Түзу мен жазықтықтың өзара орналасуы.Жазықтықтың паралеллельдігі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Түзу мен жазықтықтың өзара орналасуы.Жазықтықтың паралеллельдігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Түзі мен жазықтықтың өзара орналасуы.Жазықтықтың паралеллельдігі
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Бекітемін:

Бөлімі:

Стреометрия аксиомалары.Кеңістітегі параллельдік

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 10

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Түзі мен жазықтықтың өзара орналасуы.Жазықтықтың паралеллельдігі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

10.2.5 - жазықтықтардың параллельдік белгісін және қасиеттерін білу, оларды есептер шығаруда қолдану;

Сабақтың мақсаты:

- жазықтықтардың параллельдік белгісін және қасиеттерін біледі

-жазықтықтардың параллельдік белгісін және қасиеттерін есептер шығаруда қолданады

Құндылық



Әділдік пен жауапкершілік қасиеттерін жеке тапсырма орындауда естеріне салу


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


5-7 мин.














Сабақтың ортасы


33-35мин



























































































Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу

Сынып тазалығын,оқушылардың сабаққа дайындығын және үй тапсрымасын тексеру

Бүгінгі сабақта меңгертіндеріңіз:

жазықтықтардың параллельдік белгісін және қасиеттерін есептер шығаруда қолдану

Сыныпты геометриялық фигураларды таңдау арқылы екі топқа бөлемін

1 топ Параллелепипед

2 топ Призма


Параллелепипед тобына


8.5

ABCDA1B1C1D1 параллелепипедінде жазықтықтар параллель болатынын дәлелдеңдер.


А) AB B1 және CD D1 ;

Ә) A B1D1 және BD C1 .


Призма тобына


АВСДЕF A1B1C1D1 E1F1 дұрыс алтыбұрышты призмада келесі жазықтықтар параллель болатынын дәлелдеідер:


а)АВС және A1B1C1 ;

б) AB B1 және ДЕ E1 ;

в) AСC1 және ДF F1 .



Жеке жұмыс

«Ақиқат,жалған» немесе «иә,жоқ» әдісі арқылы

Келесі тұжырымдардың қайсысы дұрыс.

  1. Егер екі жазықтық қиылыспаса, олар параллель болады

  2. Жазықтықтар параллель , егер бір жазықтықтағы жатқан түзу екінші жазықтыққа параллель болады

  3. Егер бір жазықтықта жататын екі түзу екінші жазықтықта жататын екі түзуге

  4. Егер түзу параллель екі жазықтықтардың біреуіне параллель болса, онда ол екінші жазықтыққа да параллель болады

  5. Екі параллель жазықтықты қиып өтетін үшінші жазықтығына тиісті түзулер параллель.

  6. Егер бір түзу екі жазықтықтардың біреуін қиып өтсе, онда ол екінші жазықтықты қияды.

  7. Егер екі жазықтық үшінші жазықтыққа параллель болса, онда олар бір-біріне параллель.

1

2

3

4

5

6

7

иә

жоқ

жоқ

иә

иә

жоқ

иә







Тапсырма 1


АВСДЕF A1B1C1D1 E1F1 дұрыс алтыбұрышты призманың АВ қырымен айқас қырын көрсетіңдер.




Тапсырма 2


АВСДA1B1C1D1 кубының АВ қырына параллель қырын көрсетіңдер.






Оқушылар геометриялық фигураларды таңдап әрбір оқушы таңдаған топқа барады







Дескриптор

-жазықтықтардың параллель болатынын

анықтайды






Дескриптор

-жазықтықтардың параллель болатынын

анықтайды




















Оқушылар кестені дұрыс,дүрыс емес немесе

иә,жоқ

әдісі арқылы жазып орындайды




































Дескриптор

-

призманың қырын және айқас қырын көрсетеді


Дескриптор

-

кубтың қырын және параллель қырын көрсетеді



























«Жарайсыңдар»

«Керемет»

«Өте жақсы»
































Жалпы балл-4





































Жалпы балл-3










Жалпы балл-3



Слайд






Геометриялық фигуралар


















Оқулықпен жұмыс
































Карточкамен жұмыс









































Слайд

Сабақтың соңы.

5 мин











Рефлекция

"Синквейн" әдісі

Оқушыларға сабақ тақырыбы бойынша қысқаша өлең немесе бес жолды синквейн жазуды ұсынамын:

Бірінші жол – сабақтың тақырыбын білдіретін бір сөз.

Екінші жол – тақырыпқа қатысты екі сын есім.

Үшінші жол – үш етістік (әрекет).

Төртінші жол – тақырып бойынша қысқаша сөйлем.

Бесінші жол – тақырыпты қорытындылайтын бір сөз. Бұл әдіс оқушылардың креативті ойлауын дамытады.

Үй тапсырмасы №8.9




Тақырыпты меңгергенін анықтау


Жалпы тапсырмалар бойынша 10 балл





Стикерлер



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.10.2024
295
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі