Тәрбие
сағаты
|
Терең білім, еңбекқорлық және
отаншылдық
|
Күні
|
01.09.2022ж
|
Класс
жетекші
|
Тайбаканова Мадина
Жумабековна
|
Класс: 5
«В»
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың тақырыбы
эпиграфтар (тақырып мазмұнын
ашатын)
|
Еңбекті жан тәнімен
сүймейінше, ешбір талант та, ешбір кемеңгер де шықпайды. (
Д.И.Менделеев)
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Оқушыларға еңбектің адам үшін
маңыздылығын жан – жақты аша отырып, отаншылдықпен білімге деген
қабілетін дамыту.
|
Құндылықтарды
дарыту:
|
Отансүйгіштік,
еңбекқорлық
|
Ресімдеу:
|
Слайд
|
Музыкалық және бейне
көркемдеу:
|
Плакат
|
Үлестірмелі
материалдар:
|
Таратпа
қағаздар,
|
Тақырыптық көрмелер мен
ақпараттық стендтер
|
«Менің саяхатым»
көрмесі
|
Дайындыққа арналған
әдебиет
|
Мақал – мәтелдер жинағы ,
интернет материалы
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
кезеңі/
уақыты
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушы
әрекеті
|
Ресурстар Сабақтың
техникалық құрал -
жабдықтары
|
Ұйымдастыру
кезеңі
( 7
минут)
|
Қазақстан
Республикасының Гимні орындалады. (аудиозапись
қосылады)
«Көршіге -
комплимент»
Әрбір қатысушы өз есімін атап, жылы лебіз
білдіреді.
Келесі ойыншы ол лебізді қайталамауы
тиіс Сыныпта жағымды психологиялық ахуал
қалыптасады
Топқа
бөлу.
Еңбекші баланың,
Отанның, оқулықтың суреттері арқылы топқа
бөлінеді.
І
топ.
«Білім»
ІІ топ
: «Отан»
ІІІ
топ: «Еңбек
»
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады, түгенделеді, партасындағы қатарлары бойынша орындарына
отырады.
Оқушылар кезектесіп
өздерінің көршілеріне жылы лебіздерін
айтады.
Қиынды қағаздарды таңдай
отырып, үш топқа бөлінеді.
|
|
Сабақтың
басы
(13
минут)
|
«Таза тақта»
әдісі
Тақтада тақырыпқа
сай суреттер ілінеді. Оқушылар сол суреттерді талдай отырып,
сабақтың тақырыбын ашады.
«Білгенге
маржан»
-
1-қыркүйек мерекесі
Кеңес заманында пайда болған екен. Ресми түрде «Білім күні» ретінде
1984 жылы Жоғарғы Кеңес Президиумының жарлығымен
бекітілген.
-
Қазақ даласындағы
алғашқы мектепті Әбілқайыр ханның шөбересі Жәңгір хан ашты. Мектеп
1841 жылы ханның ордасында ашылып, жоспарға сәйкес балаларды
Ресейдің арнайы оқу орындарына қабылдау үшін дайындау керек
еді.
-
1845 жылы қайтыс
болғанға дейін, хан мектепті өз қарамағында ұстап, өзінің табысы
есебінен қажеттіліктеріне ақша беріп отырған және онда мұғалім
болып жұмыс істеген.
-
Қазақстандағы келесі
мектеп ағартушы, ғалым және ақын Ыбырай Алтынсариннің арқасында
пайда болды.
-
Алтынсарин 1864 жылы 8
қаңтарда Қостанайдың орталығында мектеп ашты. Ыбырай Алтынсарин
осыған орай өзінің әйгілі «Кел, балалар, оқылық!» өлеңін
жазды.
|
Фотосуреттерге қарай
отырып тақырыптың мазмұнын
ашады.
Оқушылар білім күні,
қазақтың мектептерінің ашылуы туралы алғашқы мәліметтермен
танысады.
|
фотосуреттер
интербелсенді тақта,
слайд
|
Сабақтың
ортасы
(20
минут)
|
«Пазл»әдісі.
Әр топқа 3 түрлі
сурет қиындылары беріледі. Құрастырылған суретке тақырып қойып,
қорғау тапсырылады.
«Шатастырылған
логикалық тіркестер»
әдісі
Шатастырылған
сөздердің қиындылары беріледі. Сол қиындылардан мақал құрастыру
тапсырылады.
-Отан үшін күрес
—
Ерге тиген
үлес.
-Отансыз адам
—
Ормансыз
бұлбұл.
-Отан — елдің
анасы
Ел - ердің
анасы
-Туған жердей жер
болмас,
Туған елдей ел
болмас.
-Еңбек етпей елге
өкпелеме,
Егін екпей жерге
өкпелеме.
-Еңбек етсең
ерінбей,
Тояды қарның
тіленбей.
-Еңбек ерлікке
жеткізер,
Ерлік елдікке
жеткізер.
-Оқу - білім
азығы,
Білім – ырыс
қазығы.
-Білімдіге дүние
жарық.
Білімсіздің күні
ғаріп.
-Ғылым - теңіз,
білім - қайық.
-Жеті жұрттың
тілін біл,
Жеті түрлі білім
біл.
|
Сурет қиындыларын
құрастырып қорғайды.
Мақалдың жалғасын
табады.
|
мақал
қиындылары
|
Сабақтың
соңы
(5
минут)
|
«Білімімді
қорытамын»
Әр топқа өз топ
аттарына сай сөз тіркестерімен постер
құрайды.
«Гүлге қонған
көбелек» әдісі
Оқушылар таратылған көбелекке
сабақтан алған әсерлері туралы жазып, гүлге
қондырады.
|
Еңбектің білімнің,
отаншылдық қасиеттер туралы өз ойларын қорытындылап
айтады.
Көбелектерді гүлге
жабыстырады
|
А4 парақ,
фламастер
|