Бөлімдер
|
Бөлімшелер
|
Оқу
мақсаттары
|
|
І
тоқсан
|
1.
«Сөйлеудің
психологиялық
базасы
және
просодика
|
1.1. Тактильді,
көрі
және есту
гнозисі
және
праксисі
|
4.1.1.1 стереогноз
процесінде нысандарды
формат нұсқауларына
сәйкес 2 және одан да
көп жалпы белгілер
бойынша топтау: «барлық
жылтыр және дөңгелектенгенді
ал»
|
|
1.2. Моторика
және
кеңістіктік
түсініктер
|
4.1.2.1 үлгі мен
ауызша нұсқауларға сәйкес 3-
5 массаж әдістерін
қолдана отырып, саусақтар
мен қолдардың өзін-өзі
массажын жасау
|
|
1.4.
Психогимнастика
элементтері
және
байланыс
|
4.1.4.1 ұжымдық
сөйлеу ойынында жетекші
болу, ойын
ережелеріне сәйкес келетін
нақты
интонацияланған
командаларды ұсына білу,
барлық ойыншылардың
ережелерді
орындауын
бақылау
|
|
2. «Сөйлеу
тілін
тыңдау
және
түсіну»
|
2.1. Сөйлеу
тілі
дыбыстарын
қабылдау, тану
және
ажырату
|
4.2.1.1 есту арқылы
ызың және ысқырық
дауыссыз дыбыстарды
ажырату, саңылаулар
мен аффрикаттарды
қалыптастыру әдісі
туралы ойды
ажырату
|
|
2.2. Дыбыстық
сөйлеу
тілін
түсіну
|
4.2.2.1 сөздерді
морфемаларда көрсетілген
грамматикалық
көрсеткіштер бойынша
ажырату («қайда
ұйықтайтынын және қайда
ұйықтағанын
көрсет...», «шамның қайда
және
шамдардың қайда екенін
көрсет...»)
|
|
3.
«Сөйлеу»
|
3.1. Сөздің
дыбыстық
буынды
құрылымы
|
4.3.1.1 рационалды
дауыс беру негізінде
барлық дыбыстарды
анық айта отырып,
дауысты, жұпталған
дауыссыз дыбыстарды
өзгерте отырып, буындар
сериясын өзгерту
|
|
3.2. Лексикаграмматикалық
жүйе
|
4.3.2.1 жұрнақтарын
қолдана отырып, сын
есімдердің тәсілін
қолдану
|
|
3.3. Жүйелі
ауызша
сөйлеу
|
4.3.3.1 фразааралық
байланыс құралы ретінде
есімдіктерді қолдана
отырып, экскурсия
бойынша диалогты бастау және
жүргізу
|
|
4. «Оқу и
жазба»
|
4.1.
Оқу
|
4.4.1.1 түзетілген
дыбыстарды қамтитын
сөздермен саналы,
дұрыс, біртіндеп және
мәнерлі қысқа мәтіндерді
оқу
|
|
ІІ
тоқсан
|
|
1.
«Сөйлеудің
психологиялық
базасы
және
просодика»
|
1.1.
Тактильді,
көру және
есту
гнозисі және
праксисі
|
4.1.1.2 равен
матрицаларында сюжеттік
картиналардағы бөлік
пен бүтінді
байланыстыру
|
|
1.3.
Интонация,
сөйлеу қарқыны
мен
ырғағы
|
4.1.3.1 тану, содан
кейін модельдеу қатты
және ақырын, жоғары
және төмен дауыс, баяу
және жылдам сөйлеу,
тыныс алуды таныс
мәтінге дұрыс
тарату
|
|
1.4.
