Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ:

    қазақ тілі

    Мектеп: «Талдықорған қаласы №9 орта мектеп» КММ


    Күні:

    Мұғалім: Сайдгариева Рита Гарриевна

    Сынып: 8

    Қатысқандар саны: 25 оқушы


    Қатыспағандар саны: 0

    8-сынып.

    Бөлім: 8

    Театр өнері мен мәдениеті


    Сабақтың

    тақырыбы:

    Ұлттық мәдениет

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

    8.2.7.1. Ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтардан алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау;

    8.4.4.4. Жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолдану.

    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар істей алады: Ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтардан алынған деректерді қолдана алады, жай сөйлемдерді айтылу мақсатына қарай қолдана алады.

    Оқушылардың көпшілігі істей алады: Ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтардан алынған деректер бойынша авторына сілтеме жасай отырып, дәлел келтіреді.

    Кейбір оқушылар істей алады: Тиісті дереккөздерден

    /энциклопедиялар, балаларға арналған газет-журналдардан/ қажетті ақпаратты авторына сілтеме жасай отырып, алады, жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолдана алады.

    Бағалау критерийлері:

    1. Ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтардан алынған деректерді талдайды.

    2. Алынған дерекетерді дәлел ретінде қолданады.

    3. Мәтіндердің авторына сілтеме жасай отырып, талдайды.

    4. Жай сөйлемдерді айтылу мақсатына қарай ажыратады.

    5. Жай сөйлемдердің құрылымдық ерекшелігіне сай қолдана алады.

    Күтілетін нәтижелер:

    Жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігін түсіне отырып, түрлі деректерді дәлелді түрде, авторына сілтеме жасай отырып қолданады.


    Құндылықтарға баулу:

    Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы

    Пәнаралық байланыс:

    Тарих, қазақ әдебиеті

    Алдыңғы білім:

    Жай сөйлемнің түрлерін біледі, оларды айтылу мен жазылуы барысында қолданып, ажырата алады.

    С а б а қ т ы ң б а р ы с ы:

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    І. Сабақтың басы:


    5 минут










    5 минут




































    10 минут














    10 минут

















    5 минут

    1. Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Оқушылармен сәлемдесу

    2. Оқушылардың сабаққа зейін аудару

    3. Қызығушылығын ояту: сабақ «Квест-ойын» түрінде «Қазына іздеу» әдісімен өткізіледі.

    І. Топқа бөлу:

    «Кіру билеті» арқылы үш топқа бөлу.

    1-топ 2-топ 3-топ

    «Өнер» «Театр» «Дарын»


    3 топ – 4-бекет бойынша кезеңдерден өтіп, тақырып бойынша қазына жинайды. (1-слайд)

    1-бекет тапсырмалары:

    1. Мәтінмен танысу;

    2. Деректің авторына сілтеме жасап, мәтін туралы топтың тұжырымын шығару;

    3. Келесі 2 топты бағалау.


    Дүние жүзіндегі «театр» деген атауы бар қай өнер ордасының болмасын тарихына үңілсек, бастау алған сәтінен бастап өзіне тән шығармашылық келбеті, көркемдік бағыт-бағдары болары анық. Жер жәннаты Жетісу даласында 1975 жылы ашылған Б.Римова есімімен аталатын Талдықорған драма театрының да қазақ өнері тарихында алар өзіндік орны бар. Ғ.Мүсіреповтың «Қозы Көрпеш – Баян сұлу» атты шығармасымен шымылдығын ашқан өнер ордасы бүгінде 46 жылдық тарихы бар үлкен ұжымға айналған. Жиырмасыншы ғасырдың жетпісінші жылдары Жетісуда тамыр жайып, сол өлкені саф өнерге сусындатып қана қоймай, өз көрермендерін тапқан театр жаңа белеске көтеріліп келеді. Театр тарихы жайлы жазылған том-том деректер де аз емес. Себебі Бикен Римова атындағы Талдықорған драма театры түрлі кезеңдерде театр фестивальдерінде тұғырлы орындардан көрінгенімен қоса, кәсіби шеберліктерін шыңдап, репертуардағы қойылымдарымен республикамызға және шет елдерге жан-жақты танылған.

    Тағылымды тарихымен еліміздің мәдени-рухани жағынан кемелденуіне қызмет етіп келе жатқан театрдың құрылғанына бүгінде 46 жыл.

    Айгерім КЕНЖЕБАЙҚЫЗЫ,

    Б.Римова атындағы Талдықорған театры

    әдебиет бөлімінің меңгерушісі


    Дескрипторлар:

    Ғаламтордан алынған деректерді қолдана алады.

