Материалдар / Тірек-қозғалысы бар 4-сынып оқушысына арналған түзету сабағының күнтізбелік жоспар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тірек-қозғалысы бар 4-сынып оқушысына арналған түзету сабағының күнтізбелік жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
Түсінік хат 1. Тірек-қозғалыс аппараты бұзылылған бар білім алушыларға арналған бастауыш білім беру деңгейінің 0-4 сыныптары үшін «Сөйлеу тілінің даму кемшіліктерін түзету» оқу пәнінен үлгілік оқу бағдарламасы (бұдан әрі – Бағдарлама) Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі Заңының 19- бабының 1-тармағына сәйкес әзірленді. 2. Бағдарламаның мақсаты – жеке психикалық және дене дамуының мүмкіндіктер мен танымдық қабілеттерді ескере отырып, оқуға сәтті бейімделу үшін және одан әрі әлеуметтену үшін тірек-қозғалыс аппаратында бұзылыстары бар білім алушылардың ауызша және жазбаша тілінің бұзылуын түзету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2024
54
0 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін Келісемін

Мектеп директоры Оқу ісі жөніндегі орынбасары

_____Қ.Аймаханова __________Д.Байрахтарова








Күнтізбелік тақырыптық жоспары


Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуір №115 бұйрығына Қосымша

Тірек-қозғалыс аппараты бұзылған бар білім алушыларға арналған бастауыш білім беру деңгейінің 0-4 сыныптары үшін «Сөйлеу тілінің даму кемшіліктерін түзету» оқу пәнінен күнтізбелік тақырыптық жоспары



Оқушы:Әбілқайыр Айбарша

Дефектолог:Ж.Төлепбаев





Түсінік хат

1. Тірек-қозғалыс аппараты бұзылылған бар білім алушыларға арналған бастауыш білім беру деңгейінің 0-4 сыныптары үшін «Сөйлеу тілінің даму кемшіліктерін түзету» оқу пәнінен үлгілік оқу бағдарламасы (бұдан әрі – Бағдарлама) Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі Заңының 19- бабының 1-тармағына сәйкес әзірленді.

2. Бағдарламаның мақсаты – жеке психикалық және дене дамуының мүмкіндіктер мен танымдық қабілеттерді ескере отырып, оқуға сәтті бейімделу үшін және одан әрі әлеуметтену үшін тірек-қозғалыс аппаратында бұзылыстары бар білім алушылардың ауызша және жазбаша тілінің бұзылуын түзету.

3. Бағдарлама мақсаттары: 1) білім алушылардың есту, көру, кинестетикалық және кеңістіктік қабілеттерін дамытуға ықпал ету;

2) сөйлеу тыныс алуының, дауыс түзілуінің және артикуляцияның синхрондылығын, саусақтар мен қолдардың қимылдарын үйлестіруді, артикуляциялық және жалпы моториканы қалыптастыру;

3) сөйлеу дағдыларын жетілдірудің психологиялық алғышарттарын қалыптастыру: зейіннің тұрақтылығы, байқампаздық, есте сақтау қабілеті, ауысу қабілеті, өзін-өзі бақылау әдістері, танымдық белсенділік;

4) әр түрлі коммуникативті мәселелерді шешу қабілетін дамыту;

5) тіл нормалары, тілдік құралдар туралы білімдерін тереңдету;

6) сөйлеу мәдениетін, сөйлеу этикетінің ережелерін қоғамда қолдана білу;

7) сөйлеу дыбыстарының дұрыс айтылуын қалыптастыру және автоматтандыру;

8) сөйлеудің жалпы түсінікті болуына, оның дикциясы үшін жеке жауапкершілікке деген ұмтылысты дамыту;






Бөлімдер

Бөлімшелер

Оқу мақсаттары


І тоқсан

1. «Сөйлеудің

психологиялық

базасы және

просодика

1.1. Тактильді, көрі

және есту гнозисі

және праксисі

4.1.1.1 стереогноз процесінде нысандарды

формат нұсқауларына сәйкес 2 және одан да

көп жалпы белгілер бойынша топтау: «барлық

жылтыр және дөңгелектенгенді ал»





1.2. Моторика және

кеңістіктік түсініктер

4.1.2.1 үлгі мен ауызша нұсқауларға сәйкес 3-

5 массаж әдістерін қолдана отырып, саусақтар

мен қолдардың өзін-өзі массажын жасау




1.4. Психогимнастика

элементтері және

байланыс

4.1.4.1 ұжымдық сөйлеу ойынында жетекші

болу, ойын ережелеріне сәйкес келетін нақты

интонацияланған командаларды ұсына білу,

барлық ойыншылардың ережелерді

орындауын бақылау






2. «Сөйлеу тілін

тыңдау және

түсіну»

2.1. Сөйлеу тілі

дыбыстарын

қабылдау, тану және

ажырату

4.2.1.1 есту арқылы ызың және ысқырық

дауыссыз дыбыстарды ажырату, саңылаулар

мен аффрикаттарды қалыптастыру әдісі

туралы ойды ажырату





2.2. Дыбыстық сөйлеу

тілін түсіну

4.2.2.1 сөздерді морфемаларда көрсетілген

грамматикалық көрсеткіштер бойынша

ажырату («қайда ұйықтайтынын және қайда

ұйықтағанын көрсет...», «шамның қайда және

шамдардың қайда екенін көрсет...»)






