Материалдар / Тілдің көркі - сөз

Тілдің көркі - сөз

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепке дейінгі мекемелердегі аңылшын тілінен әдістемелік құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Қырқүйек 2018
657
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Әдістемелік жұмыс түрі: Ғылыми жобаЖобаның тақырыбы тақырыбы: «Тілдің көркі – сөз» / «The beauty of languages is - word»Жобаның өзектілігі: Мектепке дейінгі балалалық шақ – ертегі, қызықты ойындар, әңгімелер мен өлеңдер әлемі. Осы әдіс-тәсілдер арқылы балаларға ағылшын тілінде лексиканы, фонетиканы меңгерту, қарым-қатынас жасай алуға үйрету, тілдік материалдарды есте сақтау, белгілі бір тілдік білімді дамыту, қажетті психикалық қызметтер мен қабілеттілікті дамыту, білім беру.Жобаның түрі: танымдық сөйлеуҚатысушылар: ересек топ балалары, ата-аналар, тәрбиешілер, психологБалалардың жас ерекшелігі: 5-6 жасІске асыру уақыты: ұзақ уақыт (3 жыл)Мәселесі: балаларға ағылшын тілінің дұрыс дыбысталуын, айтылуын үйретіп, сөздік қорларын дамыту.Мақсаты: Мектепке дейінгі тәрбиелеу-оқыту жұмысында балаларға ағылшын тілін таныстырып, дұрыс дыбыстауды үйрету, ағылшынша сөздерді меңгерте отырып, тілін, сөздік қорларын дамыту, ауызша сөйлеуге қалыптастыру, ойын түрлері арқылы тәрбиеленушілердің ағылшын тілін үйренуге деген ықыласын арттырып, қызығушылығын кеңейту. Міндеттері: - үйлесімді дамыған жеке тұлғаны қалыптастыру;

- баланың өз күшіне сенімділігін нығайту және дұрыс мотивация құру - ағылшын тілінің ырғағымен және мәнерлі дыбысталуымен танысу, балалардың тілдік құзыреттілігін дамыту;

- мектеп жасына дейінгі баланың сөйлеу мүмкіндігі мен қажеттілігін ескере отырып, ағылшын тілінде баланың өздігінен қарым-қатынас міндеттерінің қорытындылауын қолдау;

- ойын және нақты қарым-қатынас жағдайында қарапайым деңгейде серіктеспен байланыс орнатуды үйрету;

- фонетикалық есту қабілетін дамыту;

- ағылшын тілінде сөйлеу мазмұнын түсінуге үйрету;

- зейін, ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту;

- айту және тыңдату: ауызша сөйлеу дағдысының негізін дамыту;- ағылшын тіліне деген қызығушылықтарын арттыруда әр түрлі ойын түрлерін пайдалану.

