Материалдар / Туған жер-жыр әнім

Туған жер-жыр әнім

Материал туралы қысқаша түсінік
топтық тапсырмалар орындалады сайыс түрінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Желтоқсан 2018
434
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Іс- шараның тақырыбы:«Туған жер – жыр әнім»
Сыныбы:
Уақыты:

Құзіреттілікке жеткізетін іс – шараның мақсат – міндеттері: а) ақпараттық ә) коммуникативтік б) проблеманы шешу





-отанды сүюге, туған еліне, жеріне деген сүйіспеншіліктерін арттыру;-оқушыларды достыққа, адамгершілікке, ұқыптылыққа, саналылыққа тәрбиелеу;-туып-өскен жеріміз Қазақстан туралы әңгімелесу арқылы тереңірек білу.

Іс – шараның түрі:әдеби-сазды кеш
Іш – шарада қолданылатын педогогикалық технологиялар

Ізгілендіру және демократияландырудағы негізделген технологиялар;ынтымақтастық.
Іс – шараның әдісі:Сұрақ – жауап, әңгіме
Пәнаралық байланыс:Қазақ тілі, әдебиет, тарих
Көрнекіліктер:Қазақстан картасы, мақал-мәтелдері; Ж.Молдағалиев портреті; «Ауыл көрінісін» бейнелейтін сурет
Сабақтың барысы:Мұғалім әрекетіОқушы әрекетіКүтілетін нәтиже
I КіріспеҰйымдастыру бөлімі:-Сәлеметсіздерме, оқушылар?!-Көңіл – күйлеріңіз қалай?Бүгінгі тәрбие сағатымызға жиналып отырған құрметті ұстаздар, ата-аналар, оқушылар қош келдіңіздер!-Бүгінгі тәрбие сағатымыз «Туған жер-жыр әнім» деген тақырыпта өткелі тұр.Әнұран орындалады.Сәлеметсізбе!

Жақсы !





Әнұран орындады.
Оқушылар мұғаліммен белсенді қарым – қатынас орнатуға үйренеді.Оқушылар тәрбие сағатының тақырыбымен танысады.Әнұранды орындау арқылы олардың патриоттық тәрбиелері арта түседі.
II Негізгі бөлім:Біз бүгінгі тәрбие сағатымызға байланысты білетінімізді, білігімізді, әнімізді, жырымызды туған жерге арнамақпыз.





Сонымен, балалар Отан деген сөзді топтастырайық!

Біздер, әдебиеттік оқудан «Туған елім - Қазақстан» таруын өткен болатынбыз. Сондықтан, білігімізді ортаға салайық.





























































Ойын: «Бұл кім? Ол не?»-Қазақстан Республикасының Елтаңбасын сипаттап айт!-Қазақстанның туын сипатта!





-«Бұл шөптен менің туған жерімнің иісі шығады. Туған жердің жусанынан артық ештеңе жоқ» (Кімнің сөзі)

- Ал, балалар осы көрініс арқылы көргендей, әр адамға өзінің туған жері ыстық екені сөзсіз, сондықтан, өзіміз туып өскен жеріміз туралы айтпай кету мүмкін емес.



Ойын: «Қандай сөз?»Оңынан оқысаң да, солынан оқысаң да, мағыналы сөз шығады?Бұл сөздің мағынасына тоқталайық, нені білдіреді?Қазақстанда қанша ұлт өкілдері тұрады?-Қазақ халқы небір қиын кезеңдерді бастан кешірді. Қазір, міне, егеменді ел болдық. Экономикамыз күннен-күнге дамып келе жатыр. Біздің ақын-жазушыларымыз өлеңдерінде пиілі кең, барын қонаққа беретін, қонақжай халық екенін және өздерінің қазақ екенін мақтан тұтатынын жырлаған екен. Сол ақындардың бірі-Жұбан Молдағалиев біздің өңірде келген.Ойын: «Толықтыр» Мақал-мәтелдерді жалғастырып айтыңдар.«Отан ... да ыстық»«Отан ... басталады»« Өзге елде сұлтан болғанша, өз еліңде ... бол»
Отан дейміз - от жаққан жеріміздіОтан дейміз - өсірген елімізді.Отан дейміз-туған, атамекен,Биік тау, орман, тоғай, көлімізді.ОТАН – ата-анаң, досың, өлкең, халқың, ауылың, тарихың, тілің.Біздің туып – өскен жеріміз – Қазақстан Республикасы.Ол – көне замандардан басталатын тарихы бар, аса бай ел. Қазақстан жерін ежелден қоныстанып келе жатқан – қазақ халқы. Қазақ халқы – ержүрек, достыққа адал, бауырмал, қонақжай халық. Қазір Қазақстанда ынтымағы жарасқан көптеген ұлт өкілдері тұрады. Қазақстан бүгінде дүние жүзінің көптеген елдерімен достық байланыс орнатқан, бүкіл әлем таныған елге айналды. Қазақстанда өмір сүруші әрбір адам өз Отанын жанындай сүйеді, оның көк байрағын көкке көтеруді мақтаныш етеді.«Туған жер » әнін орындады Отан дегеніміз – адамның туып-өскен жері, туған туысқандарымен, жақындарымен бірге тұратын мекені. Менің әке-шешем де, бауырым да, өзім де осы жерде туып, өстім. Мен сондықтан өз Отанымды жанымдай жақсы көремін.Қазақстанда тұратынымды мақтан етемін!Ән: «Қазақ даласы»

-ҚР-ның Елтаңбасында шаңырақ, жұлдыз, екі пырағы бар.-ҚР-ның туы-көк түсті.Оның ортасында күн,күннің астында қыран құс, шетінде казақтың ою-өрнегі бар.







- Сұлтан Бейбарыс«Туған жер» шағын көрінісӨздерінің туған жерлері туралы айтып өтті. Өздерінің туған өлкелерінің әрбір жерлері ыстық екенін, жүрекжарды сезімдерін, толғаныстарын білдірді.

«Қазақстан-туған елім, Отаным» өлеңін оқыды.

-Қазақ



Қазақ – қазақ жерінде өмір сүретін ұлт.Қазақстанда 130- дан астам ұлт өкілдері тұрады.























«Мен қазақпын» өлеңін оқыды.







-Оттан-Отбасынан-Ұлтан

Отан деген сөздің мағынасына тереңірек үңіліп, оның әрқашан өздеріне ең жақын ата-анасы, досы, өлкесі, халқы, ауылы, тарихы, тілі екенін ұғынады.Отан деген сөздің толық мағынасын ашу арқылы оның әр адамға қымбат екенін түсінеді.





Өздерінің туып-өскен жері Қазақстан Республикасын халқының ержүректілігімен,достыққа адал, бауырмал, қонақжай халық екендігімен мақтана алады және де тарих сырларына толы аса бай тарихи ескерткештерімен мақтана алады.Қазақстанда ынтымағы жарасқан көптеген ұлттардың тұратындығын мақтан етіп, әрқашан бейбіт келісім шартты ұстанып келе жатқанын ұғынады.Қазіргі таңда қазақстан жерін танымайтын ел жоқ екенін мақтаныш ете отырып, өздерінің Отанын жанындай сүюді, оның туын әрқашан көкке көтеріп жүруді ғана мақсат тұтады.









Әрбір адам өз Отаны Қазақстан Республикасымен және өздерінің туған өлкесі, туып-өскен жері- ауылын жанындай жақсы көріп, мақтан ету керектігін ұғынады.

















Мемлекеттік нышандардарға сипаттама бере отырып, оның әр белгісінің өзіндік мағынасы бар екенін терең түсіне отырып, оларды құрметтеу сезімдері қалыптасады.















Өздерінің туған жерлері, ауылдарына деген ыстық сезімдерін жеткізе отырып, өз ауылдарының гүлденуі, биіктен көрінуі үшін талмай еңбектену керектігін ұғынады.









Қазақ халқының ерекше екендігін түсіне отырып, өзге ұлт өкілдерімен тату-тәтті тұрып жатқанын әрқашан мақтан етіп жүретін болады.





Қазақ халқы сонымен қатар ақын – жазушыларымен мақтана алатынын түсініп, соның ішінде өзіміздің Батыс Қазақстан өңірінде туып-өскен Жұбан Молдағалиев ақынымызбен мақтанатын болады.Оқушылар біздің ақын-жазушыларымыздың барлығы дерлік қазақ халқының қонақжайлығын мақтан етіп жазғандарын ылғи да естеріне салып, айтып жүретін болады.





Мақал-мәтелдердің жалғасын табу арқылы өздерінің білімдерін тексереді.Сонымен қатар оның мағынасына толық түсіне отырып, өз ойларын анық та еркін жеткізе алатын болады.

III ҚорытындыБүгінгі тәрбие сағатымызда өз еліміз туралы және де өзіміздің туған өлкеміз туралы туралы әңгімелеп, көптеген мағлұмат алдық.Ал енді балалардың ата-аналарымен дайындаған өнерлерін тамашалаймыз.Осымен біздің тәрбие сағатымыз аяқталды.Құрметті қонақтар қатысқандарыңыз үшін көп көп рахмет!-Сау болыңыздар!









Ата-аналарымен дайындалған өнерлерін көрсетті.









-Сау болыңыз!
Ең алғашқы «ОТАН» деген ұғым отбасында қалыптасатынын өте жақсы білетін болады.Оқушылар ата – аналарымен бірге өнер көрсете отырып, өздерінің отбасының татулығын көрсетеді және сонысымен мақтан етеді.



Өздерін осы жақсы қасиеттерге тәрбиелейді.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