Психогимнастика
элементтері
және
байланыс
|
4.1.4.2 өз қызметін
және басқа оқушылардың
тапсырмаларды
орындау сапасын бағалау,
сабақты
қорытындылау, ескертулер мен
сындарды
қабылдау
|
|
2. «Сөйлеу
тілін
тыңдау
және
түсіну»
|
2.1 Сөйлеу
тілі
дыбыстарын
қабылдау, тану
және
ажырату
|
4.2.1.2 жалпы және
артикуляциялық
қозғалыстарды
орындау кезінде бұлшықет
кернеуінің корреляциясын
табу
|
|
2.2. Дыбыстық
сөйлеу
тілін
түсіну
|
4.2.2.2 сөйлеудің
әртүрлі формаларын түсіну:
өтініштер, тапсырмалар,
нұсқаулар
|
|
3.
«Сөйлеу»
|
3.1. Сөздің
дыбыстық
буынды
құрылымы
|
4.3.1.2 берілген
дыбыстарды буындарда,
сөздерде және сөз
тіркестерінде айту, сөйлеу
сапасына деген
ұмтылыс пен жауапкершілікті
көрсету
|
|
3.2. Лексикаграмматикалық
жүйе
|
4.3.2.2 контекстен
сөздердің лексикалық
мағынасын табу және
орнату, тікелей және
бейнелі мағыналарды
түсіндіру
|
|
3.3. Жүйелі
ауызша
сөйлеу
тілі
|
4.3.4.2 фразааралық
байланыс құралы ретінде
синонимдік сөздерді
қолдана отырып, схема
бойынша пайымдау элементтері
бар әңгімесипаттама және әңгіме-әңгіме
құрастыру
|
|
4. «Оқу и
жазба»
|
4.1.
Оқу
|
4.4.1.2 минутына
35-40 сөз қарқынымен
дұрыс және мәнерлі
қарапайым мәтіндерді
оқып,
графикалық жоспар бойынша
қайталау
|
|
4.2.
Жазба
|
4.4.2.1 дауысты және
қатаң, ызың және
ысқырық , Р және
Л-дыбыстық талдау
негізінде жазбада
жеке түзету
бағдарламасының әріптерін
ажырату
|
|
ІІІ
тоқсан
|
|
1.
«Сөйлеудің
психологиялық
базасы
және
просодика
|
1.1.
Тактильді,
көру және
есту
гнозисі және
праксисі
|
4.1.1.3 музыкалық
фрагменттің ырғақты
негізін марш пен
вальс ырғағымен жаңғырту
(сарт еткізу,
таптау)
|
|
1.2. Моторика
және
кеңістіктік
түсініктер
|
4.1.2.2
орталықсыздандыруды меңгеру,
бір
ұсыныстан үш-төрт
жалпы қозғалыс тізбегін
қайталау
|
|
1.3.
Интонация,
сөйлеу қарқыны
мен
ырғағы
|
4.1.3.2 тану, содан
кейін модельдеу қатты
және тыныш, жоғары
және төмен дауыс, баяу
және жылдам сөйлеу,
тыныс алуды бейтаныс
мәтінге дұрыс
тарату
|
|
1.4.
Психогимнастика
элементтері
және
байланыс
|
4.1.4.3 жағдайға
сәйкес - аутотренинг
элементтерін білу,
қарым - қатынас
барысында
эмоционалды шиеленісті
жеңілдету үшін
релаксация формулалары
бойынша релаксацияны
орындау
4.1.4.4 іс-әрекеттің
(оқиғаның) және одан
кейінгі сезімнің,
көңіл-күйдің себепсалдарлық байланысын анықтау
және
түсіндіру; болашақ эмоцияларды
болжау
|
|
2. «Сөйлеу
тілін
тыңдау
және
түсіну»
|
2.1. Сөйлеу
тілінің
дыбыстарын
қабылдау, тану
және
ажырату
|
4.2.1.3 қарапайым
және күрделі формаларға
фонемалық талдау
жүргізу, ұсынылған
фонемалардан сөздерді
синтездеу
|
|
2.2. Дыбыстық
сөйлеу
тілін
түсіну
|
4.2.2.3 нақты
мазмұнды, контекстті және
мәнмәтінді анықтап,
ажырату
|
|
3.
