Жоспарланған уақыт (мин) | Жоспарланған іс-әрекеттер | Ресурстар |
| Мұғалім іс-әрекеті | Оқушы іс-әрекеті |
|
Кіріспе
| Топқа бөлу Түрлі түсті жұлдыздар арқылы топқа бөлу. | Оқушылар топқа бөлінеді |
|
| «Ой ашар» Шарты: Бейнежазба беріледі. Сол берілген бейнежазба бойынша қосымша сұрақтар арқылы оқушылар өздігінен тақырып мазмұнын ашады. - Не байқап тұрсыңдар?- Мынау не? -Өткелі тұрған тақырып не жайында болмақ? Бүгінгі өтетін тақырып «Түскі ас». | Оқушылар сұраққа жауап береді.Оқушылардың ойы тыңдалып болған соң, тақырып айтылады. |
|
Тұсаукесер (теория)
| «Таным»Шарты: Жаңа сөздермен танысады.. Сөздік Ас мәзірі-менюАс- пища, едаәртүрлі-разнообразнаяқою тағам- вторые блюдасұйық тағам -первые блюдасусын -напиткипалау-пловмәнті-мантышырын-сокТамақтану –питатьсяқабылданады- принимаетсянегізгі тамақ-основной пищейболуға тиісті –должен бытьзиян-вредА) сөздерді оқып шығу;Ә)сөздермен сөз тіркестері мен сөйлемдер құрастыру. | Оқушылар сөздікпен танысады, сөз тіркестері мен сөйлемдер құрастырады.
| 5сынып .Қазақ тілі кітабы, |
Негізгі бөлім
| Мәтінмен жұмысШарты: Мәтінді оқиды, түсініксіз сөздер түртіп алады.Түскі ас Тәуліктік ас мәзірі әртүрлі болу керек. Түскі аста негізгі тамақ қабылданады.Түскі ас мәзірі салат, сұйық тағам , қою тағам және тәтті тағамнан тұрады. Ас мәзірі мынандай болуға тиісті: сұйық тағамға- борщ, қою тағамға –палау немесе мәнті, сусындардан- бір стақан сүт, шай немесе кофе. Мәтін бойынша сұрақтар1. Түскі ас мәзірі қандай тағамнан тұрады?2. Ас мәзірі қандай болуға тиіс?3. Қою тағамдарға нелер жатады?4 Сұйық тағамға не жатады?5. Қандай сусындар ішуіміз керек?Топпен жұмыс. Мақсаты:Суреттер бойынша пайдалы және зиян тамақтарды анықтайды.1- топ. Қандай тамақ пайдалы ?2- топ.Қандай тамақтар зиян? | Мәтінді оқып, аударады.
Сұрақтарға жауап береді | 5 сынып қазақ тілі кітабы,
|
|
|
Оқушылар пайды тамақ пен зиян тамақтарды анықтап,постерді қорғайды.
| |
Грамматика | «Грамматика көпірі» стратегиясыМақсаты: Оқушылар өткен ережелерді еске түсіреді.1. Қазақ тілінде неше жалғаудың түрлері бар?2. Жіктік жалғау деген не?3. Тәуелдік жалғау деген?4. Көптік жалғаудың жалғаулары қандай?Топпен жұмыс:Тапсырмалар:1- топ. Мына сөздерді тәуелдеңдер. Тағам, ас мәзірі2 - топ. Мына сөздерге көптік жалғауларын жалғаңдар. Тамақ,ас. | Оқушылар берілген тапсырманы орындайды. | 5 сынып қазақ тілі оқулығы |
Рефлексия
| Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?Өте жақсы жақсы қанағаттанарлық | Оқушылар стикерлерді іледі.
| Стикерлер,смайлктер
|
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? (Осы сабақ барысында А, В, С оқушыларыңызға жеке, жұпта, топта қандай көмек көрсетесіз...) | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?(жалпылама ақпарат/бағалау идеясы) | Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс (Мектеп, оқушы, мұғалім мәдениетіне негізделеді) |
А-жекелей жұмыстың орындалу барысында қиын сөздердің мағынасын ашу арқылы В-жұппен берілген жұмыстарда нұсқаулық беру арқылы С-сұрақтар қою арқылы. (берілген тапсырманы орындау үшін сұрақтар қойып, бағыт беру) | Сабақ кезеңдерінде оқушыларға берілген критерийлердің суммативтік қорытындысын шығарылады. |
|
РефлексияСабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | Қойылған мақсатым шынайы. |
|
|
Қорытынды бағалауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы және менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетіні туралы не білдім?
|