|
САБАҚ: Қазақ
тілі
|
Мектеп: Көктөбе
ЖОББМ
|
|
Күні:
|
Мұғалімнің
аты-жөні: Солтанова Анар
Амиргаликызы
|
|
Сынып: 5
|
Қатысқан оқушылар
саны: 22
|
Қатыспағандар:
|
|
Бөлім
тақырыбы
|
Ғылым мен технология
жетістіктері
|
|
Сабақтың
түрі
|
Туған елге
саяхат
|
|
Осы сабақ арқылы жүзеге
асатын оқу мақсаттары
|
Эссенің кіріспе, негізгі,
қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір
мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп
жазу.(5.Ж4.).
|
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар
Оқушылар түсінеді және
сипаттайды.
Өзіне таныс адамды, белгілі
бір мекен мен оқиғаны сипаттайды.
Көптеген
оқушылар
Эссенің кіріспе, негізгі,
қорытынды бөлімдерін сақтайды.
Тірек сөздер мен суреттер
арқылы жоспарлайды.
Кейбір
оқушылар
Берілен ақпараттар арқылы өз
ойларын эссе жазуда пайдалана алады.
|
|
Тілдік
мақсаттар
|
Оқушылар орындай
алады:
Оқушылар түсінеді және
сипаттайды...
Пән лексикасы және
терминология:
шипалы су. емдік шөптері бар,
табиғаты көрікті жерлер, күн сәулесі, мекен етеді., саябақ , қорық,
орманды алқап, жануар әлемі, жанға жайлы, ауасы таза, таңғаларлық
сұлулық , жұмбақ үңгірлер, мақтан етеді.
Диалог және жазылым үшін
қажетті сөз тіркестер:
Маған ұнаған тұсы....Менің
ойымша,... Мен өз пікірімді білдірсем..
|
|
Пәнаралық
байланыс
|
Әдебиет,
АКТ
|
|
Осыған дейін меңгерілген
білім
|
Саяхат тақырыбында дамытылған
тілдік дағдыларды одан әрі
жетілдіреді.
|
|
Жоспар
|
|
Жоспарланатын
уақыт
|
Жоспар бойынша
орындалуы тиіс іс-әрекеттер
|
Ресурстар
|
|
Сабақтың бастапқы
кезеңі
5
минут
|
Ұйымдастыру
жұмысы.
Қызығушылықты
ояту.
Жылы ахуалды
атмосфера
(бір біріне тілек бір
сөзден).
"Жаһанды бинго"
Белсенді оқыту арқылы әр оқушы бір-бірінен
сұхбат алады.
Белгілі бір уақытта, көп
ақпарат жинаған оқушы жеңімпаз атанады
.
Бұл сұрақтар туралы оқушылар
не білетіндерін еске түсіріп
айтады.
Бүгінгі тақырыптың «Туған елге
саяхат» екенін айтып, сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерімен
танысады. Сыныпты 4 топқа
бөлу.
|
Үлкен парақтар (А4)
және маркер.
Тірек сөздерді/ұғымдарды
жазу.
Анықталған ерекшеліктерді үлкен параққа
жазу.
|
|
Сабақтың
ортасы
10
минут
3
минут
5
минут
5
минут
10
минут
Ой толғаныс
кезеңі.
Кері байланыс
|
Бүгінгі сабақтың кіріспесінде
мәтін алды тапсырма беріледі.
1-тапсырма. Суретке қараңдар. Сөздіктерді
пайдаланып, төмендегі сөздердің мағынасын
анықтаңдар: саяхаттау, серуендеу,
демалу, тынығу, туризм,
экспедиция. Осы
сөздердің қайсысы қай суретке сәйкес келеді? Ойларыңды
дәлелдеңдер.
2-тапсырма.
«Ассоциограмма». «Саяхат» сөзіне қатысты
тірек-сызба құраңдар. Жазғандарыңды алмасып, бір-біріңе сұрақ
қойыңдар. Бірігіп «Саяхат деген не?» сұрағына анықтама
жазыңдар.
3-тапсырма. Жазбаларыңды салыстырыңдар.
Бір-біріңнің жазғандарыңды толықтырыңдар. Төмендегідей диаграмманы
толтырыңдар.
4-тапсырма.
Сіз
отбасыңызбен бірге саяхатқа шығып келдіңіз. Саяхат барысындағы бір
күніңізде болған оқиғаны сипаттап жазыңыз (100-120
сөз).
Бағалау критерийлері
.
Бағалау критерийлері
|
Дескриптор
|
Тақырыпқа сай оқиғаны сипаттап
жазады.
|
саяхатқа шыққан жерін
қатыстыра отырып, оқиға
құрастырады;
|
Эссе құрылымын сақтайды.
|
кіріспе бөлімінде
отбасыңызбен қай жерге саяхатқа шықандығы туралы жазады (25
сөз);
|
негізгі бөлімінде саяхаттағы
бір күнінде болған оқиғаны сипаттап жазады (70
сөз);
|
қорытынды бөлімінде саяхаттан
алған әсерімен бөліседі (25
сөз).
|
|
Сөздер
жазылған
|
|
Сабақтың
соңы
2
минут
|
Р
ефлексия
Менің
үйренгенім...
Маған
ұнаған...
М ен үшін қиын
болған...
|
|
Қосымша
ақпарат
|
|
Саралау – оқушыға
мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға
тапсырманы қалай
түрлендіресіз?
|
Бағалау – оқушы білімін
тексеруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық
байланыс;
денсаулық жəне қауіпсіздік,
АКТ-
мен байланыс, құндылықтармен
байланыс (тəрбие элементі)
|
|
Жұптар бірі-біріне қолдау
көрсетеді Нәтижені саралау. Қабілеті жоғары оқушыға қосымша
тапсырма алады.
Ерекше дарынды баланы сабақ
басында бағалаушы ретінде тағайындап, баға
береді.
Белсенділігі төмен: Егер топ
ішінде талқылауға ынтасы жоқ бала болса, ол оқушы суреттер салуға
көмектеседі .
|
1. Топ жұмысы критерий бойынша
бағаланады.
Топ жұмысын бағалау
критерийі.
2.
Сабақтың соңында «кесте» арқылы әр оқушы өзін
бағалайды.
|
1. География, экология
пәндерімен байланысты
2. АКТ дағдыларына жаңа
сөздердің аударуға ұялы телефондар, компьютерден онлайн сөздікті
пайдалану;
Интенрактивті
тақта
3. Ынтымақтастық, бірлесе
жұмыс істеу дағдылары
|
|
Рефлексия
Сабақ мақсаттары / оқу
мақсаттары қолжетімді ма?
Оқушылар бүгін не
үйренді?
Сабақтағы ахуал қандай
болды?
Жоспарланған саралау жақсы
іске асты ма?
Уақыт есебінен ауытқу болды
ма?
Ж оспарға қандай
өзгеріс енгізілді?
|
Өткізген сабақ туралы ойлану
үшін төмендегі орынды пайдаланыңыз.
Сол жақтағы сіздің сабағыңызға
қатысты сұрақтарға жауап беріңіз.
|
|
|
|
Жалпы
бағалау
Ең жақсы өткен екі нəрсе
(оқыту мен оқуға қатысты)
1:
2:
Қандай екі нəрсе немесе
тапсырма сабақтың бұдан да жақсы өтуіне
ықпалын
тигізер еді (оқыту мен оқуға
қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың барысында барлық
сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде
келесі сабағыма қажет болуы
мүмкін қандай ақпарат білдім?
|
|