«Сөйлеу»
|
3.1. Сөздің
дыбыстық
бйындық
құрылымы
|
4.3.1.3 бір буыннан
екіншісіне тегіс ауысатын
сөздің буын
құрылымын бір дауыссыздан
екіншісіне екі жабық
және бір ашық буыннан
үш буынды сөздерде,
сондай - ақ бір ашық
және екі жабық
буыннан үш буынды сөздерде
айту
|
|
3.2. Лексикаграмматикалық
жүйе
|
4.3.2.3 талғаулы
жалғаулы шылаулары
(не...,не, немесе)
бар, себеп-салдарлық шылау
бар (себебі) ,
синтаксистік
конструкцияларды
құрастыру, сурақ
конструкцияларын
құрастыру (сурау
демеулігі және арнайы сурақ
сөздер
арқылы)
|
|
3.3. Жүйелі
ауызша
сөйлеу
тілі
|
4.3.4.3
әңгімелесушінің талқылау
процесінде
(тақырыптар,
мәселелер) айтқанын
егжейтегжейлі
және қысқаша
баяндау
|
|
4. «Оқу и
жазба»
|
4.1.
Оқу
|
4.4.1.3 оқылған
мәтін-пайымдау
материалында
тезистер жасау және
қорытынды жасап,
фактілер қөрсетіп
(ғылыми, күнделікті), дәлелдер
келтіру
|
|
4.2.
Жазба
|
4.4.2.2 мәтінде
лексиканы, сөйлеу
бұрылыстарын,
үлгіден алынған синтаксистік
конструкцияларды
қолдана отырып, өз
ойларыңызды ауызша
және жазбаша түрде
білдіру, негізгі
фактілердің себеп-салдарлық
тәуелділігін сақтай
отырып, маңызды
сәттерді
жеткізу
|
|
ІV
тоқсан
|
1.
«Сөйлеудің
психологиялық
базасы
және
просодика»
|
1.3.
Интонация,
сөйлеудің
қарқыны
және
ырғағы
|
4.1.3.3 табиғи
интонацияны модельдеу,
қуаныштың,
таңданудың, қорқыныштың
эмоционалды күйлерін
шылау арқылы
білдіру, леппен
ым-ишарамен және мимика
арқылы
сүйемелдеу
|
|
1.4.
Психогимнастика
элементтері
және
байланыс
|
4.1.4.5
пиктографиялық тұрғыдан ең
көп
қолданылатын
сөздерді «жазу», заттарды
пиктограммалармен
және атаулары бар
карталармен
байланыстыру, байланыс үшін
тиісті карта мен пиктограмманы
таңдау
|
|
2. «Сөйлеу
тілін
тыңдау
және
түсіну»
|
2.1. Сөйлеу
тілі
дыбыстарын
қабылдау, тану
және
ажырату
|
4.2.1.4
логопед-мұғалімнің көмегімен
бірқатар
сөздерден рифмалық сөздерді
таңдау
|
|
3.
«Сөйлеу»
|
3.1. Сөздің
дыбыстық
буынды
құрылымы
|
4.3.1.4 бір сөзді әр
түрлі формадағы екпіннің
қозғалғыштығын
сақтау
|
|
3.3. Жүйелі
ауызша
сөйлеу
|
4.3.4.4 фразааралық
байланыс құралы ретінде
синоним сөздерді
қолдана отырып, схема
бойынша пайымдау
элементтері бар әңгіме
құру
|
|
4. «Оқу и
жазба»
|
4.2.
Жазба
|
4.4.2.3 алгоритм
бойынша туыстық сөзді
таңдауды және
логопед-мұғалімнің көмегін
пайдалана отырып,
жетіспейтін тексерілетін
дауысты әріпті сөздерге
енгізу
|
|