Материалдар / Тіл және сөйлеу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тіл және сөйлеу

Материал туралы қысқаша түсінік
материал бастауыш сыныпқа арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қазан 2018
695
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Тіл және сөйлеу

Сабақтың мақсаты: Сөйлеу және оның түрлері туралы берілген ұғымды кеңейту, оқушылардың сөйлеу мәнерін жетілдіру.

Сабақтың көрнекілігі: жеке және сюжетті суреттер.

Сабақтың барысы:

І. Бағдарлау – мотивациялық кезең.

Негеш – өздерің сияқты 3 – сынып оқушысы. Ол – көңілді, мейірімді, білімқұмар бала. Негеш үнемі «Кім? Не? Қайда? Неге?» сұрақтарын көп қояды. Сол себепті оны Негеш деп атайды.

Негеш мына сұрақтардың жауабын білгісі келеді:

  1. Сөйлеу не үшін қажет?

  2. Сөйлеу не арқылы жүзеге асады?

Білгішбек: «Тіл мен сөйлеудің не үшін қажет екенін мына сызбадан байқауға болады».

DrawObject1 сөйлеседі

DrawObject2 хабар береді

ТDrawObject5 DrawObject4 DrawObject3 іл арқылы пікірлеседі

білмегенін сұрайды

кеңеседі

  • Сендер бұған не дейсіңдер?

ІІ. Операциялық – орндаушылық кезең.

1 – жаттығу. Суретпен жұмыс:

  • Қыз не істеп тұр?

  • Қыз ән шырқап тұр.

  • Бала не істеп отыр?

  • Бала айнаға қарап сөйлеп отыр.

  • Хабарландыруда не жазылған?

  • Кішкентай ақ күшіктің жоғалып кеткені туралы жазылған.

  • Суреттегілерді ауызша және жазбаша сөйлеу түрлеріне ажыратыңдар.

  • Ауызекі сөйлеу мен жазбаша сөйлеудің қайсысы бұрын пайда болды?

  • Сөйлеу түрлерін қай кезде, қалай қолданасыңдар, әңгімелеу?

«Құстар қалай дыбыстайды» ойыны

  • Бұл қай құс? Ол қалай дыбыстайды?

Бүркіт – шаңқылдайды, қаз – қаңқылдайды, шағала – шаңқылдайды, тырна – тыраулайды, торғай – шырылдайды, сауысқан – шықылықтайды.

2 – жаттығу. Өлеңді мәнерлеп оқы

  • Ақтан неге мәз болды?

  • Құстардың сөйлегеніне мәз болды.

  • Шынында, құстар сөйлей алады ма?

  • Жоқ. Құстар тек дыбыс шығарады. Олар сөйлей алмайды.

Сонымен балалар, байқадыңдар ма? Сөйлеу тек адамға тән құбылыс.

Дәптермен жұмыс. 3-жаттығу. Мәтінді түсініп оқып, соңғы екі сөйлемді көшіріп жаз.

ІІІ. Рефлексиялық - бағалау кезеңі.

«Ойлан, тап» ойыны

Аяғы жоқ – жүреді.

Аузы жоқ – сөйлей біледі.

(Хат)

Сөзі дана, үні жоқ,

Сөйлемейді – тілі жоқ.

Қолыңа алсаң – шешен,

Ақылы асқан көсем.

(Кітап)

Әрі шешен, әрі әншә, әрі күйші.

Әр үйде бар, тапқышым кәне, білші.

(Радио)

Құлағында – құлағым,

Аузында – аузым,

Күнде естіп тұрамын

Жолдасымның дауысын.

(Телефон)

  • Жұмбақтың шешуіндегі сөздер сөйлеудің қай түріне жатады?

  • Радио, Телефон ауызек сөйлеу түріне, кітап, хат жазбаша сөйлеу түріне.

Үй тапсырмасы:

5 - жаттығу


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!