Материалдар / Түзу мен жазықтықтың өзара орналасуы.Жазықтықтың паралеллельдігі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Түзу мен жазықтықтың өзара орналасуы.Жазықтықтың паралеллельдігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Түзі мен жазықтықтың өзара орналасуы.Жазықтықтың паралеллельдігі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қазан 2024
178
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Бекітемін:

Бөлімі:

Стреометрия аксиомалары.Кеңістітегі параллельдік

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 10

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Түзі мен жазықтықтың өзара орналасуы.Жазықтықтың паралеллельдігі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

10.2.5 - жазықтықтардың параллельдік белгісін және қасиеттерін білу, оларды есептер шығаруда қолдану;

Сабақтың мақсаты:

- жазықтықтардың параллельдік белгісін және қасиеттерін біледі

-жазықтықтардың параллельдік белгісін және қасиеттерін есептер шығаруда қолданады

Құндылық



Әділдік пен жауапкершілік қасиеттерін жеке тапсырма орындауда естеріне салу


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


5-7 мин.














Сабақтың ортасы


33-35мин



























































































Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу

Сынып тазалығын,оқушылардың сабаққа дайындығын және үй тапсрымасын тексеру

Бүгінгі сабақта меңгертіндеріңіз:

жазықтықтардың параллельдік белгісін және қасиеттерін есептер шығаруда қолдану

Сыныпты геометриялық фигураларды таңдау арқылы екі топқа бөлемін

1 топ Параллелепипед

2 топ Призма


Параллелепипед тобына


8.5

ABCDA1B1C1D1 параллелепипедінде жазықтықтар параллель болатынын дәлелдеңдер.


А) AB B1 және CD D1 ;

Ә) A B1D1 және BD C1 .


Призма тобына


АВСДЕF A1B1C1D1 E1F1 дұрыс алтыбұрышты призмада келесі жазықтықтар параллель болатынын дәлелдеідер:


а)АВС және A1B1C1 ;

б) AB B1 және ДЕ E1 ;

в) AСC1 және ДF F1 .



Жеке жұмыс

«Ақиқат,жалған» немесе «иә,жоқ» әдісі арқылы

Келесі тұжырымдардың қайсысы дұрыс.

  1. Егер екі жазықтық қиылыспаса, олар параллель болады

  2. Жазықтықтар параллель , егер бір жазықтықтағы жатқан түзу екінші жазықтыққа параллель болады

  3. Егер бір жазықтықта жататын екі түзу екінші жазықтықта жататын екі түзуге

  4. Егер түзу параллель екі жазықтықтардың біреуіне параллель болса, онда ол екінші жазықтыққа да параллель болады

  5. Екі параллель жазықтықты қиып өтетін үшінші жазықтығына тиісті түзулер параллель.

  6. Егер бір түзу екі жазықтықтардың біреуін қиып өтсе, онда ол екінші жазықтықты қияды.

  7. Егер екі жазықтық үшінші жазықтыққа параллель болса, онда олар бір-біріне параллель.

1

2

3

4

5

6

7

иә

жоқ

жоқ

иә

иә

жоқ

иә







Тапсырма 1


АВСДЕF A1B1C1D1 E1F1 дұрыс алтыбұрышты призманың АВ қырымен айқас қырын көрсетіңдер.




Тапсырма 2


АВСДA1B1C1D1 кубының АВ қырына параллель қырын көрсетіңдер.






Оқушылар геометриялық фигураларды таңдап әрбір оқушы таңдаған топқа барады







Дескриптор

-жазықтықтардың параллель болатынын

анықтайды






Дескриптор

-жазықтықтардың параллель болатынын

анықтайды




















Оқушылар кестені дұрыс,дүрыс емес немесе

иә,жоқ

әдісі арқылы жазып орындайды




































Дескриптор

-

призманың қырын және айқас қырын көрсетеді


Дескриптор

-

кубтың қырын және параллель қырын көрсетеді



























«Жарайсыңдар»

«Керемет»

«Өте жақсы»
































Жалпы балл-4





































Жалпы балл-3










Жалпы балл-3



Слайд






Геометриялық фигуралар


















Оқулықпен жұмыс
































Карточкамен жұмыс









































Слайд

Сабақтың соңы.

5 мин











Рефлекция

"Синквейн" әдісі

Оқушыларға сабақ тақырыбы бойынша қысқаша өлең немесе бес жолды синквейн жазуды ұсынамын:

Бірінші жол – сабақтың тақырыбын білдіретін бір сөз.

Екінші жол – тақырыпқа қатысты екі сын есім.

Үшінші жол – үш етістік (әрекет).

Төртінші жол – тақырып бойынша қысқаша сөйлем.

Бесінші жол – тақырыпты қорытындылайтын бір сөз. Бұл әдіс оқушылардың креативті ойлауын дамытады.

Үй тапсырмасы №8.9




Тақырыпты меңгергенін анықтау


Жалпы тапсырмалар бойынша 10 балл





Стикерлер



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!