Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Тілдің көркі - сөз
Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепке дейінгі мекемелердегі аңылшын тілінен әдістемелік құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
01 Қырқүйек 2018
657
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Әдістемелік жұмыс түрі: Ғылыми жобаЖобаның тақырыбы тақырыбы: «Тілдің көркі – сөз» / «The beauty of languages is - word»Жобаның өзектілігі: Мектепке дейінгі балалалық шақ – ертегі, қызықты ойындар, әңгімелер мен өлеңдер әлемі. Осы әдіс-тәсілдер арқылы балаларға ағылшын тілінде лексиканы, фонетиканы меңгерту, қарым-қатынас жасай алуға үйрету, тілдік материалдарды есте сақтау, белгілі бір тілдік білімді дамыту, қажетті психикалық қызметтер мен қабілеттілікті дамыту, білім беру.Жобаның түрі: танымдық сөйлеуҚатысушылар: ересек топ балалары, ата-аналар, тәрбиешілер, психологБалалардың жас ерекшелігі: 5-6 жасІске асыру уақыты: ұзақ уақыт (3 жыл)Мәселесі: балаларға ағылшын тілінің дұрыс дыбысталуын, айтылуын үйретіп, сөздік қорларын дамыту.Мақсаты: Мектепке дейінгі тәрбиелеу-оқыту жұмысында балаларға ағылшын тілін таныстырып, дұрыс дыбыстауды үйрету, ағылшынша сөздерді меңгерте отырып, тілін, сөздік қорларын дамыту, ауызша сөйлеуге қалыптастыру, ойын түрлері арқылы тәрбиеленушілердің ағылшын тілін үйренуге деген ықыласын арттырып, қызығушылығын кеңейту. Міндеттері: - үйлесімді дамыған жеке тұлғаны қалыптастыру;
- баланың өз күшіне сенімділігін нығайту және дұрыс мотивация құру - ағылшын тілінің ырғағымен және мәнерлі дыбысталуымен танысу, балалардың тілдік құзыреттілігін дамыту;
- мектеп жасына дейінгі баланың сөйлеу мүмкіндігі мен қажеттілігін ескере отырып, ағылшын тілінде баланың өздігінен қарым-қатынас міндеттерінің қорытындылауын қолдау;
- ойын және нақты қарым-қатынас жағдайында қарапайым деңгейде серіктеспен байланыс орнатуды үйрету;
- фонетикалық есту қабілетін дамыту;
- ағылшын тілінде сөйлеу мазмұнын түсінуге үйрету;
- зейін, ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту;
- айту және тыңдату: ауызша сөйлеу дағдысының негізін дамыту;- ағылшын тіліне деген қызығушылықтарын арттыруда әр түрлі ойын түрлерін пайдалану.
Жоба бойынша әдістемелік жұмыс:Мектепке дейінгі балаларды ағылшын тілі сабағында жалпы тақырыппен байланыстыру, мәселен, мультфильм, ертегі кейіпкерлерінің Mickey Mouse, Tom and Jerry, Little Red Riding Hood көмегімен тапсырмалар орындау арқылы баланың ағылшын тіліне қызығушылығы артады. Сонымен қатар Warm up (сергіту сәті) бөлімінде әр түрлі сандарға, түстерге байланысты өлеңдер тыңдатып, қимыл-қозғалыстармен, қысқа буынды сөздерді қайталатқызу, саусақ театры арқылы Family Finger, Color Finger т.б өлеңдерімен баланың көру, есту, сөйлеу, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Ең негізгісі осы әдістемелік жұмыстар арқылы ағылшын тіліне қызықтыру.Ата-аналармен байланыс: Ағылшын тілін оқыту мектепке дейінгі мекемелерден басқа, отбасы ортасында да жүзеге асырылуы тиіс. Бұл үшін педагогикалық білімнің болуы міндетті емес, жай ғана үй жағдайында балалармен дидактикалық ойындарды ұйымдастырып өткізу ғана жеткілікті.Жобаның әдіс-тәсілдері: - Оқытудың ойын әдісі өте пайдалы, өйткені балаларды ой еңбегіне бірте-бірте үйренуге мүмкіндік береді. Ойын әдісінің кеңінен қолданылуы ойынның бала қуанышының көзі ретінде ғана айқындалмайды, сонымен қатар ол оқыту міндеттерін шешудің ең негізгі жолы болып табылады.