3. «Сөйлеу»

3.1. Сөздің дыбыстық

буынды құрылымы

4.3.1.1 рационалды дауыс беру негізінде

барлық дыбыстарды анық айта отырып,

дауысты, жұпталған дауыссыз дыбыстарды

өзгерте отырып, буындар сериясын өзгерту





3.2. Лексикаграмматикалық жүйе

4.3.2.1 жұрнақтарын қолдана отырып, сын

есімдердің тәсілін қолдану



3.3. Жүйелі ауызша

сөйлеу

4.3.3.1 фразааралық байланыс құралы ретінде

есімдіктерді қолдана отырып, экскурсия

бойынша диалогты бастау және жүргізу




4. «Оқу и жазба»

4.1. Оқу

4.4.1.1 түзетілген дыбыстарды қамтитын

сөздермен саналы, дұрыс, біртіндеп және

мәнерлі қысқа мәтіндерді оқу




ІІ тоқсан


1. «Сөйлеудің

психологиялық

базасы және

просодика»

1.1. Тактильді,

көру және есту

гнозисі және праксисі

4.1.1.2 равен матрицаларында сюжеттік

картиналардағы бөлік пен бүтінді

байланыстыру




1.3. Интонация,

сөйлеу қарқыны мен

ырғағы

4.1.3.1 тану, содан кейін модельдеу қатты

және ақырын, жоғары және төмен дауыс, баяу

және жылдам сөйлеу, тыныс алуды таныс

мәтінге дұрыс тарату





1.4. Психогимнастика

элементтері және

байланыс

4.1.4.2 өз қызметін және басқа оқушылардың

тапсырмаларды орындау сапасын бағалау,

сабақты қорытындылау, ескертулер мен

сындарды қабылдау





2. «Сөйлеу тілін

тыңдау және

түсіну»

2.1 Сөйлеу тілі

дыбыстарын

қабылдау, тану және

ажырату

4.2.1.2 жалпы және артикуляциялық

қозғалыстарды орындау кезінде бұлшықет

кернеуінің корреляциясын табу




2.2. Дыбыстық сөйлеу

тілін түсіну

4.2.2.2 сөйлеудің әртүрлі формаларын түсіну:

өтініштер, тапсырмалар, нұсқаулар



3. «Сөйлеу»

3.1. Сөздің дыбыстық

буынды құрылымы

4.3.1.2 берілген дыбыстарды буындарда,

сөздерде және сөз тіркестерінде айту, сөйлеу

сапасына деген ұмтылыс пен жауапкершілікті

көрсету





3.2. Лексикаграмматикалық жүйе

4.3.2.2 контекстен сөздердің лексикалық

мағынасын табу және орнату, тікелей және

бейнелі мағыналарды түсіндіру




3.3. Жүйелі ауызша

сөйлеу тілі

4.3.4.2 фразааралық байланыс құралы ретінде

синонимдік сөздерді қолдана отырып, схема

бойынша пайымдау элементтері бар әңгімесипаттама және әңгіме-әңгіме құрастыру


4. «Оқу и жазба»

4.1. Оқу

4.4.1.2 минутына 35-40 сөз қарқынымен

дұрыс және мәнерлі қарапайым мәтіндерді

оқып,

графикалық жоспар бойынша қайталау





4.2. Жазба

4.4.2.1 дауысты және қатаң, ызың және

ысқырық , Р және Л-дыбыстық талдау

негізінде жазбада жеке түзету

бағдарламасының әріптерін ажырату





ІІІ тоқсан


1. «Сөйлеудің

психологиялық

базасы және

просодика

1.1. Тактильді,

көру және есту

гнозисі және праксисі

4.1.1.3 музыкалық фрагменттің ырғақты

негізін марш пен вальс ырғағымен жаңғырту

(сарт еткізу, таптау)




