Материалдар / Темірхан Медетбек "Тәуелсізбін"

Темірхан Медетбек "Тәуелсізбін"

Материал туралы қысқаша түсінік
әдіс-тәсәлдер бар топтық жұмыс бар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Желтоқсан 2018
9525
38 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы:Тәуелсіз ҚазақстанМұғалімнің аты-жөні:Күні:
Сынып: 7Қатысқан оқушы саны:Қатыспаған оқушы саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаттары:
  • Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.
  • Әдеби сын.Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу.


  • Сабақ нәтижесі:Оқушылардың барлығы мыныны орындай алады: Әдеби шығарманың сюжетін талдайды.Оқушылардың көбісі мыныны орындай алады: Шығарманың эстетикалық құндылығын жазады.Оқушылардың кейбірі мыныны орындай алады: Шығармаға сыни шолу жасайды.
    Ресурстар:Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
    Әдіс-тәсілдерСөздік көрнекілік әдіс.
    Пәнаралық байланысҚазақ тілі
    Алдыңғы оқуТемірхан Медетбек «Тәуелсізбін» өлеңі.
    Сабақ жоспары

    Жоспарланған уақытСабақ барысыОқушының қызыметіБағалау түрлері
    Сабақтың басы10 минут



































































    Сабақтың ортасы25 минут

























































    Сабақтың соңы 5 минут

























    Мұғалім оқушылармен амандасып, сыныпты түгендейді. Үй тапсырмасы: «Тәуелсізбін» өлеңі «Ашық микрафон» әдісі арқылы сұралады. Қызығушылықты ояту мақсатында бейнеролик «Көктудың желбірегені» көрсетіледі. «Сиқырлы қорап» әдісі арқылы тәуелсіздік,еркіндік,бейбітшілік болып үш топқа бөлінеді.

    1-тапсырма. Қазақстан физикалық карта

    1.Біз қай мемлекетте тұрамыз?2.Қазақстан Республикасы қай мемлекеттермен шекараласады?3.Егемен тәуелсіздің белгілері ?

    2-тапсырма. «Тақтамен бөліс» әдісі арқылы «Тәуелсізбін» өлеңіне сатылай кешенді талдау жасау. (авторы,тақырыбы,жанр түрі,негізгі идеясы, өлең құрлысы: шумақ, тармақ,буын,бунақ,ұйқас). Әдеби теориясын табу. Дескриптор- өлең құрлысын ашады.- теориясын анықтады.3-тапсырма. Топтық жұмыс. Берілген тақырып төңірегінде өз көзқарастарын постер арқылы қорғайды.1-топ. Тәуелсіз Қазақстандағы ғылым мен білім.2-топ.Тәуелсіз Қазақстандағы мәдениет пен дәстүр.3-топ.Тәуелсіз Қазақстандағы спорт және денсаулық. Дескриптор- тақырып бойынша тақырыпты ашады.-өз ойларын дәлелдейді.



    4-тапсырма. Жазылым тапсырмасы:





    Үйге тапсырма: «Тәуелсіздік ұрпақтарытәуелсіздік жайында» тақырыбында эссе жазу.

    Кері байланыс: «Білім ағашы» әдісі арқылы оқушылар сабақтан алған әсерімен бөліседі..

    Мұғаліммен амандасып, «Тәуелсізбін» өлеңі «Ашық микрафон» әдісі арқылы сұралды. «Көктудың желбірегені» атты бейнеролик көрді. «Сиқырлы қорап» ішіндегі тәуелсіздік,еркіндік,бейбітшілік сөздерін таңдау арқылы топқа бөлінді.

    1-тапсырма. Қазақстан физикалық картасын көрсету бойынша сұрақ қойылды. 1.Біз қай мемлекетте тұрамыз? Қазақстан Республикасы.2.Қазақстан Республикасы қай мемлекеттермен шекараласады? Ресей,Өзбекстан,Қытай республикасы. 3.Егемен тәуелсіздің белгілері? Елтаңба,Ту, Әнұран, Елбасы.

    2-тапсырма. «Тақтамен бөліс» әдісі арқылы «Тәуелсізбін» өлеңіне сатылай кешенді талдау жасауды.Автор: Темірхан МедетбекТақырыбы: «Тәуелсізбін» Жанр түрі: Өлең

    3-тапсырма. Топтық жұмыс. Берілген тақырып төңірегінде өз көзқарастарын постер арқылы қорғады.1-топ. Тәуелсіз Қазақстандағы ғылым мен білім.2-топ.Тәуелсіз Қазақстандағы мәдениет пен дәстүр.3-топ.Тәуелсіз Қазақстандағы спорт және денсаулық.4-тапсырма. Жазылым тапсырмасы:Темірхан Медетбек сіздің өлеңіңіз маған әсер етті.Өлеңде тәуелсіз қазақ елі бастан кешкен қиыншылығы жайнда білгенім көп. Сіз үлгі тұтар ақынсыз.































    Үйге берілген тапсырманы күнделіктеріне жазып алды.

    Кері байланыс: «Білім ағашы» әдісі бойынша оқушылар алған әсерімен бөлісті.
    Смайлик арқылы.

























    Жұлдызша арқылы.





























































    Мөр арқылы бағалау.


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