    Авторға сілтеме жасай отырып, деректер бойынша ой түйеді.

    Бір-бірін бағалай алады.


    2-бекет тапсырмалары:


    Өткен сабақпен байланыс: Жай сөйлемнің түрлері, құрылымдық ерекшеліктері туралы ережені айтады. Жалаң және жайылма. Жақты және жақсыз. Толымды және толымсыз. Атаулы.


    Дескриптор:

    1. Жай сөйлем түрлері бойынша алған білімді қолдана алады.


    3-бекет тапсырмалары:

    Берілген мәтіндегі сөздерді пайдаланып, жай сөйлем құрастырады, құрылымдық ерекшелігіне тоқталады.

    1-топ.

    Жер жәннаты Жетісу даласында Б.Римова есімімен аталатын театр 1975 жылы ашылған.

    2-топ

    Өз көрермендерін тапқан театр жаңа белеске көтеріліп келеді.

    3-топ

    Шымылдығы ашылған күннен бастап М.Қамбаров, Ә.Құлданов, Ә.Мәмбетов, Б.Омаров, С.Асылхан, Әмір-Темір Хұсейін, Қ.Сүгірбеков, М.Ахманов, К.Касенов, Б.Ұзақов, Қ.Қасымов сынды режиссерлердің қолтаңбасы тиген театр әлі талай биік белесті бағындырады.


    Дескрипторлар:

    1. Жай сөйлемдерді айтылу мақсатына қарай ажырата алады.

    2. Жай сөйлемдердің құрылымдық ерекшелігіне сай қолдана алады.


    4-бекет тапсырмалары:

    Берілген мақалдағы тұрлаулы мүшелерін тауып, жасалуын түсіндіру.

    1. Өнерлі өрде озар,

    Өнерсіз жігіт жер соғар.

    1. Өнерлі өрге жүзер.

    2. Ақыл көпке жеткізер,

    Өнер көкке жеткізер.












    Ғаламтордан сілтеме арқылы берілген мәтін.


    Мәтінге байланысты суреттер.













    ҚБ. Мадақтау сөздерді

    «Жарайсың! Бәрекелді! Өте жақсы!» сөздерін сұраққа дұрыс жауап беру барысында қолданамын.












    ҚБ: «Шапалақ» әдісі» арқылы бағаланады.


















    ҚБ. «Жақсы сөз»












    ҚБ. «Бір +, бір -»



    ІІІ. Сабақтың соңы:

    Кері байланыс:

    3 минут

    Рефлексия.

    Командалық бірыңғай тұжырым жасау:

     1. Бүгін мен білдім ............

    2. Менің ойымша, менің қаламдағы Бикен Римова атындағы драма театры мен «Ұлттық мәдениет» деген сөз тіркесінің арасында байланыс бар, себебі ...........

    3. Қиындық тудырды ..............

    4. Қолымнан келді ..........



    2 минут Үйге тапсырма:

    Театр туралы шағын эссе жазу



    Қосымша ақпарат:

    Саралау- Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Берілген тапсырмалардан әртүрлі жауаптар күтілетін критерий негізінде тапсырмалар дайындаймын


    Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау.

    Сабақ барысында қалыптастырушы бағалау жүреді.


    Мадақтау сөздерді

    «Жарайсың! Бәрекелді! Өте жақсы!» сөздерін тапсырманы орындау барысында қолданамын.


    .

    Бағалау барысында бағалау критерийлері мен дескрипторлар негізге алынады.

    Сабақ барысында сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлері қолданылады. Денсаулық және

    қауіпсіздік техникасын сақтау ережелері сақталады.









    ӘДІС

    ҚОЛДАНУ ДЕҢГЕЙІ

    ҚА

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сайдгариева Рита Гарриевна
    03 Мамыр 2021
    2484
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Театр өнері мен мәдениеті. Ұлттық мәдениет. Ашықсабақ 8 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Театр өнері мен мәдениеті. Ұлттық мәдениет. Ашықсабақ 8 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Дүние жүзіндегі «театр» деген атауы бар қай өнер ордасының болмасын тарихына үңілсек, бастау алған сәтінен бастап өзіне тән шығармашылық келбеті, көркемдік бағыт-бағдары болары анық. Жер жәннаты Жетісу даласында 1975 жылы ашылған Б.Римова есімімен аталатын Талдықорған драма театрының да қазақ өнері тарихында алар өзіндік орны бар. Ғ.Мүсіреповтың «Қозы Көрпеш – Баян сұлу» атты шығармасымен шымылдығын ашқан өнер ордасы бүгінде 46 жылдық тарихы бар үлкен ұжымға айналған. Жиырмасыншы ғасырдың жетпісінші жылдары Жетісуда тамыр жайып, сол өлкені саф өнерге сусындатып қана қоймай, өз көрермендерін тапқан театр жаңа белеске көтеріліп келеді. Театр тарихы жайлы жазылған том-том деректер де аз емес. Себебі Бикен Римова атындағы Талдықорған драма театры түрлі кезеңдерде театр фестивальдерінде тұғырлы орындардан көрінгенімен қоса, кәсіби шеберліктерін шыңдап, репертуардағы қойылымдарымен республикамызға және шет елдерге жан-жақты танылған.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ:

    қазақ тілі

    Мектеп: «Талдықорған қаласы №9 орта мектеп» КММ


    Күні:

    Мұғалім: Сайдгариева Рита Гарриевна

    Сынып: 8

    Қатысқандар саны: 25 оқушы


    Қатыспағандар саны: 0

    8-сынып.

    Бөлім: 8

    Театр өнері мен мәдениеті


    Сабақтың

    тақырыбы:

    Ұлттық мәдениет

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

    8.2.7.1. Ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтардан алынған деректерді дәлел ретінде қолдану, авторына сілтеме жасау;

    8.4.4.4. Жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолдану.

    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар істей алады: Ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтардан алынған деректерді қолдана алады, жай сөйлемдерді айтылу мақсатына қарай қолдана алады.

    Оқушылардың көпшілігі істей алады: Ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтардан алынған деректер бойынша авторына сілтеме жасай отырып, дәлел келтіреді.

    Кейбір оқушылар істей алады: Тиісті дереккөздерден

    /энциклопедиялар, балаларға арналған газет-журналдардан/ қажетті ақпаратты авторына сілтеме жасай отырып, алады, жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолдана алады.

    Бағалау критерийлері:

    1. Ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтардан алынған деректерді талдайды.

    2. Алынған дерекетерді дәлел ретінде қолданады.

    3. Мәтіндердің авторына сілтеме жасай отырып, талдайды.

    4. Жай сөйлемдерді айтылу мақсатына қарай ажыратады.

    5. Жай сөйлемдердің құрылымдық ерекшелігіне сай қолдана алады.

    Күтілетін нәтижелер:

    Жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігін түсіне отырып, түрлі деректерді дәлелді түрде, авторына сілтеме жасай отырып қолданады.


    Құндылықтарға баулу:

    Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы

    Пәнаралық байланыс:

    Тарих, қазақ әдебиеті

    Алдыңғы білім:

    Жай сөйлемнің түрлерін біледі, оларды айтылу мен жазылуы барысында қолданып, ажырата алады.

    С а б а қ т ы ң б а р ы с ы:

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    І. Сабақтың басы:


    5 минут










    5 минут




































    10 минут














    10 минут

















    5 минут

    1. Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Оқушылармен сәлемдесу

    2. Оқушылардың сабаққа зейін аудару

    3. Қызығушылығын ояту: сабақ «Квест-ойын» түрінде «Қазына іздеу» әдісімен өткізіледі.

    І. Топқа бөлу:

    «Кіру билеті» арқылы үш топқа бөлу.

    1-топ 2-топ 3-топ

    «Өнер» «Театр» «Дарын»


    3 топ – 4-бекет бойынша кезеңдерден өтіп, тақырып бойынша қазына жинайды. (1-слайд)

    1-бекет тапсырмалары:

    1. Мәтінмен танысу;

    2. Деректің авторына сілтеме жасап, мәтін туралы топтың тұжырымын шығару;

    3. Келесі 2 топты бағалау.


    Дүние жүзіндегі «театр» деген атауы бар қай өнер ордасының болмасын тарихына үңілсек, бастау алған сәтінен бастап өзіне тән шығармашылық келбеті, көркемдік бағыт-бағдары болары анық. Жер жәннаты Жетісу даласында 1975 жылы ашылған Б.Римова есімімен аталатын Талдықорған драма театрының да қазақ өнері тарихында алар өзіндік орны бар. Ғ.Мүсіреповтың «Қозы Көрпеш – Баян сұлу» атты шығармасымен шымылдығын ашқан өнер ордасы бүгінде 46 жылдық тарихы бар үлкен ұжымға айналған. Жиырмасыншы ғасырдың жетпісінші жылдары Жетісуда тамыр жайып, сол өлкені саф өнерге сусындатып қана қоймай, өз көрермендерін тапқан театр жаңа белеске көтеріліп келеді. Театр тарихы жайлы жазылған том-том деректер де аз емес. Себебі Бикен Римова атындағы Талдықорған драма театры түрлі кезеңдерде театр фестивальдерінде тұғырлы орындардан көрінгенімен қоса, кәсіби шеберліктерін шыңдап, репертуардағы қойылымдарымен республикамызға және шет елдерге жан-жақты танылған.