1.2. Моторика және

кеңістіктік түсініктер

4.1.2.2 орталықсыздандыруды меңгеру, бір

ұсыныстан үш-төрт жалпы қозғалыс тізбегін

қайталау




1.3. Интонация,

сөйлеу қарқыны мен

ырғағы

4.1.3.2 тану, содан кейін модельдеу қатты

және тыныш, жоғары және төмен дауыс, баяу

және жылдам сөйлеу, тыныс алуды бейтаныс

мәтінге дұрыс тарату





1.4. Психогимнастика

элементтері және

байланыс

4.1.4.3 жағдайға сәйкес - аутотренинг

элементтерін білу, қарым - қатынас

барысында эмоционалды шиеленісті

жеңілдету үшін релаксация формулалары

бойынша релаксацияны орындау

4.1.4.4 іс-әрекеттің (оқиғаның) және одан

кейінгі сезімнің, көңіл-күйдің себепсалдарлық байланысын анықтау және

түсіндіру; болашақ эмоцияларды болжау


2. «Сөйлеу тілін

тыңдау және

түсіну»

2.1. Сөйлеу тілінің

дыбыстарын

қабылдау, тану және

ажырату

4.2.1.3 қарапайым және күрделі формаларға

фонемалық талдау жүргізу, ұсынылған

фонемалардан сөздерді синтездеу




2.2. Дыбыстық сөйлеу

тілін түсіну

4.2.2.3 нақты мазмұнды, контекстті және

мәнмәтінді анықтап, ажырату



3. «Сөйлеу»

3.1. Сөздің дыбыстық

бйындық құрылымы

4.3.1.3 бір буыннан екіншісіне тегіс ауысатын

сөздің буын құрылымын бір дауыссыздан

екіншісіне екі жабық және бір ашық буыннан

үш буынды сөздерде, сондай - ақ бір ашық

және екі жабық буыннан үш буынды сөздерде

айту







3.2. Лексикаграмматикалық жүйе

4.3.2.3 талғаулы жалғаулы шылаулары

(не...,не, немесе) бар, себеп-салдарлық шылау

бар (себебі) , синтаксистік конструкцияларды

құрастыру, сурақ конструкцияларын

құрастыру (сурау демеулігі және арнайы сурақ

сөздер арқылы)







3.3. Жүйелі ауызша

сөйлеу тілі

4.3.4.3 әңгімелесушінің талқылау процесінде

(тақырыптар, мәселелер) айтқанын егжейтегжейлі

және қысқаша баяндау




4. «Оқу и жазба»

4.1. Оқу

4.4.1.3 оқылған мәтін-пайымдау

материалында тезистер жасау және

қорытынды жасап, фактілер қөрсетіп

(ғылыми, күнделікті), дәлелдер келтіру





4.2. Жазба

4.4.2.2 мәтінде лексиканы, сөйлеу

бұрылыстарын, үлгіден алынған синтаксистік

конструкцияларды қолдана отырып, өз

ойларыңызды ауызша және жазбаша түрде

білдіру, негізгі фактілердің себеп-салдарлық

тәуелділігін сақтай отырып, маңызды

сәттерді жеткізу





ІV тоқсан

1. «Сөйлеудің

психологиялық

базасы және

просодика»

1.3. Интонация,

сөйлеудің қарқыны

және ырғағы

4.1.3.3 табиғи интонацияны модельдеу,

қуаныштың, таңданудың, қорқыныштың

эмоционалды күйлерін шылау арқылы

білдіру, леппен ым-ишарамен және мимика

арқылы сүйемелдеу






1.4. Психогимнастика

элементтері және

байланыс

4.1.4.5 пиктографиялық тұрғыдан ең көп

қолданылатын сөздерді «жазу», заттарды

пиктограммалармен және атаулары бар

карталармен байланыстыру, байланыс үшін

тиісті карта мен пиктограмманы таңдау






2. «Сөйлеу тілін

тыңдау және

түсіну»

2.1. Сөйлеу тілі

дыбыстарын

қабылдау, тану және

ажырату

4.2.1.4 логопед-мұғалімнің көмегімен бірқатар

сөздерден рифмалық сөздерді таңдау



3. «Сөйлеу»

3.1. Сөздің дыбыстық

буынды құрылымы

4.3.1.4 бір сөзді әр түрлі формадағы екпіннің

қозғалғыштығын сақтау



3.3. Жүйелі ауызша

сөйлеу

4.3.4.4 фразааралық байланыс құралы ретінде

синоним сөздерді қолдана отырып, схема

бойынша пайымдау элементтері бар әңгіме

құру





4. «Оқу и жазба»

4.2. Жазба

4.4.2.3 алгоритм бойынша туыстық сөзді

таңдауды және логопед-мұғалімнің көмегін

пайдалана отырып, жетіспейтін тексерілетін

дауысты әріпті сөздерге енгізу







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!