Жоба бойынша әдістемелік жұмыс:Мектепке дейінгі балаларды ағылшын тілі сабағында жалпы тақырыппен байланыстыру, мәселен, мультфильм, ертегі кейіпкерлерінің Mickey Mouse, Tom and Jerry, Little Red Riding Hood көмегімен тапсырмалар орындау арқылы баланың ағылшын тіліне қызығушылығы артады. Сонымен қатар Warm up (сергіту сәті) бөлімінде әр түрлі сандарға, түстерге байланысты өлеңдер тыңдатып, қимыл-қозғалыстармен, қысқа буынды сөздерді қайталатқызу, саусақ театры арқылы Family Finger, Color Finger т.б өлеңдерімен баланың көру, есту, сөйлеу, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Ең негізгісі осы әдістемелік жұмыстар арқылы ағылшын тіліне қызықтыру.Ата-аналармен байланыс: Ағылшын тілін оқыту мектепке дейінгі мекемелерден басқа, отбасы ортасында да жүзеге асырылуы тиіс. Бұл үшін педагогикалық білімнің болуы міндетті емес, жай ғана үй жағдайында балалармен дидактикалық ойындарды ұйымдастырып өткізу ғана жеткілікті.Жобаның әдіс-тәсілдері: - Оқытудың ойын әдісі өте пайдалы, өйткені балаларды ой еңбегіне бірте-бірте үйренуге мүмкіндік береді. Ойын әдісінің кеңінен қолданылуы ойынның бала қуанышының көзі ретінде ғана айқындалмайды, сонымен қатар ол оқыту міндеттерін шешудің ең негізгі жолы болып табылады.
  • Әр түрлі ағылшын елдеріне саяхатқа бару. Мұндай әдістер ертегіге ұқсас ашып көрсетіледі, жұмбақ арқылы, қимылдық - оңай жолмен, қажеттілер - қызық жолмен берілуі керек.
  • Ағылшынша жаңа сөздерді жұмбақ ретінде жасыру – баланың іс-әрекетін белсендіреді. Мнемотаблицы, салыстыру, теңеу, сипаттау сияқты тәсілдер баланың ойлау, қиялдау қабілеттерін жақсартады.
Жобаны іске асыруда жетіспейтін жағдаяттар:Жобаны іске асыру кезеңдеріI кезең – Дайындық кезеңі
  • «Мектепке дейінгі оқытуда ағылшын тілі не үшін қажет?» өзекті мәселесі жайлы ата-аналармен сұрақ-жауап анкета ұйымдастыру.
  • Тақырыптық – перспективалық жоспар құру;
  • Қызығушылығын арттыратын ертегілер, дидактикалық ойындар, әр түрлі тіл дамытушылық аудио-басылымдар, диалогтар, тақырыптық мультфильмдер, дұрыс дыбыстауға арналған жаттығулар, мнемотаблицалар, презентациялар жинақтау.
II кезең – Негізгі бөлім (іс жүзінде)«Мектепке дейінгі оқытуда ағылшын тілі не үшін қажет?» ата-аналарға арналған сұрақ-жауаптар1. Мектепке дейінгі оқытуда ағылшын тілін үйренудің мақсаты неде деп ойлайсыз: а) балаларға ағылшын тілінде түсінуге үйрету; ә) балаларға ағылшын тілін түсінуге үйрету арқылы ауызекі қолданыста қалыптастыру б) балаларды мектепке ағылшын тілін үйренуге дайындау; 2. Мектепке дейінгі оқытуда ағылшын тілі керек пе?Себебін жазыңыза) иә, керек. Себебі...ә) жоқ керек емес, себебі...б) жауап бере алмаймын3. Ағылшын тілін оқытуда сіз балаңызбен жұмыс жасайсыз ба?а) жоқ, жұмыс жасамаймынб) кейде ғана көңіл бөлемін;в) иә, көңіл бөліп сөздерді бірге қайталаймын;4. Балаңыздың ағылшын тіліне деген қызығушылығы қандай?а) иә қызыға қатысады;ә) жоқ, мүлдем қызықтырмайды;б) жауап бере алмаймын5. Мектепке дейінгі оқытуда ағылшын сабағында балаңыздың іс-әрекеті қалай?а) сөздерді қолдана отырып, сұрақтарға жауап береді ;ә) ойын түрінде сабаққа белсене қатысады;б) ағылшынша түсініп тұрғанымен өз тілінде жауап береді;в) ағылшын тілін түсінбейді, мүлдем ешнәрсе айтпайды.Балалардың тілін, сөйлеуін, сөздік қорын дамытуда ата-аналармен бөлісу, әр балаға диагностика жасау арқылы баланың қаншалықты ағылшын тіліне қызыға алатынын анықтап алу керек.Баланы ағылышын тілін оқытуда қалай қызықтыруға болады, осы тақырып аясында өткізілетін ұйымдастыру қызметінің тақырыптары бойынша төмендегі әдістемелік жұмыстарды негізге алдым:
  • Ұйымдастырылған оқу қызметінің
(ҰОҚ)тақырыбы: Танысу- «Greeting»1. Ертегілер әлемінде қонақта болу. Сабақ ауызша өткізіледі. Саусақ театрының көмегімен My name is…/ I am… (My name is Дара, I am Боти т.б.)., «Ат ойлап тап» ойыны (Балалардың өздерінің аттарын өзгертіп атау керек «Good morning. My name is Micky»). Бұл жерде саусақ театрының бала қызығушылығының артуына ықпалы зор.2. Дым білмес балалармен.What is your name?, Who are you? Сұрақтармен мұғалім дым білместің кейпімен балалармен танысады. Сосын балалар бір-бірімен танысады.Мұнда балаларды шеңберге тұрғызып бір-бірінен “-Hello?”, “How are you?” деген сұрақ қояды, сонда әр бала да сөйлеп және жауап бере де біледі.3. Буратинода қонақта. Сабақ балалар арасында және Буратиномен диалог ретінде жүреді, «Сиқырлы микрофон» ойыны (Буратино балаларға ойыншық микрофон таратады да, әрқайсысымен жеке-жеке сөйлеседі).

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