
|
«Берік Отбасы-
мәңгілік
ел»
|
Отбасы
тәрбиесі
|
Мектепішілік шараға
ата-аналарды тарту
|
Облыстық наркологиялық
орталықпен байланыс орнату
|
|
|