Сабақтың басы
5-7 мин.
Сабақтың
ортасы
33-35мин
|
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасу
Сынып
тазалығын,оқушылардың сабаққа дайындығын және үй тапсрымасын
тексеру
Бүгінгі сабақта меңгертіндеріңіз:
жазықтықтардың
параллельдік белгісін және қасиеттерін есептер шығаруда
қолдану
Сыныпты геометриялық
фигураларды таңдау арқылы екі топқа
бөлемін
1
топ Параллелепипед
2
топ Призма
Параллелепипед
тобына
№8.5
ABCDA1B1C1D1
параллелепипедінде жазықтықтар
параллель болатынын
дәлелдеңдер.
А)
AB
B1
және CD
D1
;
Ә)
A
B1D1
және BD
C1
.
Призма
тобына
АВСДЕF
A1B1C1D1
E1F1
дұрыс алтыбұрышты призмада
келесі жазықтықтар параллель болатынын
дәлелдеідер:
а)АВС және
A1B1C1
;
б)
AB
B1
және ДЕ
E1
;
в)
AСC1
және ДF
F1
.
Жеке
жұмыс
«Ақиқат,жалған» немесе
«иә,жоқ» әдісі арқылы
Келесі тұжырымдардың
қайсысы дұрыс.
-
Егер екі жазықтық қиылыспаса,
олар параллель болады
-
Жазықтықтар параллель , егер
бір жазықтықтағы жатқан түзу екінші жазықтыққа параллель
болады
-
Егер бір жазықтықта жататын
екі түзу екінші жазықтықта жататын екі
түзуге
-
Егер түзу параллель екі
жазықтықтардың біреуіне параллель болса, онда ол екінші жазықтыққа
да параллель болады
-
Екі параллель жазықтықты қиып
өтетін үшінші жазықтығына тиісті түзулер
параллель.
-
Егер бір түзу екі
жазықтықтардың біреуін қиып өтсе, онда ол екінші жазықтықты
қияды.
-
Егер екі жазықтық үшінші
жазықтыққа параллель болса, онда олар бір-біріне
параллель.
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
иә
|
жоқ
|
жоқ
|
иә
|
иә
|
жоқ
|
иә
|
Тапсырма
1
АВСДЕF
A1B1C1D1
E1F1
дұрыс алтыбұрышты призманың АВ
қырымен айқас қырын
көрсетіңдер.
Тапсырма
2
АВСДA1B1C1D1
кубының АВ қырына параллель
қырын көрсетіңдер.
|
Оқушылар геометриялық фигураларды
таңдап әрбір оқушы таңдаған топқа барады
Дескриптор
-жазықтықтардың параллель
болатынын
анықтайды
Дескриптор
-жазықтықтардың параллель
болатынын
анықтайды
Оқушылар кестені дұрыс,дүрыс емес
немесе
иә,жоқ
әдісі арқылы жазып
орындайды
Дескриптор
-
призманың қырын және айқас
қырын көрсетеді
Дескриптор
-
кубтың қырын
және параллель
қырын
көрсетеді
|
«Жарайсыңдар»
«Керемет»
«Өте
жақсы»
Жалпы балл-4
Жалпы балл-3
Жалпы балл-3
|
Слайд
Геометриялық
фигуралар
Оқулықпен
жұмыс
Карточкамен
жұмыс
Слайд
|
Сабақтың
соңы.
5 мин
|
Рефлекция
"Синквейн"
әдісі
Оқушыларға сабақ тақырыбы бойынша қысқаша өлең немесе бес
жолды синквейн жазуды ұсынамын:
Бірінші
жол – сабақтың тақырыбын білдіретін бір сөз.
Екінші
жол – тақырыпқа қатысты екі сын есім.
Үшінші
жол – үш етістік (әрекет).
Төртінші
жол – тақырып бойынша қысқаша сөйлем.
Бесінші
жол – тақырыпты қорытындылайтын бір сөз. Бұл әдіс оқушылардың
креативті ойлауын дамытады.
Үй тапсырмасы
№8.9
|
Тақырыпты
меңгергенін анықтау
|
Жалпы тапсырмалар бойынша 10
балл
|
Стикерлер
|