- баланың өз күшіне сенімділігін нығайту және дұрыс мотивация құру - ағылшын тілінің ырғағымен және мәнерлі дыбысталуымен танысу, балалардың тілдік құзыреттілігін дамыту;
- мектеп жасына дейінгі баланың сөйлеу мүмкіндігі мен қажеттілігін ескере отырып, ағылшын тілінде баланың өздігінен қарым-қатынас міндеттерінің қорытындылауын қолдау;
- ойын және нақты қарым-қатынас жағдайында қарапайым деңгейде серіктеспен байланыс орнатуды үйрету;
- фонетикалық есту қабілетін дамыту;
- ағылшын тілінде сөйлеу мазмұнын түсінуге үйрету;
- зейін, ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту;
- айту және тыңдату: ауызша сөйлеу дағдысының негізін дамыту;- ағылшын тіліне деген қызығушылықтарын арттыруда әр түрлі ойын түрлерін пайдалану.
Жоба бойынша әдістемелік жұмыс:Мектепке дейінгі балаларды ағылшын тілі сабағында жалпы тақырыппен байланыстыру, мәселен, мультфильм, ертегі кейіпкерлерінің Mickey Mouse, Tom and Jerry, Little Red Riding Hood көмегімен тапсырмалар орындау арқылы баланың ағылшын тіліне қызығушылығы артады. Сонымен қатар Warm up (сергіту сәті) бөлімінде әр түрлі сандарға, түстерге байланысты өлеңдер тыңдатып, қимыл-қозғалыстармен, қысқа буынды сөздерді қайталатқызу, саусақ театры арқылы Family Finger, Color Finger т.б өлеңдерімен баланың көру, есту, сөйлеу, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Ең негізгісі осы әдістемелік жұмыстар арқылы ағылшын тіліне қызықтыру.Ата-аналармен байланыс: Ағылшын тілін оқыту мектепке дейінгі мекемелерден басқа, отбасы ортасында да жүзеге асырылуы тиіс. Бұл үшін педагогикалық білімнің болуы міндетті емес, жай ғана үй жағдайында балалармен дидактикалық ойындарды ұйымдастырып өткізу ғана жеткілікті.Жобаның әдіс-тәсілдері: - Оқытудың ойын әдісі өте пайдалы, өйткені балаларды ой еңбегіне бірте-бірте үйренуге мүмкіндік береді. Ойын әдісінің кеңінен қолданылуы ойынның бала қуанышының көзі ретінде ғана айқындалмайды, сонымен қатар ол оқыту міндеттерін шешудің ең негізгі жолы болып табылады.
- Әр түрлі ағылшын елдеріне саяхатқа бару. Мұндай әдістер ертегіге ұқсас ашып көрсетіледі, жұмбақ арқылы, қимылдық - оңай жолмен, қажеттілер - қызық жолмен берілуі керек.
- Ағылшынша жаңа сөздерді жұмбақ ретінде жасыру – баланың іс-әрекетін белсендіреді. Мнемотаблицы, салыстыру, теңеу, сипаттау сияқты тәсілдер баланың ойлау, қиялдау қабілеттерін жақсартады.
- «Мектепке дейінгі оқытуда ағылшын тілі не үшін қажет?» өзекті мәселесі жайлы ата-аналармен сұрақ-жауап анкета ұйымдастыру.
- Тақырыптық – перспективалық жоспар құру;
- Қызығушылығын арттыратын ертегілер, дидактикалық ойындар, әр түрлі тіл дамытушылық аудио-басылымдар, диалогтар, тақырыптық мультфильмдер, дұрыс дыбыстауға арналған жаттығулар, мнемотаблицалар, презентациялар жинақтау.
- Ұйымдастырылған оқу қызметінің
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)