    Тағылымды тарихымен еліміздің мәдени-рухани жағынан кемелденуіне қызмет етіп келе жатқан театрдың құрылғанына бүгінде 46 жыл.

    Айгерім КЕНЖЕБАЙҚЫЗЫ,

    Б.Римова атындағы Талдықорған театры

    әдебиет бөлімінің меңгерушісі


    Дескрипторлар:

    Ғаламтордан алынған деректерді қолдана алады.

    Авторға сілтеме жасай отырып, деректер бойынша ой түйеді.

    Бір-бірін бағалай алады.


    2-бекет тапсырмалары:


    Өткен сабақпен байланыс: Жай сөйлемнің түрлері, құрылымдық ерекшеліктері туралы ережені айтады. Жалаң және жайылма. Жақты және жақсыз. Толымды және толымсыз. Атаулы.


    Дескриптор:

    1. Жай сөйлем түрлері бойынша алған білімді қолдана алады.


    3-бекет тапсырмалары:

    Берілген мәтіндегі сөздерді пайдаланып, жай сөйлем құрастырады, құрылымдық ерекшелігіне тоқталады.

    1-топ.

    Жер жәннаты Жетісу даласында Б.Римова есімімен аталатын театр 1975 жылы ашылған.

    2-топ

    Өз көрермендерін тапқан театр жаңа белеске көтеріліп келеді.

    3-топ

    Шымылдығы ашылған күннен бастап М.Қамбаров, Ә.Құлданов, Ә.Мәмбетов, Б.Омаров, С.Асылхан, Әмір-Темір Хұсейін, Қ.Сүгірбеков, М.Ахманов, К.Касенов, Б.Ұзақов, Қ.Қасымов сынды режиссерлердің қолтаңбасы тиген театр әлі талай биік белесті бағындырады.


    Дескрипторлар:

    1. Жай сөйлемдерді айтылу мақсатына қарай ажырата алады.

    2. Жай сөйлемдердің құрылымдық ерекшелігіне сай қолдана алады.


    4-бекет тапсырмалары:

    Берілген мақалдағы тұрлаулы мүшелерін тауып, жасалуын түсіндіру.

    1. Өнерлі өрде озар,

    Өнерсіз жігіт жер соғар.

    1. Өнерлі өрге жүзер.

    2. Ақыл көпке жеткізер,

    Өнер көкке жеткізер.












    Ғаламтордан сілтеме арқылы берілген мәтін.


    Мәтінге байланысты суреттер.













    ҚБ. Мадақтау сөздерді

    «Жарайсың! Бәрекелді! Өте жақсы!» сөздерін сұраққа дұрыс жауап беру барысында қолданамын.












    ҚБ: «Шапалақ» әдісі» арқылы бағаланады.


















    ҚБ. «Жақсы сөз»












    ҚБ. «Бір +, бір -»



    ІІІ. Сабақтың соңы:

    Кері байланыс:

    3 минут

    Рефлексия.

    Командалық бірыңғай тұжырым жасау:

     1. Бүгін мен білдім ............

    2. Менің ойымша, менің қаламдағы Бикен Римова атындағы драма театры мен «Ұлттық мәдениет» деген сөз тіркесінің арасында байланыс бар, себебі ...........

    3. Қиындық тудырды ..............

    4. Қолымнан келді ..........



    2 минут Үйге тапсырма:

    Театр туралы шағын эссе жазу



    Қосымша ақпарат:

    Саралау- Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Берілген тапсырмалардан әртүрлі жауаптар күтілетін критерий негізінде тапсырмалар дайындаймын


    Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау.

    Сабақ барысында қалыптастырушы бағалау жүреді.


    Мадақтау сөздерді

    «Жарайсың! Бәрекелді! Өте жақсы!» сөздерін тапсырманы орындау барысында қолданамын.


    .

    Бағалау барысында бағалау критерийлері мен дескрипторлар негізге алынады.

    Сабақ барысында сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлері қолданылады. Денсаулық және

    қауіпсіздік техникасын сақтау ережелері сақталады.









    ӘДІС

    ҚОЛДАНУ ДЕҢГЕЙІ

    ҚА

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 8 сынып
    03.05.2021
    2484
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сайдгариева Рита Гарриевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации