Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Үйде оқыту КТП жаратылыс тану
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Б.Момышұлы атындағы №12 жалпы орта мектеп
Бекітемін:
Мектеп директоры:
_____________Г.Ж.Жумагельдиева
«____»__________
Келісемін:Қаралды: ӘБ отырысының
директордың оқу ісі №1 Хаттамасы
жөніндегі орынбасары ӘБ жетекшісі
________А.Ш.Арыстанбекова _______ А.А.Көбекова
«____»____________«____»____________
2020-2021 оқу жылы
Күнтізбелік тақырыптық жоспар
Үйде оқитын оқушы: Ж.Құрбан
Көмекші оқу бағдарламасы
Сынып: 5 «Б»
Пәні: Айналадағы әлем
Барлығы -34 сағат, аптасына – 1 сағат
Пән мұғалімі: А.Н.Бугенбаева
№ |
Ауспалы тақырыптар (бөлім) |
Сабақтың тақырыбы |
Мерзімі |
Ескерту |
І тоқсан |
||||
1 |
Табиғаттағы мезгілдік өзгерістер. Жыл мезгілдері |
Табиғаттағы мезгілдік өзгерістер. Күннің табиғаттағы өзгерістерге (ауа, су температурасы, жылулық көлемі) тигізетін әсері туралы алған білімін жалпылау. |
|
|
2 |
Жыл мезгілінің ауысуына байланысты табиғаттағы өзгерістер. |
|
|
|
3 |
Жыл айларының атауларын бекіту. |
|
|
|
4 |
Жылдың әр түрлі мезгілдеріндегі өсімдіктер. |
|
|
|
5 |
Жылдың әр түрлі мезгілдеріндегі бақ, бақша, егістік, орман, дала, тау. |
|
|
|
6 |
Жылдың әр түрлі мезгілдеріндегі жабайы және үй жануарлары. |
|
|
|
7 |
Жылдың әр түрлі мезгілдеріндегі қаладағы және ауылдағы адамдардың еңбегі; |
|
|
|
8 |
Сөйлеутілдікдағдылардықалыптастыру |
Сөз тіркестерін құрай білу: көктемгі тамшы, бұлақтың сылдыры, көшкен бұлттар, табиғаттың жандануы, табиғатты қорғау.ТЖБ |
|
|
9 |
Табиғат туралы, жылдың әр түрлі мезгілдеріндегі адам, өсімдіктер, жануарлар өміріндегі өзгерістер туралы әңгіме құрастыру. |
|
|
|
ІІ тоқсан |
||||
10 |
Өлі табиғаттағы үдерістер |
Су – барлық тіршіліктің өмір сүру шарты. Судың табиғаттағы рөлі. |
|
|
11 |
Суды өнімдерді өндіруде пайдалану. Судың ластану себептері |
|
|
|
12 |
Ауа – тыныс алу негізі. Ауаның өсімдіктер, жануарлар, адамдар өміріндегі рөлі. |
|
|
|
13 |
Ауаның ластану көздері – фабрикалар, зауыттар, көліктер. |
|
|
|
14 |
Лас және таза ауаның адамның денсаулығына, жануарлар мен өсімдіктердің жағдайына тигізетін әсері. |
|
|
|
15 |
Топырақ. Топырақтың өсімдіктер, жануарлар, адам үшін маңызы. Адамның топырақтың құнарлылығын сақтаудағы рөлі. ТЖБ |
|
|
|
16 |
Сөйлеутілдікдағдылардықалыптастыру |
Сөз тіркестерін , сөйлемдерді құрай білу, су, ауа, топырақ тақырыптарында әңгіме құрастыру. |
|
|
ІІІ тоқсан |
||||
17 |
Тірі табиғаттағы үдерістер |
Өсімдіктер. Ағаштардың, бұталардың, шөптесін өсімдіктердің ортақ және айырмашылық белгілері. |
|
|
18 |
Өсімдіктің өмір сүру шарты – топырақ, су, ауа, жарық |
|
|
|
19 |
Мәдени өсімдіктер (бақ, бақша, егістік өсімдіктері). Сыртқы түрі, өсу шарты, өсу орны, адам күтіміне тәуелділігі. |
|
|
|
20 |
Жабайы өсетін өсімдіктер – сыртқы түрі, өсу орны мен ерекшеліктері. |
|
|
|
21 |
Өсімдік мүшелері (тұқым, өскін, жапырақтары бар сабақ, гүл, жеміс), өсімдіктерді күтудің негізгі және қосымша ережелері. |
|
|
|
22 |
Жануарлар. Жануарларәлеміөкілдерінің сан алуантүрлері – аңдар, құстар, балықтар, жәндіктер. |
|
|
|
23 |
Жануарлардың, құстардыңқозғалу, жауларынанқорғануүшінбейімделуі, қоректенуі |
|
|
|
24 |
Үйжәнежабайыжануарлар – сыртқытүрі, мекендеуорныбойыншаұқсастықтарыжәнеайырмашылықтары. |
|
|
|
25 |
Жануарларды топтастыру, жіктеу.ТЖБ |
|
|
|
26 |
Сөйлеутілдікдағдылардықалыптастыру |
Жылдың әр түрлі мезгілдеріндегі өсімдіктер, жануарлар өміріндегі өзгерістер туралы әңгіме құрастыру. |
|
|
ІҮ тоқсан |
||||
27 |
МеніңОтаным – Қазақстан |
МеніңОтаным – Қазақстан. ҚазақстанРеспубликасыныңөнеркәсібі. |
|
|
28 |
Республикадағыөнеркәсіптікіріқалалар.Картамен жұмыс |
|
|
|
29 |
Қазақстандағыпайдалықазбалар – көмір, мұнай, газ, сондай-ақ осы жергіліктіжердегіпайдалықазбалар. |
|
|
|
30 |
Қазақстандағы аса бірірікенорындары |
|
|
|
31 |
Қазақстанныңауылшаруашылығы: малшаруашылығы, өсімдікшаруашылығы |
|
|
|
32 |
Бидайөсіруаймақтары. Нанныңадамөміріндегірөлі. |
|
|
|
33 |
Сөйлеутілдікдағдылардықалыптастыру |
Көкөністер мен жемістерден дайындалатын жеңіл тағамды дайындау процесін құрастыру.ТЖБ |
|
|
34 |
Жаңа сөздер мен сөз тіркестерін пайдалана отырып, «Менің Отаным» тақырыбында әңгіме құрастыру |
|
|
|
Барлығы: 34 |
Б.Момышұлы атындағы №12 жалпы орта мектеп
Бекітемін:
Мектеп директоры:
_____________Г.Ж.Жумагельдиева
«____»__________
Келісемін:Қаралды: ӘБ отырысының
директордың оқу ісі №1 Хаттамасы
жөніндегі орынбасары ӘБ жетекшісі
________А.Ш.Арыстанбекова _______ А.А.Көбекова
«____»____________«____»____________
2020-2021 оқу жылы
Күнтізбелік тақырыптық жоспар
Үйде оқитын оқушы: Я.Сұлтанханова
Көмекші оқу бағдарламасы
Сынып: 6 «А»
Пәні: Жаратылыстану
Барлығы -17 сағат, аптасына – 0,5 сағат
Пән мұғалімі: ТалиповаТ
№ |
Ауспалы тақырыптар (бөлім) |
Сабақтың тақырыбы |
Мерзімі |
Ескерту |
1 |
Табиғат, су |
Біз тұратын планета – Жер. Жердің формасы мен көлемі. Күн мен түннің ауысуы, жыл мезгілдерінің ауысуы. |
01.09 |
|
2 |
Табиғаттағы су. Судың қасиеттері: формасының тұрақсыздығы, ағысы, жылытқан кезде судың кеңеюі мен салқындатқан кездегі сығылуы. Судыңқасиеттерінесептеужәнеқолдану. |
15.09 |
|
|
3 |
Судың кейбір қатты заттарды еріту қасиеті. |
29.09 |
|
|
4 |
Суды тұрмыста, өнеркәсіпте, ауыл шаруашылығында, көлік, демалыс пен шынығу үшін қолдану. Тұрмыстасуғаұқыптықарау. ТЖБ |
13.10 |
|
|
5 |
Ауа |
Ауа – өмірдің қажетті шарты. Өсімдіктер, жануарлар мен адам үшін оттегі мен ауаның маңыздылығы. Оттегінмедицинадақолдану. |
27.10 |
|
6 |
Ауаның қасиеттері: мөлдірлік, түссіздік пен тығыздығы. Ауаныңтығыздығынқолдану. |
17.11 |
|
|
7 |
Ауа қозғалысы. Жылы ауа суық ауадан жеңілірек, жылы ауа жоғары көтеріледі, суық ауа төмен түседі. |
01.12 |
|
|
8 |
Ауа құрамы: оттегі, көмірқышқыл газы мен азот. Оттегі, оттегінің үдету қасиеті.ТЖБ |
15.12 |
|
|
9 |
Пайдалы қазбалар |
Пайдалы қазбалардың әртүрлілігі (қатты, газ тәріздес). Қазақстанның пайдалы қазбаларының байлығы. Экскурсиялар: өлкетану мұражайларына. |
12.01 |
|
10 |
Құрылысматериалдарыретіндеқолданылатынпайдалықазбалар: гранит, әктастар, балшық, құм. |
26.01 |
|
|
11 |
Жанатынпайдалықазбалар: шымтезек, таскөмір, мұнай, табиғи газ. |
09.02 |
|
|
12 |
Металлдардыалуүшінқолданылатынпайдалықазбалар: теміржәне мыс кендері. |
23.02 |
|
|
13 |
Пайдалы қазбаларды қорғау. ТЖБ |
08.03 |
|
|
14 |
Топырақ |
Топырақтың құрылуы мен құрамы. Топырақтың минералды және органикалық бөліктері. |
05.04 |
|
15 |
Құмдыжәнесаздытопырақтар. Тәжірибелер: ауаны су мен топырақтаншығару.Құм мен саздышығару. |
19.04 |
|
|
16 |
Топырақтыңнегізгіқасиеті – құнарлылық. |
03.05 |
|
|
17 |
Топырақтың ластануы.ТЖБ |
17.05 |
|
|
Барлығы: 17 |
№14 Алыбай батыр атындағы жалпы орта мектеп
«Бекітемін» «Келісемін» Әдістемелік бірлестік
№14 мектеп директоры: Директордың оқу ісі жетекшісі
жөніндегі орынбасар
__________О.Жунисов _______ А. Бейсебаев ________Ашилова .А
«___» ______2021ж «___» ______2021ж «___» ______2021ж
2020-2021 оқу жылы
Күнтізбелік тақырыптық жоспар
Үйде оқитын оқушы: Джаппар Е
Көмекші оқу бағдарламасы
Сынып: 9 «Ә»
Пәні: Жаратылыстану
Барлығы -17 сағат, аптасына – 1 сағат
Пән мұғалімі: А. Ашилова
Жемісті ауылы
№ |
Тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
Адам - тірі табиғаттың бір бөлігі |
||||
1 1 |
Кіріспе Адам - тірі табиғаттың бірі бөлігі |
1 |
|
|
2 2 |
Адам денсаулығы- оның негізгі байлығы |
1 |
|
|
Адам ағзасының жалпы ерекшеліктері |
||||
3 3 |
Жасуша құрлысы, химиялық құрамы |
1 |
|
|
4 4 |
Ұлпалар: жабын, бұлшықет,жүйке, дәнекер |
1 |
|
|
5 5 |
Мүшелер жүйесі |
1 |
|
|
Сүйеніш және қозғалыс |
||||
6 6 |
Тірек – қозғалыс жүйесі, құрлысы мен маңызы |
1 |
|
|
7 7 |
Сүйектердің құрлысы мен маңызы |
1 |
|
|
Қан айналым жүйесі |
||||
8 8 |
Қан айналым жүйесі: жүрек,қан тамырлар құрлысы, маңызы |
1 |
|
|
Тыныс алу жүйесі |
||||
9 9 |
Тыныс алу жүйесінің құрлысы, мүшелері |
1 |
|
|
Ас қорту жүйесі |
||||
110 |
Тамақтану- ағзаның өмір әрекетіне қажетті жағдай |
1 |
|
|
111 |
Ас қорту жүйесінің маңызы, құрлысы |
1 |
|
|
112 |
Ішімдік және зиянды заттардың ас қорту жүйесіне әсері |
1 |
|
|
Бөліну |
||||
113 |
Зәр шығару жүйесінің құрлысы |
1 |
|
|
Тері |
||||
14 |
Тері құрлысының ерекшеліктері |
1 |
|
|
Жүйке жүйесі |
||||
115 |
Жүйке жүйесінің құрлысын сипаттау |
1 |
|
|
Сезім мүшелері |
||||
116 |
Сезім мүшелерінің маңызы және ауруларының алдын алу |
1 |
|
|
117 |
Денсаулық сақтау. Адам өміріне қоршаған ортаның әсері |
|
|
|
|
Жалпы сағат саны :17 |
|
|
Б.Момышұлы атындағы №12 жалпы орта мектеп
Бекітемін:
Мектеп директоры:
_____________Г.Ж.Жумагельдиева
«____»__________
Келісемін:Қаралды: ӘБ отырысының
директордың оқу ісі №1 Хаттамасы
жөніндегі орынбасары ӘБ жетекшісі
________А.Ш.Арыстанбекова _______ А.А.Көбекова
«____»____________«____»____________
2020-2021 оқу жылы
Күнтізбелік тақырыптық жоспар
Үйде оқитын оқушы: А.Досжанов
Көмекші оқу бағдарламасы
Сынып: 7 «Ә»
Пәні: Адам және әлем
Барлығы - 68 сағат, аптасына – 2 сағат
Пән мұғалімі: А.Н.Бугенбаева
№ |
Ауспалы тақырыптар (бөлім) |
Сабақтың тақырыбы |
Мерзімі |
Ескерту |
І тоқсан |
||||
1 |
Өлітабиғат |
Түнгі және күндізгі аспанды ажырату |
|
|
2 |
Күз белгілерін тану (атау), күз айларын, олардың санын атау; күздегі өсімдіктер және жануарлар өміріндегі өзгерістерді бақылау |
|
|
|
3 |
Қыс белгілерін тану\атау; қыс айларын, олардың санын атау; қыстағы өсімдіктер және жануарлар өміріндегі өзгерістерді тану және атау; |
|
|
|
4 |
Қысқы мерекелерді, балалардың қысқы қызықтарын, қысқы спорт түрлерін тану |
|
|
|
5 |
Көктем белгілерін тану\ атау, көктем айларын, олардың санын атау; көктемдегі өсімдіктер және жануарлар өміріндегі өзгерістерді тану және атау, |
|
|
|
6 |
Адамның көктемгі табиғаттағы еңбегін, көктемдегі мерекелерді білу\атау; |
|
|
|
7 |
Жаз белгілерін тану/атау, жаз айларын, олардың санын атау; адамның жазғы табиғаттағы еңбегін, көктемдегі мерекелерді білу\атау; |
|
|
|
8 |
Жаңбыр, нөсер жаңбыр, бұлт, қара бұлт, қар, бұршақтар |
|
|
|
9 |
Табиғат құбылыстарын: найзағай, жай, тұман, кемпірқосақ, шық, қырау |
|
|
|
10 |
Тірі табиғат |
Бөлме өсімдіктері және гүлзардағы өсімдіктер |
|
|
11 |
Ағаштармен бұталар |
|
|
|
12 |
Бақ пен бақшаөсімдіктері |
|
|
|
13 |
Картоп, пияз, сәбіз, қызылша, қызанақ, қияр |
|
|
|
14 |
Алма, алмұрт, жүзім, шабдалы, өрік, апельсин, банан |
|
|
|
15 |
Бақша дақылдары: қарбыз, қауын, асқабақ |
|
|
|
16 |
Саябақөсімдіктері |
|
|
|
17 |
Ормандар өсімдіктері жапырақты ағаштарды: қайың, көктерек, емен, шетен |
|
|
|
18 |
Қылқын жапырақты ағаштар: шырша, қарағай, балқарағай. ТЖБ |
|
|
|
ІІ тоқсан |
||||
19 |
|
Шөптесін өсімдіктер |
|
|
20 |
Ормандағы саңырауқұлақтың: жеуге жарамды, жеуге жарамсыз түрлері |
|
|
|
21 |
Егістікжәнешабындықөсімдіктері |
|
|
|
22 |
Дала және шөл өсімдіктері |
|
|
|
23 |
Жануарлардыңалуантүрлілігі |
|
|
|
24 |
Жәндіктер: көбелектер, қоңыздар, шегірткелер және өрмекшілер |
|
|
|
25 |
Балықтар |
|
|
|
26 |
Жорғалаушылар |
|
|
|
27 |
Үй жануарлары |
|
|
|
28 |
Үй құстары |
|
|
|
29 |
Төрт түлік |
|
|
|
30 |
Жабайы жануарлар |
|
|
|
31 |
Жабайы құстар |
|
|
|
32 |
Жыл құстары. ТЖБ |
|
|
|
ІІІ тоқсан |
||||
33 |
Адам ағызасы |
Адамның дене мүшелері |
|
|
34 |
Адамның денесінің, қолы мен аяғының бұлшық еттері. |
|
|
|
35 |
Гимнастикалық жаттығулар |
|
|
|
36 |
|
Ас қорту мүшелері |
|
|
37 |
Қан айналым мүшелері |
|
|
|
38 |
Тыныс алу мүшелері |
|
|
|
39 |
Жүйке жүйесі |
|
|
|
40 |
Тірек қимыл жүйесі |
|
|
|
41 |
Адамның ауру жағдайы, жағымсыз сезінулері (аштық, суық, ыстық, ауру сезінімдер) |
|
|
|
42 |
Сезім мүшелері |
|
|
|
43 |
Ззінің тегін, есімін, әкесінің есімін, туылу датасын атау |
|
|
|
44 |
Отбасылық шежіре жасау |
|
|
|
45 |
Адам өмірініңкезеңдерін: бала, жасөспірім, ересек, қарт (кәрі) ажырату, атау; өзөмірін осы кезеңдерменсалыстыру; |
|
|
|
46 |
Гигиена сақтау |
|
|
|
47 |
Өзін теңдестіру: "бұл жасөспірім – мен" |
|
|
|
48 |
Өзініңәрекеттүрлерінфотосуреттенкөрсету/атау; |
|
|
|
49 |
Ересектердің, ата-анасыныңәрекеттүрлерінфотосуреттенкөрсету/атау; |
|
|
|
50 |
Сыныптастарынесімдерібойыншаатау; фотосуреттегікіші-үлкентаныс, бейтанысадамдардыажырату; фотосуреттендостарын, сыныптастарынкөрсету; |
|
|
|
51 |
Ұұжымдықеңбекережелерін, ұжымдағыөмірережелерін, тату ойынережелерінорындау |
|
|
|
52 |
Тоқсандық жиынтық бақылау |
|
|
|
ІҮ тоқсан |
||||
53 |
Менің Отаным |
Менің Отаным - Қазақстан |
|
|
54 |
Қазақстанның тарихи орындары |
|
|
|
55 |
Республикадағы өнеркәсіптік ірі қалалар.Картамен жұмыс |
|
|
|
56 |
Қазақстандағыпайдалықазбалар – көмір, мұнай, газ, сондай-ақ осы жергіліктіжердегіпайдалықазбалар. |
|
|
|
57 |
Біздің салт - дәстүр |
|
|
|
58 |
Өзінің қаласын (ауылын, селосын, елді мекенін) атау |
|
|
|
59 |
Фотосуреттенжергіліктітабиғаттыңкөріктіжерлерін (өзен, көл, тоған, тау, орман) танужәнеатау; |
|
|
|
60 |
ӨзініңелінжәнеҚазақстанныңастанасынатау, Қазақстанныңтуынжәнеелтаңбасынтану |
|
|
|
61 |
Қаладағы тіршілік |
|
|
|
62 |
Ауылдағы тіршілік |
|
|
|
63 |
Менің қалам |
|
|
|
64 |
Менің мектебім, достарым |
|
|
|
65 |
Менің отбасым |
|
|
|
66 |
Қоғамдық орындарда өзін ұстау ережелері |
|
|
|
67 |
Жазғы демалыс |
|
|
|
68 |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
|
|
|
Барлығы: 68 |
Б.Момышұлы атындағы №12 жалпы орта мектеп
Бекітемін:
Мектеп директоры:
_____________Г.Ж.Жумагельдиева
«____»__________
Келісемін:Қаралды: ӘБ отырысының
директордың оқу ісі №1 Хаттамасы
жөніндегі орынбасары ӘБ жетекшісі
________А.Ш.Арыстанбекова _______ А.А.Көбекова
«____»____________«____»____________
2020-2021 оқу жылы
Күнтізбелік тақырыптық жоспар
Үйде оқитын оқушы: Н.Бекенов
Жалпы оқу бағдарламасы
Сынып: 8 «Ә»
Пәні: Биология
Барлығы - 34 сағат, аптасына – 1 сағат
Пән мұғалімі: А.Н.Бугенбаева
Б.Момышұлы атындағы №12 жалпы орта мектеп
Бекітемін:
Мектеп директоры:
_____________Г.Ж.Жумагельдиева
«____»__________
Келісемін:Қаралды: ӘБ отырысының
директордың оқу ісі №1 Хаттамасы
жөніндегі орынбасары ӘБ жетекшісі
________А.Ш.Арыстанбекова _______ А.А.Көбекова
«____»____________«____»____________
2020-2021 оқу жылы
Күнтізбелік тақырыптық жоспар
Үйде оқитын оқушы: Е.Пернебай
Жалпы оқу бағдарламасы
Сынып: 5 «А»
Пәні: Жаратылыстану
Барлығы - 34 сағат, аптасына – 1 сағат
Пән мұғалімі: А.Н.Бугенбаева
Б.Момышұлы атындағы №12 жалпы орта мектеп
Бекітемін:
Мектеп директоры:
_____________Г.Ж.Жумагельдиева
«____»__________
Келісемін:Қаралды: ӘБ отырысының
директордың оқу ісі №1 Хаттамасы
жөніндегі орынбасары ӘБ жетекшісі
________А.Ш.Арыстанбекова _______ А.А.Көбекова
«____»____________«____»____________
2020-2021 оқу жылы
Биология пәнінен оқыту бағдарламасы негізінде құрылған
күнтізбелік тақырыптық жоспар
Сынып: 8 «Б»
Пәні: Биология
Барлығы - 68 сағат, аптасына – 2 сағат
Пән мұғалімі: А.Н.Бугенбаева
Б.Момышұлы атындағы №12 жалпы орта мектеп
Бекітемін:
Мектеп директоры:
_____________Г.Ж.Жумагельдиева
«____»__________
2020-2021 оқу жылы
Күнтізбелік тақырыптық жоспар
Пәні: Тұрмыстық әлеуметтік бағдар
(үйден оқыту)
Сынып: 9 «ә» сынып оқушысы Б.Сейтбек
Барлығы -17 сағат, аптасына – 0,5 сағат
Пән мұғалімі: А.Нәлібаева
-
№
Сабақ тақырыбы
Сағат саны
Мерзімі
Ескерту
1
Ұйымдастыру жұмыстары . ТҚЕ ережесімен таныстыру.
2
Сәндік қолданбалы өнер элементтері жайлы мағұлмат
3
Көркем қол өнер технологиясы, Жапсырмалау жұмыстары.
4
Заманауи және дәстүрлі емес материалдарды білу.
5
Табиғи материалдардан жұмыстар жасау
6
Қазақ халқының ұлттық қол өнері.
7
Қазақстандық суретшілердің шығармашылығы.
8
Натюрморт өнері.
9
Ұлттық сәндік натюрморт
10
Пейзаж, табиғат үйлесімі.
11
Гүлдер жиынтығы, композиция.
12
Композицияны әсемдеу, әрлеу жұмыстары.
13
Дәндермен жұмыс.
14
Құмырадағы гүлдер композициясы
15
Ертегілер еліне саяхат композициясы
16
Матамен, фальгамен өсімдік түрлерінен композиция құрастыру.
17
Қорытынды сабақ
Жаратылыстану 9 сынып Оқу жылында 36 сағат, аптасына 1 сағат
№ |
Тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
Физикалық география |
||||
1 |
Қазақстан аумағының геологиялық тарихы |
1 |
|
|
2 |
Қазақстанның жазықтары |
1 |
|
|
3 |
Қазақстан аумағындағы аласа таулар |
1 |
|
|
4 |
Қазақстанның биік таулары |
1 |
|
|
5 |
Қазақстанның ірі өзендеріне сипаттама |
1 |
|
|
6 |
Атмосфералық жауын-шашының таралуы |
1 |
|
|
7 |
Қазақстанның көлдері |
1 |
|
|
8 |
Қазақстан аумағында ауа температурасының таралуы |
1 |
|
|
Тыныс алу жүйесі |
||||
9 |
Тыныс алу жүйесінің құрлысы, мүшелері |
1 |
|
|
Ас қорту жүйесі |
||||
10 |
Тамақтану- ағзаның өмір әрекетіне қажетті жағдай |
1 |
|
|
11 |
Ас қорыту жүйесінің маңызы, құрлысы |
1 |
|
|
12 |
Ішімдік және зиянды заттардың ас қорту жүйесіне әсері |
1 |
|
|
Бөліну |
||||
13 |
Зәр шығару жүйесінің құрылысы |
1 |
|
|
Тері |
||||
14 |
Тері құрлысының ерекшеліктері |
1 |
|
|
Жүйке жүйесі |
||||
15 |
Жүйке жүйесінің құрылысын сипаттау |
1 |
|
|
Сезім мүшелері |
||||
16 |
Сезім мүшелерінің маңызы және ауруларының алдын алу |
1 |
|
|
17 |
Денсаулық сақтау. Адам өміріне қоршаған ортаның әсері |
|
|
|
|
||||
18 |
Қазақстаның табиғат зоналары және биіктік белдеулері |
1 |
|
|
19 |
Қазақстанның ерекше қорғалатын аумақтары |
1 |
|
|
20 |
Қазақстан аумағын физикалық-географиялық аудандастыру |
1 |
|
|
21 |
Металлургия кешені .Қара металлургия |
1 |
|
|
22 |
Түсті металлургия |
1 |
|
|
23 |
Химия өнеркәсібі кешені |
1 |
|
|
24 |
Орман ағаш өңдеу өнеркәсібі |
1 |
|
|
25 |
Құрлыс материалдар өнеркәсібі |
1 |
|
|
26 |
Машина жасау өнеркәсібі |
1 |
|
|
27 |
Өсімдік шаруашылығы |
1 |
|
|
28 |
Тамақ өнеркәсібі |
1 |
|
|
29 |
Жеңіл өнеркәсібі |
1 |
|
|
30 |
Орталық Қазақстан |
1 |
|
|
31 |
Шығыс Қазақстан |
1 |
|
|
32 |
Батыс Қазақстан |
1 |
|
|
33 |
Оңтүстік Қазақстан |
1 |
|
|
34 |
Солтүстік Қазақстан |
1 |
|
|
35 |
Астана-Қазақстан Республикасының Елордасы |
1 |
|
|
36 |
Алматы ,Байқоңыр қалалары |
1 |
|
|
|
Жалпы сағат саны :36 |
|
|